Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați plictisit de soluția actuală de suport?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă 3CX de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciul clienți 24/7    
  • ✓ Nu necesită card de credit    
  • ✓ Poate fi anulat oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la 3CX?

Treceți de la sistemul de telefonie 3CX la LiveAgent și creați un centru de comunicații unificat pentru afacerea dumneavoastră . Explorează sistemul de ticketing LiveAgent, care poate gestiona mai mult decât sistemele de telefonie de afaceri și chatul live. Îmbunătățiți-vă comunicările de afaceri cu ticketing prin e-mail, chat live, call center, bază de cunoștințe, Viber și social media. Continuați să citiți pentru a afla mai multe sau începeți astăzi încercarea gratuită de 14 zile.

[clienți]
[formular de înscriere]
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Managementul centrului de contact realizat într-un mod ușor

Pur și simplu conectați-vă numărul de telefon VoIP și gestionați simultan mai multe apeluri provenite de la clienții dumneavoastră. Aveți grijă de întâlnirile online cu apeluri video sau creați aspecte personalizate IVR implantațiii pentru a direcționa apelurile către diferiți agenți din departamentele companiei dumneavoastră Aruncați o privire la lista completă a funcțiilor de apel soluția noastră pentru centrul de contact are, după cum puteți vedea, modul în care puteți îmbunătăți experiența clienților cu LiveAgent

3CX vs LiveAgent at a glance

Features Liveagent 3CX
Ticketing
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing.
3CX doesn't offer ticketing.
Live Chat
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat in Ticket+Chat plan for $29/user/month.
3CX offers Live Chat in plan for $158/month.
Call Center
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center in All-inclusive plan for $39/agent/month.
3CX offers Call Center in plan for $158/month.
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can register for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal.
3CX doesn't offer self-service portal.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration in Ticket plan for additional fee $39/month/per acc or in All-inclusive plan without additional fees.
3CX offers a Facebook integration in plan for $158/month.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
3CX doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Instagram integration.
3CX doesn't offer a Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
3CX doesn't offer a Viber integration.
Knowledge Base
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base.
3CX doesn't offer knowledge base.
Customer Forum
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum.
3CX doesn't offer customer forum.
Automation and Rules
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules.
3CX doesn't offer automation and rules.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
3CX offers API functions in plan for $158/month.
Interactive Voice Response (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features in All-inclusive plan for $39/agent/month.
3CX offers IVR features in plan for $158/month.
Video Calls
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls in All-inclusive plan for $39/agent/month.
3CX offers video calls in plan for $158/month.
Unlimited History
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history in Ticket plan for $15/agent/month.
3CX offers unlimited history in plan for $158/month.
Unlimited Websites
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites in Ticket plan for $15/agent/month.
3CX offers unlimited websites in plan for $158/month.
Unlimited Chat Buttons
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
3CX doesn't offer unlimited chat buttons.
Unlimited Tickets/Mails
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
3CX offers unlimited tickets/mails in plan for $158/month.
Unlimited Call Recording
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording in All-inclusive plan for $39/agent/month.
3CX offers unlimited call recording in plan for $158/month.
Unlimited 24/7 Support
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
3CX doesn't offer unlimited 24/7 support.

Centrul de apeluri de intrare și ieșire cu funcții avansate

Asigurați-vă eficiența clienților cu sistemul nostru de ticketing

Îmbunătățiți implicarea clienților și ajungeți la oameni prin orice canal. Treceți la software cu o interfață intuitivă și un ticketing multicanal sistem care gestionează fiecare canal de comunicare necesar pentru clienți. Îmbunătățiți-vă serviciul de asistență pentru clienți sau departamentele de vânzări cu ticketing prin e-mail, cel mai rapid chat live, call center, portal pentru client, Viber, Facebook, Twitter, și Instagram

Reports in Help desk software - LiveAgent

Serviciul de telefonie pentru afaceri este doar un aspect din instrumentele noastre excelente

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Obțineți cele mai bune recenzii ale utilizatorilor cu chatul live rapid

widget chat live pe site-ul dumneavoastră web poate face minuni pentru vânzările și asistența pentru clienți. Invitații de chat proactive vă asigură că implicarea clienților dumneavoastră se va îmbunătăți, în timp ce vizualizarea-tastarea în timp real poate face ca agenții dumneavoastră să răspundă mai rapid și să rezolve rapid problemele. Combinat cu viteza chatului live, echipa dumneavoastră de asistență pentru clienți își poate face treaba eficient și cu rezultate excelente.

Chat live cu funcții avansate pentru cea mai bună asistență pentru clienți

Ne asigurăm că clienții noștri sunt fericiți

Facem tot posibilul să ne ascultăm clienții și de aceea asistența noastră pentru clienți 24/7 este aici pentru a vă ajuta cu orice problemă. Trimiteți-ne email, conversați cu noi în mediul online sau sunați-ne ori de câte ori aveți nevoie de ajutor sau doriți să aflați ceva nou despre Live Agent. Aruncați o privire la recenzii și vedeți de ce clienții noștri au decis să înceapă să utilizeze LiveAgent

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
[testimoniale]
Peter Komornik

LiveAgent combină în mod excelent chatul live, ticketingul și automatizarea care ne permite să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Sunteți pregătit să încercați?

Comparați planurile noastre cu prețuri accesibile sau începeți astăzi încercarea gratuită de 14 zile. Nu sunt atașate șiruri și nu sunt necesare informații despre cardul de credit pentru a face acest lucru. Doriți mai întâi să aflați mai multe despre LiveAgent? Aruncați o privire asupra website-ului nostru sau vizionați videoclipul pentru a vedea tot ce poate face LiveAgent

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit … LiveAgent!

[clienți]

Comparați-ne cu alții

[alternative]

FAQ

What is 3CX alternative?

3XC alternative are plenty but only a few of them can match the quality of service. LiveAgent does its best to help you build a great and efficient call center for your customer support desk.

Can you make a call center with LiveAgent?

Yes and that's only the beginning. LiveAgent offers a multi-channel ticketing system that also handles emails, live chat, social media and customer portal.

What are the benefits of LiveAgent as an alternative to 3CX?

LiveAgent handles more customer communication channels which means your customers can reach you conveniently from almost any medium.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație