Sunteți în căutarea unei alternative pentru Channels?

Oferiți asistenței dvs. pentru clienți mai mult decât un call center, cu LiveAgent. Conectați-vă cu clienții dvs. prin email, chat live, rețele de socializare și furnizați-le informații cu baza noastră de cunoștințe.

Comutarea este simplă, iar prețurile sunt accesibile.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Call center-ul dvs. înconjurat de diferite canale ale clienților.
Încercați LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică pentru Channels

Cu LiveAgent treceți dincolo de apelurile telefonice și oferiți clienților dvs. mai multe mijloace de comunicare. Emailul, chat-ul live, rețelele de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram, call center-ul și baza de cunoștințe sunt instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă îmbogăți asistența și pentru a oferi clienților mai mult confort.

Toate acestea sunt la un preț rezonabil, deci nu veți plăti în exces. LiveAgent oferă trei planuri excelente de stabilire a prețurilor, care nu vă vor ruina bugetul.

Cel mai rapid widget de chat live

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat disponibil pe piață, cu o viteză de afișare la 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid de atât. Un widget de chat rapid permite clienților să vă contacteze rapid direct de pe site-ul dvs. web.

Transformați vizitatorii site-ului dvs. în clienți care plătesc și creșteți implicarea.

The fastest live chat on the market

Avem câte ceva pentru toată lumea

Fiecare afacere merită un serviciu pentru clienți mai bun

Suport call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Bogat în caracteristici

Peste 175 de funcții pentru a face fluxul dvs. de lucru mai ușor și mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă un pachet complet la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza asistența.

Professional built-in call center software

Call center fiabil

Pe lângă alte mijloace de comunicare, puteți oferi clienților dvs. asistență telefonică. Configurarea este gata și realizată în câteva minute și vă puteți conecta prin browser, telefon sau orice alt echipament pe care îl preferați.

Nu este nevoie de terți furnizori, LiveAgent se ocupă de tot ce trebuie pentru dvs.

Sunteți gata să vă îmbunătățiți serviciul?

Obțineți mai mult și oferiți mai mult! Aruncați o privire la planurile noastre de prețuri excelente și decideți singur.

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile au trecut la LiveAgent

Comparați LiveAgent cu alte programe de call center

Sunteți curios să vedeți cum ne situăm în raport cu alte soluții populare de live chat? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

Articole legate deAlternativă pentru Channels
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.

Căutați o alternativă la Extend?

Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.

LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

Descoperiți LiveAgent, alternativa perfectă la OTRS, oferind un sistem de management inteligent și funcționalități interconectate pentru asistență clienți și management. Beneficiați de chat în timp real, integrare social media, call center și multe altele la un preț rezonabil. Începeți acum perioada gratuită de probă de 14 zile și optimizați-vă serviciile pentru clienți!

LiveAgent este soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Profitați de cele peste 175 de caracteristici și de peste 40 de integrări și instrumente excelente chiar astăzi.

Căutați o alternativă la Customerly?

Descoperiți de ce LiveAgent este alegerea ideală pentru înlocuirea platformei Customerly, cu asistență 24/7, fără taxe de configurare și posibilitatea de a anula oricând. Profitați de integrarea omnicanal și de peste 175 de caracteristici pentru a îmbunătăți serviciul de asistență al companiei dvs. Începeți acum cu o încercare gratuită de 14 zile, fără a fi nevoie de un card de credit!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x