Căutați o alternativă la 3CX?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă 3CX de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu necesită card de credit    
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

Treceți de la sistemul de telefonie 3CX la LiveAgent și creați un centru de comunicare unificat pentru afacerea dvs. Explorați sistemul de ticketing de la LiveAgent, care poate gestiona mai mult decât sistemele de telefonie de afaceri și chat-ul live. Îmbunătățiți-vă comunicările de afaceri cu ticketing prin e-mail, chat live, call center, bază de cunoștințe, Viber și social media. Continuați să citiți pentru a afla mai multe sau începeți astăzi versiunea de încercare gratuită de 14 zile.

  • V-ați săturat de software-ul de asistență? - Produse - Liveagent - Review Uri
  • Badge for front runner in real estate CRM software
  • V-ați săturat de software-ul de asistență? - Accounting Software AI Video Generation AI Writer Appointment Scheduling Software Behavior Analytics Tool Business Management Software Cloud Storage Services Content Marketing CRM Customer Portal Software Data Integration Software Electronic Signature Email Finder Email Marketing Software Email Tracking Software Form Builder Graphic Design Software Help Desk Landing Page Builder Lead Enrichment Lifetime Deal Platform Live Chat Loyalty Program Software Marketing Automation Meeting Transcription Software Mind Mapping Software Online Course Platform Password Management Software Podcast Hosting Popup Builder Project Management Software Push-to-talk Refer
  • sourceforge customers love us award for liveagent

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Managementul centrului de contact realizat într-un mod ușor

Conectați pur și simplu numărul dvs. de telefon VoIP și gestionați mai multe apeluri simultane venite de la clienții dvs. Organizați întâlniri online cu apeluri video sau creați arbori IVR personalizați pentru a direcționa apelurile către diferiți agenți din departamentele companiei dvs. Aruncați o privire la lista completă a funcțiilor de apelare pe care le are soluția noastră de contact center și vedeți cum puteți îmbunătăți experiența clienților cu LiveAgent. 

3CX vs LiveAgent la prima vedere

Funcții Liveagent 3CX
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
LiveAgent oferă ticketing.
3CX nu oferă ticketing.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Ticket+Chat pentru 29$/utilizator/lună.
3CX oferă Chat Live în cadrul unui plan pentru $158/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center în planul All-inclusive pentru 49$/agent/lună.
3CX oferă Call Center în cadrul unui plan pentru $158/lună.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire.
3CX nu oferă portal de autoservire.
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
3CX oferă o integrare Facebook în cadrul unui plan pentru 158 $/lună.
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter.
3CX nu oferă o integrare cu Twitter.
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram.
3CX nu oferă o integrare cu Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
3CX nu oferă o integrare cu Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
3CX nu oferă o bază de cunoștințe.
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
3CX nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
3CX nu oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
3CX oferă funcții API în cadrul unui plan pentru 158$/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR în planul All-inclusive pentru 49 $/agent/lună.
3CX oferă funcții IVR în cadrul unui plan de 158 $/lună.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video în planul All-inclusive la prețul de 49 $/agent/lună.
3CX oferă apeluri video în cadrul unui plan de 158 $/lună.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
3CX oferă istoric nelimitat în cadrul unui plan pentru 158 $/lună.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
3CX oferă site-uri web nelimitate în cadrul unui plan de 158 $/lună.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
3CX nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
3CX oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri în plan pentru 158 $/lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în planul All-inclusive pentru 49 $/agent/lună.
3CX oferă înregistrarea nelimitată a apelurilor în cadrul unui plan de 158 $/lună.
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
3CX nu oferă asistență nelimitată 24/7

Centrul de apeluri de intrare și ieșire cu funcții avansate

Asigurați-vă eficiența clienților cu sistemul nostru de ticketing

Îmbunătățiți implicarea clienților și ajungeți la oameni de pe orice canal. Treceți la un software cu o interfață intuitivă și un sistem de ticketing pe mai multe canale care gestionează fiecare canal necesar de comunicare cu clienții. Îmbunătățiți-vă departamentele de asistență pentru clienți sau de vânzări cu ticketing prin e-mail, cel mai rapid chat live, call center, portal pentru clienți, Viber, Facebook, Twitter, și Instagram

Reports in Help desk software - LiveAgent

Serviciul de telefonie pentru afaceri este doar un aspect din instrumentele noastre excelente

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Obțineți cele mai bune recenzii ale utilizatorilor cu chatul live rapid

Widget-ul de chat live de pe site-ul dvs. web poate face minuni pentru vânzări și asistență pentru clienți. Invitațiile proactive la chat asigură îmbunătățirea implicării clienților, în timp ce o vizualizare a tastării în timp real îi poate face pe agenții dvs. să răspundă mai repede și să rezolve rapid problemele. În combinație cu viteza chat-ului nostru live, echipa dvs. de asistență clienți își poate face treaba eficient și cu rezultate excelente.

Chat live cu funcții avansate pentru cea mai bună asistență pentru clienți

Ne asigurăm că clienții noștri sunt fericiți

Facem tot posibilul să ne ascultăm clienții și de aceea serviciul nostru de asistență pentru clienți 24/7 este aici pentru a vă ajuta cu orice problemă. Trimiteți-ne un e-mail, discutați cu noi online sau sunați-ne ori de câte ori aveți nevoie de ajutor sau doriți să aflați ceva nou despre LiveAgent. Aruncați o privire la recenzii și vedeți de ce clienții noștri au decis să înceapă să folosească LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
[testimoniale]
Peter Komornik

LiveAgent combină în mod excelent chatul live, ticketingul și automatizarea care ne permite să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video:

Sunteți pregătit să încercați?

Comparați planurile noastre de tarifare accesibile sau începeți astăzi o perioadă de încercare gratuită de 14 zile. Nu sunt necesare informații despre cardul de credit pentru a face acest lucru. Doriți să aflați mai întâi mai multe despre LiveAgent? Aruncați o privire pe site-ul nostru web sau vizionați videoclipul turului pentru a vedea tot ce poate face LiveAgent. 

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Comparați-ne cu alții

[alternative]

Întrebări frecvente

Care este alternativa la 3CX?

Alternativele 3XC sunt numeroase, dar numai câteva dintre ele pot egala calitatea serviciilor. LiveAgent face tot posibilul pentru a vă ajuta să construiți un call center excelent și eficient pentru biroul dvs. de asistență clienți.

Puteți realiza un call center cu LiveAgent??

Da și acesta este doar începutul. LiveAgent oferă un sistem de ticketing pe mai multe canale care gestionează, de asemenea, e-mailuri, chat live, social media și portal pentru clienți.

Care sunt avantajele LiveAgent ca alternativă la 3CX?

LiveAgent gestionează mai multe canale de comunicare cu clienții, ceea ce înseamnă că vă pot contacta clienții dvs. în mod convenabil din aproape orice mediu.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație