Software de asistență fără efort
Învățați să deveniți un expert în serviciul pentru clienți cu LiveAgent, o platformă de asistență și comunicare avansată pe mai multe canale.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Invitațiile de chat proactiv și fluierul de lucru personalizabil ajută agenții să ofere un serviciu mai bun clienților. Integrarea chat-ului live pe un site web este ușoară și nu necesită cunoștințe de programare.
LiveAgent oferă chat live pentru comerț electronic și servicii, facilitând comunicarea cu clienții și creșterea satisfacției lor. Camerele de conversații web sunt locuri pe internet unde utilizatorii cu un subiect comun pot comunica și pot fi încorporate în pagini de internet. Există mai multe metode de a crea o cameră de conversații web, de la instrumente special pregătite la definirea obiectivelor și utilizarea instrumentelor pregătite.
Descrierea biroului de asistență
Software-ul de asistență eficientizează procesele și fluxurile de lucru, eliminând sarcinile redundante și sporind productivitatea agenților de asistență. Un post de agent de asistență necesită abilități în comunicare, calculatoare și tehnologie modernă. LiveAgent este o soluție recomandată pentru gestionarea eficientă a tichetelor și centrele de apeluri.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date