Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Serviciu clienți excelent

Ce este un serviciu clienți excelent?

Un serviciu clienți excelent este un serviciu excelent oferit clienților. Este mai mult decât rezolvarea problemelor și vânzarea de produse și servicii. Este vorba despre depășirea așteptărilor și cerințelor clienților și despre maximul pe care compania este capabilă să îl facă. Rezolvarea fiecărei probleme sau întrebări cât mai repede posibil și oferirea unui răspuns profesionist și valoros reprezintă cheia.

Există multe metode de îmbunătățire a serviciului clienți, cum ar fi, de exemplu, formarea în domeniul serviciului clienți.

Întrebări frecvente

Ce înseamnă serviciu clienți excelent?

Un serviciu clienți excelent înseamnă activități de deservire a clienților la cel mai înalt nivel. Aceste practici ar trebui să includă prețuirea timpului clienților, o atitudine pozitivă și empatică, furnizarea de resurse competente și depășirea așteptărilor clienților.

Care sunt elementele de bază ale unui serviciu clienți excelent?

Baza unui serviciu clienți excelent este, bineînțeles, cunoașterea produselor și serviciilor oferite. Agenții ar trebui să se caracterizeze printr-o atitudine pozitivă, idei creative pentru rezolvarea problemelor, un răspuns rapid la nevoile clienților, precum și o metodă de comunicare personalizată pentru un anumit client. De asemenea, nu trebuie să uitați să ascultați clientul, pentru că acest lucru este de mare folos atât pentru agent, cât și pentru client.

Cum să oferiți serviciu clienți excelent?

În primul rând, un serviciu clienți excelent poate fi realizat prin intermediul personalului potrivit. Dacă firma dvs. angajează oameni cu competențe adecvate și se ocupă de dezvoltarea lor, acesta este primul pas către un serviciu clienți de calitate. Un alt aspect este furnizarea de software și tehnologii profesionale care să îmbunătățească munca, să fie ușor de utilizat și să ajute la automatizarea activităților .Ultimul punct la fel de important este ascultarea clienților. Feedback-ul vă va permite să aveți un control permanent asupra a ceea ce funcționează și a ceea ce trebuie îmbunătățit pentru a fi și mai bun.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație