LiveAgent oferă în prezent transferuri participante . Transferurile participante așteaptă terminarea apelului până când acesta este preluat, respins sau pur și simplu nu este răspuns de către un alt agent . Asta înseamnă că agenții dvs. nu trebuie să-și țină clienții în așteptare pentru un timp inutil, pentru un coleg. Transferurile participante au grijă de acest lucru într-o manieră mult mai politicoasă în comparație cu transferurile la rece, în care nici dvs. și nici clientul nu știți dacă cealaltă persoană va prelua apelul.
În cazul transferurilor participante, apelantul este pus în așteptare și apoi este stabilit un nou apel cu agentul dorit. Odată ce agentul preia apelul, atunci apelul inițial este închis. Acest lucru poate îmbunătăți considerabil satisfacția clienților și se vor simți cu siguranță apreciați.
Dacă agentul nu preia apelul, apelul este returnat agentului anterior / original.
Test attended call transfers for free
Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.