Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Satisfacția serviciului pentru clienți

Ce este satisfacția serviciului pentru clienți?

Satisfacția clienților este un termen care este adesea folosit în marketing. În economie, satisfacția clienților este ansamblul de tehnici și strategii care vizează maximizarea satisfacției clienților. Este o măsură a modului în care produsele și serviciile furnizate de o companie răspund sau depășesc așteptările clienților. Satisfacția clienților este definită ca numărul de clienți sau procentul din totalul clienților, al căror raport al experienței lor cu o companie, produsele acesteia sau serviciile sale (indici de rating) depășește nivelurile de satisfacție stabilite.

Întrebări frecvente

Ce înseamnă satisfacția serviciului pentru clienți?

Satisfacția față de serviciul pentru clienți nu este altceva decât satisfacția clienților pe care o au după contactul cu serviciul pentru clienți. Este gradul de satisfacție a acestora cu serviciul oferit, rezolvarea problemei lor și obținerea de ajutor și sprijin.

Cum se măsoară satisfacția serviciului pentru clienți?

Satisfacția serviciului pentru clienți poate fi măsurată în mai multe moduri. Puteți solicita clientului să completeze sondajul, fie în aplicație (dacă aveți una), fie oriunde după finalizarea serviciului - pe rețelele de socializare, prin e-mail și telefon. Satisfacția poate fi măsurată și cu măsuri speciale, ca CSAT, scorul net al promotorului sau evaluarea efortului clientului.

Cum să îmbunătățiți satisfacția serviciului pentru clienți?

Pentru a îmbunătăți satisfacția serviciului pentru clienți, în primul rând, trebuie să dezvoltați serviciul pentru clienți și să căutați excelența. Este extrem de important ca clientul să fie centrul atenției - ascultați clienții, oferiți-le ceea ce au nevoie și fiți proactivi. A fi activ arată că clientul este important pentru companie.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație