Aveți nevoie de un software de înregistrare a apelurilor cât mai curând posibil?

Aveți nevoie să vă monitorizați calitatea serviciului? Doriți să vă îmbunătățiți abilitățile agenților?

Folosiți software-ul de înregistrare a apelurilor! Este instrumentul perfect pentru asigurarea calității, instruirea agenților, menținerea transparenței și stocarea apelurilor în scopuri legale.

Oferim o perioadă de testare gratuită de 14 zile, nefiind necesar cardul de credit. Puneți astăzi software-ul nostru la încercare!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Ce este un software de înregistrare a apelurilor?

Un software de înregistrare a apelurilor este un instrument care înregistrează apelurile telefonice și stochează înregistrările ca fișiere digitale. Software-ul de înregistrare call center funcționează, în general, prin VoIP sau prin PSTN.

În afară de înregistrarea apelurilor, software-ul avansat de înregistrare a apelurilor are și capacitatea de a urmări și înregistra detalii despre apel și apelant.

De ce folosesc întreprinderile software-ul de înregistrare a apelurilor?

Instruirea agentului

Înregistrările din call center pot fi utilizate pentru instruirea agenților și pentru integrare. Alegeți cele mai bune exemple de apeluri și solicitați agenților noștri să studieze și să învețe din cele mai bune practici pe care le aud în înregistrările apelurilor.

Înregistrările apelurilor vă pot proteja afacerea atunci când este vorba de probleme juridice. Dovediți diligența necesară prin stocarea tuturor apelurilor pe care le efectuați și le primiți. LiveAgent oferă stocare nelimitată pentru înregistrările din call center .

Transparența afacerii

Aduceți transparență asistenței dvs. pentru clienți. Având înregistrări ale fiecărui apel efectuat, agenții pot preda fără probleme tichetele. Se poate continua cu ușurință de unde a rămas alt agent. Contextul este acolo!

Mai mult decât un simplu software de înregistrare a apelurilor

LiveAgent este un ghișeu unic pentru toate serviciile pentru clienți. Este cel mai recenzat și cel mai bine evaluat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici și mijlocii, care oferă tichete, chat live, call center și bază de cunoștințe.

Rutare inteligentă a apelurilor

LiveAgent direcționează apelurile primite către departamentele și agenții corespunzători prin alocare aleatorie sau prioritară.

Apelurile sunt direcționate numai către agenții care sunt online în prezent și sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR (Răspuns Vocal Interactiv) & opțiuni de apelare înapoi

LiveAgent vă oferă opțiunea de a crea un meniu IVR personalizat care include o opțiune de a apela înapoi.

Puteți fie să vă înregistrați propriile mesaje IVR direct în LiveAgent, fie să încărcați mesaje de întâmpinare IVR și mesaje de meniu.

Apeluri interne între colegi

LiveAgent acceptă apeluri interne gratuite (și chat-uri!) între toți agenții dvs. Toate apelurile sunt bazate pe browser și au loc în aplicație. Nu este nevoie să descărcați niciun software extern sau terțe aplicații.

Începeți astăzi să conversați!

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Serviciu personalizat cu apeluri video

Trebuie să comunicați cu un client unu la unu, dar este prea departe? Începeți un apel video! LiveAgent vă oferă opțiunea de a transfera toate apelurile inițiate în browser, în apeluri video.

Deveniți personal astăzi!

Urmărirea apelurilor, jurnale și rapoarte

Monitorizați numărul de apeluri primite și efecuate, vedeți care agent răspunde la cele mai multe apeluri, cât durează fiecare apel și multe alte valori care vă vor ajuta să înțelegeți cum vă descurcați și cum vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți.

percentage graph

De ce software-ul de înregistrare a apelurilor LiveAgent este alegerea potrivită pentru dvs.?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Tehnologie bazată pe cloud ușor de utilizat

LiveAgent este bazat pe cloud și este ușor de configurat și utilizat. Începeți să utilizați sofware-ul nostru robust de call center în câteva minute, fără a implica personalul de la departamentul de IT.

liveagent tools

Platformă cu mai multe canale multifuncțională

Software-ul de telefonie este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, emailuri, chat-uri, apeluri, mesaje de pe rețelele de socializare.

mitigate losses

Spațiu de stocare nelimitat pentru înregistrări

Înregistrați și stocați o cantitate nelimitată de înregistrări din call center. Fiecare apel pe care îl efectuați în LiveAgent va fi înregistrat, stocat într-un tichet și va fi disponibil odată ce aveți nevoie de el.

get inspired

Recunoscută de peste 21.000 de companii

Din 2004, LiveAgent ajută companiile să ofere cel mai bun serviciu pentru clienți posibil. Alăturați-vă LiveAgent și aflați de ce suntem software-ul de asistență numărul 1 pentru întreprinderile mici și mijlocii.

Ce au de spus clienții noștri?

Am adunat mai mult de 3.000 de recenzii ale utilizatorilor pe site-uri de recenzii precum Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, și Software Advice.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deSoftware de înregistrare a apelurilor
Programul informatic de portal pentru clienți va crește fidelitatea clienților și vânzările. Încercați perioada de încercare gratuită de 14 zile pentru LiveAgent și oferiți clienților servicii de calitate excelentă.

Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți

Un program informatic de portal pentru clienți poate reduce costurile serviciilor pentru clienți și economisi timpul agenților de asistență. Această soluție inteligentă îmbunătățește comunicarea cu clienții și procesele interne de asistență. Portalurile virtuale permit clienților să obțină cu ușurință informațiile de care au nevoie, 24/7.

Un software complet de monitorizare a centrului de apeluri vă permite să eficientizați și să îmbunătățiți calitatea apelurilor.

Software de monitorizare a apelurilor

LiveAgent este un software de succes al clienților care oferă soluții pentru toate canalele de comunicare, inclusiv gestionarea poștei electronice și un program de engagement clienți. Acesta oferă, de asemenea, un software de birou de serviciu pentru o experiență mai bună a clienților și un call center care poate reduce costurile de operare și permite angajarea de agenți din întreaga lume. Cu peste 179 de caracteristici de asistență și integrări cu alte programe, LiveAgent este o opțiune profesionistă pentru companii care doresc să îmbunătățească satisfacția clienților și să reducă costurile.

Software-ul pentru call center omnicanal LiveAgent le permite agenților să ofere servicii personalizate pentru clienții dvs. Încercați acum noua experiență de asistență pentru clienți.

Creați un software pentru call center în 5 min.

LiveAgent is a reliable and easy-to-use tool for improving customer service, according to multiple satisfied customers from various industries. It offers a range of features, including unlimited agents, email, social media, and phone integration, as well as helpful reporting capabilities. LiveAgent has helped businesses increase customer satisfaction, sales, and efficiency, and has saved valuable time in managing customer support inquiries. Overall, it is considered a cost-effective solution with added value for any online business.

Nu veți putea niciodată să vă mulțumiți toți clienții, dar cu ajutorul acestei liste de verificare a calității apelurilor din cadrul serviciului clienți puteți oferi un sprijin excepțional pentru cei care au cea mai mare nevoie de el.

Listă de verificare privind calitatea apelurilor serviciului clienți

Agenții ar trebui să vorbească clar și simplu, să folosească numele apelantului și să mulțumească clienților. Pentru a măsura calitatea apelurilor, se analizează claritatea, rata de întrerupere și ecoul. Monitorizarea calității apelurilor poate identifica probleme și îmbunătăți satisfacția clienților. Durata de răspuns la apeluri ar trebui să fie cât mai scurtă posibil.

Un serviciu excelent de asistență pentru clienți începe cu un mai bun program informatic de birou de asistență. Vedeți toate beneficiile oferite de LiveAgent și începeți să îl utilizați în doar 5 minute.

Oferiți clienților servicii de asistență excelente.

LiveAgent este un produs excelent recomandat de mai mulţi clienţi mulţumiţi. Este uşor de utilizat şi ajută la îmbunătăţirea satisfacţiei clienţilor şi vânzărilor. LiveAgent oferă aplicaţii utile de raportare şi funcţii de chat. Echipa de asistenţă răspunde prompt şi oferă soluţii rapide. Cu LiveAgent, companiile economisesc timp şi îşi îmbunătăţesc eficienţa în comunicarea cu clienţii.

Efectuați și primiți apeluri prin internet cu software-ul nostru avansat de telefonie. Efectuați apeluri internaționale și regionale la prețuri locale.

Aveți nevoie de un software de telefonie fiabil?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru a oferi asistență clienților și a îmbunătăți productivitatea. Echipa de asistență este rapidă și oferă soluții eficiente, iar instrumentul îi împuternicește pe agenți să ofere o asistență mai bună și mai precisă. Mulți utilizatori recomandă LiveAgent, spunând că îi ajută să își atingă obiectivele de creștere a satisfacției clienților și vânzării.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație