Încercare gratuită
Research archive illustration

Serviciul clienți Referință Raport

Calitatea produselor și competitivitatea prețurilor nu mai sunt cei mai importanți factori pe care consumatorii îi iau în considerare atunci când fac cumpărături. De fapt, un serviciu bun pentru clienți și experiențele memorabile sunt cele mai mari motoare de păstrare. a clienților.

Dacă afacerile doresc să supraviețuiască și să se evidențieze pe o piață hipersaturată, trebuie să răspundă așteptărilor consumatorilor. Clienții moderni se așteaptă la o experiență de cumpărare ireproșabilă și la servicii rapide și de înaltă calitate. Dacă aceste așteptări nu sunt îndeplinite, consumatorii sunt dispuși să renunțe la mărcile cărora le-au fost fideli ani de zile.

Pentru a satisface cerințele și așteptările consumatorilor, trebuie să aplicați o abordare centrată pe client în toate aspectele afacerii dumneavoastră. Cel mai bun mod de a face acest lucru este să măsurați indicatorii serviciilor pentru clienți, să oferiți instruire pentru agenți, să aveți o misiune clară a companiei și să implementați noi tehnologii, cum ar fi sistemele de gestionare a serviciilor pentru clienți și a relațiilor cu clienții. De fapt, mai multe studii au arătat că o echipă de asistență pentru clienți organizată și bine informată poate afecta semnificativ reputația unei afaceri, fidelitatea clienților și fluxul de venituri.

Customer service statistics

Call center statistics

Help desk statistics

Live chat statistics

Knowledge base statistics

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație