Sunteți în căutarea unei alternative pentru Channels?

Oferiți asistenței dvs. pentru clienți mai mult decât un call center, cu LiveAgent. Conectați-vă cu clienții dvs. prin email, chat live, rețele de socializare și furnizați-le informații cu baza noastră de cunoștințe.

Comutarea este simplă, iar prețurile sunt accesibile.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Call center-ul dvs. înconjurat de diferite canale ale clienților.
Încercați LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică pentru Channels

Cu LiveAgent treceți dincolo de apelurile telefonice și oferiți clienților dvs. mai multe mijloace de comunicare. Emailul, chat-ul live, rețelele de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram, call center-ul și baza de cunoștințe sunt instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă îmbogăți asistența și pentru a oferi clienților mai mult confort.

Toate acestea sunt la un preț rezonabil, deci nu veți plăti în exces. LiveAgent oferă trei planuri excelente de stabilire a prețurilor, care nu vă vor ruina bugetul.

Cel mai rapid widget de chat live

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat disponibil pe piață, cu o viteză de afișare la 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid de atât. Un widget de chat rapid permite clienților să vă contacteze rapid direct de pe site-ul dvs. web.

Transformați vizitatorii site-ului dvs. în clienți care plătesc și creșteți implicarea.

The fastest live chat on the market

Avem câte ceva pentru toată lumea

Fiecare afacere merită un serviciu pentru clienți mai bun

Suport call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Bogat în caracteristici

Peste 175 de funcții pentru a face fluxul dvs. de lucru mai ușor și mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă un pachet complet la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza asistența.

Professional built-in call center software

Call center fiabil

Pe lângă alte mijloace de comunicare, puteți oferi clienților dvs. asistență telefonică. Configurarea este gata și realizată în câteva minute și vă puteți conecta prin browser, telefon sau orice alt echipament pe care îl preferați.

Nu este nevoie de terți furnizori, LiveAgent se ocupă de tot ce trebuie pentru dvs.

Sunteți gata să vă îmbunătățiți serviciul?

Obțineți mai mult și oferiți mai mult! Aruncați o privire la planurile noastre de prețuri excelente și decideți singur.

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile au trecut la LiveAgent

Comparați LiveAgent cu alte programe de call center

Sunteți curios să vedeți cum ne situăm în raport cu alte soluții populare de live chat? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă pentru Channels
    A avea un widget de chat live pe site-ul companiei este aproape o necesitate pentru companiile de toate dimensiunile. Aflați cum să îl integrați.

    Cum să adăugați un buton de chat live pe site-ul dvs.

    Chat-ul live este esențial pentru companiile online, oferind asistență rapidă și eficientă clienților. Pentru implementare, alegeți un furnizor, personalizați widget-ul și instruiți agenții pentru rezultate optime.

    Chat-ul instantaneu, cunoscut și sub numele de IM, este un sistem de mesagerie prin chat care trimite mesaje în timp real pe internet. Este un lucru grozav pentru serviciul clienți.

    Chat instantaneu

    Folosiți șabloanele noastre de răspuns predefinite pentru întrebările din social media despre prețurile produselor/serviciilor. Sunt profesionale și complet personalizabile! Chat-ul instantaneu permite transmiterea în timp real a mesajelor pe internet între utilizatori, oferind o comunicație eficientă și rapidă. Este o modalitate eficientă de a oferi asistență clienților și de a îmbunătăți angajamentul acestora.

    Chat-ul live pe web este un tip de comunicare bazată pe web care are loc în timp real. Chat-ul live pe web nu necesită utilizarea unui software de chat suplimentar.

    Chat live pe web

    Chat-ul live pe web este esențial pentru comunicarea instantanee cu clienții. LiveAgent oferă acest serviciu, care poate crește satisfacția clienților și vânzările online.

    Configurați șablonul dvs.! Adăugați saluturi și semnături la un șablon și economisiți-vă timpul. Șablonul de răspuns al agentului vă va ajuta să lucrați mai rapid și mai eficient.

    Șablon de răspuns agent

    Serviciul de chat LiveAgent este esențial pentru managementul relațiilor cu clienții, oferind un serviciu rapid și eficient. Compania oferă soluții CRM, centru de apel și gestionare a proiectelor, precum și rapoarte detaliate pentru îmbunătățirea experienței clienților și eficiența agenților.

    Oferiți clienților servicii mai bune prin implementarea unu buton de conversații oriunde pe pagina de internet. Alegeți chiar acum din galeria noastră de butoane de conversații directe.

    Galerie de butoane de conversații

    Adauga buton de conversatie pe site-ul tau pentru a optimiza suportul pentru clienti. LiveAgent ofera diverse optiuni pentru a valida cel mai potrivit stil. Camerele de conversații web facilitează comunicarea cu clienții.

    Chat-ul video live este o funcție Liveagent care vă permite să comunicați cu clienții dvs. prin intermediul unui chat video live încorporat.

    Chat video live

    Chat-ul live este o soluție populară pentru afacerile de comerț electronic în România. Prin intermediul chat-ului live, se poate oferi asistență rapidă și personalizată clienților potențiali sau cumpărătorilor obișnuiți, ceea ce contribuie la creșterea vânzărilor online. De asemenea, chat-ul live poate fi utilizat și în scopuri de marketing, pentru a promova produsele sau pentru a oferi experiențe personalizate clienților. Implementarea unui chat live poate îmbunătăți semnificativ comunicarea și relația cu clienții în mediul online.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x