Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Facebook

Facebook este o platformă de networking gratuită care le permite utilizatorilor să-și creeze un cont, un profil, să încarce poze și clipuri video, să trimită mesaje și să păstreze legătura cu prietenii, familia și colegii.

Conectarea rețelei de socializare Facebook la contul LiveAgent permite utilizatorilor LiveAgent să răspundă mesajelor, postărilor și comentariilor de pe Facebook, direct din panoul LiveAgent (fără a fi necesar să vă logați în aplicația Facebook). Acest lucru vă ușurează munca și fluxul de lucru.

Cum funcționează?

LiveAgent afișează fiecare comentariu, postare și mesaj în inbox-ul LiveAgent, transformându-le în tichete. De aici, utilizatorii pot răspunde tuturor tichetelor ca și când ar face-o de pe platforma Facebook. Care este rezultatul final? Clienții dvs. nu vor observa nicio diferență, înafară de rapiditatea răspunsului!

Facebook
Tratarea postărilor de pe Facebook prin intermediul LiveAgent

De ce este integrarea atât de valoroasă?

Integrarea Facebook în programul LiveAgent estde de mare ajutor pentru că:

  • Sistemul monitorizează toate mesajele, comentariile și mențiunile și vă permite astfel să tratatți și să răspundeți tuturor.
  • Ajută la creșterea rapidă a productivității agenților
  • Este mai sigur (mai sigur decât utilizarea acelorași date de logare cu alși angajați care sunt responsabili de tratarea și gestionarea mesajelor de pe rețelele de socializare).
  • Nu va trebui să atribuiți angajaților rol de administrator al paginii de Facebook
  • Elimină necesitatea de a monitoriza mai multe conturi și dispozitive zilnic
  • Îmbunătățește timpul de răspuns
  • Crește gradul de satisfacție al clienților
  • Contribuie la creșterea vânzărilor și a încasărilor
  • Ușurează munca sercviului clienți
  • Elimină stresul
  • Vă permite să gestionați și să monitorizați mai multe conturi business de Facebook
  • Costurile sunt reduse
Integrarea Facebook în LiveAgent
Cum stau lucrurile în LiveAgent vs Facebook

Sunteți sigur că nu trebuie să oferiți suport pe Facebook? Mai gândiți-vă o dată!

Dacă nu utilizați Facebook ca un canal de comunicație, atunci n-ați pășit în secolul 21! În anul 2021, există aproximativ 2,8 miliarde de utilizatori activi zilnic pe Facebook. Mai mult, clienții moderni sunt buni cunoscători ai tehnologiei și utilizatori împătimiți ai rețelei Facebook, considerând că rețelele de socializare sunt canale de comunicare ca oricare altele.De fapt, conform unui studiu realizat de Conversocial,54% din consumatori preferă canalele de social media în detrimentul comunicării prin telefon sau email.

Ținând cont de faptul că peste jumătate din clienții dvs. preferă rețelele de sociliazare drept canale de comunicare, nu puteți să-i ignorați. Trebuie să răspundeți nevoilor și așteptărilor clienților și să vă adaptați afacerea la secolul 21.

Cum să integrați Facebook în LiveAgent

Urmați acești pași pentru a putea răspunde mesajelor de pe Facebook prin intermediul LiveAgent!

  1. Conectați-vă la LiveAgent
  2. Apăsați Configurare ( rotița dințată din meniul stânga)
  3. Dați click pe Facebook și Instagram
  4. Apăsați opțiunea Conturi
  5. Click pe Conectare
  6. O nouă fereeastră pop up se va deschide în care vi se solicită logarea la contul de Facebook. Dacă sunteți deja logat, introduceți datele de identificare și dați click pe “Continuați ca”.
  7. Atunci când vă apare mesajul “LiveAgent dorește să gestioneze paginile dvs., să publice în calitate de pagină a dvs. și să acceseze mesajele din pagina de Facebook.” Vă rugăam să acceptați prin apăsarea butonului OK:
  8. Vă întoarceți la LiveAgent și selectați paginile la care doriți să vă conectați și să aveți acces. Puteți alege una din următoarele opțiuni:
  • Tratare postări de pe wall
  • Tratare mesaje private
  1. Selectați departamentul către care doriți direcționarea tichetelor Facebook.
  2. Dați clic pe Salvare
Conectați conturile Facebook și Instagram
Activați conturile Facebook

Care sunt avantajele integrării Facebook?

Prin activarea integrării Facebook, puteți derula următoarele opțiuni direct din LiveAgent:

  • Răspundeți mesajelor private/directe
  • Trimiteți anexe, link-uri, emoticoaneși GIF-uri
  • Răspundeți comentariilor
  • Apreciați comentarii
  • Ștergeți comentarii prin stergerea tichetelor
  • Rezolvați tichetul prin oferirea unui răspuns
Facebook Integration Demo: How It Works

Începeți acum să economisiți timp prețios și bani câștigați din greu

Puneți la dispoziția echipei de suport instrumentele adecvate. Eliminați începând chiar de astăzi distracțiile (semanle ping pentru mesaje private, notificări și meme-uri care distrag atenția sau clipuri video virale, cu pisici).

LiveAgent îi ajută pe agenții dvs. să se mențină focusați, să-și îmbunătățească productivitatea. În același timp, banii dvs. sunt economisiți. Implementarea corespunzătoare a acestei funcționalități nu costă nimic, decât dacă, bineînțeles, o achiziționați ca și funcționalitate adițională planurilor Tichet sau Tichet + Chat.

În plus, costul cu integrarea rețelelor de socilizare pentru soluționării tichetelor este mai mic decât urilizarea email-ului sau telefonului.

Doriți să dețineți un centru de suport perfect organizat?

LiveAgent poate soluționa în mod automat tichetele de pe Facebook de îndată ce le-ați răspuns, Arhivarea lor va fi floare la ureche. Dacă un client revine cu un nou mesaj, sistem va deschide tichetul în mod automat. Nu este necesar să monitorizați în mod constant status-ul tichetelor, deoarece LiveAgent va avea grijă de tot și vă va notifica atunci când este necesar să răspundeți.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Datele dvs. sunt în siguranță

LiveAgent elimină necesitatea de a utiliza aceleași date de logare de mai mulți angajați. De îndată ce contul dvs. de Facebook este conectat cu LiveAgent, toți angajații dvs. au posibilitatea de a răspunde mesajelor și comentariilor fără a fi necesar să se logheze pe platformă.

Ceea ce este grozav! Deoarece reduce semnificativ șansele de a se produce breșe și scurgeri de informații. Angajații nu trebuie să-ți facă griji cu privire la notarea parolelor și pierderii acestora sau la logarea la facebook de pe calculatoare publice.

Mențineți un grad înalt de satisfacție al clienților

LiveAgent se conectează cu pagina dvs. de facebook și monitorizează toate postările, comentariile și mesajele private pentru a putea ține în frâu fanii și hater-ii tot timpul, 24/7. Totul este captat și transformat în Tichete astfel încât agenții dvs. de suport să poată reacționa de îndată ce este înregistrată o reclamație, evitând astfel ca situația sesizată să ia amploare. Cu LiveAgent sunteși 100% siguro că tot ce se întâmplă pe Facebook ajunge la dvs.

Resurse în baza de cunoștințe

Aveți nevoie de mai mult ajutor cu integrarea? Revizuiți acest ghid detaliat pentru conturi tip cloud sau acest articol pentru versiuni autonome ale LiveAgent.

Informații suplimentare despre setarea aplicației Facebook pentru conturi autonome.

Tot nu dețineți toate informațiile?

Nu ezitați să ne contactați pe email (support@liveagent.com), live chat sau telefon. Suntem mai mult decât bucuroți să vă oferim informațiile suplimentare de care aveți nevoie.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Streamline your Twitter support today

Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Free trial

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație