Ce este un scor de satisfacție a clienților?
Satisfacția clienților este un instrument utilizat pentru a măsura dacă clientul a fost mulțumit de produsul pe care l-a cumpărat sau nu.
Clienții din vremea de astăzi lasă comentarii despre aplicațiile sociale despre cum s-a dovedit interacțiunea lor cu un produs. S-ar putea să fie mai bun decât așteptările lor, chiar până la limită, sau mult sub ceea la ce se așteptau. Organizațiile pot monitoriza nivelul de satisfacție al clienților lor prin apeluri telefonice sau sondaje online. Acest lucru îi va ajuta să facă modificări în consecință, astfel încât clienții să fie mulțumiți de ceea ce cumpără și compania să nu-și piardă clienții.
Frequently Asked Questions
Care este definiția Scorului de satisfacție a clienților?
Scorul de satisfacție al clienților este un indicator care ne arată gradul de loialitate a clienților. Companiile îl folosesc pentru a evalua gradul de satisfacție a clienților cu experiența cu o anumită companie (cumpărare, interacțiune, produs sau serviciu livrat).
Cum se calculează scorul de satisfacție al clienților?
Dacă doriți să măsurați scorul de satisfacție a clienților, va trebui să trimiteți clienților un chestionar scurt și aceștia vor putea răspunde la o întrebare de evaluare a serviciului, cum ar fi „Cum ați evalua serviciul / produsul pe care l-ați primit?” Clienții ar trebui să aleagă scara de la 1 la 5, 1 fiind foarte nemulțumit și 5 foarte satisfăcut. Cu toate acestea, dacă trebuie să extindeți sondajul, puteți utiliza și o scară de 10 puncte.
Puteți măsura Scorul de satisfacție al clienților folosind LiveAgent?
Utilizatorii LiveAgent pot măsura satisfacția clienților utilizând integrarea nativă cu Nicereply. Este un instrument de sondare a satisfacției clienților. Integrarea oferă un șablon de sondaj care poate fi trimis către baza dvs. de clienți prin e-mail, încorporați un link de sondaj în semnătura dvs. de e-mail sau prin chat live.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.