Căutați o alternativă pentru Aircall?

Așteptați apeluri, dar nu mai sunteți mulțumit de Aircall? LiveAgent vă oferă o alternativă excelentă pentru crearea centrului de apel virtual și pentru a oferi asistență clienților simplu și eficient.

Migrați de la Aircall la LiveAgent în câteva minute. Oferim migrare Aircall asistată care vă va importa toate datele din Aircall în LiveAgent. Este gratuit și durează doar 5 minute.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

LiveAgent este mai mult decât un call center

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two alternatives

Alternativă puternică pentru Aircall

LiveAgent vă oferă mult mai mult decât un call center virtual. Cel mai rapid widget de chat live, integrarea prin e-mail, integrarea cu rețelele de socializare și un sistem organizat de tichete vă oferă exact ceea ce aveți nevoie pentru a oferi cel mai bun serviciu clienților potențiali sau clienților dvs. Și toate acestea la un preț cu adevărat excelent. LiveAgent oferă trei modele de stabilire a prețurilor pline de funcții utile pentru orice tip de afacere.

Dacă sunteți în căutarea unei alternative Aircall capabilă și fiabilă, luați în considerare testarea LiveAgent. Meritați mai mult decât un call center la un preț rezonabil.

Call center profesional

LiveAgent vă oferă posibilitatea de a vă crea propriul call center virtual. Procesul de configurare este ușor și se face în câteva minute. După aceea, puteți efectua și răspunde la apeluri telefonice prin browser, telefon sau orice alt echipament la alegere.

Nu este absolut necesar să vă bazați pe furnizori externi, LiveAgent se ocupă de toate, așa că vă puteți concentra asupra a ceea ce este important.

Professional built-in call center software

3 motive pentru care companiile aleg să treacă la LiveAgent

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește treptat ratele de conversie în timp.

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre de e-mail universale.

Soluție bogată în funcții

Cu mai mult de 175 de funcții de asistență, furnizarea de asistență pentru clienți va fi floare la ureche.

Review shown on phone screen

Obțineți mai mult cu mai puțin

Doriți să faceți mai mult cu un software de servicii pentru clienți la un preț corect? LiveAgent vă oferă tot ce aveți nevoie. Call center, e-mail, chat live, asistență social media, bază de cunoștințe, o mulțime de caracteristici și integrări. Toate acestea vă sunt disponibile la un preț rezonabil. Și puteți alege chiar și funcții separate în cazul în care doriți să vă personalizați planul după bunul plac.

În acest fel, vă puteți concentra asupra a ceea ce contează cel mai mult – să aveți grijă de clienții dvs. De restul se ocupă LiveAgent fără a vă ruina bugetul.

Sunteți gata să faceți o schimbare?

Companiile trec la LiveAgent și este dintr-un motiv bun. LiveAgent vă oferă tot ce este mai bun pentru a oferi asistență clienților într-un singur pachet de încredere, astfel încât să puteți economisi timp și fonduri. Concentrați-vă pe ceea ce este important.

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile au trecut la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternativă pentru Aircall
Un centru de apel de intrare este un centru de apel care gestionează exclusiv sau predominant apelurile telefonice primite de clienți.

Centru pentru intrările apelurilor

LiveAgent oferă soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv un centru de apel de intrare eficient. Cu funcții avansate, acesta permite rezolvarea rapidă a cererilor și îmbunătățirea satisfacției clienților.

LiveAgent este o soluție de asistență care conectează mai multe platforme într-o singură interfață. Aflați despre alternativa Chaport și începeți să obțineți avantaje comerciale.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Chaport?

Companiile trec la LiveAgent pentru prețul accesibil, automatizarea avansată și suportul excelent. Funcționalitatea acestui sistem este apreciată de utilizatori.

LiveAgent este software-ul numărul 1 de birou de asistență pentru afacerile mici și mijlocii, în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Yamaha, o2, pentru a oferi servicii de clasă clasă mondială clienților.

Vă mutați de la Vocalcom la LiveAgent?

LiveAgent este cel mai apreciat software de birou de asistență pentru afacerile mici și mijlocii. Alăturați-vă companiilor de top pentru a oferi asistență clienților dumneavoastră.

Căutați alternativa potrivită la osTicket? Comparați acum LiveAgent cu osTicket și obțineți astăzi un program mai bun de asistență pentru clienți.

Căutați o alternativă la osTicket?

LiveAgent este o soluție mult mai bună decât Kayako pentru comunicarea cu clienții. Acest instrument facilitează interacțiunea și crește eficiența serviciului.

LiveAgent oferă suport prin email, live chat, rețele de socializare, call center și o bază de informații. LiveAgent deține cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde.

Sunteți în căutarea unei alternative la Pure Chat?

Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand. LiveAgent oferă caracteristici și alternative pentru gestionarea clienților.

Doriți să vă migrați datele de la Aircall la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți încercarea gratuită astăzi.

Treceți de la Aircall la LiveAgent?

Simplificați interacțiunea clienților cu un software de asistență și îmbunătățiți imaginea de marketing cu soluția LiveAgent pentru suportul clienților în industria de găzduire web.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație