Acest articol prezintă 10 șabloane de e-mail de răspuns la feedback-ul clienților, inclusiv la feedback-ul negativ și pozitiv. Se vorbește despre importanța colectării și analizării feedback-ului și se oferă sfaturi pentru obținerea unui feedback util.Menținerea consecvenței și economisirea timpului și efortului sunt doar câteva dintre beneficiile utilizării acestor șabloane.
Deși din ce în ce mai multe întreprinderi au recunoscut importanța colectării și analizării consecvente a feedback-ului clienților, majoritatea încă se străduiesc să implementeze un sistem eficient de urmărire a feedback-ului și chiar mai puține au o strategie clară de abordare a feedback-ului negativ. Iată de ce și cum ar trebui să răspundeți la feedback-ul clienților, atât negativ, cât și pozitiv, împreună cu 10 șabloane de răspuns de succedare a feedback-ului pe care le puteți folosi ca punct de plecare atunci când vă elaborați propriile răspunsuri.
În timp ce succedarea feedback-ului oferit de clienți prin sondaje și chestionare este importantă (deoarece le arată că le apreciați opiniile și că sunteți deschis la sugestiile lor), răspunsul la recenziile publice este și mai important. Conform datelor colectate de Invesp, 90% dintre clienți citesc recenzii online înainte de a vizita site-ul unei afaceri și 88% dintre clienți au încredere în aceste opinii la fel de mult ca în recomandările personale.
Studiul BrightLocal privind recenziile consumatorilor locali a dezvăluit, de asemenea, că dintre consumatorii care citesc recenzii, 97% citesc răspunsurile companiilor la recenzii. Modul în care răspundeți poate face diferența în percepția unui client despre afacerea dvs., poate influența reputația mărcii dvs. și poate afecta deciziile de cumpărare ale potențialilor clienți.
Indiferent de tipul de feedback al clienților cu care vă confruntați – pozitiv, negativ sau neutru – dacă aveți la îndemână șabloane de răspuns de urmărire a feedback-ului gata făcute, procesul de răspuns la acestea poate fi mult mai ușor. Mai jos găsiți 10 exemple de șabloane de răspuns la feedback pe care le puteți folosi sau din care vă puteți inspira pentru a vă scrie propriul șablon:
Thank you for choosing us as your dedicated [product description] provider.
We are extremely grateful that you took the time to send us your feedback about our [Product/ Service]. I read through your feedback carefully, and consider your suggestions to be very insightful. I will pass it on to our product development team to see if they could implement any of these changes in the upcoming releases. I’ll be sure to keep you updated.
Thanks once again and looking forward to hearing more from you.
Cheers,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you so much for sharing your experience with [Product/ Company]. Your feedback helps us improve our product/ service for everyone.
If you’d like to discuss how we could’ve made your experience better, please call us at [phone number] or reply to this email. We look forward to hearing from you!
Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]
We are incredibly grateful that you took the time out to share your feedback with [Company/ Product/ Service]. Customer satisfaction is our top priority and we are thrilled that you enjoyed your experience – it means the world to our entire team!
We look forward to serving you again soon.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
We’re so happy that you are pleased with [Product/ Service]. [Company name] strives to deliver the best customer experience, and it makes our day to know we have accomplished just that.
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for your feedback and for bringing this to our attention. I’m so sorry to hear of your less than satisfactory experience with [Product/ Service] and hope you will accept our sincerest apologies.
Could you please let me know what specific issues you’ve encountered? I’d love to help where I can and pass along your suggestions to our team, but I need just a bit more information from you.
I understand how disappointing it can be [to sign up for a service/ purchase a product] and not have it meet your expectations, so hopefully, we can get this sorted out. If not, I’ll be happy to issue you a refund.
Please give us a call at [phone number] or reply to this email with more information so that we can make things right for you.
Thank you for your business,
[YOUR SIGNATURE]
We’re so sorry to hear your experience was less than 5-stars and did not meet your expectations. Please help us improve by providing us with more information. If you’re open to discussing your experience further, we can be reached at [phone number/ email address].
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
We cannot find any record of you in our system and your review violates [Review Site] policies so we have flagged it for removal.
If you are using another name that is not recorded in our database, please feel free to reach out to us. For any other questions or concerns, you are welcome to contact us at [email address/ phone number].
Best,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you so much for the excellent feedback. We are happy that you enjoyed your experience with us. You’re right, [Team Member] is always going above and beyond to ensure our customers receive the best possible service they can. We’ll be sure to share your praises with them.
Looking forward to serving you again soon!
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for bringing this to our attention. I’d like to sincerely apologize for the experience you had with [Agent Name]. We strive for excellence in customer service, but it’s clear we missed the mark in your case.
As a result of your feedback, we are providing our team with additional customer service training to prevent similar situations from happening in the future.
That being said, if there’s anything else that I can help you with at the moment, please feel free to reach out and I would be more than happy to help. We do appreciate your business and hope to earn back your trust.
Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]
Thank you for taking the time to complete our recent survey. Your responses will help us serve you and our other users in the future. We truly value your feedback and look forward to hearing more from you more often.
In the meantime, if you have any questions, concerns, or further suggestions, don’t hesitate to let us know by replying to this email – we’ll be happy to help!
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Un feedback bun din partea clienților este atunci când oamenii își fac timp pentru a-și spune părerea despre un produs pe care îl folosesc. Este important să știți ce cred clienții despre produsul dvs. și cum să îl îmbunătățiți.
Există două tipuri de feedback din partea clienților: solicitat și nesolicitat. Feedback-ul solicitat este reprezentat de informațiile pe care le solicitați clienților. Puteți solicita feedback prin sondaje, interviuri la ieșire și chestionare. Feedbackul nesolicitat este reprezentat de informațiile pe care clienții vi le furnizează fără ca dvs. să le solicitați. De asemenea, puteți obține feedback nesolicitat de la clienți prin observarea reacțiilor clienților la produsul sau serviciul dvs.
Dacă clienții sunt mulțumiți de echipa de asistență și de serviciile pe care le oferiți, este mai probabil ca aceștia să vă recomande compania prietenilor lor. Și, atunci când clienții sunt mulțumiți, este mai probabil ca aceștia să fie loiali și să continue să vă sprijine afacerea.
Register for a free 14-day trial today. No credit card required.
Discover all that LiveAgent help desk software has to offer. Save our feedback response email templates, and send them out directly from your agent panel.
Șabloane de e-mail privind vânzări promoționale
Folosiți cele 10 șabloane de e-mailuri de vânzări promoționale pentru fiecare ocazie. De la șabloanele de Black Friday la vânzări ascendente și promoții pentru zile de naștere - le avem pe toate.
Șabloane de e-mail de întâmpinare a clienților
Marketingul prin e-mail rămâne eficient pentru vânzări, iar întâmpinarea clienților este importantă pentru loialitate. Șabloanele de e-mail sunt utile pentru a comunica cu clienții și a le oferi valoare. Este crucial să investiți în canale de comunicare practice și eficiente, cum ar fi marketingul prin e-mail.
Marketingul prin e-mail este o modalitate flexibilă de a comunica cu clienții și de a trimite promoții și oferte. Există trei tipuri principale de campanii de marketing prin e-mail: tranzacționale, relaționale și promoționale. E-mailul continuă să fie o modalitate eficientă de a strânge lead-uri, de a distribui conținut și de a îmbunătăți relațiile cu clienții. Utilizarea șabloanelor de e-mail poate fi benefică și face procesul mai eficient.
Șabloane de scrisoare de refuz
Îmbunătățiți interacțiunea cu clienții prin utilizarea instrumentelor moderne și gestionarea comunicării eficiente. Folosiți șabloane de email și scrisori de mulțumire pentru a promova marca și a personaliza comunicarea. Oferiți un serviciu de calitate, răspunzând rapid la nevoile clienților și corelând nevoile lor cu soluțiile de produs. Utilizați e-mailurile personalizate și convorbirile telefonice pentru a valorifica rentabilitatea și generarea lead-urilor.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.