Aveți nevoie de un software gratuit pentru call center?

Conform CCW, 62% dintre organizații consideră că cea mai mare provocare în realizarea investițiilor viitoare va fi integrarea cu un software actual de call center.

Cu LiveAgent, nu trebuie să fie o provocare. Adăugați numărul dvs. de telefon la LiveAgent și începeți să efectuați și să primiți apeluri prin browser, telefon hardware sau aplicații mobile. Stocați înregistrări nelimitate ale apelurilor în LiveAgent, și utilizați-le în scopuri de instruire sau legale. 

Începeți astăzi se creșteți nivelul de satisfacție a clienților și a productivității agentului cu software-ul nostru gratuit pentru call center.

Avantajele unei soluții gratuite pentru call center

Implementați un software gratuit pentru call center pentru afacerea dvs. și obțineți aceste avantaje:

Timpi de Răspuns Mai Rapizi

Software-ul nostru include funcții gratuite de ticketing pentru a vă ajuta să minimizați timpul total petrecut pentru rezolvarea întrebărilor clienților.

Punct Unic de Contact

Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.

Productivitate Îmbunătățită a Agenților dvs.

Administrând toate canalele de asistență dintr-un singur loc, agenții dvs. petrec mai puțin timp monitorizând mai multe dispozitive.

Caracteristicile software-ului gratuit pentru call center

Software-ul gratuit pentru call center LiveAgent vă economisește foarte mult timp și crește productivitatea agentului. Eliberați-vă agenții de monitorizarea mai multor dispozitive și aplicații telefonice. Cu software-ul gratuit pentru call center LiveAgent, toate apelurile dvs. pot fi formate și preluate în tabloul de bord LiveAgent sau în aplicația noastră LiveAgent. Software-ul nostru gratuit de call center acceptă, de asemenea, apeluri interne între agenții dvs.

Un alt avantaj esențial este funcția noastră de înregistrare a apelurilor. Această funcție vă permite să stocați și să redați înregistrările de apeluri în scopuri de instruire și legale.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Funcții suplimentare gratuite

Software-ul nostru gratuit de call center este gratuit pentru totdeauna, dar are limitări precum un istoric de căutare a tichetelor de 7 zile, 1 adresă de e-mail, 1 număr de telefon și 1 buton de chat live. Dacă sunteți interesat de funcții mai avansate sau fără limite privind numărul de butoane de chat, e-mailuri sau numere pe care le puteți integra cu LiveAgent, consultați planurile noastre plătite.

Software-ul gratuit pentru call center elimină neajunsurile serviciului pentru clienți

Timpi de Răspuns Lenți

12% dintre americani consideră că frustrarea lor numărul unu față de serviciul pentru clienți este „lipsa de viteză”..” Statista

Lipsa de Claritate între Medii

72% of consumers see having to explain their problem to multiple people as poor customer service. Dimensional Research

Lipsa Transparenței

72% dintre consumatori spun că, atunci când contactează serviciul pentru clienți, se așteaptă ca agentul să „știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Încercați astăzi LiveAgent

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Începeți cu soluția noastră gratuită pentru call center și actualizați la o versiune cu plată oricând pentru a primi istoric nelimitat al tichetelor, mai multe funcții și fără limite pentru numărul de butoane de chat live, adrese de e-mail, numere de telefon și formulare de contact.

Articole legate deSoftware gratuit pentru call center
Asistența pe canale multiple reprezintă o modalitate de a oferi clienților o gamă largă de opțiuni pentru a vă contacta. Puteți alege dintr-o gamă largă de platforme de socializare.

Asistență pe canale multiple

Strategiile eficiente de marketing se concentrează pe segmentarea corectă a pieței și adaptarea mesajelor pentru a atrage clienții potențiali. Canalele de comunicare adecvate și serviciile excelente contribuie la succesul în marketing. LiveAgent oferă asistență pe mai multe canale, precum e-mail, chat live, telefon, Facebook și Twitter, pentru a spori eficiența și răspunsul rapid.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Recuperați-vă clienții dezinteresați cu șabloanele noastre de e-mail gata făcute și complet personalizabile. Salvați șabloanele sub formă de mesaje predefinite sau de campanii.

Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților

Utilizarea șabloanelor de e-mail economisește timp și efort. E-mailurile de marketing ar trebui să fie scurte și concise. Redirecționarea e-mailurilor LiveAgent oferă soluții adaptate pentru îmbunătățirea experienței clienților. Evitați limbajul complex și jargonul în comunicarea cu clienții. Oferiți reduceri și beneficii pentru a reangaja clienții.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

Serviciul de chat pentru clienți oferă chat în timp real pentru ca clienții să poată discuta cu reprezentanții clienților. Este unul dintre cele mai rapide instrumente de comunicare.

Serviciul de chat

Serviciul de chat este esențial pentru managementul relațiilor cu clienții, oferind comunicare în timp real și un serviciu rapid și eficient. LiveAgent oferă aceste servicii de mesagerie instantanee pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienții. Implementarea unor practici bune poate spori satisfacția clienților și oferi asistență în timp real.

Nu este ușor să pui în funcțiune un call center. Totuși, este posibil. Iată lista noastră de verificare pentru înființarea unui call center, care vă va ghida în fiecare etapă a acestui proces.

Listă de verificare pentru configurarea call center-ului

Instrumentele esențiale în gestionarea unui centru de apel includ monitoringul performanței, stabilirea KPI-urilor și crearea unui plan de recuperare în caz de problema. Asigurarea calității serviciilor și efectuarea testelor înainte de lansare sunt, de asemenea, importante.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Programați o demonstrație

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x