Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați săturat de programul informatic actual de conversații directe?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de conversații directe de pe piață.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Descoperiți cele mai bune alternative de conversații directe

Sistemul actual de conversații directe nu se ridică la așteptările dumneavoastră? Sunteți gata pentru o alternativă de conversații directe?

Comparația noastră amănunțită va pune în prim-plan cele mai populare soluții de conversații directe, caracteristicile acestora și evaluările clienților!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Caracteristici LiveAgent LiveChat Inc.
Comparați LiveChat Inc. cu LiveAgent.
Intercom
Comparați Intercom cu LiveAgent.
Zendesk
Comparați Zendesk cu LiveAgent.
Olark
Comparați Olark cu LiveAgent.
Evaluare
Evaluări generale ale programului informatic de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
LiveChat Inc. a primit o evaluare generală de 4,6 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Intercom a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zendesk a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Olark a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
Ușurința utilizării
Evaluări ale ușurinței de utilizare de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
LiveAgent este evaluat cu 4,6 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveChat Inc. este evaluat cu 4,7 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,4
Intercom este evaluat cu 4,4 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zendesk este evaluat cu 4,3 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
Olark este evaluat cu 4,7 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Serviciile de asistență pentru clienți
Evaluări ale serviciilor de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
LiveChat Inc. este evaluat cu 4,6 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Intercom este evaluat cu 4,3 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,2
Zendesk este evaluat cu 4,2 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
Olark este evaluat cu 4,6 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Raportul calitate-preț
Evaluări ale raportului calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
LiveChat Inc. este evaluat cu 4,5 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,0
Intercom este evaluat cu 4,0 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,1
Zendesk este evaluat cu 4,1 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Olark este evaluat cu 4,5 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Preț
Prețul programului informatic în USD pe agent pe lună.
29-39$/lună/agent Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
19-59$/lună/agent Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
39-49$/lună/agent Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
49-99$/lună/agent Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
19$/lună/agent Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
Replici planificate
Creați răspunsuri predefinite la întrebări frecvente și implementați-le cu un singur clic.
LiveAgent oferă replici planificate.
LiveChat Inc. oferă replici planificate.
Intercom oferă replici planificate.
Zendesk oferă replici planificate.
Olark oferă replici planificate.
Strategie de marcă personalizabilă
Opțiune de utilizare a unei etichete albe (fără marcă).
LiveAgent oferă strategie de marcă personalizabilă.
LiveChat Inc. oferă strategie de marcă personalizabilă.
Intercom oferă strategie de marcă personalizabilă.
Zendesk oferă strategie de marcă personalizabilă.
Olark oferă strategie de marcă personalizabilă.
Orientare în funcție de locație
Trimiteți vizitatorilor paginii de internet invitații personalizate la conversație sau afișați butoane de conversație multilingve personalizate în funcție de locația geografică a acestora.
LiveAgent oferă orientare în funcție de locație.
LiveChat Inc. oferă orientare în funcție de locație.
Intercom oferă orientare în funcție de locație.
Zendesk oferă orientare în funcție de locație.
Olark oferă orientare în funcție de locație.
Formular de perioadă de inactivitate
Permiteți vizitatorilor paginii de internet să vă contacteze în afara orelor de lucru prin intermediul formularelor de conversații inactive, care sunt transformate instantaneu în tichete și la care se poate răspunde pe durata orelor de lucru.
LiveAgent oferă formulare de perioadă de inactivitate.
LiveChat Inc. oferă formulare de perioadă de inactivitate.
Intercom nu oferă formulare de perioadă de inactivitate.
Zendesk oferă formulare de perioadă de inactivitate.
Olark oferă formulare de perioadă de inactivitate.
Invitații proactive la conversație
Invitați automat la conversație vizitatorii paginii în funcție de reguli predefinite.
LiveAgent oferă invitații proactive la conversație.
LiveChat Inc. oferă invitații proactive la conversație.
Intercom oferă invitații proactive la conversație.
Zendesk oferă invitații proactive la conversație.
Olark oferă invitații proactive la conversație.
Partajarea ecranului
Partajarea ecranului între clienți și agenți pentru soluționarea mai rapidă a problemelor.
LiveAgent oferă partajarea ecranului.
LiveChat Inc. oferă partajarea ecranului.
Intercom nu oferă partajarea ecranului.
Zendesk nu oferă partajarea ecranului.
Olark nu oferă partajarea ecranului.
Transferuri/direcționare
Direcționați automat sau transferați manual conversațiile către agenții cel mai bine pregătiți să răspundă întrebărilor clienților.
LiveAgent oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
LiveChat Inc. oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
Intercom oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
Zendesk oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
Olark oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
Integrări terțe
Integrări cu programe informatice, instrumente și rețele populare, cum ar fi rețele sociale, sisteme CRM sau procesatori de plăți.
LiveAgent oferă integrări terțe.
LiveChat Inc. oferă integrări terțe.
Intercom oferă integrări terțe.
Zendesk oferă integrări terțe.
Olark oferă integrări terțe.
Previzualizare mesaje
Vizualizarea în timp real a ce tastează clientul în caseta de conversații.
LiveAgent oferă previzualizarea mesajelor.
LiveChat Inc. oferă previzualizarea mesajelor.
Intercom nu oferă previzualizarea mesajelor.
Zendesk nu oferă previzualizarea mesajelor.
Olark nu oferă previzualizarea mesajelor.
Istoric de conversații nelimitat
Nu există limită pentru numărul de transcrieri de conversații stocate și care pot fi consultate ulterior oricând.
LiveAgent oferă istoric de conversații nelimitat.
Doar în planurile cu 39$+/lună În LiveChat Inc., istoricul de conversații nelimitat nu este disponibil în planul de 19$ pe agent pe lună.
Intercom oferă istoric de conversații nelimitat.
Zendesk oferă istoric de conversații nelimitat.
Olark oferă istoric de conversații nelimitat.
Monitorizare nelimitată a vizitatorilor
Nu există limită pentru numărul de vizitatori ai paginii de internet care poate fi monitorizat.
LiveAgent oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
LiveChat Inc. oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
Intercom oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
Zendesk oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
Olark oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
Etichete de conversații
Adăugați etichete la orice conversație, pentru a vizualiza conținutul acesteia dintr-o privire sau pentru a fi mai ușor de găsit.
LiveAgent oferă etichete de conversații/etichetarea conversațiilor.
Doar în planurile cu 39$+/lună În LiveChat Inc., etichetele de conversații nu sunt disponibile în planul de 19$ pe agent pe lună.
Intercom oferă etichete de conversații/etichetarea conversațiilor.
Zendesk oferă etichete de conversații/etichetarea conversațiilor.
Olark oferă etichete de conversații/etichetarea conversațiilor.

De încredere pentru peste 30.000 de companii și 150 de milioane de utilizatori finali

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Monitorizați comportamentul și interacționați la momentul potrivit

Convertiți vizitatorii paginii de internet în clienți plătitori, folosind invitațiile la conversație personalizate, bazate pe informații CRM și urmărirea comportamentului.

Aflați pe care pagină navighează fiecare client, pentru cât timp și cine i-a recomandat pagina dumneavoastră de internet.

Îmbunătățiți eficiența agenților cu mesaje planificate

Economisiți până la 15 ore de lucru în fiecare săptămână, răspunzând la întrebări frecvente cu mesaje planificate.

Creați un număr nelimitat de răspunsuri și implementați-le cu un singur clic.

Canned messages Macros LiveAgent
live chat

Configurați-vă sistemul de conversații directe în doar câteva secunde

Copiați și lipiți un fragment din codul nostru în pagina dumneavoastră de internet și începeți să urmăriți și să conversați cu vizitatorii paginii în timp real.

Personalizați cu doar câteva clicuri

Selectați butoane de conversație, ferestre de conversație și formulare de preconversație și de perioade de inactivitate din galeria noastră sau creați-vă propriile elemente cu CSS personalizat.

LiveAgent-customize-chat-window

Fiți la curent

Anticipați nevoile clienților, aruncând o privire pe furiș la ce tastează în caseta de conversații înainte să trimită mesajul.

Amplificați experiența pozitivă cu sistemul nostru CRM încorporat, care vă permite să vizualizați toate informațiile clienților, achizițiile trecute și solicitările anterioare.

integrated kb 2

Asistență fără efort care duce la creșterea vânzărilor

Oferiți-le clienților dumneavoastră instrumente de autoajutor integrate direct în interfața de conversații. Diminuați volumul de tichete și creșteți vânzările cu alternativa noastră de conversații directe începând de astăzi!

Puneți capăt serviciilor proaste pentru clienți

Monitorizați performanța echipei.

Ajustați turele agenților în funcție de volumele de tichete și de orele de vârf, monitorizați cine cu cine conversează, vedeți ce spun aceștia și învățați din evaluările agenților.

Reports-Liveagent-feature

Uniți punctele

Ajunge cu ghicitul și presupusul.

Urmăriți traseul de soluționare a tichetului clientului de la început până la sfârșit, pe mai multe canale, într-un singur fir de tichete.

Oferiți asistență neîntreruptă

LiveAgent vă oferă o funcție pentru conversații inactive care permite vizitatorilor paginii de internet să vă contacteze și în afara orelor de lucru.

Aflați mai multe despre alternativa noastră de conversații directe

contact form side
Real-time-chat

100% adaptabil și scalabil

Alternativa noastră de conversații directe este 100% scalabilă și personalizabilă, indiferent că afacerea este în creștere sau că trebuie reduse costurile ocazional.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

De ce este LiveAgent cea mai bună alternativă de conversații directe?

Pentru că cea mai bună alternativă de conversații directe oferă caracteristici suplimentare fără niciun cost în plus!

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Comparați sistemul de conversații directe al LiveAgent cu interfețele de conversații ale competitorilor și aflați care soluție oferă cel mai bun raport calitate-preț pentru biroul dumneavoastră de asistență.

Clienții noștri o spun cel mai bine

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

De ce ar trebui să optați pentru LiveAgent ca alternativă de conversații directe?

Cu LiveAgent, aveți controlul asupra serviciilor de asistență prin conversații directe. Soluția noastră dematerializată vă pune la dispoziție un birou de asistență ușor de utilizat și gestionat. Tarifarea este simplă și plătiți doar ceea ce utilizați. Puteți adăuga, modifica sau șterge agenți și servicii.

Ce fel de caracteristici de conversații directe oferă LiveAgent?

LiveAgent oferă o multitudine de caracteristici pentru conversații directe, cum ar fi istoric de conversații, prezentare generală a conversațiilor, vizitatori virtuali, conversații interne, distribuirea conversațiilor și multe altele.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație