LiveAgent oferă în prezent transferuri participante . Transferurile participante așteaptă terminarea apelului până când acesta este preluat, respins sau pur și simplu nu este răspuns de către un alt agent . Asta înseamnă că agenții dvs. nu trebuie să-și țină clienții în așteptare pentru un timp inutil, pentru un coleg. Transferurile participante au grijă de acest lucru într-o manieră mult mai politicoasă în comparație cu transferurile la rece, în care nici dvs. și nici clientul nu știți dacă cealaltă persoană va prelua apelul.
În cazul transferurilor participante, apelantul este pus în așteptare și apoi este stabilit un nou apel cu agentul dorit. Odată ce agentul preia apelul, atunci apelul inițial este închis. Acest lucru poate îmbunătăți considerabil satisfacția clienților și se vor simți cu siguranță apreciați.
Dacă agentul nu preia apelul, apelul este returnat agentului anterior / original.
Test attended call transfers for free
Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.
LiveAgent este software-ul ideal pentru serviciul de asistență pentru clienți. Acesta are o mulțime de caracteristici și integrări care îmbunătățesc eficiența și productivitatea. Funcția de separare a tichetelor permite gestionarea eficientă a cererilor simple și a celor mai dificile, iar transferul tichetelor este util pentru a avea un număr adecvat de agenți și departamente responsabile pentru fiecare problemă. Acesta poate fi integrat cu alte software-uri și are un program de afiliere pentru parteneri.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.
LiveAgent is a software that helps companies manage high volumes of customer requests and improve customer satisfaction. It incorporates multiple features, such as direct conversations, community forums, and social media integration, which can reduce cart abandonment rates and attract potential customers. LiveAgent offers a hybrid ticket system with an intuitive interface that combines all communication channels to provide agents with optimal workload and comprehensive customer information. It is a cost-effective solution that has received excellent reviews from small, medium, and large businesses, including renowned companies like BMW, Huawei, Yamaha, and the University of Oxford. Anyone can try LiveAgent for free for seven days and even migrate data from SupportBee effortlessly.
Treceți de la Extend la LiveAgent?
LiveAgent este o soluție de suport pentru clienți recomandată pentru IMM-uri de către companii importante precum BMW, Yamaha și Huawei. Programul este potrivit tuturor dimensiunilor de afaceri și oferă o perioadă de încercare gratuită fără introducerea datelor cardului de credit. LiveAgent permite migrarea gratuită a datelor de la alte programe de call center, iar pacheturile pleacă de la 9$/lună. Este potrivit pentru companiile care își doresc un serviciu de asistență de clasă mondială clienți.