• Șabloane
  • Baza de cunoștințe: șabloane pentru solicitarea integrării

Baza de cunoștințe: șabloane pentru solicitarea integrării

O bibliotecă extinsă de integrări este o parte vitală a oricărui software și afectează adesea deciziile de cumpărare ale utilizatorilor. Ca atare, oferirea integrărilor pe care clienții dumneavoastră le utilizează zilnic poate fi o poartă către mai multe vânzări și clienți mai fideli.

Baza de cunoștințe: șabloane pentru solicitarea integrării - App - Uploads - 2020 - 11 - Group 586.png
Câteva dintre integrările LiveAgent

De ce sunt importante integrările software?

Integrările software sunt valoroase, deoarece piața digitală este aglomerată cu instrumente care au caracteristici similare și oferă experiențe similare de servicii pentru clienți. Ca atare, a avea integrări software poate fi singurul element de diferențiere pentru câștigarea și păstrarea clienților.

Dezvoltând o listă de integrări, le veți permite clienților să conecteze diferite instrumente cu software-ul dumneavoastră fără a implica angajatorii, fără a cheltui venituri suplimentare. Mai mult, integrările pot face cu adevărat o diferență pentru clienții dumneavoastră, deoarece pot îmbunătăți productivitatea fluxului de lucru și pot elimina duplicitatea sarcinilor (cum ar fi introducerea acelorași seturi de date în două instrumente diferite).

Având în vedere toate acestea, am creat câteva șabloane pe care le are baza de date pe care utilizatorii o pot folosi pentru a trimite cererile de integrare.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Insigne

Baza de cunoștințe: șabloane de cerere pentru integrare

Șablon 1 de solicitare pentru integrare

Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!

Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:

Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration

Tell us why this integration is important for you:

Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]

If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].

Click here to submit your request: [Button] Submit

Șablon 2 de solicitare pentru integrare


Hey there! Want us to work on a new integration? Please provide us with some important information by answering the questions below. It will make our work much easier, and we will be able to deliver the integration much faster.

Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]

If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:

How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]

[Button] Click here to submit the request

[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.

Șablon 3 de solicitare pentru integrare


We’re always more than happy to make our users’/customers’ lives easier. That’s why we encourage you to share your integration requests and help us improve [product/service].

Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]

Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations

[Button] Click here to submit your request

[After the request is submitted]

Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]

Întrebări frecvente

Care este lungimea ideală a unui șablon de solicitare pentru integrare?

Un șablon de solicitare pentru integrare ar trebui să fie scurt, precis și să acopere toate întrebările importante la care dezvoltatorii au nevoie de răspuns. Un șablon de cerere de integrare ar trebui să le permită clienților să-și explice solicitările pe larg și, atunci când este necesar, să descrie aspectele tehnice ale integrării.

Cu toate acestea, rețineți că este posibil ca unii clienți să nu vă poată furniza toate datele necesare sau să includă informații care nu sunt corecte. Când se întâmplă acest lucru, trebuie să contactați solicitantul, să colectați informații restante și să gestionați așteptările acestora, explicând că integrările pe care le-au solicitat s-ar putea să nu poată fi furnizate.

Ar trebui să răspund la fiecare solicitare de integrare?

Răspunsul scurt este da. Ar trebui să răspundeți la fiecare solicitare de integrare. Chiar dacă știți că compania dumneavoastră nu o va aborda în cel mai apropiat viitor sau chiar dacă o anumită integrare este imposibil de implementat, ar trebui să răspundeți la cerere.

Cea mai bună practică ar fi să mulțumești persoanei care a trimis solicitarea și fie să confirmi că compania ta va începe să lucreze la o soluție, fie să explici de ce integrarea nu poate fi implementată chiar acum (sau nu va fi niciodată implementată). Explicați în cuvinte simple și ușor de înțeles, încercând să omiteți jargonul tehnic sau limbajul specific industriei.

Care este cea mai bună abordare a cererilor de integrare trimise de clienți?

Oferirea de integrări între diferite produse sau servicii digitale este obișnuită pentru majoritatea companiilor care operează pe piața tehnologiei informației. Indiferent ce tip de produs sau serviciu oferiți, indiferent dacă este o aplicație simplă sau un software complex și robust, ar trebui să încercați să le oferiți utilizatorilor cât mai multe integrări posibil.

Oferirea unei game largi de integrări nu numai că îi va face pe clienții dumneavoastră să se simtă îngrijiți, dar va face, de asemenea, soluția digitală mai atractivă pentru noile potențiale audiențe. De aceea, trebuie să permiteți comunității dumneavoastră să trimită cereri de integrare și să faceți tot posibilul pentru a le îndeplini așteptările.

Încercați LiveAgent astăzi​

Oferim servicii administrative de migrare de la majoritatea soluțiilor populare de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “Întrebări frecvente”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Care este lungimea ideală a unui șablon de solicitare pentru integrare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Un șablon de solicitare de integrare ar trebui să fie scurt, precis și să acopere toate întrebările importante la care dezvoltatorii au nevoie de răspuns. Un șablon de cerere de integrare ar trebui să le permită clienților să-și explice solicitările pe larg și, atunci când este necesar, să descrie aspectele tehnice ale integrării.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ar trebui să răspund la fiecare solicitare de integrare?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Răspunsul scurt este da. Ar trebui să răspundeți la fiecare solicitare de integrare. Chiar dacă știți că compania dumneavoastră nu o va aborda în cel mai apropiat viitor sau chiar dacă o anumită integrare este imposibil de implementat, ar trebui să răspundeți la cerere.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Care este cea mai bună abordare a cererilor de integrare trimise de clienți?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Indiferent ce tip de produs sau serviciu oferiți, indiferent dacă este o aplicație simplă sau un software complex și robust, ar trebui să încercați să le oferiți utilizatorilor cât mai multe integrări posibil. De aceea, trebuie să permiteți comunității dumneavoastră să trimită cereri de integrare și să faceți tot posibilul pentru a le îndeplini așteptările.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație