Instagram este una dintre cele mai populare platforme de socializare, cu peste 1 miliard de utilizatori activi lunar. Platforma este utilizată pentru partajarea de fotografii, video-uri scurte și povești care au o dată de expirare de 24 de ore. Utilizatorii Instagram pot profita, de asemenea, de funcția de mesagerie directă.
De ce este importantă asistența pentru clienți prin Instagram?
La început, Instagram a fost folosit în principal pentru a partaja fotografii cu prietenii și familia, dar pe măsură ce platforma a câștigat popularitate, utilizatorii au început să urmărească vedete și personalități publice. Mulți utilizatori Instagram și-au găsit faima peste noapte folosind hashtag-urile potrivite și marketingul, astfel încât companiile au înțeles rapid că această platformă ar putea fi cheia succesului lor.
În prezent, fiecare afacere modernă este activă pe Instagram și folosește platforma pentru a-și promova produsele și serviciile prin fotografii estetice, videoclipuri și mărturii ale clienților. Pe măsură ce numărul de pagini de afaceri Instagram a crescut, Instagram a văzut o oportunitate și și-a dezvoltat produsul prin adăugarea unei caracteristici „Marketplace” care permite utilizatorilor să cumpere produse direct din aplicația Instagram.
Întrucât Instagram este perceput ca un canal „mereu activ” și marketingul este la un nivel istoric maxim, mulți clienți folosesc platforma drept canal de asistență pentru clienți și pun întrebări despre produsele promovate, serviciile și afacerea în sine.
Unii clienți merg chiar atât de departe încât să-i avertizeze pe alții dacă au avut o experiență negativă cu afacerea. Ca atare, comentariile, reclamațiile sau laudele clienților pot propulsa sau distruge o afacere. Cu toate acestea, este o adevărată provocare să răspundeți la orice întrebare, mesaj sau mențiune fără niciun instrument. Majoritatea companiilor primesc sute de mii de notificări și este ușor să vă pierdeți în ele. Deci, cum puteți stăpâni asistența prin Instagram?
Asistență prin Instagram cu LiveAgent
Asistența pentru clienți prin Instagram poate fi floare la ureche cu instrumentele potrivite, și anume LiveAgent. Integrarea noastră Instagram vă permite să vă conectați pagina de afaceri Instagram la software-ul nostru de birou de asistență. Rezultatul? Fiecare comentariu sau mențiune Instagram a paginii dvs. vor fi introduse automat în software-ul biroului de asistență și transformate într-un tichet.
Ce puteți realiza cu integrarea?
- Vizualizați și răspundeți la comentarii direct din biroul dvs. de asistență
- Vizualizați și răspundeți la mențiuni direct din biroul dvs. de asistență
- Alegeți către ce departament doriți să direcționați tichetele Instagram
- Conectați mai multe conturi Instagram
- Arhivați tichetele Instagram
- Păstrați toate tichetele Instagram într-un singur tablou de bord unificat
Cum arată / funcționează în practică?
Dacă vă întrebați dacă clienții dvs. vor putea ști că utilizați un instrument extern pentru a răspunde la întrebările lor, răspunsul este nu. Vedeți cum funcționează în acest tutorial video detaliat.
Cum se integrează Instagram cu LiveAgent
Urmați acești pași pentru a începe să răspundeți astăzi la comentariile și mențiunile Instagram prin LiveAgent!
Vă rugăm să rețineți, trebuie să aveți o pagină de Facebook pentru a integra Instagram. Dacă nu aveți încă contul Instagram conectat la pagina dvs. de Facebook, vă recomandăm să urmați acest tutorial. (Puteți conecta orice cont Instagram conectat la o pagină Facebook la care sunteți administrator.)
- Autentificați-vă în LiveAgent
- Faceți clic pe Configurare (rotița dințată din meniul din stânga)
- Faceți clic pe Facebook și Instagram
- Faceți clic pe Conturi
- Faceți clic pe Conectare
6. Va apărea o nouă fereastră pop-up care vă va solicita să vă conectați la contul dvs. Facebook. Introduceți informațiile de conectare sau, dacă sunteți deja conectat, faceți clic pe Continuare Ca
7. Când apare acest mesaj: „LiveAgent ar dori să vă gestioneze paginile, să publice ca Paginile pe care le gestionați și să acceseze mesajele paginii dvs. de Facebook”, vă rugăm acceptați-l apăsând OK
8. Reveniți la LiveAgent și selectați pagina Facebook conectată la Instagram. Selectați permisiunile pe care doriți să le autorizați. Puteți alege dintre următoarele opțiuni:
- Aduceți comentarii
- Aduceți mențiuni
Vă rugăm să rețineți, această integrare nu acceptă mesageria directă din cauza politicii Facebook. Aceasta înseamnă că nu puteți direcționa mesajele directe de pe Instagram în LiveAgent.
- Selectați departamentul în care doriți să direcționați tichetele Instagram
- Faceți clic pe Salvare
Cum puteți beneficia de integrare?
Creșterea gradului de satisfacție și a prestigiului brand-ului
Păstrarea satisfacției clienților dvs. este cel mai important lucru în serviciul clienți. Stocând toate tichetele Instagram în biroul dvs. de asistență, puteți accesa comunicarea anterioară în orice moment cu ușurință.
Nu mai trebuie să verificați postările individuale pentru noi comentarii. Toate istoricele dvs. de comunicare sunt întotdeauna stocate în siguranță în arhivă și le puteți accesa cu ușurință din tabloul de bord.
Cu LiveAgent, veți putea să vă impresionați clienții cu cunoștințele despre solicitările lor anterioare și detaliile de achiziție, arătându-le că vă pasă cu adevărat de ei. La rândul său, acest lucru va spori loialitatea față de marcă, valoarea pe viață a clienților și satisfacția acestora.
Soluționarea mai rapidă a problemelor
În zilele noastre, să ai un produs sau un preț excelent nu este singurul lucru care contează. Clienții doresc experiențe de cumpărături personalizate, fără probleme și, în special, răspunsuri rapide la întrebările lor. Dacă clienții dvs. vă pun o întrebare pe Instagram, dar nu primesc un răspuns în decurs de o oră (majoritatea clienților se așteaptă să primească un răspuns în decurs de o oră de la postare), este posibil să vă abandoneze și să apeleze la concurență.
Oferiți-le clienților ceea ce doresc și se așteaptă cu LiveAgent – asistență personalizată, rapidă, fără probleme. Software-ul de birou de asistență LiveAgent vă va notifica de fiecare dată când primiți un nou tichet de pe Instagram, ceea ce ușurează răspunsul la toate întrebările clienților.
Eficiență sporită a fluxului de lucru
Răspunsul la întrebările clienților prin intermediul LiveAgent îmbunătățește eficiența agenților. Care ar fi motivul?
- Agenții dvs. nu vor fi nevoiți să monitorizeze multiple conturi și dispozitive
- Agenții dvs. nu vor fi distrași de fluxurile Instagram
- Agenții dvs. nu vor fi distrași de numărul în creștere al notificărilor
- Agenții dvs. vor putea gestiona mai multe conturi simultan
Imagine puternică pe piață a brand-ului
Dacă clienții dvs. navighează pe Instagram, este probabil să fie gata să cumpere. Doar au nevoie de câteva răspunsuri la întrebări sau vor să vadă cum vă tratați clienții online. De fapt, 85% dintre clienți cercetează un produs / serviciu online înainte de a cumpăra.
De ce să nu îi cuceriți arătând că răspundeți la toate întrebările clienților în timp util?
Grad înalt de securitate, mai puține breșe
Răspunsul la mesajele Instagram prin LiveAgent este mai sigur. De ce? Tichetele Instagram sunt stocate într-o căsuță de e-mail universală comună, care poate fi accesată de fiecare agent de asistență. Aceasta înseamnă că nu trebuie să vă faceți griji cu privire la:
- Partajarea acreditării dvs. de conectare la Instagram cu mai mulți angajați
- Logarea de pe dispozitive publice
- Pierderea dispozitivelor care sunt conectate la contul dvs. Instagram
Avantaje competitive
Chiar dacă asistența prin Instagram devine din ce în ce mai populară, există încă multe companii care nu o oferă. Obțineți un avantaj competitiv astăzi, prin simpla conectare a contului Instagram la LiveAgent.
Sunteți gata să încercați integrarea noastră Instagram?
Permiteți-ne să ne ocupăm noi de logistică, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea de asistență lină și fiabilă pentru toți clienții dvs. Începeți încercarea gratuită de 14 zile astăzi. Nu este necesar cardul de credit.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce este Instagram?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Instagram este o platformă utilizată pentru partajarea de fotografii, video-uri scurte și povești care au o dată de expirare de 24 de ore.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “De ce este importantă asistența pentru clienți prin Instagram?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Deoarece clienții sunt foarte activi pe Instagram și se așteaptă ca și afacerile să fie active. Aceștia se așteaptă la servicii în timp util, la fel ca în chat-ul live, pe e-mail și la telefon, dacă nu chiar mai repede.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce puteți face cu o integrare Instagram a biroului de asistență?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “-Vizualizați și răspundeți la comentarii direct din biroul dvs. de asistență -Vizualizați și răspundeți la mențiuni direct din biroul dvs. de asistență -Alegeți către ce departament doriți să direcționați tichetele Instagram -Conectați mai multe conturi Instagram -Arhivați tichetele Instagram -Păstrați toate tichetele Instagram într-un singur tablou de bord unificat ” } }] }Streamline your Viber support today
Answer Viber messages and broadcast messages directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
LiveAgent este un software pentru serviciul de asistență pentru clienți care vine cu peste 179 de funcții și integrări, oferind o experiență personalizată și multilingvă. Funcția video call chat poate fi utilizată pentru o comunicare mai personală și eficientă cu clienții, iar aceasta funcționează ca un apel normal pe Skype. Pentru a utiliza funcția video call chat, trebuie să includeți un buton de live video chat pe website-ul dvs. LiveAgent este disponibil pentru o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.
Facebook a devenit un canal important pentru serviciul clienți, fiind folosite peste 20 de miliarde de mesaje între companii și clienți pe Facebook Messenger lunar. O cercetare arată că 59% dintre clienți folosesc Facebook pentru a contacta companiile și clienții consideră că întreprinderile care oferă asistență prin Facebook sunt mai de încredere. LiveAgent este o platformă excelentă de comunicare cu clienții, care ajută la clasificarea și urmărirea tichetelor, este disponibilă și asistență pe rețelele de socializare și o bază de cunoștințe pe site-ul lor. Compania nu oferă asistență telefonică pentru clienți, dar există diferite modalități de contact cu Facebook.
LiveAgent este o soluție excelentă pentru a gestiona solicitările de asistență ale clienților. Mulți profesioniști din diferite domenii recomandă acest produs pentru o mai bună comunicare cu clienții, îmbunătățirea satisfacției acestora și creșterea vânzărilor. LiveAgent este apreciat pentru ușurința în utilizare și funcționalitățile excelente, precum răspunsurile rapide, clasificarea naturii tichetelor și caracteristicile utile de raportare.
Contacte de Asistență Instagram
LiveAgent este un software pentru serviciul clienților care oferă soluții VoIP și alte servicii de autoservire, gestionare a reclamațiilor și a emailurilor. Compania oferă asistență prin portalul de asistență și dispune de bloguri și seminarii web. LiveAgent are, de asemenea, un program de parteneriat VoIP și oferă asistență tehnică. Calitatea Unității asigură protecția datelor personale și oferă suport 24 de ore pe zi.