Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Transfer asistat

Ce este un transfer asistat?

În vocabularul telecomunicațiilor, transferul asistat înseamnă că apelul poate fi transferat către un alt utilizator care poate prelua apelul. În LiveAgent, transferul așteaptă până când este preluat, respins sau pur și simplu fără răspuns. Apoi, apelul este transferat către un al doilea agent.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un transfer asistat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Transferul asistat este acela care așteaptă în timpul apelurilor primite pentru a se termina un apel, până când se răspunde la acesta, este respins sau ratat de un alt agent. Agenții dvs. nu trebuie să-i facă pe clienți să aștepte inutil. Apelantul este suspendat și conexiunea este stabilită cu agentul. Dacă agentul nu răspunde, apelul este returnat agentului anterior.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum să emiteți un transfer asistat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dacă doriți să începeți un transfer supravegheat în timpul unei conversații cu un client, îl puteți începe selectând o conexiune cu un alt agent. Noua conexiune este apoi activă și prima este pusă în așteptare.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: Cine poate asista sau executa un transfer asistat?””, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Transferul asistat poate fi gestionat de orice agent conectat la LiveAgent. Aceasta este o funcție care permite un serviciu pentru clienți mai eficient și o productivitate mai mare.” } }] }

Întrebări frecvente

Ce este un transfer asistat?

Transferul asistat este acela care așteaptă în timpul apelurilor primite pentru a se termina un apel, până când se răspunde la acesta, este respins sau ratat de un alt agent. Agenții dvs. nu trebuie să-i facă pe clienți să aștepte inutil. Apelantul este suspendat și conexiunea este stabilită cu agentul. Dacă agentul nu răspunde, apelul este returnat agentului anterior.

Cum să emiteți un transfer asistat?

Dacă doriți să începeți un transfer supravegheat în timpul unei conversații cu un client, îl puteți începe selectând o conexiune cu un alt agent. Noua conexiune este apoi activă și prima este pusă în așteptare.

Cine poate asista sau executa un transfer asistat?

Transferul asistat poate fi gestionat de orice agent conectat la LiveAgent. Aceasta este o funcție care permite un serviciu pentru clienți mai eficient și o productivitate mai mare.

Înapoi la glosar Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație