Asistența pentru clienți

Customer support - help and advice that a company makes available to customers when they have bought something

Cambridge Dictionary

Ce se înțelege prin asistență pentru clienți?

Asistența pentru clienți este un set de servicii furnizate de o companie către un client. Este, de asemenea, o parte a managementului relațiilor cu clienții. Companiile folosesc un Birou de asistență pentru a oferi asistență clienților. Astfel, clienții se pot conecta cu compania prin diferite tipuri de canale. De exemplu: e-mail, telefon sau chat live.

Companiile sprijnă la instalare și instruire. Mai mult, încearcă să rezolve problemele și întrebările clienților.

Care este diferența dintre serviciul și asistența pentru clienți?

Principala diferență dintre acestea două este că asistența pentru clienți oferă în principal asistență tehnică clienților. Astfel, ajută la rezolvarea oricărei probleme / dificultăți tehnice cu care se confruntă clientul cu produsele / serviciile dvs. Pe de altă parte, serviciul clienți este despre a-l ajuta pe client să utilizeze produsul / serviciul la potențial maxim. Aici relaționați cu clienții și dezvoltați relațiile cu clienții. Astfel, oferind cea mai bună valoare.

Dacă doriți să aflați mai multe detalii, citiți Serviciul clienți vs Asistența pentru clienți.

De ce este importantă asistența pentru clienți?

Asistența pentru clienți este importantă, deoarece creează o bază loială de clienți. Cu toate acestea, există mult mai multe beneficii.

Iată câteva avantaje ale unei bune asistențe pentru clienți:

  • Vânzări mai mari
  • Venituri mai mari
  • Satisfacția clienților
  • Retenția clienților
  • Flux de lucru eficient

Care sunt cele mai eficiente canale de asistență pentru clienți?

Chat Live

Chat-ul Live este o parte importantă a fiecărui software de asistență pentru clienți. Permite reprezentanților clienților dvs. să discute sau pur și simplu să abordeze clienții în timp real. Se crede că Milenialii sunt singurii care folosesc Chat-ul Live. Cu toate acestea, există și alte grupe de vârstă care folosesc Chat-ul Live. Nu îi amânați pe Chat Live, sau îi veți pierde.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Chat Live.

E-mail

E-mailurile reprezintă partea obișnuită și de bază a fiecărei asistențe pentru clienți. Unii ar putea spune că poate fi o formă lungă de canal de asistență. De ce? Ei bine, pentru că poate dura mai mult timp pentru a rezolva o dificultate / problemă. Cu toate acestea, acoperirea prin e-mail este la nivel mondial și este încă un canal bine utilizat.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – E-mail.

Telefon

Telefonul este, de asemenea, una dintre modalitățile preferate de a contacta asistența dvs. pentru clienți. Este folosit de clienții care ar putea să nu fie tehnici sau pur și simplu să prefere să aibă o conversație (contact uman).

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Telefon.

Rețele Sociale (SoMe)

Facebook, Instagram sau Twitter. Acestea sunt doar câteva platforme unde clienții interacționează între ei. Mai mult, aceștia interacționează cu marca / compania dvs. Răspunsul la întrebările clienților sau asistarea clienților prin SoMe este o parte crucială în ziua de azi pentru fiecare asistență pentru clienți. Software-ul de asistență pentru clienți precum LiveAgent, vă poate ajuta să gestionați solicitările SoMe dintr-o singură interfață. Astfel, fiind capabil să răspundeți eficient și să interacționați cu tot felul de clienți.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Rețele Sociale.

Portalul clientului / Autoservire

A avea un portal al clientului / Autoservire este important pentru a opera 24/7 ca o afacere. Prin urmare, chiar dacă agenții dvs. nu sunt disponibili, clienții dvs. beneficiază totuși de asistența necesară. Aceasta ar putea fi prin intermediul articolelor din Baza de Cunoștințe care oferă ghiduri, informații despre produse, videoclipuri și multe altele.

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – Baza de cunoștințe.

Ce este un software de asistență pentru clienți?

Software-ul de asistență pentru clienți precum LiveAgent, creează un flux de lucru optim pentru agenții dvs., care îi face mai eficienți și mai efectivi în același timp. Abilitatea care se remarcă cel mai mult este că un reprezentant al clientului nu trebuie să comute între interfețe în timp ce lucrează. Astfel, fiind capabil să rezolve o solicitare a clientului din toate tipurile de canale dintr-un singur loc. Toate canalele menționate mai sus sunt incluse în LiveAgent.

Alte caracteristici LiveAgent:

  • CRM
  • Mesaje prestabilite / Mesaje predefinite
  • Combinați tichete / solicitări
  • Reguli / SLA-uri
  • Prezentare generală a analizelor
  • Chat video cu clienții și colegii

Dacă doriți să aflați mai multe, citiți despre toate Caracteristicile LiveAgent – aici.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Cum se definește asistența pentru clienți?

Serviciul clienți este o gamă de servicii oferite de o organizație pentru a-i ajuta pe clienți să își rezolve problemele legate de produsul sau serviciile dvs. și pentru a-i sprijini să profite la maximum de utilizarea produsului dvs. Include răspunsul la întrebările clienților și asistența la rezolvarea problemelor.

Care sunt principiile asistenței pentru clienți?

Cheia unui bun serviciu clienți este, mai presus de toate, construirea unor relații durabile și bune cu clienții. Pentru ca acest lucru să se întâmple, echipa de serviciu clienți trebuie să știe ce cred clienții că este un bun serviciu clienți, să fie la curent cu feedback-ul clienților care ajută la îmbunătățirea serviciului clienți și să caute modalități de a îmbunătăți serviciul clienți și de a depăși așteptările clienților.. 

Ce instrumente să utilizați pentru a oferi cea mai bună asistență pentru clienți?

Pentru a oferi cel mai bun serviciu clienți, este bine să folosiți mai multe instrumente și canale de comunicare care să permită servicii complete. Merită să vă angajați în comunicare folosind comunicatori în rețele sociale, e-mail, mesaje text. Pe lângă aceste forme tradiționale, merită să construiți comunități în grupuri pe rețelele de socializare sau pe forumurile online, unde clienții se pot contacta reciproc și pot discuta cu experți. Chatul live este un instrument important care vă permite să conversați în timp real atunci când un client are nevoie de ajutor rapid. Serviciul clienți este, de asemenea, îmbunătățit printr-o aplicație mobilă receptivă și intuitivă. În plus, echipa de serviciu clienți ar trebui să aibă un sistem adecvat din care să poată gestiona toate canalele.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație