Partener
Ce este RingCentral?
RingCentral este un software de call center cu multiple capacități. Oferă voce, fax, text, conferințe și întâlniri web. Ajută afacerile să se ocupe de toate, de la gestionarea centrelor de apeluri până la întâlnirile zilnice.
Cum îl puteți folosi?
Țineți evidența apelurilor, a mesajelor vocale, a noilor SMS și a clienților. De asemenea, puteți genera apeluri, trimite fax sau SMS, crea conversații și gestiona clienții.
Avantaje
- Aveți grijă de apelurile, mesajele text și multe altele fără a comuta software-ul
- Primiți notificări despre ce se întâmplă în RingCentral de la LiveAgent
Frequently Asked Questions
Ce este RingCentral?
RingCentral este un furnizor de comunicații unificate din 2003, oferind servicii de call center pentru companii din întreaga lume.
Care sunt avantajele utilizării RingCentral?
- primiți notificări în LiveAgent - gestionați-vă clienții dintr-o singură interfață - îmbunătățiți eficiența serviciului pentru clienți
Centru de contact vs. centru de apelare
LiveAgent oferă suport excelent, caracteristici mobile și software pentru gestionarea proiectelor. Este o alternativă populară la Jira și oferă diverse canale de comunicare.
Centru pentru intrările apelurilor
LiveAgent oferă soluții de marketing și telecomunicații, inclusiv un centru de apel de intrare eficient. Cu funcții avansate, acesta permite rezolvarea rapidă a cererilor și îmbunătățirea satisfacției clienților.
Software-ul de centru de apeluri de ieșire este utilizat pentru apeluri de vânzări și poate fi un instrument eficient pentru servicii pentru clienți. Pentru alegerea unui software, trebuie evaluat dacă aveți nevoie de instrumente de call center primite sau pentru apeluri de ieșire și puteți alege soluții combinate ale centrului de apeluri.