Ce este o integrare?
Integrați-vă site-ul cu alte aplicații pentru a vă extinde afacerea. Alegeți dintr-o gamă largă de aplicații, instrumente și plugin-uri. Marketing prin e-mail, gestionarea facturării, CSM, CRM, gestionarea proiectelor, instrumente de colaborare, instrumente de migrare. Tot ce aveți nevoie pentru a vă satisface clienții.
Vedeți gama LiveAgent de integrări, plugin-uri și aplicații.
Frequently Asked Questions
Ce este integrarea?
Integrarea este capacitatea de a conecta diferite tipuri de site-uri, aplicații, instrumente și orientări. Datorită integrării, puteți gestiona, de exemplu, facturile, e-mailul, marketingul pe rețelele de socializare, CRM, instrumentele de cooperare și de migrare într-un singur loc. Acest lucru permite activități mai eficiente și îmbunătățește performanța soluțiilor digitale.
Cum ajută integrarea?
Integrarea este extrem de utilă, în special în cazul lucrărilor care necesită utilizarea mai multor instrumente și plugin-uri. Datorită integrării, nu trebuie să treceți de la un instrument de comunicare la unul de gestionare, și astfel economisiți timp la reîncărcare. În plus, utilizarea unei singure interfețe ajută la organizarea activităților.
Ce sunt integrările în LiveAgent?
Integrările oferite de LiveAgent vă permit să conectați multe instrumente, cum ar fi: furnizor VoIP, instrumente de gestionare a afacerii, formulare Google, instrumente de îndeplinire a comenzilor, CRM, căsuțe de e-mail, instrumente de plată și instrumente de planificare. Acest lucru permite automatizarea sarcinilor și, de asemenea, sprijină eficiența echipei de servicii pentru clienți.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.