Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Scorul de satisfacție a clienților

Ce este un scor de satisfacție a clienților?

Satisfacția clienților este un instrument utilizat pentru a măsura dacă clientul a fost mulțumit de produsul pe care l-a cumpărat sau nu.

Clienții din vremea de astăzi lasă comentarii despre aplicațiile sociale despre cum s-a dovedit interacțiunea lor cu un produs. S-ar putea să fie mai bun decât așteptările lor, chiar până la limită, sau mult sub ceea la ce se așteptau. Organizațiile pot monitoriza nivelul de satisfacție al clienților lor prin apeluri telefonice sau sondaje online. Acest lucru îi va ajuta să facă modificări în consecință, astfel încât clienții să fie mulțumiți de ceea ce cumpără și compania să nu-și piardă clienții.

Întrebări frecvente

Care este definiția Scorului de satisfacție a clienților?

Scorul de satisfacție al clienților este un indicator care ne arată gradul de loialitate a clienților. Companiile îl folosesc pentru a evalua gradul de satisfacție a clienților cu experiența cu o anumită companie (cumpărare, interacțiune, produs sau serviciu livrat).

Cum se calculează scorul de satisfacție al clienților?

Dacă doriți să măsurați scorul de satisfacție a clienților, va trebui să trimiteți clienților un chestionar scurt și aceștia vor putea răspunde la o întrebare de evaluare a serviciului, cum ar fi „Cum ați evalua serviciul / produsul pe care l-ați primit?” Clienții ar trebui să aleagă scara de la 1 la 5, 1 fiind foarte nemulțumit și 5 foarte satisfăcut. Cu toate acestea, dacă trebuie să extindeți sondajul, puteți utiliza și o scară de 10 puncte.

Puteți măsura Scorul de satisfacție al clienților folosind LiveAgent?

Utilizatorii LiveAgent pot măsura satisfacția clienților utilizând integrarea nativă cu Nicereply. Este un instrument de sondare a satisfacției clienților. Integrarea oferă un șablon de sondaj care poate fi trimis către baza dvs. de clienți prin e-mail, încorporați un link de sondaj în semnătura dvs. de e-mail sau prin chat live.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație