Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Căutați o alternativă la Drift?

Căutați o modalitate alternativă de a comunica cu clienții dvs., de a-i convinge să cumpere produsul dvs. și de a le oferi asistență?

LiveAgent este răspunsul potrivit pentru compania dvs. Oferiți asistență prin e-mail, chat live ultra rapid, rețele sociale, call center sau bază de cunoștințe. LiveAgent are mai mult de 175 de funcții, peste 40 de integrări și o interfață pentru a vă ajuta să vă măriți fluxul de lucru. Citiți mai departe pentru a afla mai multe!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Serviciul de asistență pentru clienți este despre relații.
Serviți-vă clienții cu LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

O alternativă puternică la Drift

Oferiți serviciului dvs. de asistență pentru clienți o soluție diferită și acordați-le clienților dvs. mai multe opțiuni atunci când vine vorba de comunicarea dintre dvs. și ei.

În plus, primiți tot ce aveți nevoie într-un singur pachet. Nu este nevoie să plătiți pentru instrumente separate. Cu planurile noastre, le veți putea alege exact pe acelea de care aveți nevoie și le veți putea utiliza la maximum.

Cel mai rapid widget de chat live

Chatul live este un instrument esențial atunci când vine vorba de furnizarea de asistență pentru clienți. Întrucât este vorba de comunicare instantanee, viteza ar trebui să fie prioritatea numărul 1.

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu afișarea vitezei de chat la 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid decât atât. Nu vă țineți vizitatorii în așteptare și transformați-i în clienți plătitori.

The fastest live chat on the market

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Statistic icon

Bogat în caracteristici

Peste 175 de caracteristici pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Money Bag

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.

Increase icon

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări ale clienților datorită căsuței noastre poștale universale.

Do more customer support for less money

Totul la un singur preț

Nu este nevoie să cumpărați e-mail, chat live sau orice alte caracteristici separat. Puteți obține totul într-un singur pachet cu un preț excelent. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite ale LiveAgent, care sunt pline de instrumente, caracteristici și integrări pentru a vă facilita fluxul de lucru.

În cazul în care doriți cu adevărat, puteți cumpăra funcții separate pentru a adăuga ceva suplimentar la planul dvs. și pentru a oferi o asistență mai bună.

Sunteți gata să comutați?

Oferiți angajaților dvs. soluția supremă pentru furnizarea de asistență.

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai bine evaluat software pentru biroul de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce companiile au trecut la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație