Un API (Interfața de Programare a Aplicației) este o listă de comenzi pe care un software le poate trimite altui software. Datorită API-ului puteți reconecta mai multe programe, instrumente și automatiza și influența multe sarcini. Două programe software diferite pot „comunica” direct prin API.

Trimiteți informații din sau în contul dvs. LiveAgent din alte aplicații prin API.
Acțiuni API LiveAgent disponibile:
- Obțineți lista companiilor
- Ștergeți conversațiile
- Creați conversații noi
- Înregistrați clienți noi
- Obțineți lista departamentelor
- Eliminați intrările din baza de cunoștințe
- Rapoarte pe departamente
- și multe altele…
Integrate LiveAgent with hundreds of tools
Want to connect your favorite tool with LiveAgent? No problem, just use Zapier. Try it today for free. No credit card required.
Resurse din baza de cunoștințe
LiveAgent oferă suport excelent și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Platforma permite adăugarea de fişiere şi crearea unui spaţiu online de comunitate pentru clienţi. De asemenea, oferă şi alte resurse conexe, cum ar fi şabloane de e-mail şi software pentru gestionarea proiectelor.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Software-ul de chat live este o soluție eficientă și rentabilă pentru comunicarea cu clienții. Este o așteptare a clienților și poate aduce numeroase beneficii, inclusiv timp redus de așteptare și implicare crescută.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.