LiveAgent oferă o mutare gratuită a Zoho Desk, executată în mod complet de către personalul nostru de asistență tehnică. Transferul datelor dumneavoastră de la Zoho Desk la LiveAgent este rapid, sigur și gratuit. Mutați-vă astăzi!
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | Liveagent | Zoho Desk
|
---|---|---|
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă sistemul de tichete în planul Tichet pentru 15 USD/agent/ lună.
|
Zoho Desk oferă sistemul de tichete în plan pentru 24USD/agent/lună.
|
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent offers oferă Chat Live în planul Tichet+Chat pentru 29 USD/agent/lună.
|
Zoho Desk oferă Chat Live în plan pentru 61USD/agent/lună.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center în All-inclusive plan pentru 49USD/agent/lună.
|
Zoho Desk oferă Call Center în plan pentru 49USD/agent/lună.
|
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de Autoserviciu în planul Tichet pentru 15 USD/agent/lună.
|
Zoho Desk oferă portalul de Autoserviciu în plan pentru 24USD/agent/lună.
|
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD/lună /cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
|
Zoho Desk o integrare Facebook în plan pentru 24USD/agent/lună.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD/lună /cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
|
Zoho Desk oferă o integrare Twitter în plan pentru 24USD/lună /cont.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
Zoho Desk oferă o integrare Instagram în plan pentru 24USD/lună /cont.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
Zoho Desk nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zoho Desk ooferă o bază de cunoștințe în plan pentru 24USD / agent / lună.
|
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zoho Desk oferă forumul clienților în plan pentru 24USD / agent / lună.
|
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zoho Desk oferă automatizare și reguli în plan pentru 24USD / agent / lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zoho Desk oferă funcții API în plan pentru 24USD / agent / lună.
|
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
|
Zoho Desk oferă funcții IVR în plan pentru 61USD / agent / lună.
|
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Zoho Desk oferă apeluri video în plan pentru 24USD / agent / lună.
|
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istorie nelimitată în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zoho Desk oferă istorie nelimitată în plan pentru 72USD / agent / lună.
|
Unlimited Websites
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zoho Desk nu oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
|
Zoho Desk nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
|
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zoho Desk oferă tichete / e-mailuri nelimitate în plan pentru 24USD / agent / lună.
|
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Zoho Desk oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan pentru 35USD / agent / lună.
|
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
|
Zoho Desk nu oferă asistență nelimitată.
|
Contactați-ne prin chat-ul live sau e-mail pentru a ne informa că doriți să vă mutați datele de la Zoho Desk în LiveAgent. Vom muta în siguranță, și gratuit, toate datele dumneavoastră. Între timp, vă puteți relaxa și vă puteți delecta cu o ceașcă de cafea.
Dezvoltatorii noștri lucrează din greu pentru a oferi un plugin de mutare, încorporat pentru Zoho Desk. Odată ce plugin-ul este gata, veți putea muta datele dumneavoastră Zoho Desk în LiveAgent, făcând clic pe butonul de activare din tabloul de bord LiveAgent. Rămâneți aproape!
Mutați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori finali și clienți.
Mutați bilete, atașamente, câmpuri de utilizator și câmpuri de bilete.
Mutați toate departamentele și etichetările biletelor.
Agenții noștri sunt pregătiți să vă ajute cu orice problemă 24/7.
Software-ul nostru oferă peste 179 de funcții de asistență, suplimentate de peste 40 de integrări.
LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widget-uri ce se adaptează la acestea.
LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford pentru a oferi asistență de clasă mondială clienților dvs.
Most Popular
Mutați-vă datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de birou de asistență enumerați, în mod gratuit. Faceți schimbarea astăzi. De restul ne ocupăm noi.
Pentru a vă muta de la Zoho Desk la LiveAgent, contactați asistența noastră pentru clienți, pentru ajutor, sau utilizați pluginul nostru de transfer din LiveAgent.
LiveAgent vă permite să transferați majoritatea datelor, precum contacte, etichete, departamente, atașamente, câmpuri de utilizator etc.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date