Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

Asistența pentru clienți este o parte importantă a oricărei afaceri de succes. Și, puteți face cu adevărat minuni cu software-ul potrivit. Doriți o soluție diferită pentru departamentul dvs. de asistență?

Încercați LiveAgent astăzi și vedeți de ce este alegerea potrivită pentru dvs. Ceea ce face din LiveAgent soluția potrivită este un sistem de tichete de încredere, comunicare pe mai multe canale și o selecție largă de caracteristici și integrări.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Veniți în fața clienților dvs. de pretutindeni.
Treceți live. Cu LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică pentru Front

Duceți serviciul clienți la un alt nivel cu software-ul potrivit. LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți comunicarea mai departe cu toate canalele relevante. Emailul, chat-ul live, mediile de socializare (Facebook, Instagram și Twitter), call center-ul, baza de cunoștințe, sunt gata și la dispoziția dvs.

Totul este gestionat printr-un sistem fiabil de tichete, deci nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la comunicarea dezordonată. Totul este sortat automat, așa cum ar trebui.

Cel mai rapid chat live

Chatul live este unul dintre cele mai bune și mai utile instrumente pe care un agent le poate utiliza pentru a comunica cu clienții lui. Este vorba despre comunicarea instantanee, deci trebuie să fie rapidă.

LiveAgent are cel mai rapid chat live de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Mai mult, puteți vedea ce tastează clienții înainte să trimită. Acum puteți oferi cu adevărat un sprijin rapid și puteți fi la curent cu orice situație.

The fastest live chat on the market

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe cereri datorită căsuței noastre de primire universale.

Bogat în caracteristici

Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Do more customer support for less money

Cele mai bune instrumente, preț corect

Un software excelent de asistență pentru clienți nu trebuie să vină cu un preț ridicat. Obțineți instrumentele de care aveți nevoie pentru un preț corect.

LiveAgent are trei planuri la prețuri rezonabile, care sunt pline de instrumente, caracteristici și integrări pentru a vă face fluxul de lucru plăcut și ușor. Tot ce trebuie să faceți este să o alegeți pe cea care se potrivește cel mai mult afacerii dvs. Vedeți planurile noastre plătite și aflați mai multe.

Sunteți gata să încercați programe diferite?

Încă nu v-ați decis să îl schimbați? LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile trec la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternativă pentru Front
LiveAgent este o soluție optimizată de suport clienți de care poate beneficia afacerea dvs. Având instrumente utile, acoperire pe multiple canale și peste 175 de funcționalități, LiveAgent este alegerea potrivită pentru afacerea dvs. Widget-ul de live chat este cel mai rapid de pe piață, având o viteză de afișare de 2,5 secunde.

Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?

LiveAgent este un software pentru serviciul clienți care oferă soluții eficiente, cum ar fi telefonie VoIP și gestionarea e-mailurilor. oferă soluții eficiente, cum ar fi telefonie VoIP și gestionarea e-mailurilor.

Treceți de la LeadDesk la LiveAgent și descoperiți avantajele, cum ar fi suportul excelent pe mai multe canale, cel mai rapid chat live și multe altele.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?

LiveAgent oferă asistență excelentă și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Este o soluție completă pentru suportul clienților, cu șabloane de răspuns adaptate și soluții de asistență pe rețelele sociale.

Clienții care folosesc găzduirea dvs. au nevoie de ajutor mai bun? Oferiți-le cu software-ul potrivit. Încercați LiveAgent, 14 zile gratuit, fără alte obligații atașate.

Software de asistență pentru industria de găzduire web

LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este un software pentru servicii clienți ce oferă soluții variate de comunicare și gestionare a clienților. Platforma include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor.

Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent oferă mai mult decât opțiunea de email. Acoperă toate canalele relevante de comunicare. LiveAgent deține de cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. LiveAgent permite de asemenea integrarea opțiunii de call center.

Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?

Stimulentele pentru clienți cresc vânzările și fidelitatea la brand. LiveAgent oferă o bună gestionare a clienților, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile.

Liveagent lucrează în prezent la un plugin de migrare zopim. Liveagent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum huawei, bmw, yamaha, o2 și universitatea oxford.

Treceți de la Zopim la LiveAgent?

LiveAgent oferă soluții de asistență cu peste 179 de caracteristici și 40 de integrări, inclusiv suport 24/7. Migrați de la Zopim și beneficiați de avantajele oferite de LiveAgent.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație