CRM programe
Recenzii

CRM programe

Adriána Imrichová

Adriána Imrichová


Modificat ultima oară pe August 4, 2022 la 9:42 am

Dacă sunteți în căutare de o modalitate de a îmbunătăți satisfacția pentru clienți și experiența generală, un program de gestionare a relației cu clienții este un instrument esențial pentru afacerea dumneavoastră. În ceea ce privește vânzările, acest instrument vă va ajuta să vă îndepliniți cele mai îndrăznețe vise.

Dacă dețineți o afacere și nu utilizați încă tehnologia CRM și ați dori să creșteți vânzările cu ajutorul acesteia, acest articol vă este destinat. În plus față de creșterea vânzărilor, găsirea celui mai bun program informatic de gestionare a relației cu clienții pentru afacerea dumneavoastră vă va ajuta, în esență, să vă conectați cu clienții și să mențineți relații bune cu aceștia.

Ce este un program informatic CRM?

CRM este abrevierea în limba engleză pentru Customer Relationship Management (gestionarea relațiilor cu clienții) și reprezintă un set de strategii și programe folosite pentru gestionarea relațiilor cu clienții. Un program informatic CRM este un tip de instrument de gestionare a datelor clienților care ajută întreprinderile să colecteze, organizeze și acceseze profilurile și comunicările cu clienții.

Având la îndemână detalii organizate despre consumatori, puteți oferi cu eficacitate o experiență excelentă clienților dumneavoastră.

De ce să utilizați un program CRM pentru afacerea dumneavoastră

Se înființează din ce în ce mai multe afaceri, iar concurența devine mai acerbă cu fiecare zi care trece. Acestea fiind spuse, este indubitabil faptul că afacerea dumneavoastră are nevoie de o strategie bine pusă la punct pentru a obține cele mai multe vânzări și pentru a menține legătura cu persoanele de contact, corect?

Aici se dovedește util un program informatic CRM.

Iată câteva dintre avantajele principale ale folosirii unui program CRM fiabil:

1. Analizează informațiile colectate din produse și servicii

Sunt în creștere sistemele de bază de date de pe internet care se adresează în mod specific clienților. În general, această creștere ilustrează modul în care accesul la informații detaliate despre clienți este crucial pentru creșterea și succesul oricărei afaceri.

Prezentare generală a funcției de analiză în programul informatic de servicii pentru clienți – LiveAgent

Un program CRM păstrează informații amănunțite despre întreaga călătorie a clientului și oferă detalii acționabile pentru restructurarea strategiei de afaceri. Acesta analizează datele organizației dumneavoastră colectate din produsele și serviciile utilizate de clienți.

Prin folosirea datelor stocate, puteți afla mai multe despre nevoile și preferințe clienților cu privire la un anumit produs sau serviciu. Programele informatice CRM permit întreprinderilor să folosească informațiile detaliate despre clienți pentru a-și îmbunătăți produsele și serviciile și încurajează echipele de vânzări să le vadă ca instrumente utile.

Prin analiza în timp real și datele detaliate privind rata de răspuns, programul CRM oferă detalii acționabile pentru îmbunătățirea ofertelor de afaceri și continuă să urmărească performanța generală.

Maparea vizitatorilor

2. Facilitează crearea celei mai bune experiențe pentru clienți

Cei mai buni directori ai departamentelor de gestionare a clienților spun că experiența pozitivă a clientului este un aspect fundamental pentru oricare întreprindere sau organizație care aspiră la succes! Principalul obiectiv al fiecărei afaceri este să își satisfacă clienții, astfel încât aceștia să se întoarcă din nou. Sistemul CRM asigură fără probleme acest lucru!

Cu o vizualizare completă a profilului clienților dumneavoastră, este mai ușor să personalizați și să îmbunătățiți interacțiunile cu aceștia și să le îmbunătățiți experiența. Sistemul CRM vă oferă o platformă unificată pentru a crea cea mai bună experiență a clienților.

3. Face posibilă măsurarea satisfacției clienților

Un program informatic CRM utilizează scorurile pentru satisfacția clientului pentru a măsura cât de satisfăcuți sunt clienții dumneavoastră cu un produs sau un serviciu specific.

Clienții dumneavoastră au nevoi diferite, iar baza de date oferită de sistemul CRM vă ajută să le urmăriți. Cerințele clienților sunt îndeplinite mai rapid, iar dumneavoastră reușiți să găsiți soluții optime pentru aceștia. Sistemul vă oferă o imagine de ansamblu, precum și oportunitatea de a vă îmbunătăți procesele. Nivelurile satisfacției clienților cresc atunci când nevoile clienților sunt îndeplinite.

4. Amplifică gradul de păstrare a clienților

Statisticile privind fidelitatea clienților indică faptul că dobândirea de clienți noi costă întreprinderile de cinci ori mai mult decât promovarea celor pe care îi au deja. Partea cea mai bună este că o creștere de 5% a ratelor de păstrare poate crește marjele de profit cu cel puțin 25%.

Doar 18% dintre întreprinderi prioritiează păstrarea clienților, însemnând că puteți profita de acest aspect și să vă faceți afacerea să înflorească. Ca instrument de gestionare a relațiilor, sistemele CRM oferă deseori utilizatorilor toate instrumentele necesare pentru îmbunătățirea implicării clienților.

În plus, acestea adună date importante despre comportamentul acestora și vă oferă detalii acționabile pentru îmbunătățirea satisfacției clienților. Prin această cale, vă puteți asigura că clienții sunt extrem de mulțumiți și dispuși să continue să facă afaceri cu dumneavoastră.

5. Ajută la îmbunătățirea produselor și serviciilor

În funcție de felul de detalii acționabile despre clienți pe care programul CRM îl oferă în general, veți putea afla gusturile și preferințele clienților.

Improve your services

LiveAgent helps you boost customer retention and measure their satisfaction, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Care sunt tipurile de programe informatice CRM?

În esență, sistemele CRM oferă funcții de bază, cum ar fi tablouri de bord cu instrumente de marketing și vânzări pentru urmărirea călătoriilor clienților și o bază de date a profilurilor clienților.

Să discutăm despre cele mai comune cinci tipuri de sisteme CRM.

CRM operațional

CRM este un sistem folosit pentru clarificarea interacțiunilor cu clienții. Acesta mai oferă și funcții de vânzări și marketing, precum și automatizarea serviciilor în cadrul organizației. În plus, include instrumente informatice de automatizare pe care o întreprindere le poate valorifica pentru a se asigura că clienții beneficiază de servicii excelente.

Un sistem CRM operațional se concentrează pe calitatea serviciului pentru clienți și deseori pune la dispoziție instrumente necesare de asistență pentru diferite procese comerciale, cum ar fi vânzări și marketing, pentru a asigura că toate acestea au rolul de a îmbunătăți relația cu clienții.

CRM colaborativ

Un sistem CRM colaborativ, așa cum sună, cooperează între mai multe ramuri ale unei organizații comerciale. Acesta facilitează comunicarea în cadrul diferitelor departamente ale organizației, cum ar fi departamentul financiar, departamentul de marketing, vânzări și serviciile de asistență pentru clienți.

Prin folosirea unui sistem CRM colaborativ, compania poate înțelege mai bine obiceiurile clienților privind cumpărăturile. În acest fel, puteți împărtăși cu ușurință informațiile clienților între departamente într-o clipită.

Note în conversație în programul de conversații directe LiveAget

Sistemul CRM colaborativ aduce în același loc datele, clienții și strategiile, astfel încât întreprinderea dumnevoastră să ofere cele mai bune servicii clienților și să păstreze mai mulți clienți.

Sistemul CRM colaborativ mai poate fi împărțit în două aspecte:

  • Gestionarea interacțiunilor – se ocupă de proiectarea canalelor de comunicare pentru interacțiunile cu clienții. Comunicarea se realizează în funcție de preferințele clientului.

  • Gestionarea canalelor – amplifică puterea mijloacelor prin care clienții pot intra în legătură cu compania și viceversa.

Still haven't decided which CRM software suits you best? What about LiveAgent?​

CRM analitic

Obiectivul principal al sistemului CRM analitic este de a examina date valoroase despre clienți. Colectarea datelor poate fi simplă și ușoară, însă adevărata provocare este modul de utilizare a acestor informații în beneficiul organizației, iar aici își face simțită prezența sistemul CRM.

Sistemele CRM analitice deseori pun la dispoziția organizațiilor o platformă practică de analiză a datelor și informații detaliate despre clienți care influențează ratele de vânzări. Acest tip de CRM funcționează din biroul de activități interne al unei organizații și nu are legătură directă cu clientul. Sistemul CRM analitic utilizează caracteristici sau instrumente precum extragerea datelor, optimizarea activităților de marketing și de vânzări, procesarea analitică pe internet și noi oportunități de vânzare.

CRM strategic

Sistemul CRM strategic are ca obiectiv colectarea și îmbunătățirea cunoștințelor despre consumatori. Acest tip de CRM pune consumatorii pe primul loc. Sistemul CRM strategic implică aproape toate departamentele unei întreprinderi, cum ar fi vânzări, marketing și producție. Prin urmare, este crucial să beneficiați de ajutor și să obțineți părerile acestor departamente pentru a determina strategiile întreprinderii.

Acest sistem se străduiește constant să afle mai multe despre clienți pentru a le oferi cele mai bune opțiuni de calitate și valoare în funcție de preferințele acestora.

CRM de gestionare a campaniilor

Sistemul CRM de gestionare a campaniilor se află în centrul strategiei de marketing din cadrul unei întreprinderi. Cerințele clienților reprezintă punctul central al procesului de gestionare a campaniilor.

Acest tip de CRM asigură că clienții obțin consecvent informații relevante vizând nevoile lor specifice. Puteți utiliza funcțiile publicitare excelente ale acestuia și le puteți canaliza către consumatori prin intermediul unor mijloace digitale, cum ar fi poșta electronică, telemarketingul, postările sau chiar apelurile telefonice directe. Totul depinde de canalul preferat de către consumator. Sistemul CRM de gestionare a campaniilor garantează creșterea vânzărilor și aduce clienți potențiali pentru afacerea dumneavoastră.

Cum se alege cel mai bun program informatic CRM?

Cu atât de multe tipuri de opțiuni CRM, cum putem ști care dintre acestea este cea mai bună și care trebuie omise? Este de la sine înțeles că a alege dintre informații atât de vaste referitoare la acest tip de programe poate fi un proces haotic și copleșitor.

Nu vă îngrijorați. Acest articol vă va ajuta să alegeți o soluție CRM cel mai bine potrivită pentru nevoile afacerii dumneavoastră.

Înainte de a alege ce program informatic CRM să utilizați, trebuie să luați în considerare următoarele. În primul rând, înțelegeți ce face programul CRM și cum poate fi benefic pentru afacerea dumneavoastră. Apoi, verificați de două ori instrumentele și caracteristicile fiecărui tip de soluție CRM. Pe măsură ce evaluați nevoile afacerii dumneavoastră, veți putea determina care sunt caracteristicile cele mai benefice.

La final, verificați dacă prețul se potrivește cu bugetul dumneavoastră înainte de a vă lua angajamente pe termen lung.

Printre caracteristicile principale pe care un program CRM bun ar trebui să le aibă se numără:

Având în vedere că totul este digitalizat, clienții își împărtășesc cu entuziasm experiențele cu un anumit magazin, produs sau serviciu pe platformele de rețele sociale, lucru cunoscut și sub numele de păreri și reacții nesolicitate.

Instrumentul CRM preferat ar trebui să ofere soluții-cheie pentru monitorizarea interacțiunilor cu clienții și a activităților de pe internet ale acestora. De asemenea, ar trebui să fie capabil să implice consumatorii prin conversații directe profesionale. Poșta electronică și apelurile telefonice sunt, de asemenea, opțiuni viabile.

Program informatic de birou de asistență multicanal LiveAgent
  • Gestionarea persoanelor de contact

Interfețele CRM trebuie să fie ușor de utilizat, iar platforma trebuie să poată stoca, urmări și organiza înregistrări de date de contact și profiluri de potențiali clienți pentru o gestionare ușoară a persoanelor de contact.

  • Automatizare

Fiind un instrument de productivitate, un program informatic CRM bun ar trebui să poată automatiza majoritatea sarcinilor repetitive. În acest fel, puteți economisi timp și vă puteți concentra mai mult să oferiți clienților servicii de calitate.

Reguli de automatizare LA
  • Integrare terță

Aceasta înseamnă adăugarea oricăror date externe necesare la un proiect deja existent. Să presupunem că gestionați un magazin virtual, astfel că puteți implementa o platformă WhatsApp prin intermediul căreia consumatorii pot intra în legătură directă cu dumneavoastră.

Acest lucru permite echipei dumneavoastră să economisească timp pentru alte proiecte cruciale în desfășurare.

  • Analiza rapoartelor

Procesul implică dobândirea de informații existente și prezentarea acestora într-o manieră prietenoasă și ușor de înțeles. În plus, adăugarea de valoare la date și prezentarea fac O funcție care ar trebui să existe în fiecare program CRM.

tablou de bord de raportare în LiveAgent
  • Personalizare

Întrucât avem cu toții preferințe diferite, un program CRM bun ar trebui să fie pe deplin personalizabil. Existența acestei funcții înseamnă că programul CRM favorit se va adapta preferințelor dumneavoastră cu puțin efort.

Personalizarea bazei de cunoștințe în programul informatic de portal pentru clienți – LiveAgent

Cât costă un program CRM în medie?

Un program CRM oferă un sortiment vast de funcții și instrumente din care să alegeți. În funcție de dimensiunea și bugetul afacerii dumneavoastră,

Printre aspectele principale care ne trec, de regulă, prin minte pe baza acestei măsurători se numără planurile tarifare, modelele de aplicare a prețurilor și numărul admisibil de utilizatori pe lună.

Prețul unui program informatic CRM este în medie între 12$ și 50$ pe lună pe utilizatori, în timp ce cel mai scump trece de 300$. Înainte de a confunda noțiunea de scump cu calitatea, vă recomandăm să acordați atenție deosebită modelelor personalizate de prețuri care vi se potrivesc. Da, există multe sisteme CRM, fiecare cu pachete diferite în funcție de furnizor.

Există furnizori extraordinari care percep mai puțin și totuși oferă unele dintre cele mai bune sisteme CRM. De asemenea, dacă nu intenționați să investiți în programe CRM costisitoare și dacă vă mulțumiți cu funcții limitate, atunci există planuri gratuite pentru dumneavoastră.

Trebuie doar să vă amintiți să vă asigurați că sistemul CRM preferat poate produce o rentabilitate excelentă a investițiilor pentru afacerea dumneavoastră, crește vânzările și garanta creșterea înainte de a vă lua orice fel de angajamente pe termen lung.

Top 25 de programe informatice CRM

1. LiveAgent

LiveAgent este o alternativă de top de program de gestionare a tichetelor cu o platformă CRM încorporată potrivită pentru întreprinderi mici și mijlocii de comerț electronic. Pe lângă CRM, LiveAgent oferă și funcții cuprinzătoare de birou de asistență, cum ar fi sistem de gestionare a tichetelor, conversații directe, centru de apeluri și monitorizarea rețelelor sociale, care pot fi utilizate separat sau în combinație. Printre aplicațiile CRM de bază ale acestui program se numără, în principal, instrumente de automatizare a forței de vânzări și de marketing care dispun de numeroase integrări terțe. Platforma LiveAgent este pe deplin particularizabilă și oferă micilor întreprinderi oportunitatea perfectă de a-și mări baza de clienți și de a-și crește serviciile de pe internet. Sistemul de gestionare a tichetelor pus la dispoziție este bine eficientizat și vă puteți stoca și vizualiza cu ușurință înregistrările din lista cu persoane de contact din panoul din dreapta al tichetului. Pentru un confort sporit, LiveAgent oferă utilizatorilor opțiunea de a alege între instalarea locală sau bazată pe web a programului.

Pagina de pornire a LiveAgent

Pentru cine este adecvat?

Este un instrument excelent pentru companiile de toate dimensiunile care doresc să se conecteze cu clienții și să monitorizeze performanța echipei de pe aceeași platformă.

Caracteristici-cheie

  • Sistem de gestionare a tichetelor complet automatizat cu domenii personalizate
  • Caracteristici de conversații directe în timp real
  • Centru de apeluri de intrare
  • Integrare de birou de asistență pentru rețele sociale
  • Sistem de raportare pentru serviciul clienți
  • Portal pentru clienți disponibil fără întrerupere
  • Aplicații diverse pentru biroul de asistență mobil
  • Securitate extinsă a biroului de asistență

Avantaje

  • Stochează datele clienților sub formă de tichete
  • Se integrează cu mai multe canale și programe informatice
  • Funcții pe deplin particularizabile
  • Ușor de configurat pentru a se adapta diverselor departamente din companii mari
  • Asistență în mai multe limbi
  • Asistență 24/7/365
  • Prețuri flexibile

Dezavantaje

  • Trebuie particularizat cu exactitate în funcție de nevoi

Preț

O versiune gratuită cu o perioadă de încercare gratuită de până la 14 zile și fără să fie nevoie de folosirea cardului bancar. Planurile cu plată sunt de 15$, 29$ și 39$ pe utilizator pe lună.

2. HubSpot

Sistemul CRM oferit de HubSpot este un sistem CRM dematerializat care promite să ajute toate întreprinderile să își promoveze clienții potențiali și să analizeze diferitele măsurători de afaceri, totodată ținând automat evidența interacțiunilor cu clienții de pe mai multe platforme. Este deosebit de potrivit pentru întreprinderile din domeniul B2B și B2C, întrucât oferă, în principal, un tablou de bord vizual pentru a vedea întregul canal de vânzări în timp real. Prin folosirea acestui sistem puteți ține automat evidența interacțiunilor cu clienții prin diferite canale de comunicare și stoca datele într-o cronologie organizată în funcție de clienții potențiali. Per total, sistemul CRM al Hubspot oferă sisteme mixte de gestionare a relațiilor cu clienții pentru organizarea persoanelor de contact, generarea de clieni potențiali, gestionarea canalelor de vânzări și o funcție de automatizare a marketingului prin poștă electronică.

Pagina de pornire a serviciului HubSpot

Pentru cine este adecvat?

Este un program informatic CRM excelent pentru întreprinderile din domeniul B2B și B2C.

Caracteristici-cheie

  • Mesaje în masă de poștă electronică
  • Bibliotecă de documente
  • Conversații directe
  • Forumuri pentru utilizatori
  • Integrare cu Outlook, Gmail și peste 300 de alte instrumente
  • Urmărirea poștei electronice și notificări
  • Programarea întâlnirilor
  • Jurnal automat de activitate pentru vânzări
  • Funcții de gestionare a oportunităților, sarcinilor și persoanelor de contact
  • Tablou de bord de raportare

Avantaje

  • Interfață cu utilizatorul foarte receptivă și bună
  • Urmărește poziția unui client în cadrul canalului, precum și tranzacțiile
  • Nu este necesară modificarea fluxului de lucru
  • Academie HubSpot, care ajută cu dobândirea de clienți potențiali

Dezavantaje

  • Versiunea gratuită necesită multe funcții de completare
  • Nu este un instrument atotcuprinzător pentru afaceri

Preț

HubSpot poate fi utilizat gratuit, însă există și o versiune cu plată. Pentru a obține acces la versiunea cu plată, care se adresează diferitelor departamente, trebuie să plătiți 112,50$ în fiecare lună.

Versiunile pentru vânzări, servicii și marketing costă 50$ pe lună. HubSpot mai oferă și o versiune corporativă la un cost lunar de 1.200$ și o versiune de marketing la 3.200$ în fiecare lună.

3. Keap

Keap CRM are rol dublu de instrument de marketing și de automatizare a vânzărilor care promite să ajute întreprinderile mici să stimuleze vânzările și să reducă haosul în afaceri. Este o soluție CRM dematerializată cel mai bine potrivită pentru companiile dornice să îmbunătățească experiența clienților și să eficientizeze vânzările. Prin intermediul acesteia vă puteți segmenta cu ușurință listele de persoane de contact, urmări interacțiunile cu clienții, automatiza poșta electronică și desfășura campanii personalizate de marketing. Keap mai oferă și funcții de comerț electronic care, în general, permit utilizatorilor să gestioneze inventare, să urmărească activitățile vitrinei virtuale și să finalizeze comenzile. Puteți rula convenabil date privind rentabilitatea investițiilor și analiza performanța campaniilor prin poștă electronică și de marketing prin utilizarea instrumentelor sistemului de raportare și analiză Keap.

Program informatic CRM Keap

Pentru cine este adecvat?

Perfect pentru întreprinderi mici și mijlocii și companii incipiente care vor să stimuleze vânzările.

Caracteristici-cheie

  • Clienții pot plăti prin simpla apăsare a unui URL
  • Acces la informațiile clienților de pe diverse dispozitive
  • Conectat la Gmail și Outlook
  • Programarea întâlnirilor
  • Șabloane de poștă electronică
  • Metode de comunicare personalizate
  • Tablou de bord pentru urmărirea campaniilor de vânzări
  • Formulare superbe pentru colectarea datelor clienților

Avantaje

  • Formulare inteligente pentru colectarea informațiilor existente despre un client potențial
  • Poștă electronică automată
  • Adecvat pentru atribuirea de sarcini și pentru îmbunătățirea asistenței pentru clienți
  • Perioadă de încercare gratuită de 14 zile
  • Oferă asistență în mai multe limbi

Dezavantaje

  • Munca trebuie salvată manual de către utilizatori
  • Numeroasele funcții oferite pot prezenta o provocare pentru începători

Preț

Veți plăti 79$ în fiecare lună pentru versiunile simple și 159$ în fiecare lună pentru versiunile profesionale. Versiunea Max costă 199$ în fiecare lună.

4. Freshworks

Freshworks este un sistem CRM de automatizare a forței de vânzări care personalizează implicările clienților și scurtează procesul general de vânzări pentru creșterea rapidă a afacerii. În calitate de furnizor de soluții CRM dematerializate, Freshworks oferă companiilor din diferite inudustrii verticale o modalitate convenabilă și eficace de gestionare a tuturor interacțiunilor cu clienții. Printre caracteristicile de top dezirabile ale acestuia se numără urmărirea vânzărilor, telefonul cu un singur clic, urmărirea evenimentelor și asistență generală pentru trimiterea și monitorizarea mesajelor de poștă electronică în masă.

Freshworks segmentează persoanele de contact în funcție de comportamentul lor general pe internet, ierarhizează clienții potențiali în funcție de scorurile lor și îi prioritizează automat pe cei cu cele mai mari scoruri. Funcția de vizualizare a clienților la 360 de grade oferă, de asemenea, informații detaliate despre orice fel de oportunitate din lista de persoane de contact.

Program informatic CRM Freshworks

Pentru cine este adecvat?

Acest CRM este perfect pentru întreprinderile de diferite dimensiuni, însă este benefic echipelor de vânzări. Întreprinderile mici și mijlocii îl pot prefera, deoarece este ușor de configurat și folosit.

Caracteristici-cheie

  • Evaluarea clienților potențiali
  • Vizualizare la 360 de grade
  • Îmbogățire automată a profilurilor
  • Luare de notițe, efectuare de programări și planificare pentru sarcini
  • Conversații directe
  • Asistență 24/7
  • Tablou de bord de raportare
  • Stabilire de obiective
  • Integrare SMS
  • Gestionarea oportunităților și a clienților potențiali
  • Bibliotecă de documente

Avantaje

  • Efectuarea și preluarea de apeluri telefonice cu telefon încorporat
  • Asistență pentru clienți prin FreshDesk
  • Instrumente de management
  • Destul de accesibil ca preț
  • Poate fi utilizat pentru a crește echipele de vânzări
  • Cele mai inteligente funcții pentru vânzări
  • Asistență în mai multe limbi

Dezavantaje

  • Interfața cu utilizatorul nu este cea mai intuitivă
  • Oferă un număr limitat de integrări

Preț

Veți plăti 29$ în fiecare lună pentru fiecare utilizator. Versiunea „Înflorire” începe de la 19$ în fiecare lună, în timp ce versiunea „Grădină” este de 35$. Versiunea „Conac” o puteți obține pentru 65$ pe lună, iar versiunea „Pădure” pentru 79$ în fiecare lună.

5. Zoho

Zoho este un program informatic dematerializat de gestionare a relațiilor cu clienții care se concentrează pe a ajuta întreprinderile de toate dimensiunile să stimuleze creșterea conversiei clienților potențiali, implicarea clienților și creșterea veniturilor, toate acestea sub un singur acoperiș. Plaforma CRM pusă la dispoziție oferă, în principal, sisteme de automatizare a marketingului și vânzărilor, precum și alte funcții importante pentru servicii de birou de asistență, asistență pentru clienți și analiză. Cu alte cuvinte, Zoho oferă în mod specific întreprinderilor șansa de a pune la dispoziția clienților asistență în timp real pe mai multe canale. Cu Zia (asistentul de CRM conversațional susținut de inteligentă artificială al Zoho), utilizatorii serviciului Zoho pot prezice eficient cel mai bun moment pentru a iniția contactul cu clienții. Încorporarea extinsă a inteligenței artificiale în funcțiile oferite permite platformei să scaneze mesajele de poștă electronică și să afișeze cu eficacitate statistici relevante pentru acțiuni rapide.

Pagina de pornire a Zoho Desk

Pentru cine este adecvat?

Sistemul CRM oferit de Zoho CRM este o soluție potrivită pentru întreprinderile mici care trebuie să își extindă operațiunile.

Caracteristici-cheie

  • Opțiune de personalizare avansată pentru module și butoane
  • Integrare în Google Ads
  • Gestionarea inventarului
  • Funcție SalesIQ, care urmărește vizitatorii și gestionează vânzările
  • Tablou de bord complet particularizat
  • Face posibilă desfășurarea cu ușurință a campaniilor pe rețele sociale
  • Integrare de poștă electronică care poate fi utilă pentru marketingul prin poștă electronică
  • Evaluarea clienților potențiali
  • Gestionarea clienților potențiali
  • Informații detaliate din mesaje de poștă electronică
  • Direcționarea mesajelor de poștă electronică
  • Notificări în timp real
  • Integrare pe mai multe dispozitive
  • Compatibilitate cu mai multe monede
  • Forumuri 24/7 pentru utilizatori
  • Bibliotecă de documente
  • Conversații directe
  • Portaluri multiutilizator

Avantaje

  • Interactiv
  • Ușor de utilizat
  • CRM relativ ieftin, dar care dispune de multe funcții
  • Poate genera fluxuri de lucru complexe
  • Gratuit pentru trei utilizatori
  • Ușor de integrat cu instrumente compatibile

Dezavantaje

  • Nu este la fel de intuitiv ca alte programe CRM, și nici la fel de ușor de utilizat
  • Este necesară o personalizare extinsă
  • Sistemul de asistență nu este foarte receptiv

Preț

Există o versiune gratuită, însă oferă foarte puține caracteristici. Puteți cumpăra versiunile standard, profesională, antreprenorială sau supremă. Versiunea antreprenorială costă 35$ în fiecare lună, în timp ce versiunea standard costă 12$ pe lună. Dacă doriți să cumpărați versiunea profesională, veți plăti 20$ în fiecare lună. În fine, puteți obține versiunea supremă pentru 45$ lunar.

6. Agile

Agile este un alt instrument CRM dematerializat care își propune să ajute întreprinderile mici și mijlocii să automatizeze vânzările, marketingul și serviciile pentru clienți. În principal, acesta oferă aplicații de telefonie, program informatic de gestionare a persoanelor de contact, funcții de planificare a întâlnirilor, instrument de construire de pagini de destinație, instrumente de gestionare de proiecte și funcții de gestionare a bazei de cunoștințe. Modulul pentru gestionarea persoanelor de contact permite utilizatorilor să înregistreze, stocheze, acceseze și gestioneze datele esențiale despre clienți, cum ar fi informațiile acestora și înregistrările interacțiunilor.

În plus, programul CRM oferit de Agile ajută întreprinderile să țină evidența vizitatorilor paginilor de internet, să analizeze comportamentul digital al vizitatorilor și să creeze automat campanii eficiente prin folosirea interfeței de automatizare a marketingului prin glisare și fixare. Aceasta este pusă la dispoziție împreună cu o funcție complet particularizabilă de gestionare a sarcinilor, este compatibilă cu integrările pentru rețele sociale și permite utilizatorilor să trimită mementouri automate bazate pe timp și pe opțiunile clienților.

6. Agile - App - Uploads - 2021 - 11 - Agilecrm Software.png

Pentru cine este adecvat?

Această platformă este ideală pentru echipele de vânzări și marketing din întreprinderi mici și mijlocii.

Caracteristici-cheie

  • Automatizarea mesageriei vocale
  • Se pot anexa documente
  • Oferă o modalitate de a apela mai mulți clienți în același timp cu un singur clic
  • Analiză și rapoarte avansate
  • Oferă acces la datele clienților din notele, conversațiile și apelurile acestora
  • Analizează călătoria clientului potențial înainte de efectuarea unei achiziții
  • Gestionarea persoanelor de contact
  • Programarea întâlnirilor

Avantaje

  • Gratuit pentru până la zece utilizatori
  • Marketing, servicii și vânzări într-un singur loc
  • Distribuirea pe internet a calendarului întreprinderii
  • Gestionarea persoanelor de contact
  • Deosebit de scalabil
  • Cloud-based so fast
  • Integrări extinse

Dezavantaje

  • Asistență doar în limba engleză
  • Asistență doar în zilele de lucru
  • Dezvoltatorii ar fi trebuit să îmbunătățească interfața cu utilizatorul

Preț

Este disponibilă o versiune gratuită, în timp ce planurile cu plată sunt cuprinse între 8,99$ (bază) până la 47,99$ (întreprindere) în fiecare lună.

7. Salesforce

Fiind susținut de tehnologia Customer 360, Salesforce este un CRM orientat spre creștere care oferă soluții adaptate pentru întreprinderile mici pentru a accelera vânzările și consolida serviciile de asistență. Ca program informatic CRM la cerere, funcțiile acestuia includ automatizarea marketingului, gestionarea clienților potențiali și a persoanelor de contact. În termeni mai simpli, Salesforce face posibile, în principal, gestionarea conturilor clienților, monitorizarea campaniilor de marketing, urmărirea oportunităților de vânzare și furnizarea de servicii postvânzare. Versiunea îmbunătățită a acestuia, Lightning Experience – considerată pe scară largă ca fiind viitorul vânzărilor CRM, oferă un mediu orientat spre acțiune pentru ca reprezentanții de vânzări să își eficientizeze procesele de vânzare. Deși este disponibilă doar pentru implementarea SaaS, tehnologia CRM Salesforce este deosebit de bună pentru urmărirea performanței și cultivarea de clienți potențiali.

Pagina de pornire a Salesforce

Pentru cine este adecvat?

Acest sistem este destinat IMM-urilor care doresc un CRM care oferă mai multă flexibilitate.

Caracteristici-cheie

  • Gestionarea persoanelor de contact
  • Flux de noutăți personalizat
  • Flux de lucru vizual
  • Gestionarea vânzărilor
  • Gestionarea oportunităților

Avantaje

  • Ușor de personalizat
  • Compatibilitate cu Android, Windows, Linux și Mac
  • Asistență în mai multe limbi și pentru mai multe monede
  • Evaluare încorporată a clienților potențiali
  • Mesaje de poștă electronică în masă
  • Asistență 24/7
  • Deosebit de personalizat și automatizat
  • Integrări pentru Zendesk, LeadExec, Zuora și Ambassador
  • Oferă asistență pentru vânzări, marketing, analiză și marketing

Dezavantaje

  • Configurarea este complexă
  • Este nevoie de programe de completare

Preț

Versiunile includ planul Essentials, cel mai ieftin (25$/lună/utilizator) și Pardot Growth, care este cel mai scump (1.250$/lună/utilizator). Versiunile Sales Professional și Service Professional costă fiecare câte 75$/utilizator/lună.

8. PipeDrive

Pipedrive este un CRM de vânzări și un instrument de gestionare a oportunităților conceput să mențină atenția asupra creșterii afacerii în loc de irosirea timpului pe sarcini manual repetitive. Construit cu o abordare a vânzărilor bazată pe activități, Pipedrive permite în cele din urmă întreprinderilor să eficientizeze fiecare dintre acțiunile de conversie a vânzărilor. Este o platformă CRM dematerializată care poate fi accesată oricând de pe orice fel de dispozitiv cu acces la internet.

În principal, Pipedrive pune la dispoziția directorilor de vânzări o vizibilitate completă asupra tuturor canalelor de vânzări prin intermediul unei interfețe CRM robuste care prezintă progresul oportunităților și pașii acționabili pentru următoarele elemente. Pentru convenabilitate, se poate utiliza funcțiile pentru activități și obiective pentru a ține evidența tuturor activităților încă în așteptare din cadrul canalelor. Alte funcții dezirabile care merită menționate sunt integrarea perfectă a sistemelor de corespondență și rapoartele particularizate pentru vânzări.

Pagina de pornire a Pipedrive

Pentru cine este adecvat?

Acest sistem CRM este excelent pentru cei care doresc o platformă ușor de utilizat. Echipele de vânzări ar beneficia de funcțiile de automatizare puse la dispoziție.

Caracteristici-cheie

  • Gestionarea clienților potențiali
  • Urmărirea comunicării
  • Integrarea cu telefonul mobil
  • Canale de vânzări

Avantaje

  • Rapoarte personalizate care urmăresc veniturile
  • Sfaturi de performanță pentru creșterea vânzărilor
  • Rapoarte cu surse de clienți potențiali noi
  • Simplu

Dezavantaje

  • Funcționalitate limitată

Preț

Planul esențial costă 12,50$ în fiecare lună, în timp ce planul antreprenorial costă 99$. Celelalte două planuri sunt cel profesional (49,90$/lună) și avansat (24,90$)

9. Scoro

Scoro este un sistem CRM profesional bazat pe web care ajută întreprinderile să coordoneze procesele de vânzări și să îmbunătățească performanța echipelor prin folosirea setului complet al acestui sistem de funcții de productivitate pentru colaborare, gestionare a canalelor de vânzări, facturare, gestionare de proiecte și raportare. Partea bună este că doar cei cu permisiune pot accesa și lucra pe anumite proiecte. Altminteri, interfața Scoro este un centru care afișează informații detaliate despre conturi pe un singur ecran, inclusiv indicatorii-cheie privind performanța și modificările sarcinilor. Cu astfel de date se poate supravegherea progresul lucrului prin alegerea proiectelor care se doresc a fi priorizitate și stabilit termene-limită astfel încât să nu există suprapuneri.

Pagina de pornire a Scoro

Pentru cine este adecvat?

Acesta este un program informatic atotcuprinzător de gestionare a relațiilor cu clienții care poate deservi întreprinderile de toate nivelurile. Dacă dețineți o corporație uriașă sau una mică, Scoro vă este util.

Caracteristici-cheie

  • Se pot vedea nivelurilor veniturilor din fiecare lună și bugetele pentru fiecare dintre proiecte.
  • Se poate gestiona performanța afacerii direct din tabloul de bord al programului informatic.
  • Oferă informații cu privire la numărul de facturi emise de întreprindere.
  • De asemenea, indică cât oferte au fost sau nu au fost transformate în facturi.
  • Se poate vedea bugetul actual și monitoriza cronologia pentru proiecte.

Avantaje

  • Oferă o interfață cu utilizatorul și o experiență excelentă pentru clienți.
  • Oferă o platformă compactă
  • Este rapid și informativ
  • Are sisteme excelente de facturare și reamintire

Dezavantaje

  • Sincronizarea durează mult timp prin Outlook
  • Nu există o versiune gratuită.

Preț

Există o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, iar după aceea trebuie să plătiți. Prețurile variază în funcție de planul care vi se potrivește, iar cel mai ieftin la care vă puteți abona începe de la 22$ pe utilizator pe lună.

10. Microsoft Dynamics 365

Dacă doriți să vă încântați clienții și să pecetluiți relația cu aceștia, acesta este un instrument de avut în vedere. Microsoft Dynamics 365 vă va ajuta să oferiți interacțiune virtuală prin aducerea la un loc a clienților, personalului și departamentului de gestionare a datelor. Acesta oferă un ecosistem CRM bazat pe web complet independent care se axează pe vânzări, asistența pentru clienți și servicii de teren, oferind totodată integrări native cu alte aplicații Office 365. În acest fel, poate oferi implicarea perfectă a clienților dacă sunteți în căutare de un instrument bun de automatizare a serviciilor de proiect sau de gestionare a oportunităților cu clienți potențiali. Atât opțiunea de implementare SaaS, cât și cea de instalare locală vin cu interfețe interactive (atât pentru mobil, cât și pentru calculator), securitate strictă a bazei de date și mai oferă integrări API.

Pagina de pornire a Microsoft Dynamics 365

Cui i se adresează?

Indiferent de tipul de afacere, Microsoft Dynamics vă va îndeplini așteptările. Acesta oferă planuri potrivite atât pentru începători, cât și pentru întreprinderi consacrate. În plus, nu este nevoie de experiență tehnică pentru a-l utiliza.

Caracteristici-cheie

Acesta consolidează canalul digital de vânzări și scoate la suprafață recomandările automate. Funcționează fără probleme cu mulți furnizori de comunicații. Puteți programa calendare pentru a vă desfășura activitățile de afaceri. Datorită receptivității mobile, vă puteți autentifica și distribui informații oricând.

Avantaje

  • Ușor de personalizat.
  • Microsoft Dynamics 365 se integrează fără probleme cu alte programe informatice, cum ar fi produse Microsoft și Outlook pentru poștă electronică și calendar.
  • Oferă gestionarea simplă a rapoartelor.

Dezavantaje

  • Gestionarea permisiunilor este dificilă din cauza disponibilității multor opțiuni particularizabile.
  • Dacă nu aveți niciun fel de experiență cu Microsoft Dynamics, poate fi anevoios și confuz.
  • Interfața cu utilizatorul poate fi dificilă de navigat pentru utilizatorii noi.

Preț

Nu există un preț specific pentru fiecare plan. Business Central Essentials costă 70$ pe utilizator pe lună, Business Central Premium costă 100$ pe utilizator pe lună, Customer Service Professional este cuprins între 20$ și 50$ pe utilizator pe lună, iar Sales Professional costă între 20$ și 65$ pe utilizator pe lună.

Tired of searching?

Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!

11. Salesmate

Salesmate se adresează în primul rând nevoilor de gestionare a relațiilor cu clienții ale întreprinderilor mici și mijlocii din majoritatea industriilor. Este o tehnologie CRM dematerializată care oferă, în principal, instrumente de automatizare pentru gestionarea persoanelor de contact, canale de vânzări, campanii de marketing prin poștă electronică, integrări pentru telefon și sistem de conversații interne. Modulul de gestionare a persoanelor de contact funcționează drept depozit central pentru importarea și stocarea persoanelor de contact din puncte de stocare terțe, cum ar fi Agenda Google, facilitând atribuirea și asocierea clienților potențiali la reprezentanți de vânzări specifici. Funcția de vizualizare a canalelor de vânzări este excelentă pentru gestionarea, prioritizarea și automatizarea diverselor etape ale oportunității, toate acestea putând fi făcute de la distanță prin folosirea aplicației pentru mobil Salesmate.

Pagina de pornire a Salesmate

Cui i se adresează?

Salesmate a fost creat pentru a deservi întreprinderile de diferite dimensiuni. Caracteristicile acestei platforme sunt promițătoare, iar rezultatele acesteia îndeplinesc așteptările. Planul ales va dicta modul de utilizare. Există planuri pentru întreprinderi de toate dimensiunile.

Caracteristici-cheie

  • Dispune de integrări care permit importarea și captarea persoanelor de contact din fișiere Excel, CSV și de pe mobil.
  • Fișierele pot fi filtrate în funcție de criterii alese pentru a fi găsite mai ușor ulterior.
  • Fluxurile de lucru de vânzări Salesmate automatizează trimiterea de mesaje prin poștă electronică.
  • Acțiunile în masă pot fi utilizate pentru gestionarea persoanelor de contact, îmbinarea, ștergerea sau actualizarea oricăror informații.

Avantaje

  • Salesmate garantează securitatea prin oferirea de protecție și copii de rezervă complete pentru date.
  • Facilitare satisfăcătoare a unei mai bune comunicări și coordonări între echipe și clienți.
  • Un serviciu pentru clienți excelent.

Dezavantaje

  • Durează timp pentru a vă deprinde cu configurarea fluxurilor de lucru automate.
  • Nu puteți introduce un text evidențiat în funcția de căutare.

Preț

Planul Pornire costă 12$ pe utilizator pe lună, planul Creștere începe de la 24$ pe utilizator pe lună, iar planul Stimulare este de 40$ pe utilizator pe lună

12. Spiro

Considerat ca fiind unul dintre cele mai proactive programe informatice CRM, Spiro este o soluție CRM individuală susținută de inteligența artificială și este menită pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții, desfășurarea vânzărilor și oferirea de asistență telefonică. Platforma este creată nativ pentru echipe de vânzări din cadrul organizațiilor cu 100-1.500 de angajați, întrucât este, în general, bună pentru evaluarea datelor privind vânzările și pentru generarea recomandărilor acționabile. Aceasta funcționează ca asistent personal de vânzări și este pusă la dispoziție împreună cu funcții integrate de apelare și trimitere de mesaje text care se sincronizează cu mementourile automate de vânzări și cu instrumentele de urmărire a activităților pentru toate întâlnire programate cu clienții.

Program informatic CRM Spiro

Cui i se adresează?

Pentru oricine are o afacere și dorește să obțină mai mult de la aceasta, este înțelept să opteze pentru acest instrument. Acesta vă poate duce afacerea incipientă la un nivel superior. Dacă aveți deja o afacere consacrată, acesta este instrumentul potrivit pentru a o ridica până la cele mai înalte culmi.

Caracteristici-cheie

  • Oferă mementouri generate prin inteligență artificială; prin urmare, nu este nevoie de introducerea datelor.
  • Vă va sugera ce pași să luați după recunoașterea anomaliilor din canal.
  • Oferă gestionarea poștei electronice, a persoanelor de contact și a calendarului.

Avantaje

  • Echipa de asistență pentru clienți Spiro răspunde rapid.
  • Interfață cu utilizatorul excelentă.
  • Accesibil de pe telefoane mobile.

Dezavantaje

  • Secția cu rapoarte este prea detaliată, navigarea acesteia fiind o provocare.
  • Nu există nicio funcție automată de poștă electronică.

Preț

Spiro un model de plată pe bază de abonament, însă trebuie să intrați în legătură cu echipa de vânzări pentru a vă expune nevoile înainte de a obține o ofertă

13. Copper

V-ați săturat de sarcini administrative repetitive și anevoioase sau de instrumentele CRM excesiv de sofisticate? Copper este lăudat la scară largă ca fiind una dintre alternativele CRM ușor de utilizat pentru întreprinderile care au nevoie urgentă de soluții de gestionare pentru stimularea relațiilor cu clienții și promovarea clienților potențiali. Se integrează foarte bine cu Google , permițând utilizatorilor să își gestioneze ireproșabil toate sarcinile și interacțiunile cu clienții. Pentru a asigura că întemeiați relații valoroase și de lungă durată, Copper continuă să le reamintească utilizatorilor să intre în legătură cu persoanele de contact noi și să urmărească oportunitățile în așteptare.

Pagina de pornire a Copper

Cui i se adresează?

Dacă doriți să vă consolidați relațiile și să creșteți veniturile companiei, folosiți Copper. Unele planurile acoperă întreprinderile de toate dimensiunile.

Caracteristici-cheie

  • Automatizează sarcinile repetitive și vă permite să trimiteți automat mesaje prin poștă electronică.
  • Ajută la organizarea corespunzătoare a tuturor informațiilor clienților și persoanelor de contact.
  • Efectuează copii de rezervă și verifică datele pentru a garanta siguranța informațiilor.
  • Poate urmări și intercepta conversații și clienți potențiali direct din căsuța de mesaje.
  • Oferă o funcție robustă de raportare care oferă o vizualizare excelentă a înregistrărilor afacerii.

Avantaje

  • Are o interfață cu utilizatorul bună.
  • Se poate integra foarte bine cu spațiul de lucru al Google.
  • Poate fi accesat de pe telefonul mobil.
  • Echipa de asistență Copper este incredibilă.

Dezavantaje

  • Nu se poate crea un calendar sau un mesaj de poștă electronică în cadrul instrumentului CRM.
  • Dacă nu aveți niciun fel de experiență cu acest instrument, crearea de rapoarte poate fi un proces confuz.

Preț

Copper vă permite să vă bucurați de o perioadă de încercare de 14 zile înainte de a vă decide dacă îl cumpărați sau nu. Există diferite planuri din care puteți alege, și anume planul de bază costă 25$ pe lună pe utilizator, planul profesional costă 59$ pe lună pe utilizator, iar planul antreprenorial costă 119$ pe lună pe utilizator

14. Nimble

Nimble este o soluție CRM multifuncțională sub formă de extensie pentru navigator care oferă întreprinderilor mici și mijlocii funcții de automatizare a forței de vânzări bazate pe mobil. Funcționează prin completarea profilurilor clienților și înregistrărilor interacțiunilor din diferite liste de persoane de contact, a conversațiilor cu clienții și a activităților de pe rețele sociale. Printre cele mai populare funcții oferite se numără urmărirea oportunităților, gestionarea canalelor, sarcinilor și persoanelor de contact, precum și ascultarea socială integrată pentru implicările eficiente cu anumite persoane de contact în timpul proceselor de contactare și urmărire.

Motorul de reguli integrat al Nimble este setat, în general, să învețe comportamentul utilizatorilor și să genereze date acționabile bazate pe semnale sociale afișate pe pagina pentru ziua de astăzi sub formă de priorități-cheie și oportunități de implicare.

Pagina de pornire a Nimble Prospector

Cui i se adresează?

Nimble este conceput să consolideze procesele de afaceri și să ofere mai mult spațiu de manevră pentru a găsi și păstra clienți, indiferent de dimensiunea întreprinderii.

Caracteristici-cheie

  • Persoanele de contact pot fi filtrate.
  • Se pot adăuga linkuri de profil social pentru persoanele de contact pentru a face posibilă găsirea informațiilor importante.
  • Permite gestionarea evenimentelor și sarcinilor calendaristice.
  • Se poate sincroniza automat cu poșta electronică a personalului, calendarele, aplicațiile , agenda Office 365 și toate interacțiunile cu scopul de a oferi informații precise și actuale.

Avantaje

  • Menține organizate toate datele clienților într-un singur loc pentru a fi ușor accesibile.
  • Cu Nimble se poate crea, edita și vizualiza înregistrările de oriunde de pe internet.
  • Oferă automat informații pentru a ajuta la menținerea organizării în legătură cu nevoile de marketing.
  • Are o interfață cu utilizatorul prietenoasă.

Dezavantaje

  • Se pot trimite concomitent doar 100 de mesaje prin poștă electronică. Ar fi mai bine dacă ar fi permisă trimiterea unui număr nelimitat de mesaje.
  • Poate deveni mai lent dacă se lucrează cu mai multe canale în același timp.

Preț

Nimble oferă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile (fără folosirea cardului bancar) înainte de a vă putea decide dacă să îl cumpărați. Pentru modelul de abonare cu plată, prețul variază de la 19$ pe utilizator pe lună dacă plătiți anual și 25$ dacă plătiți lunar

15. Creatio

Instrumentul CRM Creatio funcționează în principal pentru a elimina dificultățile în interacțiunile cu clienții și totodată pentru a organiza munca pentru personal prin intermediul unei interfețe unificate. În termeni simpli, Creatio utilizează inteligent un sistem BPM pentru a automatiza vânzările, marketingul și furnizarea de servicii pentru întreprinderi mijlocii și mari cu scopul de a oferi asistență continuă pentru clienți și gestiona întregul ciclu de viață al clientului. Creatio este pur și simplu un singur pachet CRM care pune la dispoziție soluții rapide care permit utilizatorilor să vizualizeze performanța marketingului, canalele de vânzări și interacțiunile serviciilor.

În prezent, sistemul Creatio este disponibil fie pentru implementarea dematerializată, fie ca instalare locală și este pe deplin compatibil și cu Windows, și cu iOS atât pe calculatoare, cât și pe dispozitive mobile.

Pagina de pornire a Creatio

Cui i se adresează?

Nu este nevoie de scepticism. Accesibilitatea ca preț și performanța din acest instrument oferă tot ce este mai bun din toate perspectivele. Nu este nevoie de experiență tehnică cu acest instrument. Prețul este în favoarea companiilor de orice dimensiune.

Caracteristici-cheie

  • Gestionează automat fluxurile de lucru și toate procesele de vânzare.
  • Dispune de o platformă de gestionare a vânzărilor de la un capăt la altul, care poate contribui la accelerarea proceselor de vânzare atât a celor mici, cât și a celor complexe.
  • Accelerează performanța companiilor prin funcția Creatio de stabilire de obiective, prezicere și analiză cu scopul de a face posibilă vizualizarea măsurătorilor actuale privind vânzările.

Avantaje

  • Facilitează generarea de rapoarte statistice.
  • Proiectarea unui spațiu de lucru este ușoară și distractivă.
  • Este fiabil și ușor de utilizat.

Dezavantaje

  • Setarea permisiunilor este confuză, din cauza numărului mare de niveluri.
  • Dacă se dorește utilizarea platformei ca instrument de marketing, va fi nevoie de o licență separată.
  • Salvarea modificărilor ia uneori mult timp.

Preț

Instrumentul Creatio oferă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile și se poate solicita chiar și o demonstrație în direct. De regulă, ofertele sunt trimise după inițierea contactului.

16. OnePageCRM

OnePageCRM este un alt program CRM excelent de vânzări bazat pe web și este conceput pentru întreprinderile care trebuie să automatizeze diverse procese, cum ar fi planificarea urmăririlor clienților potențiali, generarea de tablouri de bord acționabile pentru echipele de vânzări, precum și alte sarcini administrative. Versiunea de bază a programului oferă metoda de vânzare „următoarea acțiune” și principiul brevetat GTD (Getting Things Done) în structura generală a acestuia.

OnePageCRM cuprinde instrumente deosebit de eficiente de marketing de vânzări și de gestionare a relațiilor cu clienții care, în principal, reduc dezordinea în afaceri și sarcinile administrative repetitive pentru agenții de vânzări. Sistemul poate fi accesat cu ușurință prin intermediul oricărui navigator web disponibil și este pus la dispoziție în toate magazinele native de aplicații mobile. În afară de funcțiile acestuia populare de gestionare a persoanelor de contact, care permit utilizatorilor să înregistreze apeluri și să monitorizeze interacțiunile cu persoanele de contact și activitățile din aceeași pagină derulantă. Acest instrument CRM mai oferă și un instrument de automat de captare a clienților potențiali cu 1 clic și o opțiune cuprinzătoare de automatizare a poștei electronice în masă. Instrumentul acestuia de raportare și analiză oferă, în plus, utilizatorilor detalii acționabile la scară largă și compatibilitate API pentru generarea de clienți potențiali.

Pagina de pornire a OnePageCRM

Cui i se adresează?

Doriți să vă duceți afacerea la următorul nivel? Sperăm că răspunsul este pozitiv. Dacă e așa, atunci nu vă gândiți de două ori. OnePageCRM nu ține cont de dimensiunea niciunei companii sau de competențele tehnice ale nimănui. Platforma a fost creată pentru a deservi și fi martoră la creșterea afacerilor.

Caracteristici-cheie

  • Se poate integra cu multe aplicații de vânzări.
  • Poate fi accesată de pe telefonul mobil.
  • Rapoartele personalizate sunt generate în cel mai scurt timp posibil.
  • Permite trimiterea în masă de mesaje de poștă electronică.

Avantaje

  • Interacțiunile pot fi urmărite și accesate cu ușurință dintr-un singur loc.
  • Prezicerea oportunităților și redactarea de informații detaliate sunt ușor de realizat cu acest instrument.
  • Clienții potențiali pot fi importați cu ușurință.

Dezavantaje

  • Nu există integrare pentru QuickBooks.
  • Integrarea cu poșta electronică nu poate fi utilizată cu ușurință, întrucât trebuie să dispuneți de experiență pentru a o putea utiliza eficient.

Preț

OnePageCRM oferă o perioadă de încercare gratuită de 21 zile pentru care nu este nevoie de folosirea cardului bancar. Planurile cu plată costă 12 lire sterline pe utilizator pe lună, 21,50 de lire sterline pe utilizator pe lună și 54 de lire sterline pe utilizator pe lună

17. Less Annoying CRM

Less Annoying CRM este un instrument de productivitate în afaceri care accelerează performanța afacerilor și oferă libertatea de a gestiona persoane de contact, de a urmări clienți potențiali și de a rămâne la curent cu mesajele de urmărire fără agasarea persoanelor de contact. Este un sistem de gestionare a relațiilor cu clienții care se adresează specific nevoilor majorității întreprinderilor mici și afacerilor incipiente.

Sistemul Less Annoying CRM este disponibil pe scară largă în vederea implementării dematerializate și oferă o gamă variată de opțiuni de configurare pentru complementarea tabloului de bord ușor de utilizat și interactiv al acestuia. În principal, sistemul oferă diferite funcții de automatizare pentru gestionarea forțelor de vânzări și a profilurilor persoanelor de contact prin permiterea utilizatorilor să consolideze înregistrările persoanelor de contact sub o singură platformă accesibilă tuturor din echipa de vânzări. Toate configurările sunt pe deplin particularizabile, fiind bune pentru alinierea proceselor dumneavoastră definite privind vânzările și a clienților potențiali cu procese și operațiuni specifice de afaceri.

Pagina de pornire a Less Annoying CRM

Cui i se adresează?

Less Annoying CRM a fost conceput pentru a ajuta afacerile mici să crească. Acest program poate lega relațiile cu clienții și elimina complicațiile interacțiunii care vă pot aduce pierderi.

Caracteristici-cheie

  • Se pot organiza sarcini și evenimente într-un singur calendar.
  • Face posibilă stocarea datelor de contact într-un singur loc.
  • Oferă un raport simplu privind clienții potențiali care indică un cont actualizat pentru fiecare vânzare din canal.
  • Oferă o funcție puternică de personalizare.

Avantaje

  • Sistemul de contact și de programare este foarte ușor de utilizat.
  • Potrivit pentru întreprinderile mici.
  • Este ușor de personalizat și foarte prietenos cu începătorii.
  • Se poate integra cu cele mai populare aplicații.

Dezavantaje

  • Nu oferă o opțiune de integrare pentru rețele sociale.
  • Oferă doar funcții de bază.

Preț

Prețul sistemului Less Annoying CRM este 15$ pe utilizator pe lună, însă cei cu echipe de peste 10 utilizatori trebuie să intre în legătură cu echipa Less Annoying înainte de a putea contracta serviciul.

18. Zendesk

Zendesk este un alt program informatic CRM dematerializat excepțional de birou de asistență care îi ajută pe patroni să țină evidența tuturor interacțiunilor cu clienții într-o singură platformă, monitorizând concomitent progresul echipei. Oferă utilizatorilor instrumente puternice de personalizare pentru construirea de portaluri de servicii pentru clienți funcționale, secțiuni aprofundate de baze de cunoștințe și comunități virtuale pentru clienți. Printre caracteristicile-cheie ale acestui program se numără un portal particularizabil la nivel de utilizator, integrări terțe extinse și funcții interactive de conversații directe.

Interfața virtuală a portalului pentru clienți Zendesk îi ajută, în principal, pe agenții de asistență pentru clienți să urmărească și să gestioneze tichete de asistență. Față de majoritatea concurenților, Zendesk mai oferă utilizatorilor instrumente particularizabile de creare de marcă pentru paginile de asistență.

Pagina de pornire a Zendesk

Pentru cine este potrivit?

Reprezentanți de vânzări B2B care conduc echipe de până la 250 de angajați

Caracteristici-cheie

  • O funcție de conversații directe
  • Interfață automată de contactare
  • Sistem de raportare a activităților
  • Instrument de construire de liste cu clienți potențiali
  • Instrument de apelare automată

Avantaje

  • Ușor de utilizat
  • Interfață interactivă și intuitivă
  • Perfect pentru automatizarea vânzărilor
  • Oferă o perioadă de încercare gratuită
  • Permite urmărirea echipei și previne înregistrările duble

Dezavantaje

  • Serviciul gratuit veCustomer este uneori lent
  • Nu este ușor de folosit de către începători

Preț

Modulele de planuri tarifare Zendesk încep de la 19,00$ pe lună, existând și o perioadă de încercare gratuită.

19. EngageBay

EngageBay este un sistem CRM ușor de utilizat și un instrument plin de valoare pus la dispoziție împreună cu un set cuprinzător de funcții de automatizare a vânzărilor, serviciilor de asistență și a marketingului pentru creșterea afacerii. Este o platformă unificată care promite să contribuie la captarea, promovarea, interacționarea, convertirea și păstrarea clienților potențiali cu o experiență excepțională pentru clienți.

EngageBay este o platformă CRM dematerializată care permite întreprinderilor să folosească instrumente de marketing pentru a construi eficient relații de lungă durată cu clienții. Printre punctele evidențiate ale acesteia se numără gama largă de funcții pentru marketing prin poștă electronică, serviciile de birou de ajutor, marketingul prin pagini de destinație, telefonie, gestionarea persoanelor de contact și programarea întâlnirilor. Sistemul CRM încorporat al platformei în principal permite întreprinderilor să urmărească și să gestioneze clienții potențiali și activitățile de vânzări din cadrul unui canal de vânzări specific. Pe lângă aceasta, EngageBay mai oferă și funcți de marketing care pot fi utilizate pentru a genera mai mulți clienți potențiali prin intermediul implicărilor pe rețele sociale, șabloanelor automate de marketing prin poștă electronică și mesajelor contextuale personalizabile.

Program informatic CRM EngageBay

Pentru cine este potrivit?

Atât întreprinderile mici, cât și cele mari care sunt în căutare de o soluție CRM atotcuprinzătoare.

Caracteristici-cheie

  • Testare AB
  • Alerte de cont
  • Analiză/urmărirea rentabilității investițiilor
  • Gestionarea programărilor
  • Țintirea publicului
  • Programe de răspuns automat
  • Direcționare automată
  • Gestionarea centrului de apeluri

Avantaje

  • Potrivit pentru marketing și promovarea clienților potențiali
  • Asistența pentru clienți răspunde rapid
  • Oferă integrări extinse
  • Ajută la proiectarea eficientă a campaniilor prin poștă electronică

Dezavantaje

  • Opțiuni de șablon limitate
  • Fără integrare SMS

Preț

EngageBay are o varietate de planuri tarifare care oferă o opțiune mixtă de perioadă de încercare gratuită, versiune gratuită și planuri cu plată începând de la 99$ pe lună.

20. Nutshell

Nutshell se prezintă ca un program informatic CRM de vânzări atotcuprinzător care promite să îmbunătățească inteligența în afaceri prin gestionarea majorității sarcinilor dumneavoastră administrative, oferindu-vă mai mult timp să vă concentrați pe creșterea oportunităților de vânzări. Integrarea terță a acestuia este deosebit de bună pentru conectarea la majoritatea programelor informatice pe care multe întreprinderi mici le folosesc deja, cum ar fi programele G Suite, MailChimp, QuickBooks etc. Partea bună privind Nutshell este că oferă resurse nelimitate pentru stocarea și gestionarea datelor de contact.

Sistemul CRM oferit de Nutshell este în totalitate adaptat pentru mobil și oferă sincronizare în timp real, permițând o experiență ireproșabilă de muncă la distanță pentru echipa de vânzări globală. În plus față de redactarea de mesaje de poștă electronică frumoase direct din Nutshell, funcția de marketing a acestui sistem se folosește de datele CRM salvate pentru a permite utilizatorilor să creeze automat grupuri țintă personalizate. După cum vă puteți da deja seama, Nutshell este un instrument CRM atotcuprinzător pentru marketing de influență.

Pagina de pornire Nutshell

Pentru cine este potrivit?

Întreprinderile mici și mijlocii și liderii de vânzări care caută un CRM care să îi ajute în gestionarea sarcinilor.

Caracteristici-cheie

  • Funcții de automatizare a forței de vânzări
  • Caracteristici de asistență pentru clienți
  • Funcții de automatizare a marketingului
  • Rapoarte și gestionare de proiecte CRM
  • Prognoza vânzărilor și analiză
  • Funcții de personalizare
  • Integrare cu rețele sociale

Avantaje

  • Excelent pentru prioritizarea sarcinilor de afaceri
  • Poate fi accesat de pe orice fel de dispozitiv cu acces la internet
  • Ușor de utilizat de către începători
  • Particularizabil

Dezavantaje

  • Nu toate funcțiile sunt disponibile în aplicația pentru mobil
  • Nu acceptă mai multe atașări de e-mail

Preț

Nutshell oferă o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, iar planurile cu plată încep de la 19$ pe utilizator pe lună (în cazul facturării anuale) sau de la 22$ pe utilizator pe lună (în cazul facturării lunare).

21. Apptivo

Apptivo este un sistem dematerializat de gestionare a relațiilor cu clienții care pune la dispoziție integrări terțe extinse pentru întreprinderile de toate dimensiunile. Printre unele dintre integrările native principale se numără un set de instrumente puternice care variază de la automatizarea vânzărilor la instrumente de marketing, precum și alte produse conexe. În principal, acest program de gestionare a relațiilor cu clienții pune la dispoziția întreprinderilor module specifice pentru gestionarea datelor de contact ale clienților, a clienților potențiali, a oportunităților de implicare și a tichetelor.

Apptivo furnizează toate instrumentele esențiale pentru gestionarea campaniilor, segmentarea clienților potențiali și menținerea fidelității pe partea de marketing. Printre alte aplicații suplimentare pe care puteți opta să le includeți în pachetul Apptivo se numără aplicații pentru generarea rapoartelor de cheltuieli, gestionarea fluxului de numerar și urmărirea licențelor și asigurărilor.

Pagina de pornire a Apptivo

Pentru cine este potrivit?

Orice întreprindere care dorește un program informatic CRM multifuncțional, complet particularizabil și care oferă marketing prin poștă electronică pentru creșterea numărului de clienți potențiali.

Caracteristici-cheie

  • O interfață personalizabilă
  • Instrument de urmărire a datelor clienților pe întreg ciclul de viață al clientului
  • Câmpuri particularizabile
  • Generator de facturi PDF
  • Integrare nativă cu Google Workspace.
  • Sistem de detectare pentru informații duble despre clienți potențiali

Avantaje

  • Ușor de personalizat
  • Interfață excelentă pentru mobil
  • Funcții de securitate la nivel granular
  • Cel mai bun pentru gestionarea ciclului de viață a relației cu clienții

Dezavantaje

  • Performanța generală încetinește cu timpul
  • Nu are interfețe API extinse

Preț

Modelul de plan tarifar oferit de Apptivo include un plan de încercare gratuită și o varietate de planuri cu plată începând cu 10$ pe lună.

22. Capsule

În principal, sistemul CRM oferit de Capsule permite patronilor de întreprinderi mici să organizeze datele clienților și să gestioneze profilurile acestora. Față de restul concurenților, Capsule oferă un plus de caracteristici de colaborare inovatoare pentru a garanta că echipele de servicii pentru clienți se află pe aceeași lungime de undă. Funcționalitatea sistemului CRM este complet dematerializată, iar modulul de gestionare a tichetelor este perfect pentru soluționarea rapidă a solicitărilor de asistență în cadrul canalului de vânzări. Sarcinile atribuite și notificările ajută, în general, utilizatorii să fie la curent cu activitățile, prioritizând ceea ce trebuie realizat prima dată.

Capsule este pus la dispoziție împreună cu funcții pe deplin particularizabile, însemnând că sistemul poate fi adaptat cu ușurință în funcție de nevoile întreprinderii și de preferințe. Sistemul CRM mai permite utilizatorilor să stabilească jaloane configurabile pentru diferite proiecte în cadrul canalului și să definească procesul de vânzări de urmărit.

Pagina de pornire a Capsule CRM

Pentru cine este potrivit?

Întreprinderile mici și afacerile incipiente axate pe construirea de relații de calitate cu clienții.

Caracteristici-cheie

  • Funcții ușor de utilizat de gestionare a persoanelor de contact
  • Funcție de segmentare a publicului
  • Integrare terță extinsă
  • Rapoarte de sinteză a vânzărilor
  • Funcții avansate pentru restricționarea utilizatorilor
  • Urmărirea vizuală a performanței

Avantaje

  • Vă reamintește să țineți evidența clienților
  • Funcții incredibile de luare de notițe
  • Integrare extinsă pentru creșterea IMM-urilor

Dezavantaje

  • Funcții limitate pentru întreprinderile mari

Preț

Prețurile actuale ale Capsule sunt destul de generoase. Este inclusă o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile pentru toate planurile, o versiune gratuită pentru până la 2 utilizatori și planuri cu plată care încep de 18$ pe utilizator pe lună.

23. InfoFlo

InfoFlo apare pe listă ca unul dintre cele mai bune programe informatice CRM pentru gestionarea înregistrărilor clienților și menținerea de relații bune cu clienții. Este un program CRM integrat care, la ora actuală, este disponibil în vederea implementării pe internet, precum și instalării locale.

Funcțiile principale ale InfoFlo sunt instrumentele de automatizare pentru marketingul prin poștă electronică, programarea întâlnirilor, gestionarea proiectelor, integrările native și gestionarea în timp real a sarcinilor. Sistemul CRM oferă, în linii mari, integrări de bază de telefonie computerizată, o interfață de gestionare a persoanelor de contact, funcție de asistență pentru clienți și automatizarea marketingului/vânzărilor.

Pagina de pornire a InfoFlo

Pentru cine este potrivit?

Atât întreprinderile mici, cât și cele mijlocii din domeniul B2B care sunt dornice să găsească soluții de gestionare a datelor de contact pentru clienți dintr-o varietate de industrii, inclusiv imobiliar, contabilitate, sănătate etc.

Caracteristici-cheie

  • Oferă câmpuri personalizate
  • Marketing prin poștă electronică și distribuire de documente
  • O funcție de căutare foarte rapidă
  • Gestionarea sarcinilor
  • Actualizări gratuite pe viață
  • Ușor de utilizat de pe dispozitive mobile

Avantaje

  • Integrări terțe unitare
  • Securitate îmbunătățită a datelor
  • Simplifică gestionarea sarcinilor
  • Complet adaptat pentru mobil

Dezavantaje

  • Pachetul de bază nu oferă raportare

Preț

InfoFlo oferă un pachet de încercare gratuită de 30 de zile și două planuri cu plată care încep de la 99$ pe utilizator.

24. OroCRM

OroCRM este un program informatic de birou de asistență CRM cu sursă deschisă care vine la pachet împreună cu instrumente robuste pentru gestionarea, analizarea și raportarea datelor clienților, toate fiind destinate să genereze informații cu privire la strategia generală de vânzări. Sistemul acestuia este excelent pentru înființarea unei afaceri de comerț electronic multicanal, întrucât oferă diverse module pentru gestionarea conținutului, printre altele. În general, OroCRM oferă utilizatorilor un panou central de administrare care oferă control absolut asupra interacțiunilor cu clienții.

Program informatic CRM OroCRM

Pentru cine este potrivit?

Întreprinderile de toate dimensiunile cu capacitatea de scalare de la 5 până la 1.001 de angajați.

Caracteristici-cheie

  • Sistem de calendar cu memento
  • Marketing prin poștă electronică
  • Integrare pentru conversații interne
  • Instrumente de automatizare a marketingului
  • Acces adaptat pentru mobil
  • Segmentarea publicului
  • Integrare cu rețele sociale
  • Gestionarea teritorială

Avantaje

  • Ușor de configurat
  • Permite lucrul cu echipe uriașe de reprezentanță pentru servicii clienți
  • O puzderie de integrări
  • Poate fi accesat din mers

Dezavantaje

  • Are o ușoară curbă de învățare

Preț

OroCRM nu oferă planurile obișnuite personalizate asemenea altor furnizori CRM. În schimb, oferă utilizatorilor o demonstrație pe viu a serviciului înainte de vă decide să vă angajați la o versiune plătită.

25. Insightly

Insightly este o altă platformă CRM unificată, compactă care promite să ajute întreprinderile din diferite industrii să crească prin crearea de relații de lungă durată cu clienții pe întreaga călătoriei a clientului. Oferă soluții de gestionare a relațiilor cu clienții bazate pe Saas pentru organizațiile mijlocii care doresc să gestioneze securizat toate informațiilor clienților dintr-o singură platformă, accelerând totodată vânzările și realizând simultan produse finite la timp.

Insightly vine automat cu extensii pentru Gmail și Outlook împreună cu mai multe instrumente de integrare funcțională pentru alte sisteme. Într-un sens mai practic, majoritatea întreprinderilor utilizează deseori Insightly pentru gestionarea persoanelor de contact, legarea relațiilor, urmărirea poștei electronice, automatizarea fluxului de lucru, gestionarea clienților potențiali, generarea de oferte de preț, raportarea avansată etc. Este un sistem adaptat pentru mobil care garantează întreprinderilor actualizări la timp, îndeosebi când se lucrează cu o echipă de vânzări la distanță.

Pagina de pornire a Insightly

Pentru cine este potrivit?

IMM-uri care doresc să își modeleze și automatizeze procesele de afaceri CRM în jurul unei singure informații despre client.

Caracteristici-cheie

  • Funcții de automatizare a forței de vânzări
  • Instrumente de marketing
  • Funcții CRM de gestionare de proiecte
  • Vizualizarea canalelor de vânzări și creare de rapoarte
  • Obiecte și câmpuri personalizate
  • Permisiuni de utilizator bazate pe roluri
  • Integrări cu programe informatice terțe

Avantaje

  • O multitudine de funcții suplimentare, cum ar fi jurnale de audit
  • Structura interfeței este atât fluidă, cât și dinamică
  • Gamă puternică de funcții de gestionare a proiectelor
  • Oferă mai multe opțiuni de integrare

Dezavantaje

  • Are preocupări legate de preț în rândul IMM-urilor

Preț

Insightly are un plan gratuit care acceptă până la doar 2 utilizatori și până la trei planuri cu plată, cu cel mai de bază plan costând 29$ pe lună pe utilizator.

Stand out from your competitors with a help from LiveAgent!​

Comparația celor top 5 programe informatice CRM

1. LiveAgent

Cunoscut publicului ca fiind cea mai bună ticketing alternativă de pe piața din prezent, LiveAgent practic își depășește concurenții prin faptul că oferă utilizatorilor un serviciu fără costuri ascunse, asistență pentru clienți 24/7, stocare nelimitată, peste 190 de integrări, o perioadă de încercare gratuită de 14 zile, precum și opțiunea de a anula oricând. Oferă soluții CRM care ajută întreprinderile să integreze personalizarea în interacțiunile cu clienții. LiveAgent dispune de peste 170 funcții de birou de asistență, inclusiv una dintre cele mai rapide interfețe de conversații directe de pe piață. Sistemul CRM încorporat oferit pune la dispoziția întreprinderilor o căsuță de mesaje universală omnicanal puternică, un centru de apeluri încorporat, conversații directe în timp real și un portal robust de servicii pentru clienți.

2. HubSpot

Ceea ce face ca sistemul CRM oferit de HubSpot să fie unic este faptul că oferă un plan freemium 100% cu un urmăritor de poștă electronică, urmăritor de clienți potențiali, conversații directe și programator de întâlniri. Altminteri, versiunile cu plată sunt prea scumpe pentru întreprinderile mici. Per total, sistemul CRM HubSpot este construit să optimizeze relațiile cu clienții, să unifice strategiile echipelor de vânzări și să stimuleze vânzările. În momentul de față, permite utilizatorilor să conecteze peste 875 de integrări terțe pentru o utilizare mai eficientizată și particularizabilă. Sistemul CRM oferă instrumente de automatizare pentru implicarea în vânzări, analiza vânzărilor și funcționalitatea de configurare a ofertelor de preț pentru echipele în creștere. Platforma HubSpot oferă pe scară largă utilizatorilor un ecosistem CRM extins care promite să genereze informații utile bogate, materiale de activare a vânzărilor și clienți potențiali mai buni pentru operațiuni de afaceri maxime.

3. Keap

Asemenea LiveAgent, Keap oferă, de asemenea, un plan demonstrativ de încercare gratuită de 14 zile. Totuși, planurile cu plată costă de aproape cinci ori mai mult, în timp ce funcțiile acestuia sunt, în general, limitate la marketing prin poștă electronică și instrumente de automatizare CRM de bază. Sistemul CRM Keap se axează în principal pe creșterea afacerilor și, de regulă, este perfect pentru întreprinderile care doresc mai puține sarcini administrative repetitive, bază de date cu clienți organizată, automatizare implementată cu ușurință și o vastă integrare a aplicațiilor, profitând totodată la maximum de orele normale de lucru.

4. Freshworks

Fără niciun fel de îndoială, sistemul CRM Freshworks este unul dintre cel mai bine vândute programe CRM din prezent. În comparație cu alții, acest furnizor de servicii CRM oferă un set excelent de instrumente pentru generarea de clienți potențiali, stimularea vânzărilor și creșterea veniturilor. Cea mai bună parte este că contul de utilizat poate fi personalizat pentru a se potrivi nevoilor specifice, însă nu oferă cantități nelimitate cum o face LiveAgent. Este un instrument CRM de vânzări complet care vine cu o interfață de utilizator intuitivă, îmbogățire automată a profilului, vizualizare a clienților la 360 de grade și funcții de urmărire a activității persoanelor de contact. Funcția acestuia de evaluare a potențialilor clienților susținută de inteligența artificială îl diferențiază și mai mult de piața CRM aglomerată. Aceasta permite unui reprezentant de vânzări să se concentreze asupra clienților potențiali cu un scor ridicat, angajându-se în același timp în conversații contextuale care duc la conversii și construiesc relații de durată cu clienții.

5. Zoho

Zoho este un program informatic CRM deosebit de adaptabil pentru nevoile aproape fiecărei întreprinderi active în domeniul vânzărilor. Acesta dispune, în principal, de un spectru larg de funcții omnicanal, an integrated Canvas design studio, și automatizare particularizată pentru colaborările pe echipe și munca la distanță. Dezavantajul este că majoritatea planurilor acestuia cuprind funcții limitate, iar singura modalitate de scăpare este de a trece la un plan mai bun. Pe partea bună a lucrurilor, Zoho oferă soluții integrate de gestionare a relațiilor cu clienții cu asistență de vânzări bazată pe inteligență artificială. Sistemul CRM oferit de Zoho dispune de un set unic de funcții care includ ludificare încorporată, notificări în timp real, automatizarea fluxului de lucru și instrumente de evaluare a clienților potențiali pentru a complementa experiența clienților, procese de vânzări și chiar și sistem de gestionare a inventarului.

Concluzia

Programele informatice CRM de mai sus vă vor ajuta să generați mai mulți clienți potențiali și să îi promovați până devin clienți pe termen lung. Fiecare program CRM poate deservi un tip specific de afacere sau lucrător. Freshworks, de exemplu, este cel mai bine potrivit pentru echipe de vânzări. HubSpot este cel mai bun instrument per total în termeni de costuri și funcționalitate. LiveAgent este excelent pentru gestionarea tichetelor de birou de asistență omnicanal, în timp ce PipeDrive este cel mai ușor de utilizat.

Looking for the right CRM software?

LiveAgent offers wide range of features and integrations so everyone can find what they need. Wanna see it for yourself?

FAQ

What is CRM software?

CRM software is a system that helps manage your interactions with clients by improving sales communication, marketing, and lead management. For example, you can store client details like address, name, and phone number while monitoring website visits.

What is an omnichannel CRM software solution?

Omnichannel CRM software is a system that unifies all the platforms that a client uses to interact with brands. By bringing together all these channels, you can track a customer's movement from identifying a brand to the point of purchase. Analysis of this behavior helps to target, acquire, retain, understand, and ultimately collaborate with your clients. It is also crucial in the adoption of newer strategies when there are changes in an industry.

What are the benefits of using CRM software?

CRM software will help you increase sales by allowing you to automate your sales process and analyze results. You can also improve efficiency since there is better workflow and collaboration in your teams. The use of CRM software also enhances your relationship with clients and ultimately ensures customer retention. This improvement is a result of having all customer information in one central location. You also have a way of improving your messages by automation and producing accurate reports about your clients.

Can you integrate with other CRM software?

CRM software connects to Email, social media, calendar, and communication channels. Although you could enjoy as many features as possible, different CRM software connects to varying channels. Some tracks are inbuilt for CRM software, but others need to be customized, especially third-party platforms. You will thus find one CRM software connected to Shopify or other to other E-commerce sites. A developer would also integrate a system with Automate.io.

How much does CRM software cost?

The cost of CRM varies widely. There are those like Hubspot that you can use for free. A small business would pay around $ 12 per month for the basic versions. Enterprise versions and those with more advanced features would be about $50 to $ 150 each month. The most expensive CRM software is around $300 a month for each user. You will pay less when you opt into annual payments. Annual payments also vary but are approximately $5,000 to about $ 40,000.

How does CRM software work?

CRM software provides a central place to store prospect and client data. The data is then analyzed to improve sales with a business. In addition, you can track all interactions with a customer and share this information with other team members.

Why is quality assurance necessary for CRM software solutions?

Quality assurance is essential if CRM software is to deliver as expected. Where there are bugs, there could be data loss, which could cripple your sales campaign or even the whole business. When you are sure that your CRM software is working correctly, you can plan your work and team without worries, increasing productivity. In addition, CRM software exists to improve customer relationships. Where you are sure that your system is working, you will accurately determine your clients' needs.

What is the best CRM software?

The best CRM software should meet your needs in terms of functionality and cost. You will also have to consider your team’s size and whether it integrates with your virtual communication channels with clients. Other issues that will impact your decision are your business's processes and the nature of your business. Customization and ease of using CRM software are also essential factors. Hubspot would be a great pick. It has free versions and a lot of modules.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.