Conform CCW, 62% dintre organizații consideră că cea mai mare provocare în realizarea investițiilor viitoare va fi integrarea cu un software actual de call center.
Cu LiveAgent, nu trebuie să fie o provocare. Adăugați numărul dvs. de telefon la LiveAgent și începeți să efectuați și să primiți apeluri prin browser, telefon hardware sau aplicații mobile. Stocați înregistrări nelimitate ale apelurilor în LiveAgent, și utilizați-le în scopuri de instruire sau legale.
Începeți astăzi se creșteți nivelul de satisfacție a clienților și a productivității agentului cu software-ul nostru gratuit pentru call center.
Bucurați-vă de un cont întotdeauna gratuit
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Implementați un software gratuit pentru call center pentru afacerea dvs. și obțineți aceste avantaje:
Software-ul nostru include funcții gratuite de ticketing pentru a vă ajuta să minimizați timpul total petrecut pentru rezolvarea întrebărilor clienților.
Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.
Administrând toate canalele de asistență dintr-un singur loc, agenții dvs. petrec mai puțin timp monitorizând mai multe dispozitive.
Software-ul gratuit pentru call center LiveAgent vă economisește foarte mult timp și crește productivitatea agentului. Eliberați-vă agenții de monitorizarea mai multor dispozitive și aplicații telefonice. Cu software-ul gratuit pentru call center LiveAgent, toate apelurile dvs. pot fi formate și preluate în tabloul de bord LiveAgent sau în aplicația noastră LiveAgent. Software-ul nostru gratuit de call center acceptă, de asemenea, apeluri interne între agenții dvs.
Un alt avantaj esențial este funcția noastră de înregistrare a apelurilor. Această funcție vă permite să stocați și să redați înregistrările de apeluri în scopuri de instruire și legale.
Software-ul nostru gratuit de call center este gratuit pentru totdeauna, dar are limitări precum un istoric de căutare a tichetelor de 7 zile, 1 adresă de e-mail, 1 număr de telefon și 1 buton de chat live. Dacă sunteți interesat de funcții mai avansate sau fără limite privind numărul de butoane de chat, e-mailuri sau numere pe care le puteți integra cu LiveAgent, consultați planurile noastre plătite.
12% dintre americani consideră că frustrarea lor numărul unu față de serviciul pentru clienți este „lipsa de viteză”..” Statista
72% of consumers see having to explain their problem to multiple people as poor customer service. Dimensional Research
72% dintre consumatori spun că, atunci când contactează serviciul pentru clienți, se așteaptă ca agentul să „știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare”. Microsoft
LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Începeți cu soluția noastră gratuită pentru call center și actualizați la o versiune cu plată oricând pentru a primi istoric nelimitat al tichetelor, mai multe funcții și fără limite pentru numărul de butoane de chat live, adrese de e-mail, numere de telefon și formulare de contact.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Software-ul gratuit pentru call center merită cu siguranță dacă sunteți un soloprenor sau o companie mică care are nevoie doar de un singur număr de telefon și nu are nevoie de funcții suplimentare, cum ar fi: înregistrarea apelurilor sau IVR. Cu toate acestea, LiveAgent este o soluție completă de asistență, care include și software pentru call center. Deși versiunea noastră gratuită ar putea avea mai puține caracteristici, este de obicei o opțiune excelentă pentru întreprinderile mici. Acoperă ticcketing-ul, numărul de telefon, butonul de chat, rapoartele de bază și portalul clienților.
Există o mulțime de sisteme diferite de call center care oferă o perioadă de încercare gratuită sau un cont gratuit. Pentru a-l găsi pe cel pe care îl preferați, căutați site-uri web pentru a le compara. LiveAgent este o soluție de asistență care include și un call center. Oferim un cont gratuit pentru totdeauna și o perioadă de încercare gratuită pentru oricine este interesat de funcțiile noastre extinse de asistență.
Dacă sunteți în căutarea unui software de call center bogat în funcții, răspunsul este da. Software-ul gratuit pentru call center are de obicei limitări sau, așa cum ne place să spunem, opțiuni minime. Totuși, totul depinde de preferințele și nevoile companiei dvs.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date