Ce este un scor de satisfacție a clienților?
Satisfacția clienților este un instrument utilizat pentru a măsura dacă clientul a fost mulțumit de produsul pe care l-a cumpărat sau nu.
Clienții din vremea de astăzi lasă comentarii despre aplicațiile sociale despre cum s-a dovedit interacțiunea lor cu un produs. S-ar putea să fie mai bun decât așteptările lor, chiar până la limită, sau mult sub ceea la ce se așteptau. Organizațiile pot monitoriza nivelul de satisfacție al clienților lor prin apeluri telefonice sau sondaje online. Acest lucru îi va ajuta să facă modificări în consecință, astfel încât clienții să fie mulțumiți de ceea ce cumpără și compania să nu-și piardă clienții.
Frequently Asked Questions
Care este definiția Scorului de satisfacție a clienților?
Scorul de satisfacție al clienților este un indicator care ne arată gradul de loialitate a clienților. Companiile îl folosesc pentru a evalua gradul de satisfacție a clienților cu experiența cu o anumită companie (cumpărare, interacțiune, produs sau serviciu livrat).
Cum se calculează scorul de satisfacție al clienților?
Dacă doriți să măsurați scorul de satisfacție a clienților, va trebui să trimiteți clienților un chestionar scurt și aceștia vor putea răspunde la o întrebare de evaluare a serviciului, cum ar fi „Cum ați evalua serviciul / produsul pe care l-ați primit?” Clienții ar trebui să aleagă scara de la 1 la 5, 1 fiind foarte nemulțumit și 5 foarte satisfăcut. Cu toate acestea, dacă trebuie să extindeți sondajul, puteți utiliza și o scară de 10 puncte.
Puteți măsura Scorul de satisfacție al clienților folosind LiveAgent?
Utilizatorii LiveAgent pot măsura satisfacția clienților utilizând integrarea nativă cu Nicereply. Este un instrument de sondare a satisfacției clienților. Integrarea oferă un șablon de sondaj care poate fi trimis către baza dvs. de clienți prin e-mail, încorporați un link de sondaj în semnătura dvs. de e-mail sau prin chat live.
Notă de expert
Scorul de satisfacție a clienților este un instrument esențial pentru a evalua clienții mulțumiți și nesatisfăcuți și pentru a face modificări în consecință

Top 20 Indicatori de măsurat privind serviciului clienți
Setul potrivit de indicatori stabilește performanța și calitatea serviciului clienți, oferind informații despre nevoile și satisfacția clienților. Indicatorii includ NPS, CSAT, CES și IQS. LiveAgent este un software recomandat pentru servicii clienți.
Clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs. pentru clienți?
Software-ul LiveAgent este recunoscut și utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume, oferind flexibilitate, personalizare și prețuri corecte.
Listă de verificare pentru serviciul clienți
Oferă un serviciu de calitate clienților, răspunzând rapid la nevoile lor și asigurându-le servicii de încredere. Stabilește un plan pentru a rezolva prompt solicitările și utilizează instrumente de comunicare eficiente.-Corelează nevoile clienților cu soluțiile de produs prin instruirea angajaților și menține clienții informați în fiecare etapă a procesului de soluționare.
Evaluarea satisfacției clienților
Serviciul de relații cu clienții LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel pentru îmbunătățirea relațiilor și vânzărilor. Evaluarea satisfacției clienților este o modalitate excelentă de a măsura eficiența agenților dvs. Îmbunătățiți-vă serviciul colectând feedback și evaluări de la clienți.