Ce reprezintă un Centru de Contact?
Programele de Contact Center (Centru de Contact) oferă posibilitatea companiilor de a gestiona volume mari de comunicații cu clienții, atât inbound cât și outbound, prin intermediul numeoraselor canale de comunicare.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de servicii pentru clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing, chat live și software de call center încorporat. De asemenea, oferă resurse de învățare și suport extins pentru clienți.
Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?
LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care integrează multiple canale de comunicare, oferind o soluție eficientă și cost-eficientă pentru gestionarea cererilor clienților. Cu funcții precum chat online gratuit și integrări diverse, poate îmbunătăți productivitatea și satisfacția clienților.
Șabloane pentru serviciul clienți
În timp ce mărimea pieței pentru produsul X este în creștere, există oportunități de creștere în segmentul de piață Y. Cu toate acestea, concurența este acerbă, iar strategia de marketing trebuie să se concentreze pe diferențiere și inovație pentru a atrage clienții potențiali.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.