Aveți nevoie de un software de înregistrare a apelurilor cât mai curând posibil?

Aveți nevoie să vă monitorizați calitatea serviciului? Doriți să vă îmbunătățiți abilitățile agenților?

Folosiți software-ul de înregistrare a apelurilor! Este instrumentul perfect pentru asigurarea calității, instruirea agenților, menținerea transparenței și stocarea apelurilor în scopuri legale.

Oferim o perioadă de testare gratuită de 14 zile, nefiind necesar cardul de credit. Puneți astăzi software-ul nostru la încercare!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Ce este un software de înregistrare a apelurilor?

Un software de înregistrare a apelurilor este un instrument care înregistrează apelurile telefonice și stochează înregistrările ca fișiere digitale. Software-ul de înregistrare call center funcționează, în general, prin VoIP sau prin PSTN.

În afară de înregistrarea apelurilor, software-ul avansat de înregistrare a apelurilor are și capacitatea de a urmări și înregistra detalii despre apel și apelant.

De ce folosesc întreprinderile software-ul de înregistrare a apelurilor?

Instruirea agentului

Înregistrările din call center pot fi utilizate pentru instruirea agenților și pentru integrare. Alegeți cele mai bune exemple de apeluri și solicitați agenților noștri să studieze și să învețe din cele mai bune practici pe care le aud în înregistrările apelurilor.

Înregistrările apelurilor vă pot proteja afacerea atunci când este vorba de probleme juridice. Dovediți diligența necesară prin stocarea tuturor apelurilor pe care le efectuați și le primiți. LiveAgent oferă stocare nelimitată pentru înregistrările din call center .

Transparența afacerii

Aduceți transparență asistenței dvs. pentru clienți. Având înregistrări ale fiecărui apel efectuat, agenții pot preda fără probleme tichetele. Se poate continua cu ușurință de unde a rămas alt agent. Contextul este acolo!

Mai mult decât un simplu software de înregistrare a apelurilor

LiveAgent este un ghișeu unic pentru toate serviciile pentru clienți. Este cel mai recenzat și cel mai bine evaluat software de birou de asistență pentru întreprinderile mici și mijlocii, care oferă tichete, chat live, call center și bază de cunoștințe.

Rutare inteligentă a apelurilor

LiveAgent direcționează apelurile primite către departamentele și agenții corespunzători prin alocare aleatorie sau prioritară.

Apelurile sunt direcționate numai către agenții care sunt online în prezent și sunt disponibili pentru preluarea apelurilor.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR (Răspuns Vocal Interactiv) & opțiuni de apelare înapoi

LiveAgent vă oferă opțiunea de a crea un meniu IVR personalizat care include o opțiune de a apela înapoi.

Puteți fie să vă înregistrați propriile mesaje IVR direct în LiveAgent, fie să încărcați mesaje de întâmpinare IVR și mesaje de meniu.

Apeluri interne între colegi

LiveAgent acceptă apeluri interne gratuite (și chat-uri!) între toți agenții dvs. Toate apelurile sunt bazate pe browser și au loc în aplicație. Nu este nevoie să descărcați niciun software extern sau terțe aplicații.

Începeți astăzi să conversați!

Testare gratuită
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Serviciu personalizat cu apeluri video

Trebuie să comunicați cu un client unu la unu, dar este prea departe? Începeți un apel video! LiveAgent vă oferă opțiunea de a transfera toate apelurile inițiate în browser, în apeluri video.

Deveniți personal astăzi!

Testare gratuită

Urmărirea apelurilor, jurnale și rapoarte

Monitorizați numărul de apeluri primite și efecuate, vedeți care agent răspunde la cele mai multe apeluri, cât durează fiecare apel și multe alte valori care vă vor ajuta să înțelegeți cum vă descurcați și cum vă puteți îmbunătăți serviciul pentru clienți.

percentage graph

De ce software-ul de înregistrare a apelurilor LiveAgent este alegerea potrivită pentru dvs.?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Tehnologie bazată pe cloud ușor de utilizat

LiveAgent este bazat pe cloud și este ușor de configurat și utilizat. Începeți să utilizați sofware-ul nostru robust de call center în câteva minute, fără a implica personalul de la departamentul de IT.

liveagent tools

Platformă cu mai multe canale multifuncțională

Software-ul de telefonie este doar o parte a unei soluții mai complexe, care vă permite să gestionați cu ușurință tichete, emailuri, chat-uri, apeluri, mesaje de pe rețelele de socializare.

mitigate losses

Spațiu de stocare nelimitat pentru înregistrări

Înregistrați și stocați o cantitate nelimitată de înregistrări din call center. Fiecare apel pe care îl efectuați în LiveAgent va fi înregistrat, stocat într-un tichet și va fi disponibil odată ce aveți nevoie de el.

get inspired

Recunoscută de peste 21.000 de companii

Din 2004, LiveAgent ajută companiile să ofere cel mai bun serviciu pentru clienți posibil. Alăturați-vă LiveAgent și aflați de ce suntem software-ul de asistență numărul 1 pentru întreprinderile mici și mijlocii.

Ce au de spus clienții noștri?

Am adunat mai mult de 3.000 de recenzii ale utilizatorilor pe site-uri de recenzii precum Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, și Software Advice.

Articole legate deSoftware de înregistrare a apelurilor
Academie - Ce Reprezinta Centru De Contact

Ce reprezintă un Centru de Contact?

Programele de Contact Center (Centru de Contact) oferă posibilitatea companiilor de a gestiona volume mari de comunicații cu clienții, atât inbound cât și outbound, prin intermediul numeoraselor canale de comunicare.

Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Oferiți clienților servicii de asistență excelente.

LiveAgent oferă o platformă de servicii pentru clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing, chat live și software de call center încorporat. De asemenea, oferă resurse de învățare și suport extins pentru clienți.

Căutați un software gratuit de gestionare a clienților? Aruncați o privire asupra beneficiilor LiveAgent și aflați dacă vi se potrivește sau înscrieți-vă pentru un cont gratuit.

Căutați un software gratuit de gestionare a clienților?

LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care integrează multiple canale de comunicare, oferind o soluție eficientă și cost-eficientă pentru gestionarea cererilor clienților. Cu funcții precum chat online gratuit și integrări diverse, poate îmbunătăți productivitatea și satisfacția clienților.

În timp ce mărimea pieței pentru produsul X este în creștere, există oportunități de creștere în segmentul de piață Y. Cu toate acestea, concurența este acerbă, iar strategia de marketing trebuie să se concentreze pe diferențiere și inovație pentru a atrage clienții potențiali.

Call Center

În timp ce mărimea pieței pentru produsul X este în creștere, există oportunități de creștere în segmentul de piață Y. Cu toate acestea, concurența este acerbă, iar strategia de marketing trebuie să se concentreze pe diferențiere și inovație pentru a atrage clienții potențiali.

Information about setup for unlimited call recordings

Call recordings

LiveAgent offers unlimited call recording with high-quality, mono 32kbps mp3 files for legal or training purposes. The software is an integrated customer support system with multiple features, such as ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. Additionally, LiveAgent provides a variety of helpful articles on topics like REST calls, external forwarding, and microphone permissions. The software is cloud-based and accessible from anywhere with SSL safety.

Încercarea gratuită LiveAgent vă ajută să vă apropiați de candidații dvs. Sortați-vă comunicarea în funcție de prioritate și nu pierdeți niciodată informații despre candidați.

Software de asistență pentru industria resurselor umane

Chat-ul live este esențial în comerțul electronic pentru asistență instantanee, creșterea conversiilor și colectarea datelor pentru îmbunătățirea experienței clientului. LiveAgent oferă soluții adaptate pentru întreprinderi, inclusiv gestionarea facturării și asistență pentru resurse umane.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x