Ce este un transfer asistat?
În vocabularul telecomunicațiilor, transferul asistat înseamnă că apelul poate fi transferat către un alt utilizator care poate prelua apelul. În LiveAgent, transferul așteaptă până când este preluat, respins sau pur și simplu fără răspuns. Apoi, apelul este transferat către un al doilea agent.
Notă de expert
Transferul asistat de tehnologie poate fi o modalitate eficientă de a reduce timpul de așteptare al clienților în cozi, dar este important să găsim un echilibru între automatizare și interacțiunea umană pentru a menține clienții mulțumiți și loiali.

Software de asistență la sediu
Centrul de asistență monitorizează activitatea clienților și agenților, oferind date utile despre funcționarea serviciului. Software-ul de asistență la sediu oferă infrastructură și flexibilitate, economisind timp și bani.
Serviciu clienți pe computer vs. telefon
Majoritatea canalelor de contact cu clienții nu mai necesită laptopuri, ci aplicații de mesagerie și chat live. Echipa de servicii pentru clienți poate migra spre telefon sau păstra laptopul ca instrument principal. Avantajele telefonului include puterea și mobilitatea acestuia.