Ce este un serviciu clienți eficient?
Software-ul de asistență pentru clienți, cunoscut și sub numele de software de service desk sau software de help desk, este un program care oferă companiilor asistență pentru clienți. Acesta este format din mai multe părți, iar una dintre ele se numește sistem de ticketing. Clienții pot suna agenții pentru ajutor, le pot trimite un e-mail sau pot discuta cu ei prin chat live, iar totul va fi salvat în tichete. Acesta economisește timp și crește organizarea personalului de asistență pentru clienți.
Există multe modalități și principii de a oferi serviciu clienți de calitate. Poate fi vorba de înțelegerea nevoilor clienților, de depășirea acestora sau de utilizarea unui software de help desk de calitate, cum ar fi LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Care este definiția unui serviciu clienți eficient?
Un serviciu excelent pentru clienți merge dincolo de nevoile de bază ale clienților. Aceasta înseamnă, mai exact, să facă tot ceea ce poate face compania pentru ca clientul să fie cu adevărat mulțumit de produsele și serviciile pe care le oferă. Serviciul înseamnă că, atunci când alege între companii care oferă produse similare, clientul o va alege pe cea care are o abordare mai bună față de client.
Cum să oferiți un serviciu clienți eficient?
Pentru a oferi un serviciu clienți eficient, trebuie, în primul rând, să vă cunoașteți perfect produsul și serviciile. Un alt aspect important este un serviciu instruit, care se concentrează pe asistența clienților, are doza potrivită de empatie și abilități hard și soft. Un alt punct important este ascultarea clientului și a problemelor sale. Datorită acestui lucru, personalul oferă ajutorul de care clientul are nevoie și poate, de asemenea, să îmbunătățească nivelul activităților sale.
Care sunt cele mai frecvente greșeli care influențează în mod negativ un serviciu clienți eficient?
Cele mai frecvente greșeli care pot afecta în mod negativ un serviciu clienți eficient sunt în primul rând lipsa unei formări adecvate a agenților și o abordare greșită a clienților. Acest lucru se poate manifesta prin lipsa unor mesaje rapide la întrebări simple, un nivel scăzut de comunicare a agenților, prin care clienții pot fi induși în eroare. Alte greșeli sunt, de exemplu, neascultarea clienților, astfel încât feedback-ul clienților nu este folosit pentru dezvoltarea afacerii și a serviciilor. O altă greșeală poate fi și lipsa strângerii unei arhive despre clienți și conversațiile cu aceștia.
Expert’s note
Un serviciu clienți eficient implică personal instruit și empatic, o bază de cunoștințe bine dezvoltată și gestionarea cu responsabilitate a feedback-ului clienților.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.