Program Gratuit de Call Center
LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.
Un centru dedicat cu program informatic de portal pentru clienți
Portalul pentru clienți oferă un amestec de cunoștințe pentru produse specifice, informații comerciale și instrumente de autoservire. Portalul informatic de servicii pentru clienți permite clienților să își acceseze istoricul sau starea tichetelor și informații detaliate despre produse sau servicii. Un portal securizat ca LiveAgent permite clienților să verifice starea solicitărilor și să acceseze baza de cunoștințe interactive. Portalul pentru clienți este o soluție superioară de servicii pentru clienți care sporește implicarea prin intermediul formularilor pentru păreri și sugestii și a forumurilor.
LiveAgent offers unlimited call recording with high-quality mono 32kbps mp3 files, allowing for legal and training purposes. The software is cloud-based and accessible from anywhere with SSL safety. Additionally, LiveAgent provides various customer support services, including ticketing, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. The platform also offers integrations and plugins, as well as a free trial.
Potrivit unor sondaje, 72% dintre consumatori au considerat că serviciul pentru clienți era slab din cauza lipsei de claritate și transparență. În plus, 12% dintre americani se confruntă cu frustrări din cauza lipsei de viteză a serviciului pentru clienți. LiveAgent este o soluție de asistență pentru IMM-uri care poate ajuta la îmbunătățirea acestor probleme.
Serviciu clienți pe computer vs. telefon
În contextul actual, serviciile de chat și messaging sunt preferate pentru contactarea companiilor. Cu toate acestea, există beneficii și pentru serviciul de asistență telefonică pentru clienți. Smartphonesul poate fi un instrument puternic pentru a lucra în acest domeniu, atât prin apeluri cât și prin mesagerie. În particular, este potrivit pentru asistența la sediul clienților, multitasking și munca la distanță.
Agentii de asistenta pentru clienti pot folosi sabloane predefinite pentru a reduce timpul de raspuns si a oferi o experienta constanta de deservire a clientilor. Acestea pot ajuta la economisirea timpului si efortului echipelor, imbunatatirea eficientei si calitatii serviciilor si cresterea satisfactiei clientilor. Exemplul de mesaje predefinite include sabloane pentru confirmarea primirii unui ticket, actualizarea progresului ticket-ului si solicitarea de informatii aditionale de la client. Este important sa implicati intreaga organizatie in crearea si evaluarea sabloanelor si sa se personalizeze raspunsurile.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date