Facebook este o platformă de networking gratuită care le permite utilizatorilor să-și creeze un cont, un profil, să încarce poze și clipuri video, să trimită mesaje și să păstreze legătura cu prietenii, familia și colegii.
Conectarea rețelei de socializare Facebook la contul LiveAgent permite utilizatorilor LiveAgent să răspundă mesajelor, postărilor și comentariilor de pe Facebook, direct din panoul LiveAgent (fără a fi necesar să vă logați în aplicația Facebook). Acest lucru vă ușurează munca și fluxul de lucru.
Cum funcționează?
LiveAgent afișează fiecare comentariu, postare și mesaj în inbox-ul LiveAgent, transformându-le în tichete. De aici, utilizatorii pot răspunde tuturor tichetelor ca și când ar face-o de pe platforma Facebook. Care este rezultatul final? Clienții dvs. nu vor observa nicio diferență, înafară de rapiditatea răspunsului!
De ce este integrarea atât de valoroasă?
Integrarea Facebook în programul LiveAgent estde de mare ajutor pentru că:
- Sistemul monitorizează toate mesajele, comentariile și mențiunile și vă permite astfel să tratatți și să răspundeți tuturor.
- Ajută la creșterea rapidă a productivității agenților
- Este mai sigur (mai sigur decât utilizarea acelorași date de logare cu alși angajați care sunt responsabili de tratarea și gestionarea mesajelor de pe rețelele de socializare).
- Nu va trebui să atribuiți angajaților rol de administrator al paginii de Facebook
- Elimină necesitatea de a monitoriza mai multe conturi și dispozitive zilnic
- Îmbunătățește timpul de răspuns
- Crește gradul de satisfacție al clienților
- Contribuie la creșterea vânzărilor și a încasărilor
- Ușurează munca sercviului clienți
- Elimină stresul
- Vă permite să gestionați și să monitorizați mai multe conturi business de Facebook
- Costurile sunt reduse

Sunteți sigur că nu trebuie să oferiți suport pe Facebook? Mai gândiți-vă o dată!
Dacă nu utilizați Facebook ca un canal de comunicație, atunci n-ați pășit în secolul 21! În anul 2021, există aproximativ 2,8 miliarde de utilizatori activi zilnic pe Facebook. Mai mult, clienții moderni sunt buni cunoscători ai tehnologiei și utilizatori împătimiți ai rețelei Facebook, considerând că rețelele de socializare sunt canale de comunicare ca oricare altele.De fapt, conform unui studiu realizat de Conversocial,54% din consumatori preferă canalele de social media în detrimentul comunicării prin telefon sau email.
Ținând cont de faptul că peste jumătate din clienții dvs. preferă rețelele de sociliazare drept canale de comunicare, nu puteți să-i ignorați. Trebuie să răspundeți nevoilor și așteptărilor clienților și să vă adaptați afacerea la secolul 21.
Cum să integrați Facebook în LiveAgent
Urmați acești pași pentru a putea răspunde mesajelor de pe Facebook prin intermediul LiveAgent!
- Conectați-vă la LiveAgent
- Apăsați Configurare ( rotița dințată din meniul stânga)
- Dați click pe Facebook și Instagram
- Apăsați opțiunea Conturi
- Click pe Conectare
- O nouă fereeastră pop up se va deschide în care vi se solicită logarea la contul de Facebook. Dacă sunteți deja logat, introduceți datele de identificare și dați click pe “Continuați ca”.
- Atunci când vă apare mesajul “LiveAgent dorește să gestioneze paginile dvs., să publice în calitate de pagină a dvs. și să acceseze mesajele din pagina de Facebook.” Vă rugăam să acceptați prin apăsarea butonului OK:
- Vă întoarceți la LiveAgent și selectați paginile la care doriți să vă conectați și să aveți acces. Puteți alege una din următoarele opțiuni:
- Tratare postări de pe wall
- Tratare mesaje private
- Selectați departamentul către care doriți direcționarea tichetelor Facebook.
- Dați clic pe Salvare

Care sunt avantajele integrării Facebook?
Prin activarea integrării Facebook, puteți derula următoarele opțiuni direct din LiveAgent:
- Răspundeți mesajelor private/directe
- Trimiteți anexe, link-uri, emoticoaneși GIF-uri
- Răspundeți comentariilor
- Apreciați comentarii
- Ștergeți comentarii prin stergerea tichetelor
- Rezolvați tichetul prin oferirea unui răspuns
Începeți acum să economisiți timp prețios și bani câștigați din greu
Puneți la dispoziția echipei de suport instrumentele adecvate. Eliminați începând chiar de astăzi distracțiile (semanle ping pentru mesaje private, notificări și meme-uri care distrag atenția sau clipuri video virale, cu pisici).
LiveAgent îi ajută pe agenții dvs. să se mențină focusați, să-și îmbunătățească productivitatea. În același timp, banii dvs. sunt economisiți. Implementarea corespunzătoare a acestei funcționalități nu costă nimic, decât dacă, bineînțeles, o achiziționați ca și funcționalitate adițională planurilor Tichet sau Tichet + Chat.
În plus, costul cu integrarea rețelelor de socilizare pentru soluționării tichetelor este mai mic decât urilizarea email-ului sau telefonului.
Doriți să dețineți un centru de suport perfect organizat?
LiveAgent poate soluționa în mod automat tichetele de pe Facebook de îndată ce le-ați răspuns, Arhivarea lor va fi floare la ureche. Dacă un client revine cu un nou mesaj, sistem va deschide tichetul în mod automat. Nu este necesar să monitorizați în mod constant status-ul tichetelor, deoarece LiveAgent va avea grijă de tot și vă va notifica atunci când este necesar să răspundeți.
Datele dvs. sunt în siguranță
LiveAgent elimină necesitatea de a utiliza aceleași date de logare de mai mulți angajați. De îndată ce contul dvs. de Facebook este conectat cu LiveAgent, toți angajații dvs. au posibilitatea de a răspunde mesajelor și comentariilor fără a fi necesar să se logheze pe platformă.
Ceea ce este grozav! Deoarece reduce semnificativ șansele de a se produce breșe și scurgeri de informații. Angajații nu trebuie să-ți facă griji cu privire la notarea parolelor și pierderii acestora sau la logarea la facebook de pe calculatoare publice.
Mențineți un grad înalt de satisfacție al clienților
LiveAgent se conectează cu pagina dvs. de facebook și monitorizează toate postările, comentariile și mesajele private pentru a putea ține în frâu fanii și hater-ii tot timpul, 24/7. Totul este captat și transformat în Tichete astfel încât agenții dvs. de suport să poată reacționa de îndată ce este înregistrată o reclamație, evitând astfel ca situația sesizată să ia amploare. Cu LiveAgent sunteși 100% siguro că tot ce se întâmplă pe Facebook ajunge la dvs.
Resurse în baza de cunoștințe
Aveți nevoie de mai mult ajutor cu integrarea? Revizuiți acest ghid detaliat pentru conturi tip cloud sau acest articol pentru versiuni autonome ale LiveAgent.
Informații suplimentare despre setarea aplicației Facebook pentru conturi autonome.
Tot nu dețineți toate informațiile?
Nu ezitați să ne contactați pe email (support@liveagent.com), live chat sau telefon. Suntem mai mult decât bucuroți să vă oferim informațiile suplimentare de care aveți nevoie.
Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Facebook a devenit un canal important pentru serviciul clienți, fiind folosite peste 20 de miliarde de mesaje între companii și clienți pe Facebook Messenger lunar. O cercetare arată că 59% dintre clienți folosesc Facebook pentru a contacta companiile și clienții consideră că întreprinderile care oferă asistență prin Facebook sunt mai de încredere. LiveAgent este o platformă excelentă de comunicare cu clienții, care ajută la clasificarea și urmărirea tichetelor, este disponibilă și asistență pe rețelele de socializare și o bază de cunoștințe pe site-ul lor. Compania nu oferă asistență telefonică pentru clienți, dar există diferite modalități de contact cu Facebook.
TEXT vorbește despre compania Quality Unit și serviciile sale, inclusiv telefonie VoIP și software pentru gestionarea relațiilor cu clienții. Articolul menționează, de asemenea, opțiuni de preț și caracteristici ale serviciilor. Compania are parteneri și oferă un program de afiliere. Sunt disponibile și demo-uri și suport pentru clienți. Articolul se încheie cu polițe de securitate și confidențialitate și sitemap-ul companiei.
Caracteristicile biroului de asistență pentru rețelele de socializare
Aproximativ 42% dintre agenți nu pot răspunde la întrebările clienților. Utilizarea rețelelor de socializare poate crește conștientizarea brand-ului și vânzările. Este important să aveți șabloane de răspuns predefinite și să nu ignorați reclamațiile clienților. Peste 63% dintre clienți se așteaptă ca firmele să ofere servicii pentru clienți prin intermediul rețelelor de socializare. Social media nu este preferat pentru asistența clienților, dar companiile recunosc că furnizarea de asistență pe rețelele de socializare poate fi benefică.
Șabloane de servicii pentru clienți în social media
Consumers expect brands to offer customer service through social media channels, with 90% of social media users having used this method to communicate with a company. Responding to customer inquiries or complaints on social media can greatly impact customer satisfaction, with 40% expecting a response within an hour and 79% within 24 hours. Positive experiences with brands on social media can lead to customer recommendations. However, one-third of customer complaints go unanswered, which can lead to a decrease in customer support by 50%. Using Twitter for customer service can increase satisfaction by 19%. To manage customer service on social media, connection with help desk software is recommended. Handling negative comments professionally and not personally is important, as is personalizing responses through the use of pre-written templates.