Centru pentru intrările apelurilor
LiveAgent oferă soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv un centru de apel de intrare eficient. Cu funcții avansate, acesta permite rezolvarea rapidă a cererilor și îmbunătățirea satisfacției clienților.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru Chaport?
Companiile trec la LiveAgent pentru prețul accesibil, automatizarea avansată și suportul excelent. Funcționalitatea acestui sistem este apreciată de utilizatori.
Vă mutați de la Vocalcom la LiveAgent?
LiveAgent este cel mai apreciat software de birou de asistență pentru afacerile mici și mijlocii. Alăturați-vă companiilor de top pentru a oferi asistență clienților dumneavoastră.
Căutați o alternativă la osTicket?
LiveAgent este o soluție mult mai bună decât Kayako pentru comunicarea cu clienții. Acest instrument facilitează interacțiunea și crește eficiența serviciului.
Sunteți în căutarea unei alternative la Pure Chat?
Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand. LiveAgent oferă caracteristici și alternative pentru gestionarea clienților.
Treceți de la Aircall la LiveAgent?
Simplificați interacțiunea clienților cu un software de asistență și îmbunătățiți imaginea de marketing cu soluția LiveAgent pentru suportul clienților în industria de găzduire web.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date