Sunteți în căutarea unei alternative pentru Channels?

Oferiți asistenței dvs. pentru clienți mai mult decât un call center, cu LiveAgent. Conectați-vă cu clienții dvs. prin email, chat live, rețele de socializare și furnizați-le informații cu baza noastră de cunoștințe.

Comutarea este simplă, iar prețurile sunt accesibile.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Call center-ul dvs. înconjurat de diferite canale ale clienților.
Încercați LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică pentru Channels

Cu LiveAgent treceți dincolo de apelurile telefonice și oferiți clienților dvs. mai multe mijloace de comunicare. Emailul, chat-ul live, rețelele de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram, call center-ul și baza de cunoștințe sunt instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă îmbogăți asistența și pentru a oferi clienților mai mult confort.

Toate acestea sunt la un preț rezonabil, deci nu veți plăti în exces. LiveAgent oferă trei planuri excelente de stabilire a prețurilor, care nu vă vor ruina bugetul.

Cel mai rapid widget de chat live

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat disponibil pe piață, cu o viteză de afișare la 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid de atât. Un widget de chat rapid permite clienților să vă contacteze rapid direct de pe site-ul dvs. web.

Transformați vizitatorii site-ului dvs. în clienți care plătesc și creșteți implicarea.

The fastest live chat on the market

Avem câte ceva pentru toată lumea

Fiecare afacere merită un serviciu pentru clienți mai bun

Suport call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Bogat în caracteristici

Peste 175 de funcții pentru a face fluxul dvs. de lucru mai ușor și mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă un pachet complet la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza asistența.

Professional built-in call center software

Call center fiabil

Pe lângă alte mijloace de comunicare, puteți oferi clienților dvs. asistență telefonică. Configurarea este gata și realizată în câteva minute și vă puteți conecta prin browser, telefon sau orice alt echipament pe care îl preferați.

Nu este nevoie de terți furnizori, LiveAgent se ocupă de tot ce trebuie pentru dvs.

Sunteți gata să vă îmbunătățiți serviciul?

Obțineți mai mult și oferiți mai mult! Aruncați o privire la planurile noastre de prețuri excelente și decideți singur.

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile au trecut la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternativă pentru Channels
LiveAgent este o soluție optimizată de suport clienți de care poate beneficia afacerea dvs. Având instrumente utile, acoperire pe multiple canale și peste 175 de funcționalități, LiveAgent este alegerea potrivită pentru afacerea dvs. Widget-ul de live chat este cel mai rapid de pe piață, având o viteză de afișare de 2,5 secunde.

Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?

LiveAgent este un software pentru serviciul clienți care oferă soluții eficiente, cum ar fi telefonie VoIP și gestionarea e-mailurilor. oferă soluții eficiente, cum ar fi telefonie VoIP și gestionarea e-mailurilor.

Treceți de la LeadDesk la LiveAgent și descoperiți avantajele, cum ar fi suportul excelent pe mai multe canale, cel mai rapid chat live și multe altele.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?

LiveAgent oferă asistență excelentă și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Este o soluție completă pentru suportul clienților, cu șabloane de răspuns adaptate și soluții de asistență pe rețelele sociale.

Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este un software pentru servicii clienți ce oferă soluții variate de comunicare și gestionare a clienților. Platforma include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor.

Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent oferă mai mult decât opțiunea de email. Acoperă toate canalele relevante de comunicare. LiveAgent deține de cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. LiveAgent permite de asemenea integrarea opțiunii de call center.

Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?

Stimulentele pentru clienți cresc vânzările și fidelitatea la brand. LiveAgent oferă o bună gestionare a clienților, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile.

Liveagent lucrează în prezent la un plugin de migrare zopim. Liveagent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum huawei, bmw, yamaha, o2 și universitatea oxford.

Treceți de la Zopim la LiveAgent?

LiveAgent oferă soluții de asistență cu peste 179 de caracteristici și 40 de integrări, inclusiv suport 24/7. Migrați de la Zopim și beneficiați de avantajele oferite de LiveAgent.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație