Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Centru de servicii pentru clienti

Ce este centrul de servicii pentru clienți?

Centrul de servicii pentru clienți, cunoscut și sub numele de centru de contact, este o parte specifică a organizației. Centrul este compus din personal reprezentant al clienților. Funcția principală este de a gestiona toate contactele clienților. Centrul de servicii pentru clienți este, de asemenea, o parte importantă a managementului relației cu clienții.

Centrul de servicii pentru clienți poate fi comparat cu centrul de apeluri. Diferența este că centrul de apeluri se concentrează în principal pe comunicațiile telefonice. Centrul de servicii pentru clienți gestionează toate tipurile de comunicare – e-mailuri, chat live, apeluri sau faxuri.

Întrebări frecvente

Cum se definește centrul de servicii pentru clienți?

Centrul de servicii pentru clienți este un software care vă permite să efectuați în mod eficient serviciul pentru clienți. Datorită acestuia, compania are șansa de a colecta date despre clienții pe care îi deservesc, de a dezvolta și de a îmbunătăți serviciul pentru clienți.

Care sunt caracteristicile de bază ale centrelor de servicii pentru clienți?

Caracteristicile de bază ale centrului de asistență pentru clienți sunt distribuirea automată a apelurilor direct către un anumit agent, înregistrarea apelurilor (ar trebui să informați clienții despre aceasta), integrarea telefoniei mobile sau răspunsul vocal interactiv. Capacitatea de a efectua analize și de a culege date este extrem de importantă.

Care sunt tipurile de centru de servicii pentru clienți?

Principalul tip de servicii de asistență pentru clienți este Centrul de apel în intrare, unde sunt tratate numai apelurile clienților. Al doilea tip este un centru de apel de ieșire, care este un centru care efectuează numai apeluri de la agenți către clienți potențiali sau actuali. Al treilea tip este un centru de apel virtual care vă permite să efectuați tot felul de apeluri telefonice.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație