Echipa LiveAgent vă stă la dispoziție pentru a vă ajuta să transferați cu ușurință datele de pe Genesys și să le integrați în platforma noastră unică, de suport clienți, având cel mai rapid widget de live chat de pe piață.
LiveAgent vă pune la dispoziție tot ce aveți nevoie pentru a oferi cea mai bună experiență clienților dvs. Aderați la un sistem unic de ticketing ce cuprinde email, chat, canale de social media, call center și o bază de informații, toate la un preț convenabil.
Vă invităm să parcurgeți toate informațiile pentru a afla mai multe despre aplicația noastră de suport clienți sau o puteți încearca gratuit pentru 14 zile. Nu este necesar să introduceți datele unui card bancar și nici să îndepliniți anumite condiții.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
|
Genesys
|
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing, cu planul Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Genesys oferă servicii de ticketing cu planul tarifar de $110/agent/lună.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
|
Genesys oferă Live Chat în planul tarifar de $110/agent/lună.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă soluția Call Center în cadrul planului All-inclusive al cărui tarif este $39/agent/lună.
|
Genesys oferă soluția Call Center cu planul tarifar de $75/agent/lună.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Genesys oferă portalul de auto-asistență cu planul tarifar de $75/agent/lună.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook în cadrul planului Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
|
Genesys oferă integrare pentru Facebook cu planul tarifar de $140/agent/lună.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter în cadrul planului Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
|
Genesys oferă integrare pentru Twitter cu planul tarifar de $140/agent/lună.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
Genesys nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
Genesys nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Genesys oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $75/agent/lună.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
Genesys nu oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Genesys oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $75/agent/lună.
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Genesys oferă funcții API cu planul tarifar de $75/agent/lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR în cadrul planului All-inclusive al cărui tarif este $39/agent/lună.
|
Genesys oferă soluția IVR cu planul tarifar de $75/agent/lună.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video în cadrul planului All-inclusive al cărui tarif este $39/agent/lună.
|
Genesys oferă posibilitatea efectuării apelurilor video cu planul tarifar de $75/agent/lună.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Genesys oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $75/agent/lună.
|
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Genesys nu oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
|
Genesys posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat cu planul tarifar de $110/agent/lună.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
|
Genesys LiveChat oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $110/agent/lună.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Genesys nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri..
|
Suport permanent, 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent.
|
Genesys nu oferă opțiunea de suport permanent.
|
Mutați-vă conversațiile în aplicația de live chat LiveAgent. Creați o legătură mai strânsă cu beneficiarii produselor sau serviciilor oferite de compania dvs. cu ajutorul unui singur buton de pe website-ul dvs.
Puteți oferi servicii de asistență clienți de pe website-ul dumneavoastră utilizănd cel mai rapid widget de live chat de pe piață ce are o viteză de afișare de 2,5 secunde. Aruncați o privire pe comparația widget-urilor de chat sau încercați aplicația noastră pentru a vă convinge.
Măriți-vă rata de implicare a clienților cu ajutorul invitațiilor proactive la chat, comutării între casetele de chat și urmăririi interacțiunii clienților prin intermediul rapoartelor. Fiți cu un pas înainte datorită afișării în timp real a cuvintelor tastate pentru a oferi o asistență rapidă și corespunzătoare vizitatorilor website-ului dumneavoastră.
Membrii echipe noastre LiveAgent sunt încântați să vă ajute cu migrarea datelor de pe Genesys. Vă ajutăm să transferați tot ce aveți nevoie, inclusiv contacte și conversații, astfel încât să nu fie necesar să vă ocupați dvs. de asta. Nu ezitați să ne contactați, indiferent de nelămuririle sau întrebările pe care le aveți. Vă stăm la dispozitie oricând, 24/7.
În timp ce noi ne ocupăm de migrarea datelor, dumneavoastră puteți încerca funcționalitățile aplicației noastre pentru a vă familiariza cu interfața. Nu mai stați pe gânduri și încercați-o gratuit. Apăsați butonul de mai jos și înregistrați-vă. Dacă doriți să vă formați o idee asupra aplicației LiveAgent, urmăriți acest tur video.
Live chat-ul este una din soluțiile de care puteți beneficia dacă alegeți LiveAgent. Fiți în avantaj cu sistemul nostru de ticketing, asociați o adresă de email, efectuați setările pentru call center și scrieți articole pentru a realiza o bază de informații.
Fiți activ pe rețelele de socializare și conectați-vă pe Facebook, Twitter și Instagram, cele mai importante canale folosite de clienții dvs. Pentru toate acestea nu este necesar să alocați un buget impresionant, iar dvs veți fi cel care hotărăște ce elemente și ce funcții ale aplicației să folosiți.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Pentru mai multe informații, asigurați-vă că ați parcurs întregul conținut despre toate funcționalitățile aplicației sau citiți sfaturile cu privire la productivitate și asistență pentru clienți, în academia LiveAgent.
Apelați-ne, scrieți-ne pe Facebook sau trimiteți-ne un email și vă vom răspunde în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta procesul de migrare de pe Genesys pe LiveAgent. Găsiți toate canalele prin care ne puteți contacta în partea de joc a paginii.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Pentru a migra de la Genesys la LiveAgent, nu ezitați să contactați centrul nostru de suport sau să utilizați un plugin gratuit.
Puteți migra date precum tichete, administratori, agenți, informații despre clienți, etichete, atașamente și nu numai.
Software-ul nostru de ticketing simplifică cererile clienților și le permite utilizatorilor să-și personalizeze conținutul, bazându-se pe brandingul lor. În plus, avem o bază solidă de informații relevante, care îmbunătățește satisfacția clienților prin oferirea de soluții auto-ajutorare, cum ar fi întrebările frecvente și forumurile comunității.
Căutați o alternativă pentru Gist?
LiveAgent este un serviciu de asistență și suport pentru clienți, care are o serie de funcții utile, inclusiv formulare de contact, chat live, integrare cu rețelele sociale și baze de date. Mulți utilizatori care au trecut la acest serviciu afirmă că este mai bun decât alte servicii, cum ar fi ZenDesk, datorită prețului, caracteristicilor și asistenței bune pentru clienți. LiveAgent are, de asemenea, o echipă de asistență excelentă și acceptă foi de calcul în e-mailurile sale.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent și OTRS sunt două platforme care oferă posibilitatea creării unei baze de informații și un panou pentru discuții online pentru clienți. LiveAgent oferă și un forum pentru clienți, soluția IVR pentru apeluri, posibilitatea efectuării apelurilor video și istoric nelimitat. LiveAgent poate fi utilizat pe un număr nelimitat de website-uri și permite instalarea unui număr nelimitat de butoane de chat. Ambele platforme permit automatizarea și stabilirea regulilor prin funcții API. OTRS nu oferă forum pentru clienți, soluția IVR sau posibilitatea efectuării apelurilor video. OTRS nu oferă nici istoric nelimitat sau posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri, dar permite primirea unui număr nelimitat de email-uri și tichete.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
Subdomeniul LiveAgent poate fi personalizat cu numele companiei sau al echipei. Pentru a primi actualizări și oferte promoționale, utilizatorii pot crea un cont gratuit prin intermediul unei mașini. LiveAgent oferă un portal complet de auto-asistență, criptare HTTPS și alte măsuri de securitate, astfel încât clienții să poată proteja datele importante. Platforma ajută, de asemenea, la reducerea numărului de tichete de asistență, permițând creșterea veniturilor și a valorii clienților.
V-ați săturat de programul actual de asistență pe rețele sociale?
Platformele de birou pentru asistența pentru rețele sociale oferă caracteristici avansate, cum ar fi sistemele CRM încorporate și mesajele programate, împreună cu răspunsuri predefinite, economisind timp și oferind răspunsuri rapide și personalizate clienților. O aplicație mobilă este disponibilă pentru a menține un serviciu excelent în mișcare, iar alternativele de birou oferă funcții bogate de automatizare pentru activitățile plictisitoare și repetitive.
Un program de gestiune a comunicațiilor cu clienții, cum ar fi LiveAgent, poate ajuta la rezolvarea solicitarilor și crearea de rapoarte personalizate. LiveAgent oferă o perioadă de încercare gratuită și migrarea gratuită a datelor de la Helprace. Există o gamă largă de furnizori de programe de acest gen, iar alegerea depinde de necesitățile buzunarului și ale companiei.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date