Ce este centrul de servicii pentru clienți?
Centrul de servicii pentru clienți, cunoscut și sub numele de centru de contact, este o parte specifică a organizației. Centrul este compus din personal reprezentant al clienților. Funcția principală este de a gestiona toate contactele clienților. Centrul de servicii pentru clienți este, de asemenea, o parte importantă a managementului relației cu clienții.
Centrul de servicii pentru clienți poate fi comparat cu centrul de apeluri. Diferența este că centrul de apeluri se concentrează în principal pe comunicațiile telefonice. Centrul de servicii pentru clienți gestionează toate tipurile de comunicare – e-mailuri, chat live, apeluri sau faxuri.
Frequently Asked Questions
Cum se definește centrul de servicii pentru clienți?
Centrul de servicii pentru clienți este un software care vă permite să efectuați în mod eficient serviciul pentru clienți. Datorită acestuia, compania are șansa de a colecta date despre clienții pe care îi deservesc, de a dezvolta și de a îmbunătăți serviciul pentru clienți.
Care sunt caracteristicile de bază ale centrelor de servicii pentru clienți?
Caracteristicile de bază ale centrului de asistență pentru clienți sunt distribuirea automată a apelurilor direct către un anumit agent, înregistrarea apelurilor (ar trebui să informați clienții despre aceasta), integrarea telefoniei mobile sau răspunsul vocal interactiv. Capacitatea de a efectua analize și de a culege date este extrem de importantă.
Care sunt tipurile de centru de servicii pentru clienți?
Principalul tip de servicii de asistență pentru clienți este Centrul de apel în intrare, unde sunt tratate numai apelurile clienților. Al doilea tip este un centru de apel de ieșire, care este un centru care efectuează numai apeluri de la agenți către clienți potențiali sau actuali. Al treilea tip este un centru de apel virtual care vă permite să efectuați tot felul de apeluri telefonice.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.