Aveți nevoie de un software de înregistrare a apelurilor cât mai curând posibil?

Aveți nevoie să vă monitorizați calitatea serviciului? Doriți să vă îmbunătățiți abilitățile agenților?

Folosiți software-ul de înregistrare a apelurilor! Este instrumentul perfect pentru asigurarea calității, instruirea agenților, menținerea transparenței și stocarea apelurilor în scopuri legale.

Oferim o perioadă de testare gratuită de 14 zile, nefiind necesar cardul de credit. Puneți astăzi software-ul nostru la încercare!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Ce este un software de înregistrare a apelurilor?

Un software de înregistrare a apelurilor este un instrument care înregistrează apelurile telefonice și stochează înregistrările ca fișiere digitale. Software-ul de înregistrare call center funcționează, în general, prin VoIP sau prin PSTN.

În afară de înregistrarea apelurilor, software-ul avansat de înregistrare a apelurilor are și capacitatea de a urmări și înregistra detalii despre apel și apelant.

De ce folosesc întreprinderile software-ul de înregistrare a apelurilor?

Instruirea agentului

Înregistrările din call center pot fi utilizate pentru instruirea agenților și pentru integrare. Alegeți cele mai bune exemple de apeluri și solicitați agenților noștri să studieze și să învețe din cele mai bune practici pe care le aud în înregistrările apelurilor.

Înregistrările apelurilor vă pot proteja afacerea atunci când este vorba de probleme juridice. Dovediți diligența necesară prin stocarea tuturor apelurilor pe care le efectuați și le primiți. LiveAgent oferă stocare nelimitată pentru înregistrările din call center .

Transparența afacerii

Aduceți transparență asistenței dvs. pentru clienți. Având înregistrări ale fiecărui apel efectuat, agenții pot preda fără probleme tichetele. Se poate continua cu ușurință de unde a rămas alt agent. Contextul este acolo!

Mai mult decât un simplu software de înregistrare a apelurilor

LiveAgent este un ghișeu unic pentru toate serviciile pentru clienți. Este cel mai recenzat și cel mai bine evaluat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici și mijlocii, care oferă tichete, chat live, call center și bază de cunoștințe.

Rutare inteligentă a apelurilor

LiveAgent direcționează apelurile primite către departamentele și agenții corespunzători prin alocare aleatorie sau prioritară.

Apelurile sunt direcționate numai către agenții care sunt online în prezent și sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.

Benefits of attended call transfers
03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR (Răspuns Vocal Interactiv) & opțiuni de apelare înapoi

LiveAgent vă oferă opțiunea de a crea un meniu IVR personalizat care include o opțiune de a apela înapoi.

Puteți fie să vă înregistrați propriile mesaje IVR direct în LiveAgent, fie să încărcați mesaje de întâmpinare IVR și mesaje de meniu.

Apeluri interne între colegi

LiveAgent acceptă apeluri interne gratuite (și chat-uri!) între toți agenții dvs. Toate apelurile sunt bazate pe browser și au loc în aplicație. Nu este nevoie să descărcați niciun software extern sau terțe aplicații.

Începeți astăzi să conversați!

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Serviciu personalizat cu apeluri video

Trebuie să comunicați cu un client unu la unu, dar este prea departe? Începeți un apel video! LiveAgent vă oferă opțiunea de a transfera toate apelurile inițiate în browser, în apeluri video.

Deveniți personal astăzi!

Urmărirea apelurilor, jurnale și rapoarte

Monitorizați numărul de apeluri primite și efecuate, vedeți care agent răspunde la cele mai multe apeluri, cât durează fiecare apel și multe alte valori care vă vor ajuta să înțelegeți cum vă descurcați și cum vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți.

percentage graph

De ce software-ul de înregistrare a apelurilor LiveAgent este alegerea potrivită pentru dvs.?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Tehnologie bazată pe cloud ușor de utilizat

LiveAgent este bazat pe cloud și este ușor de configurat și utilizat. Începeți să utilizați sofware-ul nostru robust de call center în câteva minute, fără a implica personalul de la departamentul de IT.

liveagent tools

Platformă cu mai multe canale multifuncțională

Software-ul de telefonie este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, emailuri, chat-uri, apeluri, mesaje de pe rețelele de socializare.

mitigate losses

Spațiu de stocare nelimitat pentru înregistrări

Înregistrați și stocați o cantitate nelimitată de înregistrări din call center. Fiecare apel pe care îl efectuați în LiveAgent va fi înregistrat, stocat într-un tichet și va fi disponibil odată ce aveți nevoie de el.

get inspired

Recunoscută de peste 21.000 de companii

Din 2004, LiveAgent ajută companiile să ofere cel mai bun serviciu pentru clienți posibil. Alăturați-vă LiveAgent și aflați de ce suntem software-ul de asistență numărul 1 pentru întreprinderile mici și mijlocii.

Ce au de spus clienții noștri?

Am adunat mai mult de 3.000 de recenzii ale utilizatorilor pe site-uri de recenzii precum Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, și Software Advice.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Întrebări frecvente

Ce este un software de înregistrare a apelurilor?

Software-ul de înregistrare a apelurilor este un sistem utilizat de obicei în industria serviciilor pentru clienți în scopuri de învățare și protecție. Poate fi un software autonom sau o parte a unui software mai complex, cum ar fi o soluție de asistență.

Cum configurez înregistrarea apelurilor în LiveAgent?

Nu este necesar să configurați înregistrarea apelurilor deoarece este deja automatizată dacă ați adăugat un buton de apel pe site-ul dvs. web. Cu toate acestea, dacă doriți să îl dezactivați pentru un anumit număr de telefon puteți face acest lucru din setările numărului de telefon.

Cum funcționează înregistrarea automată a apelurilor în LiveAgent?

Ori de câte ori primiți un apel în LiveAgent, ulterior se va găsi o înregistrare a apelului în cadrul tichetului.

Câte înregistrări sunt stocate și cât timp sunt salvate?

În LiveAgent, nu trebuie să vă faceți griji cu privire la spațiul de stocare, deoarece oferim clienților noștru spațiu de stocare nelimitat pentru call center. Pe lângă numărul nelimitat de înregistrări, nu există o dată de expirare.

Related Articles to Software de înregistrare a apelurilor
Information about setup for unlimited call recordings

Call recordings

LiveAgent offers unlimited call recording with high-quality mono 32kbps mp3 files, allowing for legal and training purposes. The software is cloud-based and accessible from anywhere with SSL safety. Additionally, LiveAgent provides various customer support services, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The platform also offers integrations and plugins, as well as a free trial.

Cu software-ul centrului de apel, companiile de orice dimensiune pot crea un centru de apel virtual care direcționează și centralizează apelurile telefonice în câteva minute.

Centrul de apeluri

Cu software-ul centrului de apel, companiile de orice dimensiune pot crea un centru de apel virtual care direcționează și centralizează apelurile telefonice în câteva minute.

Programul de monitorizare clienți va transforma dorințele în realitate. Cu ajutorul acestui program, veți stoca toate datele clienților și le veți putea accesa de câte ori aveți nevoie.

Program de monitorizare clienți

LiveAgent este o instrument remarcabil de monitorizare a clienților care permite colectarea informațiilor despre clienți și acțiunile lor legate de magazin și serviciul pentru clienți. Acesta oferă posibilitatea de a adăuga notițe la conversații și de a avea întrevederi cu clienții, permițând personalizarea contactelor pentru clienții viitori. O monitorizare eficientă a clienților poate fi esențială pentru succesul unei afaceri, iar programul LiveAgent poate contribui semnificativ la aceasta.

Cel mai rapid mod de a oferi suport clienților este prin intermediul serviciului de live chat. Acest instrument oferă suport clienților în timp real.

Instrument de chat

LiveAgent este o aplicație de chat online care oferă suport în timp real pentru clienți și poate fi o soluție excelentă pentru afaceri. Aceasta poate fi adaptată la mai multe limbi și oferă șabloane pentru chat-ul live și aplicații de chat utile în cadrul unei companii. De asemenea, LiveAgent oferă suport pentru telefonie VoIP și rețele sociale. Compania se angajează să ofere cel mai bun serviciu clienților și să asigure confidențialitatea datelor.

Serviciul de chat pentru clienți oferă chat în timp real pentru ca clienții să poată discuta cu reprezentanții clienților. Este unul dintre cele mai rapide instrumente de comunicare.

Serviciul de chat

Serviciul de chat este esențial pentru gestionarea relațiilor cu clienții, oferind comunicare în timp real cu reprezentanții organizației și un serviciu rapid și eficient. LiveAgent oferă servicii de mesagerie instantanee, cu caracteristici precum chatbot-uri bazate pe AI, comunicare personalizată și răspunsuri rapide. Este recomandat să puneți o casetă de chat pe fiecare pagină a site-ului dvs. web și să integrați chatul live cu CRM. Serviciile de chat online sunt o soluție mai accesibilă decât chat-ul în timp real, reducând în același timp cheltuielile și îmbunătățind serviciul pentru clienți.

Aplicația call center este o aplicație de suport clienți care vă dă posibilitatea de a oferi sau primi suport prin telefon. Aceasta este cea mai rapidă formă de asistență.

Aplicație call center

Centrul de servicii pentru clienți este o parte importantă a organizației și conține diverse caracteristici și software pentru serviciul clienților. LiveAgent oferă aceste servicii prin intermediul unor prețuri accesibile și integrări variate. Compania este implicată în afaceri cu clienți și parteneri și oferă asistență în cadrul portalurilor de asistență. LiveAgent este disponibil pentru afaceri care doresc să își mărească calitatea și eficiența serviciilor pentru clienți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație