Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de conversații directe de pe piață.
  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați alternative pentru conversații directe?

Sistemul actual de conversații directe nu se ridică la așteptările dumneavoastră? Sunteți gata pentru o alternativă de conversații directe?

Comparația noastră amănunțită va pune în prim-plan cele mai populare soluții de conversații directe, caracteristicile acestora și evaluările clienților!

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Caracteristici LiveAgent LiveChat Inc.
Comparați LiveChat Inc. cu LiveAgent.
Intercom
Comparați Intercom cu LiveAgent.
Zendesk
Comparați Zendesk cu LiveAgent.
Olark
Comparați Olark cu LiveAgent.
Evaluare
Evaluări generale ale programului informatic de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
LiveChat Inc. a primit o evaluare generală de 4,6 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Intercom a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zendesk a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Olark a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
Ușurința utilizării
Evaluări ale ușurinței de utilizare de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
LiveAgent este evaluat cu 4,6 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveChat Inc. este evaluat cu 4,7 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,4
Intercom este evaluat cu 4,4 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zendesk este evaluat cu 4,3 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
Olark este evaluat cu 4,7 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Serviciile de asistență pentru clienți
Evaluări ale serviciilor de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
LiveChat Inc. este evaluat cu 4,6 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Intercom este evaluat cu 4,3 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,2
Zendesk este evaluat cu 4,2 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
Olark este evaluat cu 4,6 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Raportul calitate-preț
Evaluări ale raportului calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
LiveChat Inc. este evaluat cu 4,5 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,0
Intercom este evaluat cu 4,0 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,1
Zendesk este evaluat cu 4,1 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
Olark este evaluat cu 4,5 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Preț
Prețul programului informatic în USD pe agent pe lună.
29-49$/lună/agent Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
19-59$/lună/agent Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
39-49$/lună/agent Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
49-99$/lună/agent Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
19$/lună/agent Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
Replici planificate
Creați răspunsuri predefinite la întrebări frecvente și implementați-le cu un singur clic.
LiveAgent oferă replici planificate.
LiveChat Inc. oferă replici planificate.
Intercom oferă replici planificate.
Zendesk oferă replici planificate.
Olark oferă replici planificate.
Strategie de marcă personalizabilă
Opțiune de utilizare a unei etichete albe (fără marcă).
LiveAgent oferă strategie de marcă personalizabilă.
LiveChat Inc. oferă strategie de marcă personalizabilă.
Intercom oferă strategie de marcă personalizabilă.
Zendesk oferă strategie de marcă personalizabilă.
Olark oferă strategie de marcă personalizabilă.
Orientare în funcție de locație
Trimiteți vizitatorilor paginii de internet invitații personalizate la conversație sau afișați butoane de conversație multilingve personalizate în funcție de locația geografică a acestora.
LiveAgent oferă orientare în funcție de locație.
LiveChat Inc. oferă orientare în funcție de locație.
Intercom oferă orientare în funcție de locație.
Zendesk oferă orientare în funcție de locație.
Olark oferă orientare în funcție de locație.
Formular de perioadă de inactivitate
Permiteți vizitatorilor paginii de internet să vă contacteze în afara orelor de lucru prin intermediul formularelor de conversații inactive, care sunt transformate instantaneu în tichete și la care se poate răspunde pe durata orelor de lucru.
LiveAgent oferă formulare de perioadă de inactivitate.
LiveChat Inc. oferă formulare de perioadă de inactivitate.
Intercom nu oferă formulare de perioadă de inactivitate.
Zendesk oferă formulare de perioadă de inactivitate.
Olark oferă formulare de perioadă de inactivitate.
Invitații proactive la conversație
Invitați automat la conversație vizitatorii paginii în funcție de reguli predefinite.
LiveAgent oferă invitații proactive la conversație.
LiveChat Inc. oferă invitații proactive la conversație.
Intercom oferă invitații proactive la conversație.
Zendesk oferă invitații proactive la conversație.
Olark oferă invitații proactive la conversație.
Partajarea ecranului
Partajarea ecranului între clienți și agenți pentru soluționarea mai rapidă a problemelor.
LiveAgent oferă partajarea ecranului.
LiveChat Inc. oferă partajarea ecranului.
Intercom nu oferă partajarea ecranului.
Zendesk nu oferă partajarea ecranului.
Olark nu oferă partajarea ecranului.
Transferuri/direcționare
Direcționați automat sau transferați manual conversațiile către agenții cel mai bine pregătiți să răspundă întrebărilor clienților.
LiveAgent oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
LiveChat Inc. oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
Intercom oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
Zendesk oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
Olark oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
Integrări terțe
Integrări cu programe informatice, instrumente și rețele populare, cum ar fi rețele sociale, sisteme CRM sau procesatori de plăți.
LiveAgent oferă integrări terțe.
LiveChat Inc. oferă integrări terțe.
Intercom oferă integrări terțe.
Zendesk oferă integrări terțe.
Olark oferă integrări terțe.
Previzualizare mesaje
Vizualizarea în timp real a ce tastează clientul în caseta de conversații.
LiveAgent oferă previzualizarea mesajelor.
LiveChat Inc. oferă previzualizarea mesajelor.
Intercom nu oferă previzualizarea mesajelor.
Zendesk nu oferă previzualizarea mesajelor.
Olark nu oferă previzualizarea mesajelor.
Istoric de conversații nelimitat
Nu există limită pentru numărul de transcrieri de conversații stocate și care pot fi consultate ulterior oricând.
LiveAgent oferă istoric de conversații nelimitat.
Doar în planurile cu 39$+/lună În LiveChat Inc., istoricul de conversații nelimitat nu este disponibil în planul de 19$ pe agent pe lună.
Intercom oferă istoric de conversații nelimitat.
Zendesk oferă istoric de conversații nelimitat.
Olark oferă istoric de conversații nelimitat.
Monitorizare nelimitată a vizitatorilor
Nu există limită pentru numărul de vizitatori ai paginii de internet care poate fi monitorizat.
LiveAgent oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
LiveChat Inc. oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
Intercom oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
Zendesk oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
Olark oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
Etichete de conversații
Adăugați etichete la orice conversație, pentru a vizualiza conținutul acesteia dintr-o privire sau pentru a fi mai ușor de găsit.
LiveAgent oferă etichete de conversații/etichetarea conversațiilor.
Doar în planurile cu 39$+/lună În LiveChat Inc., etichetele de conversații nu sunt disponibile în planul de 19$ pe agent pe lună.
Intercom oferă etichete de conversații/etichetarea conversațiilor.
Zendesk oferă etichete de conversații/etichetarea conversațiilor.
Olark oferă etichete de conversații/etichetarea conversațiilor.

De încredere pentru peste 30.000 de companii și 150 de milioane de utilizatori finali

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Monitorizați comportamentul și interacționați la momentul potrivit

Convertiți vizitatorii paginii de internet în clienți plătitori, folosind invitațiile la conversație personalizate, bazate pe informații CRM și urmărirea comportamentului.

Aflați pe care pagină navighează fiecare client, pentru cât timp și cine i-a recomandat pagina dumneavoastră de internet.

Îmbunătățiți eficiența agenților cu mesaje planificate

Economisiți până la 15 ore de lucru în fiecare săptămână, răspunzând la întrebări frecvente cu mesaje planificate.

Creați un număr nelimitat de răspunsuri și implementați-le cu un singur clic.,/p>

Canned messages (Macros) in LiveAgent

Configurați-vă sistemul de conversații directe în doar câteva secunde

Copiați și lipiți un fragment din codul nostru în pagina dumneavoastră de internet și începeți să urmăriți și să conversați cu vizitatorii paginii în timp real.

Personalizați cu doar câteva clicuri

Selectați butoane de conversație, ferestre de conversație și formulare de preconversație și de perioade de inactivitate din galeria noastră sau creați-vă propriile elemente cu CSS personalizat.

Customize your chat window in LiveAgent

Fiți la curent

Anticipați nevoile clienților, aruncând o privire pe furiș la ce tastează în caseta de conversații înainte să trimită mesajul.

Amplificați experiența pozitivă cu sistemul nostru CRM încorporat, care vă permite să vizualizați toate informațiile clienților, achizițiile trecute și solicitările anterioare.

Asistență fără efort care duce la creșterea vânzărilor

Oferiți-le clienților dumneavoastră instrumente de autoajutor integrate direct în interfața de conversații. Diminuați volumul de tichete și creșteți vânzările cu alternativa noastră de conversații directe începând de astăzi!

Puneți capăt serviciilor proaste pentru clienți

Monitorizați performanța echipei.

Ajustați turele agenților în funcție de volumele de tichete și de orele de vârf, monitorizați cine cu cine conversează, vedeți ce spun aceștia și învățați din evaluările agenților.

Reports feature by LiveAgent

Uniți punctele

Ajunge cu ghicitul și presupusul.

Urmăriți traseul de soluționare a tichetului clientului de la început până la sfârșit, pe mai multe canale, într-un singur fir de tichete.

Oferiți asistență neîntreruptă

LiveAgent vă oferă o funcție pentru conversații inactive care permite vizitatorilor paginii de internet să vă contacteze și în afara orelor de lucru.

Aflați mai multe despre alternativa noastră de conversații directe

LiveAgent side contact form
Real-time chat examples in LiveAgent

100% adaptabil și scalabil

Alternativa noastră de conversații directe este 100% scalabilă și personalizabilă, indiferent că afacerea este în creștere sau că trebuie reduse costurile ocazional.

Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

De ce este LiveAgent cea mai bună alternativă de conversații directe?

Pentru că cea mai bună alternativă de conversații directe oferă caracteristici suplimentare fără niciun cost în plus!

Centru de apeluri

Bază de cunoștințe

Asistență pe rețele sociale

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Comparați sistemul de conversații directe al LiveAgent cu interfețele de conversații ale competitorilor și aflați care soluție oferă cel mai bun raport calitate-preț pentru biroul dumneavoastră de asistență.

Clienții noștri o spun cel mai bine

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x