Spuneți adio unui software lent și neperformant

Treceți la LiveAgent & vă vom migra datele de la Zoho Deskk gratuit.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Servicii de asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Vă mutați datele de la Zoho Desk?

LiveAgent oferă o mutare gratuită a Zoho Desk, executată în mod complet de către personalul nostru de asistență tehnică. Transferul datelor dumneavoastră de la Zoho Desk la LiveAgent este rapid, sigur și gratuit. Mutați-vă astăzi!

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Comparație Zoho Desk vs LiveAgent

Caracteristici Liveagent Zoho Desk
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistemul de tichete.
Zoho Desk oferă sistemul de tichete.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent offers oferă Chat Live.
Zoho Desk oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Zoho Desk oferă Call Cente.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de Autoserviciu.
Zoho Desk oferă portalul de Autoserviciu.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
Zoho Desk o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
Zoho Desk oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Zoho Desk oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Zoho Desk nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
Zoho Desk ooferă o bază de cunoștințe.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților.
Zoho Desk oferă forumul cliențilo.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
Zoho Desk oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
Zoho Desk oferă funcții API.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Zoho Desk oferă funcții IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Zoho Desk oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată.
Zoho Desk oferă istorie nelimitată.
Unlimited Websites
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
Zoho Desk nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Zoho Desk nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Zoho Desk oferă tichete / e-mailuri nelimitate.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Zoho Desk oferă înregistrare nelimitată.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Zoho Desk nu oferă asistență nelimitată.
feeling proud - illustration

Mutare gratuită

Contactați-ne prin chat-ul live sau e-mail pentru a ne informa că doriți să vă mutați datele de la Zoho Desk în LiveAgent. Vom muta în siguranță, și gratuit, toate datele dumneavoastră. Între timp, vă puteți relaxa și vă puteți delecta cu o ceașcă de cafea.

Plugin-ul va fi disponibil în curând!

Dezvoltatorii noștri lucrează din greu pentru a oferi un plugin de mutare, încorporat pentru Zoho Desk. Odată ce plugin-ul este gata, veți putea muta datele dumneavoastră Zoho Desk în LiveAgent, făcând clic pe butonul de activare din tabloul de bord LiveAgent. Rămâneți aproape! 

monitor plug in - illustration

Ce fel de date pot muta de la Zoho Desk?

Persoane

Mutați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori finali și clienți.

Bilete

Mutați bilete, atașamente, câmpuri de utilizator și câmpuri de bilete.

Etichetări

Mutați toate departamentele și etichetările biletelor.

De ce vă puteți bucura odată ce vă mutați de la Zoho Desk

Serviciu clienți stelar

Agenții noștri sunt pregătiți să vă ajute cu orice problemă 24/7.

Soluție completă pentru birou de asistență

Software-ul nostru oferă peste 179 de funcții de asistență, suplimentate de peste 40 de integrări.

Mai multe limbi acceptate

LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widget-uri ce se adaptează la acestea. 

Migrați-vă datele de la Zoho Desk astăzi

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford pentru a oferi asistență de clasă mondială clienților dvs. 

14 zile gratuite
Nu este necesar cardul bancar
si multe altele
$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact
Articole legate deMutarea Zoho Desk
Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Software de asistență fără efort

Învățați să deveniți un expert în serviciul pentru clienți cu LiveAgent, o platformă de asistență și comunicare avansată pe mai multe canale.

Biroul de servicii IT este un punct unic de contact între un furnizor de servicii și un utilizator de servicii. Biroul de servicii IT gestionează incidentele și cererile.

Birou de servicii IT

LiveAgent oferă asistență IT și serviciul de asistență online, incluzând funcții video call chat, chat cu clienții și integrare chat cu CRM pentru satisfacția clienților. Există și opțiuni pentru asistență prin email, apeluri telefonice, rețele de socializare și forum.

Faceți din comunicarea dvs. un efort fără riscuri și alegeți un instrument de comunicare puternic pentru întreprinderea dvs. - chat live de la LiveAgent.

Chat live pentru întreprinderi de afaceri

Invitațiile de chat proactiv și fluierul de lucru personalizabil ajută agenții să ofere un serviciu mai bun clienților. Integrarea chat-ului live pe un site web este ușoară și nu necesită cunoștințe de programare.

Camera de conversații web sau canalele de conversații sunt termeni care descriu un loc virtual pentru comunicarea pe internet între utilizatorii cu un subiect comun.

Camera de conversații web

LiveAgent oferă chat live pentru comerț electronic și servicii, facilitând comunicarea cu clienții și creșterea satisfacției lor. Camerele de conversații web sunt locuri pe internet unde utilizatorii cu un subiect comun pot comunica și pot fi încorporate în pagini de internet. Există mai multe metode de a crea o cameră de conversații web, de la instrumente special pregătite la definirea obiectivelor și utilizarea instrumentelor pregătite.

Managerii unui call center trebuie să știe cum să profite la maximum de tehnologia de care dispune un call center pentru a putea să îmbunătățească experiența clienților. Aflați mai multe despre gestionarea unui call center.

Managementul unui call center

Stabilirea de obiective clare și instruirea constantă a angajaților într-un call center este crucială pentru succesul afacerii și creșterea retenției clienților. Managerii trebuie să fie informați și să folosească cele mai bune practici în domeniul lor.

Aflați descrierea biroului de asistență, categoria mamă, istoricul și evoluția acestuia. Citiți și aflați mai multe în acest articol al academiei.

Descrierea biroului de asistență

Software-ul de asistență eficientizează procesele și fluxurile de lucru, eliminând sarcinile redundante și sporind productivitatea agenților de asistență. Un post de agent de asistență necesită abilități în comunicare, calculatoare și tehnologie modernă. LiveAgent este o soluție recomandată pentru gestionarea eficientă a tichetelor și centrele de apeluri.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație