Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nu sunteți mulțumit de programul actual de suport?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la  Genesys.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți în căutarea celei mai bune alternative la Genesys?

LiveAgent este o soluție online de asistență clienți pe care o puteți folosi în vederea oferirii unor experiențe mai bune clienților dvs. Optimizați-vă serviciul de asistență clienți cu ajutorul celor peste 175 de funcționalități și instrumente ce se pot personaliza, printre care enumerăm cel mai rapid widget de live chat, un sistem fiabil de ticketing, opțiuni pentru call center și o bază de informații.

LiveAgent poate fi integrat și pe rețelele de socializare Facebook, Twitter și Instagram pentru a avea astfel o interacțiune mai bună cu clienții dvs. în social media.

Îmbunătățiți-vă managementul de suport clienți cu ajutorul LiveAgent începând chiar de astăzi. Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre programul nostru de chat sau începeți perioada gratuită de probă de 14 zile. Nu există condiții de îndeplinit si nu este necesar să introduceți datele cardului bancar.

Genesys vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent Genesys
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing, cu planul Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys oferă servicii de ticketing cu planul tarifar de $110/agent/lună.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
Genesys oferă Live Chat în planul tarifar de $110/agent/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center în cadrul planului All-Inclusive al cărui tarif este de $39/agent/lună.
Genesys oferă soluția Call Center cu planul tarifar de $75/agent/lună.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys oferă portalul de auto-asistență în planul tarifar de $75/agent/lună.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook în cadrul planului Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
Genesys oferă integrare pentru Facebook cu planul tarifar de $140/agent/lună.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter în cadrul planului Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
Genesys oferă integrare pentru Twitter cu planul tarifar de $140/agent/lună.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Genesys nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Genesys nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $75/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Genesys nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $75/agent/lună.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys oferă funcții API cu planul tarifar de $75/agent/lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR în cadrul planului All-inclusive al cărui tarif este $39/agent/lună.
Genesys oferă soluția IVR cu planul tarifar de $75/agent/lună.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video în cadrul planului All-inclusive al cărui tarif este de $39/agent/lună.
Genesys oferă posibilitatea efectuării apelurilor video cu planul tarifar de $75/agent/lună.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $75/agent/lună.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Genesys nu oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
Genesys oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat cu planul tarifar de $110/agent/lună.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $110/agent/lună.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Genesys nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent, 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
Genesys nu oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
livechat jane full

Cel mai rapid program de chat

Doriți să trimiteți mesajele mai rapid și să oferiți asistență mai multor vizitatori ai website-ului dvs.? Obțineți conexiuni mai rapide cu clienții cu ajutorul celui mai rapid widget de live chat de pe piață care are o viteză de afișare de doar 2,5 secunde.

Widget-ul nostru de chat are funcționalități avansate, fiind astfel cea mai bună soluție de chat pentru orice afacere. Beneficiați de avantajele invitațiilor proactive de chat sau de cele ale afișării în timp real a cuvintelor tastate și oferiți asistență rapidă clienților dvs.

Pentru a vă ușura fluxul de lucru, apelați la funcția de monitorizare a vizitatorilor și fiți la curent cu toate informațiile referitoare la clienții dvs., cum ar fi istoricul clienților, site-ul de referință sau locația geografică.

Descoperiți cel mai rapid serviciu de live chat

Un singur program pentru agenți, cu un set adecvat de instrumente

Interacțiunea de zi cu zi cu publicul și clienții poate fi dificilă dacă nu dețineți instrumentele necesare. Live chat-ul este unul din cele mai utile instrumente la care puteți apela, dar cum rămâne cu acei clienți care preferă alte forme de comunicare?

Programul nostru unic pentru agenți include un sistem fiabil și eficient de ticketing ce colectează toate conversațiile într-o singură casetă (inbox unic).

Conectați-vă la adresele de email, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, efectuați setările pentru call center cu opțiuni de video chat și creați o bază de cunoștințe și informații cât mai vastă pentru a putea astfel beneficia de toate avantajele canalelor de comunicații oferite de LiveAgent.

 

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Tot ce ai nevoie într-un singur loc

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
crm integrations

Serviciile excelente nu trebuie să fie scumpe

Creați o mai bună segmentare a clienților folosindu-vă de etichete, note și grupuri de contact în timp ce productivitatea și implicarea agenților crește prin atribuirea unor premii, medalii și elemente de gamificare.

Trimiteți email-uri în masă, creați email-uri șablon sau integrați multe alte elemente pe care le utilizați zilnic în relația cu publicul și clienții dvs. Aveți în vedere dimensiunea companiei dvs. și alegeți cel mai bun abonament la un preț accesibil. Nu trebuie să alocați sume impresionante pentru a vă transforma vizitatorii în clienți mulțumiți.

Programul de asistență clienți poate fi convenabil ca și cost, așa cum LiveAgent vă demonstrează. Vă invităm să verificați tarifele. Puteți alege ca LiveAgent să vă furnizeze programul pentru baza de informații cu opțiunea de chat, cel mai bun program de call center sau pur și simplu un sistem de ticketing pentru a oferi suport clienților prin email. 

Alăturați-vă celorlalte companii care au migrat la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Peter Komornik

LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Sunteți pregătit să încercați?

Familiarizați-vă cu LiveAgent și vedeți dacă reprezintă o soluție potrivită pentru afacerea dvs. Încercați, complet gratuit, instrumentele noastre de live chat, ticketing, bază de informații și alte funcționalități. Apăsați butonul de mai jos pentru a începe perioada gratuită de probă de 14 zile. 

Nu trebuie să introduceți datele cardului bancar și nu se impun condiții.

Aveți cuvântul nostru!

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Care este alternativa la Genesys?

LiveAgent este un program de suport clienți care are încorporat un sistem nemaipomenit de ticketing ce permite comunicarea cu clienții prin multiple canale. Reprezintă o soluție eficientă din punct de vedere al costului și sigură pentru afaceri de diferite dimensiuni.

De ce ar trebuie să vă mutați de la Genesys la LiveAgent?

LiveAgent vă poate oferi multiple opțiuni atunci când vine vorba de a comunica cu clienții. Înafara serviciului de live chat, vă oferă servicii de email, call center, interfață pentru clienți, Viber și chiar rețele de socializare - Facebook, Twitter și Instagram. Toate acestea sunt susținute de funcționalitățile utile care vă ajută să vă optimizați fluxul de lucru și să ajutați mai mulți clienți.

LiveAgent deține serviciul de live chat?

LiveAgent deține cel mai rapid widget de live chat, cu o viteză de afișare de 2.5 secunde. Widgetul de chat poate fi integrat cu ușurință în orice website și clienții vor putea astfel să vă contacteze oricând. Acest widget este înzestrat cu funcții precum vizualizarea în timp real a cuvintelor testate, invitații proactive la chat, chat intern și multe altele.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație