Căutați o alternativă pentru Aircall?

Așteptați apeluri, dar nu mai sunteți mulțumit de Aircall? LiveAgent vă oferă o alternativă excelentă pentru crearea centrului de apel virtual și pentru a oferi asistență clienților simplu și eficient.

Migrați de la Aircall la LiveAgent în câteva minute. Oferim migrare Aircall asistată care vă va importa toate datele din Aircall în LiveAgent. Este gratuit și durează doar 5 minute.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

LiveAgent este mai mult decât un call center

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two alternatives

Alternativă puternică pentru Aircall

LiveAgent vă oferă mult mai mult decât un call center virtual. Cel mai rapid widget de chat live, integrarea prin e-mail, integrarea cu rețelele de socializare și un sistem organizat de tichete vă oferă exact ceea ce aveți nevoie pentru a oferi cel mai bun serviciu clienților potențiali sau clienților dvs. Și toate acestea la un preț cu adevărat excelent. LiveAgent oferă trei modele de stabilire a prețurilor pline de funcții utile pentru orice tip de afacere.

Dacă sunteți în căutarea unei alternative Aircall capabilă și fiabilă, luați în considerare testarea LiveAgent. Meritați mai mult decât un call center la un preț rezonabil.

Call center profesional

LiveAgent vă oferă posibilitatea de a vă crea propriul call center virtual. Procesul de configurare este ușor și se face în câteva minute. După aceea, puteți efectua și răspunde la apeluri telefonice prin browser, telefon sau orice alt echipament la alegere.

Nu este absolut necesar să vă bazați pe furnizori externi, LiveAgent se ocupă de toate, așa că vă puteți concentra asupra a ceea ce este important.

Professional built-in call center software

3 motive pentru care companiile aleg să treacă la LiveAgent

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește treptat ratele de conversie în timp.

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre de e-mail universale.

Soluție bogată în funcții

Cu mai mult de 175 de funcții de asistență, furnizarea de asistență pentru clienți va fi floare la ureche.

Review shown on phone screen

Obțineți mai mult cu mai puțin

Doriți să faceți mai mult cu un software de servicii pentru clienți la un preț corect? LiveAgent vă oferă tot ce aveți nevoie. Call center, e-mail, chat live, asistență social media, bază de cunoștințe, o mulțime de caracteristici și integrări. Toate acestea vă sunt disponibile la un preț rezonabil. Și puteți alege chiar și funcții separate în cazul în care doriți să vă personalizați planul după bunul plac.

În acest fel, vă puteți concentra asupra a ceea ce contează cel mai mult – să aveți grijă de clienții dvs. De restul se ocupă LiveAgent fără a vă ruina bugetul.

Sunteți gata să faceți o schimbare?

Companiile trec la LiveAgent și este dintr-un motiv bun. LiveAgent vă oferă tot ce este mai bun pentru a oferi asistență clienților într-un singur pachet de încredere, astfel încât să puteți economisi timp și fonduri. Concentrați-vă pe ceea ce este important.

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile au trecut la LiveAgent

Doriți să comparați LiveAgent cu alte software-uri pentru call center?

Sunteți curios să vedeți cum ne situăm față de alte soluții populare de call center? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

Articole legate deAlternativă pentru Aircall
LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

LiveAgent oferă în prezent un plugin de migrare pentru Freshcaller care vă va ajuta să importați tichetele. Obțineți migrarea gratuită a datelor astăzi.

Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?

LiveAgent oferă servicii de asistență excelentă pentru clienți, inclusiv asistență 24/7, soluții de ultimă generație și peste 175 de funcții și 40 de integrări. Este recenzat și evaluat bine în 2020, potrivindu-se tuturor tipurilor de întreprinderi. Aflați mai multe acum!

LiveAgent este o soluție de asistență care conectează mai multe canale într-o singură interfață. Migrați de la Crisp la LiveAgent și începeți să obțineți avantaje în industrie.

Treceți de la Crisp la LiveAgent?

LiveAgent este software-ul de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și bine evaluat în 2020. Oferă soluții software pentru serviciul clienți, telefonie VoIP și gestionarea reclamațiilor. Acesta este apreciat pentru răspunsuri rapide și îmbunătățirea comunicării cu clienții. Aflați mai multe despre el acum!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x