Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Șabloane
  • Întrebări de sondaj privind satisfacția clienților

Întrebări de sondaj privind satisfacția clienților

Diverse studii au descoperit că:

  • Un client nemulțumit va spune către 9-15 persoane despre experiența lor negativă cu o afacere
  • Este nevoie de o medie de 12 experiențe pozitive pentru a compensa o experiență negativă nerezolvată
  • Clienții care acordă companiei dvs. un rating de 5 stele pe o scară de la 1 la 5 sunt de 6 ori mai predispuși să cumpere din nou de la dvs.

Ceea ce înseamnă acest lucru este că miza este mare pentru companii atunci când vine vorba de satisfacția clienților , iar sondajele privind satisfacția clienților sunt una dintre cele mai eficiente modalități de a afla ce simt clienții despre afacerea dvs. Sondajele vă ajută, de asemenea, să identificați ce funcționează, ce nu și ce trebuie să îmbunătățiți, astfel încât să puteți oferi clienților dvs. o experiență mai bună.

măsurători-sondaj-clienți-pentru-urmărirea-satisfacției-Nicereply
Sondajele CSAT (Satisfacția clienților) ale Nicereply

Ce sunt sondajele de satisfacție a clienților?

Sondajele privind satisfacția clienților sunt chestionare concepute pentru a ajuta companiile să înțeleagă nivelul de satisfacție pe care îl au clienții lor în legătură cu produsele, serviciile, experiențele personale, imaginea de marcă sau asistența pentru clienți. Scopul general al sondajelor de satisfacție a clienților este de a evalua cât de mulțumiți sau nemulțumiți sunt clienții dvs. de diferite aspecte ale produselor, serviciilor sau proceselor dvs.

Sondajele de satisfacție a clienților pot include diferite tipuri de întrebări, cum ar fi întrebări cu alegeri multiple (întrebări cu scară de evaluare, întrebări cu scară binară „da / nu”, întrebări nominale, întrebări cu scară Likert, întrebări diferențiale semantice) și întrebări deschise sau orice combinație de întrebări menționate mai sus.

clienți-rata-sondaj-agenți-Nicereply
Integrarea sondajelor de satisfacție a clienților Nicereply în e-mailurile LiveAgent

Cele mai bune practici pentru sondajele de satisfacție a clienților

  • Fiți concis – sondajele cu 1-3 întrebări au cea mai mare rată medie de finalizare (83,34%)
  • Puneți întrebări care au un scop bine definit și un argument puternic pentru a fi incluse
  • Nu puneți întrebări cu dublă barilă care se referă la mai multe probleme
  • Evitați utilizarea jargonului intern sau industrial care ar putea fi confuz pentru respondenți
  • Folosiți întrebări da / nu, atunci când puneți o întrebare care are un rezultat simplu
  • Permiteți feedback de tip text deschis – s-ar putea să descoperiți noi informații la care nu vă așteptați
  • Asigurați-vă că sondajul dvs. este optimizat pentru dispozitivele mobile .
  • Decideți cele mai bune metode de distribuire a sondajelor pentru afacerea dvs. (e-mailuri, ferestre pop-up pe pagină, widget-uri de feedback etc.)
  • Gândiți-vă la un moment ideal pentru a vă distribui sondajele în diferite etape ale ciclului de viață al clienților
  • Oferiți respondenților la sondaj un bonus (dacă are sens) – studiile au arătat că stimulentele pot crește ratele de răspuns la sondaje cu 5% până la 20%.
  • Mulțumiți clienților pentru feedback-ul lor , indiferent de natura feedback-ului

Întrebări de sondaj de satisfacție a clienților

Pentru a obține feedback valoros de la clienții dvs., trebuie să le adresați întrebările corecte. Mai jos sunt câteva dintre cele mai frecvente întrebări ale sondajului de satisfacție a clienților (atât generale, cât și specifice produselor) pe care le puteți utiliza atunci când creați propriile sondaje CSAT.

Întrebări generale de sondaj de feedback al clienților

Întrebări de sondaj de feedback despre produs SaaS

Întrebări de sondaj privind experiența clienților

Întrebări de sondaj de servicii pentru clienți

Întrebări de sondaj de feedback al site-urilor web

Sondaj de satisfacție a clienților – Întrebări frecvente

Ce întrebări ar trebui să pun pentru feedback-ul clienților?

Ar trebui să puneți un set de întrebări care vă vor ajuta să înțelegeți atât punctele forte și punctele slabe ale muncii dvs., cât și motivele pentru satisfacția sau nemulțumirea clienților.

Cum să evaluați satisfacția clienților?

Puteți utiliza sondaje pentru a colecta feedback de la clienți. Unii clienți vor alege să completeze un sondaj în schimbul unei recompense, în timp ce alții vor răspunde pentru că sunt dispuși să-și împărtășească opiniile.

Cum ar trebui să construiți întrebările pentru un sondaj?

Când proiectați un sondaj, ar trebui să puneți întrebări care sunt:

  • Clare, directe și ușor de răspuns pentru respondenți
  • Deschise
  • Specifice – pentru a oferi suficiente informații pentru a le răspunde și nu prea puține
  • Închise – pentru a oferi respondenților un set limitat de răspunsuri posibile (cu alegere multiplă), mai degrabă decât să le cereți să scrie toate răspunsurile

Discover our award winning help desk software complete with native live chat, call center, and social integrations.

Tired of using multiple tools and sorting through tickets<br /> manually? Put an end to it with LiveAgent!

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce întrebări ar trebui să pun pentru feedback-ul clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ar trebui să puneți un set de întrebări care vă vor ajuta să înțelegeți atât punctele forte și punctele slabe ale muncii dvs., cât și motivele pentru satisfacția sau nemulțumirea clienților.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum să evaluați satisfacția clienților?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Puteți utiliza sondaje pentru a colecta feedback de la clienți. Unii clienți vor alege să completeze un sondaj în schimbul unei recompense, în timp ce alții vor răspunde pentru că sunt dispuși să-și împărtășească opiniile.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum ar trebui să construiți întrebările pentru un sondaj?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atunci când proiectați un sondaj, ar trebui să puneți întrebări care sunt: ​​- Clare, directe și ușor de răspuns pentru respondenți. – Deschise – Specifice, prin faptul că oferă suficiente informații pentru a le răspunde și nu prea puține. – Închise, pentru a oferi respondenților un set limitat de răspunsuri posibile (cu alegere multiplă), mai degrabă decât să le cereți să scrie toate răspunsurile.” } }] }
Înapoi la șabloane Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație