Luați-vă rămas bun de la banalul program de suport care merge greoi

Migrați la LiveAhent și vom transfera gratuit datele dvs. de pe Genesys.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Suport permanent, 24/7
  • ✓ Nu se solicită card bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Vreți să vă transferați de la Genesys?

Echipa LiveAgent vă stă la dispoziție pentru a vă ajuta să transferați cu ușurință datele de pe Genesys și să le integrați în platforma noastră unică, de suport clienți, având cel mai rapid widget de live chat de pe piață.

LiveAgent vă pune la dispoziție tot ce aveți nevoie pentru a oferi cea mai bună experiență clienților dvs. Aderați la un sistem unic de ticketing ce cuprinde email, chat, canale de social media, call center și o bază de informații, toate la un preț convenabil.

Vă invităm să parcurgeți toate informațiile pentru a afla mai multe despre aplicația noastră de suport clienți sau o puteți încearca gratuit pentru 14 zile. Nu este necesar să introduceți datele unui card bancar și nici să îndepliniți anumite condiții.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Genesys vs LiveAgent comparație

Funcționalități Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
Genesys
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing, cu planul Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys oferă servicii de ticketing cu planul tarifar de $110/agent/lună.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
Genesys oferă Live Chat în planul tarifar de $110/agent/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center în cadrul planului All-inclusive al cărui tarif este $39/agent/lună.
Genesys oferă soluția Call Center cu planul tarifar de $75/agent/lună.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys oferă portalul de auto-asistență cu planul tarifar de $75/agent/lună.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook în cadrul planului Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
Genesys oferă integrare pentru Facebook cu planul tarifar de $140/agent/lună.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter în cadrul planului Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
Genesys oferă integrare pentru Twitter cu planul tarifar de $140/agent/lună.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Genesys nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Genesys nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $75/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Genesys nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $75/agent/lună.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys oferă funcții API cu planul tarifar de $75/agent/lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR în cadrul planului All-inclusive al cărui tarif este $39/agent/lună.
Genesys oferă soluția IVR cu planul tarifar de $75/agent/lună.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video în cadrul planului All-inclusive al cărui tarif este $39/agent/lună.
Genesys oferă posibilitatea efectuării apelurilor video cu planul tarifar de $75/agent/lună.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $75/agent/lună.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Genesys nu oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
Genesys posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat cu planul tarifar de $110/agent/lună.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Genesys LiveChat oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $110/agent/lună.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Genesys nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri..
Suport permanent, 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent.
Genesys nu oferă opțiunea de suport permanent.
LiveAgent proactive chat invitation

Cel mai rapid widget de live chat de care puteți beneficia

Mutați-vă conversațiile în aplicația de live chat LiveAgent. Creați o legătură mai strânsă cu beneficiarii produselor sau serviciilor oferite de compania dvs. cu ajutorul unui singur buton de pe website-ul dvs.

Puteți oferi servicii de asistență clienți de pe website-ul dumneavoastră utilizănd cel mai rapid widget de live chat de pe piață ce are o viteză de afișare de 2,5 secunde. Aruncați o privire pe comparația widget-urilor de chat sau încercați aplicația noastră pentru a vă convinge.

Măriți-vă rata de implicare a clienților cu ajutorul invitațiilor proactive la chat, comutării între casetele de chat și urmăririi interacțiunii clienților prin intermediul rapoartelor. Fiți cu un pas înainte datorită afișării în timp real a cuvintelor tastate pentru a oferi o asistență rapidă și corespunzătoare vizitatorilor website-ului dumneavoastră.

 

Lăsați-ne pe noi să ne ocupăm, gratis, de migrarea datelor dvs.

Membrii echipe noastre LiveAgent sunt încântați să vă ajute cu migrarea datelor de pe Genesys. Vă ajutăm să transferați tot ce aveți nevoie, inclusiv contacte și conversații, astfel încât să nu fie necesar să vă ocupați dvs. de asta. Nu ezitați să ne contactați, indiferent de nelămuririle sau întrebările pe care le aveți. Vă stăm la dispozitie oricând, 24/7.

În timp ce noi ne ocupăm de migrarea datelor, dumneavoastră puteți încerca funcționalitățile aplicației noastre pentru a vă familiariza cu interfața. Nu mai stați pe gânduri și încercați-o gratuit. Apăsați butonul de mai jos și înregistrați-vă. Dacă doriți să vă formați o idee asupra aplicației LiveAgent, urmăriți acest tur video.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Descoperiți toate funcționalitățile de care puteți beneficia, înafară de live chat

LiveAgent CRM integrations

Mai multe instrumente la un preț convenabil

Live chat-ul este una din soluțiile de care puteți beneficia dacă alegeți LiveAgent. Fiți în avantaj cu sistemul nostru de ticketing, asociați o adresă de email, efectuați setările pentru call center și scrieți articole pentru a realiza o bază de informații.

Fiți activ pe rețelele de socializare și conectați-vă pe Facebook, Twitter și Instagram, cele mai importante canale folosite de clienții dvs. Pentru toate acestea nu este necesar să alocați un buget impresionant, iar dvs veți fi cel care hotărăște ce elemente și ce funcții ale aplicației să folosiți.

Verificați planul tarifar pentru mai multe informații.

Alăturați-vă altor companii și antreprenori și fiți un client mulțumit

Peter Komornik

LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.

black Slido logo

Sunteți pregătit pentru a începe migrarea?

Pentru mai multe informații, asigurați-vă că ați parcurs întregul conținut despre toate funcționalitățile aplicației sau citiți sfaturile cu privire la productivitate și asistență pentru clienți, în academia LiveAgent.

Apelați-ne, scrieți-ne pe Facebook sau trimiteți-ne un email și vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta procesul de migrare de pe Genesys pe LiveAgent. Găsiți toate canalele prin care ne puteți contacta în partea de joc a paginii.

Multiple tickets feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Doriți să migrați de la un alt program?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrarea de la Genesys
Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Oferiți clienților servicii de asistență excelente.

LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.

Povesti De Succes - Liveagent Eon

EON

Funcția de distribuire de la LiveAgent este utilă celor de la ZSE în transferarea a mii de tichete către departamentele și persoanele în măsură să le gestioneze. Citiți cum a început povestea dintre LiveAgent și ZSE.

Migrați de la OTRS? Migrați către LiveAgent cu ajutorul plugin-ului nostru sau contactați-ne și lăsați-ne să facem totul pentru dvs.

Doriți să migrați de la OTRS?

Software-ul LiveAgent oferă o gamă variată de instrumente pentru gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții, inclusiv ticketing, bază de cunoștințe, chat live și integrare cu rețelele de socializare. Acesta permite, de asemenea, migrarea simplă a datelor și oferă un trial gratuit.

LiveAgent se pretează și instituțiilor guvernamentale. Direcția Financiară a Republicii Slovacia oferă celor peste 2 milioane de contribuabili, asistență în timp real și offline prin intermediul LiveAgent.

Finančná Správa

LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP, software pentru autoservire, sistem de gestionare a reclamațiilor și multe altele. Compania are premii și certificate, recenzii ale clienților și parteneri VoIP. LiveAgent oferă, de asemenea, un program de afiliere și posibilitatea de a construi parteneriate. Site-ul oferă un blog, glosar, academie și seminar web. LiveAgent poate fi contactat prin vânzări, social media și abonări la newsletter-ul lor. Aceștia oferă un calculator de costuri și teste de dactilografie. LiveAgent vă construiește contul și realizează un tablou de bord pentru a vă furniza datele de autentificare.

Doriți să vă migrați datele de la Helprace la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.

Migrați de la Helprace?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea și asistența clienților, oferind o gamă largă de funcționalități, de la gestionarea eficientă a emailurilor la comunicarea prin chat și integrare telefonică. Utilizatorii sunt extrem de mulțumiți de performanța și eficiența LiveAgent, recomandându-l ca o soluție mult mai bună decât alte alternative disponibile pe piață.

Martinus este cel mai mare lanț de librării online și lanț de librării din Slovacia înființat în 1990. Citiți mai multe despre povestea lor de succes.

Martinus

The text is an advertisement for LiveAgent, a customer service software company. It offers a free trial, assistance with data migration, and various software solutions for managing customer complaints and emails. The company also boasts awards, positive customer reviews, and partnerships. Interested individuals can contact LiveAgent through various channels, including social media. Overall, the text serves to promote the features and benefits of LiveAgent to potential customers.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x