Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

Asistența pentru clienți este o parte importantă a oricărei afaceri de succes. Și, puteți face cu adevărat minuni cu software-ul potrivit. Doriți o soluție diferită pentru departamentul dvs. de asistență?

Încercați LiveAgent astăzi și vedeți de ce este alegerea potrivită pentru dvs. Ceea ce face din LiveAgent soluția potrivită este un sistem de tichete de încredere, comunicare pe mai multe canale și o selecție largă de caracteristici și integrări.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Veniți în fața clienților dvs. de pretutindeni.
Treceți live. Cu LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică pentru Front

Duceți serviciul clienți la un alt nivel cu software-ul potrivit. LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți comunicarea mai departe cu toate canalele relevante. Emailul, chat-ul live, mediile de socializare (Facebook, Instagram și Twitter), call center-ul, baza de cunoștințe, sunt gata și la dispoziția dvs.

Totul este gestionat printr-un sistem fiabil de tichete, deci nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la comunicarea dezordonată. Totul este sortat automat, așa cum ar trebui.

Cel mai rapid chat live

Chatul live este unul dintre cele mai bune și mai utile instrumente pe care un agent le poate utiliza pentru a comunica cu clienții lui. Este vorba despre comunicarea instantanee, deci trebuie să fie rapidă.

LiveAgent are cel mai rapid chat live de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Mai mult, puteți vedea ce tastează clienții înainte să trimită. Acum puteți oferi cu adevărat un sprijin rapid și puteți fi la curent cu orice situație.

The fastest live chat on the market

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe cereri datorită căsuței noastre de primire universale.

Bogat în caracteristici

Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Do more customer support for less money

Cele mai bune instrumente, preț corect

Un software excelent de asistență pentru clienți nu trebuie să vină cu un preț ridicat. Obțineți instrumentele de care aveți nevoie pentru un preț corect.

LiveAgent are trei planuri la prețuri rezonabile, care sunt pline de instrumente, caracteristici și integrări pentru a vă face fluxul de lucru plăcut și ușor. Tot ce trebuie să faceți este să o alegeți pe cea care se potrivește cel mai mult afacerii dvs. Vedeți planurile noastre plătite și aflați mai multe.

Sunteți gata să încercați programe diferite?

Încă nu v-ați decis să îl schimbați? LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile trec la LiveAgent

Doriți să ne comparați cu alte platforme?

Sunteți curios să vedeți cum ne situăm în raport cu alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă pentru Front
    Depanarea este un proces în care trebuie să găsiți problema și apoi să o rezolvați. Succesul depanării depinde de cât de experimentat este instrumentul de depanare.

    Depanare

    LiveAgent oferă soluții software pentru gestionarea facturării, transferul de apeluri și rezolvarea promptă a tichetelor, facilitând astfel gestionarea eficientă a clienților. Oferă, de asemenea, un portal de asistență și integrări utile pentru o experiență mai bună.

    Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

    Căutați o alternativă la Gorgias?

    LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

    Aveți grijă de facturare, facturi, autorizări de plată și multe altele cu instrumentele și integrările de facturare pentru LiveAgent.

    Gestionarea facturării

    Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.

    LiveAgent vă oferă o căsuță de e-mail partajată a companiei care permite personalului dvs. să împartă volumul de muncă al agenților indisponibili. Citiți despre avantajele software-ului pentru succesul clienților.

    Software pentru succesul clienților pentru o experiență mai bună a clienților

    LiveAgent oferă o soluție multi-canal pentru afacerea dvs., integrând toate formele de comunicare a clienților într-un singur software. Cu instrumente puternice pentru succesul clienților, vă ajută să comunicați eficient și să urmăriți și să răspundeți la cererile clienților. Este potrivit pentru companii de toate dimensiunile și se adaptează la nevoile dvs. personale.

    LiveAgent oferă suport prin email, live chat, rețele de socializare, call center și o bază de informații. LiveAgent deține cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde.

    Sunteți în căutarea unei alternative la Pure Chat?

    LiveAgent este alternativa perfectă la Pure Chat, oferind mai multe opțiuni de contact și suport pentru clienți, inclusiv email, live chat, rețele de socializare și call center. Cu un sistem eficient de gestionare a tichetelor, vă puteți concentra pe oferirea unui suport de calitate.

    Asistența pentru clienți este un set de servicii furnizate de o companie către client. Este, de asemenea, o parte a managementului relațiilor cu clienții.

    Asistența pentru clienți

    LiveAgent oferă o sistem complet de gestionare a relațiilor cu clienții, inclusiv chat în timp real, asistență prin e-mail, apeluri telefonice și integrări alternative. Cu LiveAgent, companiile pot oferi suport excelent pentru clienți, îmbunătățind eficiența și satisfacția acestora.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x