Așteptați apeluri, dar nu mai sunteți mulțumit de Aircall? LiveAgent vă oferă o alternativă excelentă pentru crearea centrului de apel virtual și pentru a oferi asistență clienților simplu și eficient.
Migrați de la Aircall la LiveAgent în câteva minute. Oferim migrare Aircall asistată care vă va importa toate datele din Aircall în LiveAgent. Este gratuit și durează doar 5 minute.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
LiveAgent vă oferă mult mai mult decât un call center virtual. Cel mai rapid widget de chat live, integrarea prin e-mail, integrarea cu rețelele de socializare și un sistem organizat de tichete vă oferă exact ceea ce aveți nevoie pentru a oferi cel mai bun serviciu clienților potențiali sau clienților dvs. Și toate acestea la un preț cu adevărat excelent. LiveAgent oferă trei modele de stabilire a prețurilor pline de funcții utile pentru orice tip de afacere.
Dacă sunteți în căutarea unei alternative Aircall capabilă și fiabilă, luați în considerare testarea LiveAgent. Meritați mai mult decât un call center la un preț rezonabil.
LiveAgent vă oferă posibilitatea de a vă crea propriul call center virtual. Procesul de configurare este ușor și se face în câteva minute. După aceea, puteți efectua și răspunde la apeluri telefonice prin browser, telefon sau orice alt echipament la alegere.
Nu este absolut necesar să vă bazați pe furnizori externi, LiveAgent se ocupă de toate, așa că vă puteți concentra asupra a ceea ce este important.
LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește treptat ratele de conversie în timp.
Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre de e-mail universale.
Cu mai mult de 175 de funcții de asistență, furnizarea de asistență pentru clienți va fi floare la ureche.
Doriți să faceți mai mult cu un software de servicii pentru clienți la un preț corect? LiveAgent vă oferă tot ce aveți nevoie. Call center, e-mail, chat live, asistență social media, bază de cunoștințe, o mulțime de caracteristici și integrări. Toate acestea vă sunt disponibile la un preț rezonabil. Și puteți alege chiar și funcții separate în cazul în care doriți să vă personalizați planul după bunul plac.
În acest fel, vă puteți concentra asupra a ceea ce contează cel mai mult – să aveți grijă de clienții dvs. De restul se ocupă LiveAgent fără a vă ruina bugetul.
Companiile trec la LiveAgent și este dintr-un motiv bun. LiveAgent vă oferă tot ce este mai bun pentru a oferi asistență clienților într-un singur pachet de încredere, astfel încât să puteți economisi timp și fonduri. Concentrați-vă pe ceea ce este important.
LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți curios să vedeți cum ne situăm față de alte soluții populare de call center? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
LiveAgent este o alternativă pentru Aircall pentru orice client care dorește să își extindă capacitățile serviciului pentru clienți. LiveAgent este o soluție multifuncțională care oferă un portal pentru clienți, call center, bază de cunoștințe, forum, ticketing, chat live și integrări cu rețelele de socializare pentru servicii de clienți stelare.
LiveAgent este o soluție de asistență care oferă multe beneficii, cum ar fi satisfacția crescută a clienților, venituri și experiența îmbunătățită a clienților.
LiveAgent este o soluție complexă de asistență, cu mai mult de 180 de caracteristici. Funcțiile au fost create pentru a automatiza cât mai multe procese posibil, pentru a crea un flux de lucru al agentului fără probleme și o experiență satisfăcătoare a clientului. Unele caracteristici notabile care merită menționate sunt distribuirea automată a tichetelor, baza de cunoștințe, IVR, integrări SoMe, chat live, vizitatori online și chat intern.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date