Aveți nevoie de o alternativă la Intercom?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Intercom de pe piață.

Începeți | 14 zile gratuite

Vedeți cum funcționează

Utilizat de

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de programul informatic actual de birou de asistență?

Intercom este un program foarte bun care pune la dispoziție o platformă de mesagerie de afaceri. Intercom utilizează roboți de conversație și conversații directe și este scalabil. Totuși, dacă sunteți în căutare de o alternativă la Intercom, luați în considerare LiveAgent.

Descoperiți căsuța noastră de mesaje universală și elegantă cu peste 179 de caracteristici de birou de asistență și peste 40 de integrări. Cu LiveAgent veți vedea că un program excelent vine la pachet cu un serviciu excelent pentru clienți.

Migrați de la Intercom la LiveAgent în doar câteva minute. Oferim migrarea asistată de la Intercom prin intermediul căreia vor fi importate toate datele dumneavoastră din Intercom în LiveAgent. Este gratuită și durează doar 5 minute.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Aflați cum LiveAgent se diferențiază de alte alternative

Union icon

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.

Increase icon

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dumneavoastră și soluționați mai multe solicitări ale clienților cu ajutorul căsuței noastre universale de mesaje.

Statistic icon

Bogat în caracteristici

Oferirea de asistență va fi floare la ureche cu cele peste 175 de caracteristici de birou de asistență de care dispune LiveAgent.

Intercom vs. LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar.
Intercom
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor. Intercom oferă sistem de gestionare a tichetelor.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații directe. Intercom oferă conversații directe.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri. Intercom nu oferă centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire. Intercom oferă portal de autoservire.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook. Intercom oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter. Intercom oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram. Intercom nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber. Intercom nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe. Intercom oferă bază de cunoștințe.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți. Intercom oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli. Intercom oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API. Intercom oferă funcții API.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR. Intercom nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video. Intercom nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat. Intercom nu oferă istoric nelimitat.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate. Intercom oferă pagini de internet nelimitate.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații. Intercom nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate. Intercom oferă mesaje/tichete nelimitate.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor. Intercom nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7. Intercom oferă asistență nelimitată 24/7.

undraw social notifications ro8o

Alternativă puternică la Intercom

Obținerea celui mai bun raport preț-calitate pentru bugetul de care dispuneți este crucială atunci când căutați un program excelent de birou de asistență. Intercom oferă trei pachete de bază diferite și caracteristici de completare. LiveAgent oferă 4 pachete de bază la prețuri competitive, precum și caracteristici suplimentare, cum ar fi integrarea rețelelor sociale. Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Intercom cu funcționalități complete, luați în considerare LiveAgent. Avem un flux hibrid de tichete, o căsuță de mesaje omnicanal unificată, funcții de raportare și analiză, automatizare, ludificare și multe altele!

Încercați-l astăzi

Beneficiați de o privire de ansamblu asupra serviciului pentru clienți

Uitați-vă peste utilizare, statistici, evaluați rapoartele de performanță și aflați din evaluările privind satisfacția clienților.

analytics reporting customer support tool

Cea mai rapidă interfață de conversații

Dacă sunteți în căutare de o alternativă la Intercom, iar viteza este un factor important pentru dumneavoastră, LiveAgent poate fi ceea ce căutați. LiveAgent dispune de cea mai rapidă interfață de conversații de pe piață, având o viteză de afișare de doar 2,5 secunde.

O interfață rapidă de conversații este cea mai bună soluție dacă doriți să transformați eficient un vizitator al paginii într-un client. Conform unui raport eMarketer, 35% dintre persoane au efectuat o achiziție după utilizarea conversațiilor directe.

Startup Job
undraw connected world wuay

Suntem multilingvi

Programul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de limbi diferite (cu traduceri parțiale în unele cazuri) și oferă compatibilitate pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă. Nu lăsați limbile străine să creeze o barieră între dumneavoastră și clienți. Vă suntem alături.

Încercați-l astăzi

De ce să vă mulțumiți cu mai puțin?

LiveAgent este cel mai recenzat program de asistență și evaluat ca numărul 1, acesta fiind motivul pentru care este o alternativă excelentă la Intercom. LiveAgent vă aduce economie de timp și de bani, pentru a vă putea concentra pe ce este important: construirea de relații pline de însemnătate cu clienții.

man and woman receiving awards

Comparație între LiveAgent și Intercom

Verificați și comparați evaluările noastre bazate pe recenziile clienților pe Capterra

intercom vs liveagent capterra
Corectă începând cu 13.01.2020

Vedeți de ce clienții noștri aleg LiveAgent ca alternativa preferată la Intercom

Vă îndemnăm să vedeți ce zic alți clienți despre LiveAgent. LiveAgent a adunat peste 2.800 de recenzii pe diverse piețe de programe informatice, cum ar fi Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Comparați-ne cu alte alternative

Aveți curiozitatea de a vedea unde ne situăm față de alte soluții populare? Aruncați o privire peste paginile noastre de comparație și descoperiți tot ceea ce avem de oferit.

Articole legate deAlternativă la Intercom
LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

Sumarizarea textului de marketing este esențială pentru înțelegerea sa.

LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

Căutați o alternativă la Help Scout? Ați auzit de LiveAgent? Aruncați o privire peste beneficii și aflați de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă.

Alternativă la Help Scout

Descoperă LiveAgent, o alternativă bogată în caracteristici la Help Scout, care ajută la creșterea satisfacției clienților și la reducerea timpului de lucru al agenților.

Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

Căutați o alternativă Groove?

LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x