Baza de cunoștințe oferă șabloane și informații utile despre integrări software și solicitarea acestora. Oferirea de integrări poate fi esențială pentru câștigarea și păstrarea de clienți fidelizați. Se încurajează să se ofere o gamă largă de integrări și să se răspundă într-un mod clar clienților care solicită integrarea cu alte instrumente sau servicii.
O bibliotecă extinsă de integrări este o parte vitală a oricărui software și afectează adesea deciziile de cumpărare ale utilizatorilor. Ca atare, oferirea integrărilor pe care clienții dumneavoastră le utilizează zilnic poate fi o poartă către mai multe vânzări și clienți mai fideli.
Integrările software sunt valoroase, deoarece piața digitală este aglomerată cu instrumente care au caracteristici similare și oferă experiențe similare de servicii pentru clienți. Ca atare, a avea integrări software poate fi singurul element de diferențiere pentru câștigarea și păstrarea clienților.
Dezvoltând o listă de integrări, le veți permite clienților să conecteze diferite instrumente cu software-ul dumneavoastră fără a implica angajatorii, fără a cheltui venituri suplimentare. Mai mult, integrările pot face cu adevărat o diferență pentru clienții dumneavoastră, deoarece pot îmbunătăți productivitatea fluxului de lucru și pot elimina duplicitatea sarcinilor (cum ar fi introducerea acelorași seturi de date în două instrumente diferite).
Având în vedere toate acestea, am creat câteva șabloane pe care le are baza de date pe care utilizatorii o pot folosi pentru a trimite cererile de integrare. Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență. Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
Un șablon de solicitare pentru integrare ar trebui să fie scurt, precis și să acopere toate întrebările importante la care dezvoltatorii au nevoie de răspuns. Un șablon de cerere de integrare ar trebui să le permită clienților să-și explice solicitările pe larg și, atunci când este necesar, să descrie aspectele tehnice ale integrării.
Cu toate acestea, rețineți că este posibil ca unii clienți să nu vă poată furniza toate datele necesare sau să includă informații care nu sunt corecte. Când se întâmplă acest lucru, trebuie să contactați solicitantul, să colectați informații restante și să gestionați așteptările acestora, explicând că integrările pe care le-au solicitat s-ar putea să nu poată fi furnizate.
Răspunsul scurt este da. Ar trebui să răspundeți la fiecare solicitare de integrare. Chiar dacă știți că compania dumneavoastră nu o va aborda în cel mai apropiat viitor sau chiar dacă o anumită integrare este imposibil de implementat, ar trebui să răspundeți la cerere.
Cea mai bună practică ar fi să mulțumești persoanei care a trimis solicitarea și fie să confirmi că compania ta va începe să lucreze la o soluție, fie să explici de ce integrarea nu poate fi implementată chiar acum (sau nu va fi niciodată implementată). Explicați în cuvinte simple și ușor de înțeles, încercând să omiteți jargonul tehnic sau limbajul specific industriei.
Oferirea de integrări între diferite produse sau servicii digitale este obișnuită pentru majoritatea companiilor care operează pe piața tehnologiei informației. Indiferent ce tip de produs sau serviciu oferiți, indiferent dacă este o aplicație simplă sau un software complex și robust, ar trebui să încercați să le oferiți utilizatorilor cât mai multe integrări posibil.
Oferirea unei game largi de integrări nu numai că îi va face pe clienții dumneavoastră să se simtă îngrijiți, dar va face, de asemenea, soluția digitală mai atractivă pentru noile potențiale audiențe. De aceea, trebuie să permiteți comunității dumneavoastră să trimită cereri de integrare și să faceți tot posibilul pentru a le îndeplini așteptările.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Marketingul prin e-mail rămâne eficient pentru vânzări, iar întâmpinarea clienților este importantă pentru loialitate. Șabloanele de e-mail sunt utile pentru a comunica cu clienții și a le oferi valoare. Este crucial să investiți în canale de comunicare practice și eficiente, cum ar fi marketingul prin e-mail.
Baza de cunoștințe: șabloane de început
Clienții moderni preferă accesul independent la informații. Crearea unei baze de cunoștințe este vitală. Articolul introductiv ar trebui să fie scurt și simplu, oferind informații de bază. LiveAgent oferă soluții complete pentru suportul clienților.
Listă de verificare privind clientul nou
Desemnarea reprezentanților de vânzări și asistență clienți este crucială pentru a oferi suport și a menține relații solide cu clienții. Utilizați instrumente precum CRM-ul și e-mailul pentru a eficientiza acest proces. Validarea contractului și trimiterea unui e-mail de bun venit sunt, de asemenea, etape importante în integrarea clienților. Programarea unei întâlniri cu clientul este esențială pentru a clarifica detaliile contractului și a stabili așteptările.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team