Căutați o alternativă la Drift?

Căutați o modalitate alternativă de a comunica cu clienții dvs., de a-i convinge să cumpere produsul dvs. și de a le oferi asistență?

LiveAgent este răspunsul potrivit pentru compania dvs. Oferiți asistență prin e-mail, chat live ultra rapid, rețele sociale, call center sau bază de cunoștințe. LiveAgent are mai mult de 175 de funcții, peste 40 de integrări și o interfață pentru a vă ajuta să vă măriți fluxul de lucru. Citiți mai departe pentru a afla mai multe!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Serviciul de asistență pentru clienți este despre relații.
Serviți-vă clienții cu LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

O alternativă puternică la Drift

Oferiți serviciului dvs. de asistență pentru clienți o soluție diferită și acordați-le clienților dvs. mai multe opțiuni atunci când vine vorba de comunicarea dintre dvs. și ei.

În plus, primiți tot ce aveți nevoie într-un singur pachet. Nu este nevoie să plătiți pentru instrumente separate. Cu planurile noastre, le veți putea alege exact pe acelea de care aveți nevoie și le veți putea utiliza la maximum.

Cel mai rapid widget de chat live

Chatul live este un instrument esențial atunci când vine vorba de furnizarea de asistență pentru clienți. Întrucât este vorba de comunicare instantanee, viteza ar trebui să fie prioritatea numărul 1.

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu afișarea vitezei de chat la 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid decât atât. Nu vă țineți vizitatorii în așteptare și transformați-i în clienți plătitori.

The fastest live chat on the market

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Bogat în caracteristici

Peste 175 de caracteristici pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări ale clienților datorită căsuței noastre poștale universale.

Do more customer support for less money

Totul la un singur preț

Nu este nevoie să cumpărați e-mail, chat live sau orice alte caracteristici separat. Puteți obține totul într-un singur pachet cu un preț excelent. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite ale LiveAgent, care sunt pline de instrumente, caracteristici și integrări pentru a vă facilita fluxul de lucru.

În cazul în care doriți cu adevărat, puteți cumpăra funcții separate pentru a adăuga ceva suplimentar la planul dvs. și pentru a oferi o asistență mai bună.

Sunteți gata să comutați?

Oferiți angajaților dvs. soluția supremă pentru furnizarea de asistență.

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai bine evaluat software pentru biroul de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile au trecut la LiveAgent

Doriți să ne comparați cu alte programe de chat live?

Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții populare de chat live? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă la Drift
    LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

    Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

    Sumarizarea textului de marketing este esențială pentru înțelegerea sa.

    Depanarea este un proces în care trebuie să găsiți problema și apoi să o rezolvați. Succesul depanării depinde de cât de experimentat este instrumentul de depanare.

    Depanare

    LiveAgent oferă soluții software pentru gestionarea facturării, transferul de apeluri și rezolvarea promptă a tichetelor, facilitând astfel gestionarea eficientă a clienților. Oferă, de asemenea, un portal de asistență și integrări utile pentru o experiență mai bună.

    Integrarea Sendy vă permite să gestionați campaniile de email direct din LiveAgent. Pur și simplu integrați Sendy cu ajutorul Zapier și începeți să-l folosiți.

    Sendy

    Marketingul prin e-mail și serviciul de chat sunt esențiale pentru comunicarea eficientă cu clienții. LiveAgent oferă șabloane de e-mail și soluții adaptate pentru îmbunătățirea experienței clienților în industria de găzduire web. Integrarea Sendy cu LiveAgent vă permite să creați și să monitorizați campanii de email, oferind un flux eficient de lucru și informații accesibile despre abonați.

    Transformați mai mulți vizualizatori de site-uri web în clienți plătitori cu funcțiile de comerț electronic ale LiveAgent. Widget-ul nostru de chat live este simplu de utilizat și aduce rezultate.

    Comerț electronic

    Using LiveAgent can improve customer service, save time, and increase satisfaction and sales. Email recommendation templates can be easily implemented for e-commerce marketing. Personalizing content is crucial for better customer engagement and purchases. Using tags with LiveAgent can help with organization and reports. LiveAgent is a great alternative to Gorgias for better and more efficient customer communication. Overall, e-commerce recommendation marketing and personalization with LiveAgent can lead to more satisfied customers and increased sales.

    LiveAgent oferă suport prin email, live chat, rețele de socializare, call center și o bază de informații. LiveAgent deține cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde.

    Sunteți în căutarea unei alternative la Pure Chat?

    LiveAgent este alternativa perfectă la Pure Chat, oferind mai multe opțiuni de contact și suport pentru clienți, inclusiv email, live chat, rețele de socializare și call center. Cu un sistem eficient de gestionare a tichetelor, vă puteți concentra pe oferirea unui suport de calitate.

    O conversație este un schimb de mesaje de obicei între un client și un agent. Conversația se transformă în tichet.

    Conversația

    Tipurile de dialog (telefon, email, chat live etc.) și îmbunătățirea comunicării cu clienții prin programe de suport, cum ar fi LiveAgent. Sfaturi pentru începerea și încheierea conversațiilor, utilizarea funcționalităților specifice și gestionarea clienților nervoși.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x