Sunteți în căutarea unei alternative pentru LiveCall?

Asistența telefonică este doar începutul. Obțineți email, chat live, rețele de socializare și bază de cunoștințe pentru a oferi clienților dvs. mai multe opțiuni.

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Suport call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Bogat în caracteristici

Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă numeroase facilități la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza departamentul de asistență.

smart phone calling

Alternativă puternică pentru LiveCall

Duceți asistența la un nivel mai înalt cu emailuri, chat live, rețele de socializare și baza de cunoștințe.

Oferiți clienților mai multe opțiuni de conectare cu dvs. și transformați-i în clienți care plătesc. Obțineți toate acestea la un preț care nu vă va ruina bugetul. 

Cel mai rapid chat live

Chatul live vă oferă cel mai rapid mod de a vă conecta cu clienții. Puteți crește numărul conversiilor și puteți transforma vizitatorii paginii în clienți care plătesc, în mod eficient.

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu o viteză de afișare la 2,5 secunde. Puteți ține pasul?

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Suport call center

Call center-ul este ușor de configurat și ușor de utilizat. Interfața LiveAgent vă va ghida fără probleme în întregul proces. Conectați-vă cu clienții dvs. prin browser, telefon sau orice alt echipament la alegere.

Nu este nevoie de terți furnizori, LiveAgent se ocupă de toate pentru dvs. Vă puteți concentra asupra a ceea ce este important fără alte bătăi de cap.

De ce trec companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Savings illustration

Obțineți mai mult și economisiți mai mult

A oferi clienților și agenților mai multe opțiuni nu înseamnă că trebuie să plătiți în exces. LiveAgent are trei planuri plătite excelente, care sunt dotate cu cele mai bune instrumente și caracteristici pentru furnizarea de asistență pentru clienți.

În cazul în care doriți, puteți cumpăra întotdeauna funcții separate fără a plăti mai mult pentru ele. Dați click mai jos și aflați mai multe.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Related Articles to Alternativă pentru LiveCall
Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

Subdomeniul LiveAgent poate fi personalizat cu numele companiei sau al echipei. Pentru a primi actualizări și oferte promoționale, utilizatorii pot crea un cont gratuit prin intermediul unei mașini. LiveAgent oferă un portal complet de auto-asistență, criptare HTTPS și alte măsuri de securitate, astfel încât clienții să poată proteja datele importante. Platforma ajută, de asemenea, la reducerea numărului de tichete de asistență, permițând creșterea veniturilor și a valorii clienților.

LiveAgent oferă în prezent un plugin de migrare pentru Freshcaller care vă va ajuta să importați tichetele. Obțineți migrarea gratuită a datelor astăzi.

Migrați de la Freshcaller la LiveAgent?

LiveAgent oferă o soluție de asistență completă, cu mai mult de 175 de funcții și peste 40 de integrări. Serviciile excelente pentru clienți, asistența 24/7 de la agenții și widget-urile adaptabile lingvistic sunt doar câteva dintre avantajele acestui instrument de asistență de ultimă generație. De asemenea, puteți alege între cele trei planuri plătite sau obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna.

LiveAgent este o soluție de asistență care conectează mai multe canale într-o singură interfață. Migrați de la Crisp la LiveAgent și începeți să obțineți avantaje în industrie.

Treceți de la Crisp la LiveAgent?

LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri cel mai recenzat și cel mai bine evaluat în 2020, alături de companii precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford. Prin intermediul său, puteți oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. Există două pachete de abonament disponibile, pentru întreprinderile mici și specialiști în marketing. Încercați-l acum cu un preț lunar de 15 $ pentru Tichet și 29 $ pentru Tichet+chat.

LiveAgent este o soluție de asistență care conectează mai multe platforme într-o singură interfață. Aflați despre alternativa Chaport și începeți să obțineți avantaje comerciale.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Chaport?

LiveAgent este considerat un instrument excelent pentru servicii de asistență și a primit recenzii pozitive de la clienți care l-au comparat cu alte platforme precum Zendesk și Freshdesk. Utilizatorii apreciază stabilizatea serviciului, caracteristicile sale mobile și raportul său calitate-preț. În plus, nivelul avansat de automatizare, chatul live și integrarea cu rețelele sociale fac ca acest sistem să fie o alegere populară pentru proprietarii de afaceri mici și mari.

Doriți să migrați de la Dashly la un alt software? Aruncați o privire la LiveAgent, comparați și migrați astăzi datele.

Treceți de la Dashly la LiveAgent?

LiveAgent este o alegere populară pentru IMM-uri care doresc să ofere asistență de clasă mondială clienților lor în 2020, în timp ce Dashly este software-ul de unde puteți migra astăzi datele dvs. pentru a folosi LiveAgent. Există diferite opțiuni de abonament, inclusiv un pachet Tichet Soluție pentru soloprenori și IMM-uri pentru $15 / lună și un pachet Tichet + chat ideal pentru întreprinderile mici și mijlocii pentru $29 / lună.

Oferiți asistență, țineți pasul cu tichetele și rezolvați mai multe cu aplicația LiveAgent pentru Android. Puteți face asta, chiar și atunci când sunteți departe de biroul dvs. de asistență.

Android

LiveAgent este o companie ce oferă servicii de gestionare a relațiilor cu clienții prin diverse instrumente, precum software pentru serviciul clienților și sisteme de telefonie VoIP, autoservire și soluții de asistență mobil. Compania oferă un portal de asistență și suport tehnic, respectând politica GDPR. LiveAgent este o alternativă excelentă la Userlike și CallPage, oferind clienților un sistem de chat live rapid, un sistem de ticketing, integrări și opțiuni de comunicare cu clienții la un preț accesibil. LiveAgent are o perioadă de încercare gratuită de 14 zile sau de 7-30 de zile, fără taxă de instalare și posibilitatea de a anula în orice moment.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație