Sistemul actual de conversații directe nu se ridică la așteptările dumneavoastră? Sunteți gata pentru o alternativă de conversații directe?
Comparația noastră amănunțită va pune în prim-plan cele mai populare soluții de conversații directe, caracteristicile acestora și evaluările clienților!
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați gratuit cea mai rapidă interfață de conversații directe! Nu este necesar cardul bancar.
|
LiveChat Inc.
Comparați LiveChat Inc. cu LiveAgent.
|
Intercom
Comparați Intercom cu LiveAgent.
|
Zendesk
Comparați Zendesk cu LiveAgent.
|
Olark
Comparați Olark cu LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Evaluare
Evaluări generale ale programului informatic de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
LiveAgent a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,6
LiveChat Inc. a primit o evaluare generală de 4,6 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,5
Intercom a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
Zendesk a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,5
Olark a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Ușurința utilizării
Evaluări ale ușurinței de utilizare de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,6
LiveAgent este evaluat cu 4,6 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
LiveChat Inc. este evaluat cu 4,7 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,4
Intercom este evaluat cu 4,4 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
Zendesk este evaluat cu 4,3 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
Olark este evaluat cu 4,7 din 5 cu privire la ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Serviciile de asistență pentru clienți
Evaluări ale serviciilor de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,6
LiveChat Inc. este evaluat cu 4,6 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,3
Intercom este evaluat cu 4,3 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,2
Zendesk este evaluat cu 4,2 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,6
Olark este evaluat cu 4,6 din 5 cu privire la serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Raportul calitate-preț
Evaluări ale raportului calitate-preț de la utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,5
LiveChat Inc. este evaluat cu 4,5 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,0
Intercom este evaluat cu 4,0 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,1
Zendesk este evaluat cu 4,1 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
4,5
Olark este evaluat cu 4,5 din 5 cu privire la raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Preț
Prețul programului informatic în USD pe agent pe lună.
|
29-49$/lună/agent
Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
|
19-59$/lună/agent
Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
|
39-49$/lună/agent
Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
|
49-99$/lună/agent
Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
|
19$/lună/agent
Intervalul de preț al planurilor disponibile. Toate planurile sunt facturate lunar în USD. Prețul afișat corespunde cu prețul pentru un singur agent pe lună.
|
Replici planificate
Creați răspunsuri predefinite la întrebări frecvente și implementați-le cu un singur clic.
|
LiveAgent oferă replici planificate.
|
LiveChat Inc. oferă replici planificate.
|
Intercom oferă replici planificate.
|
Zendesk oferă replici planificate.
|
Olark oferă replici planificate.
|
Strategie de marcă personalizabilă
Opțiune de utilizare a unei etichete albe (fără marcă).
|
LiveAgent oferă strategie de marcă personalizabilă.
|
LiveChat Inc. oferă strategie de marcă personalizabilă.
|
Intercom oferă strategie de marcă personalizabilă.
|
Zendesk oferă strategie de marcă personalizabilă.
|
Olark oferă strategie de marcă personalizabilă.
|
Orientare în funcție de locație
Trimiteți vizitatorilor paginii de internet invitații personalizate la conversație sau afișați butoane de conversație multilingve personalizate în funcție de locația geografică a acestora.
|
LiveAgent oferă orientare în funcție de locație.
|
LiveChat Inc. oferă orientare în funcție de locație.
|
Intercom oferă orientare în funcție de locație.
|
Zendesk oferă orientare în funcție de locație.
|
Olark oferă orientare în funcție de locație.
|
Formular de perioadă de inactivitate
Permiteți vizitatorilor paginii de internet să vă contacteze în afara orelor de lucru prin intermediul formularelor de conversații inactive, care sunt transformate instantaneu în tichete și la care se poate răspunde pe durata orelor de lucru.
|
LiveAgent oferă formulare de perioadă de inactivitate.
|
LiveChat Inc. oferă formulare de perioadă de inactivitate.
|
Intercom nu oferă formulare de perioadă de inactivitate.
|
Zendesk oferă formulare de perioadă de inactivitate.
|
Olark oferă formulare de perioadă de inactivitate.
|
Invitații proactive la conversație
Invitați automat la conversație vizitatorii paginii în funcție de reguli predefinite.
|
LiveAgent oferă invitații proactive la conversație.
|
LiveChat Inc. oferă invitații proactive la conversație.
|
Intercom oferă invitații proactive la conversație.
|
Zendesk oferă invitații proactive la conversație.
|
Olark oferă invitații proactive la conversație.
|
Partajarea ecranului
Partajarea ecranului între clienți și agenți pentru soluționarea mai rapidă a problemelor.
|
LiveAgent oferă partajarea ecranului.
|
LiveChat Inc. oferă partajarea ecranului.
|
Intercom nu oferă partajarea ecranului.
|
Zendesk nu oferă partajarea ecranului.
|
Olark nu oferă partajarea ecranului.
|
Transferuri/direcționare
Direcționați automat sau transferați manual conversațiile către agenții cel mai bine pregătiți să răspundă întrebărilor clienților.
|
LiveAgent oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
|
LiveChat Inc. oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
|
Intercom oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
|
Zendesk oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
|
Olark oferă transferarea conversației/direcționarea conversației.
|
Integrări terțe
Integrări cu programe informatice, instrumente și rețele populare, cum ar fi rețele sociale, sisteme CRM sau procesatori de plăți.
|
LiveAgent oferă integrări terțe.
|
LiveChat Inc. oferă integrări terțe.
|
Intercom oferă integrări terțe.
|
Zendesk oferă integrări terțe.
|
Olark oferă integrări terțe.
|
Previzualizare mesaje
Vizualizarea în timp real a ce tastează clientul în caseta de conversații.
|
LiveAgent oferă previzualizarea mesajelor.
|
LiveChat Inc. oferă previzualizarea mesajelor.
|
Intercom nu oferă previzualizarea mesajelor.
|
Zendesk nu oferă previzualizarea mesajelor.
|
Olark nu oferă previzualizarea mesajelor.
|
Istoric de conversații nelimitat
Nu există limită pentru numărul de transcrieri de conversații stocate și care pot fi consultate ulterior oricând.
|
LiveAgent oferă istoric de conversații nelimitat.
|
Doar în planurile cu 39$+/lună
În LiveChat Inc., istoricul de conversații nelimitat nu este disponibil în planul de 19$ pe agent pe lună.
|
Intercom oferă istoric de conversații nelimitat.
|
Zendesk oferă istoric de conversații nelimitat.
|
Olark oferă istoric de conversații nelimitat.
|
Monitorizare nelimitată a vizitatorilor
Nu există limită pentru numărul de vizitatori ai paginii de internet care poate fi monitorizat.
|
LiveAgent oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
|
LiveChat Inc. oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
|
Intercom oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
|
Zendesk oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
|
Olark oferă monitorizare nelimitată a vizitatorilor.
|
Etichete de conversații
Adăugați etichete la orice conversație, pentru a vizualiza conținutul acesteia dintr-o privire sau pentru a fi mai ușor de găsit.
|
LiveAgent oferă etichete de conversații/etichetarea conversațiilor.
|
Doar în planurile cu 39$+/lună
În LiveChat Inc., etichetele de conversații nu sunt disponibile în planul de 19$ pe agent pe lună.
|
Intercom oferă etichete de conversații/etichetarea conversațiilor.
|
Zendesk oferă etichete de conversații/etichetarea conversațiilor.
|
Olark oferă etichete de conversații/etichetarea conversațiilor.
|
Convertiți vizitatorii paginii de internet în clienți plătitori, folosind invitațiile la conversație personalizate, bazate pe informații CRM și urmărirea comportamentului.
Aflați pe care pagină navighează fiecare client, pentru cât timp și cine i-a recomandat pagina dumneavoastră de internet.
Economisiți până la 15 ore de lucru în fiecare săptămână, răspunzând la întrebări frecvente cu mesaje planificate.
Creați un număr nelimitat de răspunsuri și implementați-le cu un singur clic.,/p>
Copiați și lipiți un fragment din codul nostru în pagina dumneavoastră de internet și începeți să urmăriți și să conversați cu vizitatorii paginii în timp real.
Selectați butoane de conversație, ferestre de conversație și formulare de preconversație și de perioade de inactivitate din galeria noastră sau creați-vă propriile elemente cu CSS personalizat.
Anticipați nevoile clienților, aruncând o privire pe furiș la ce tastează în caseta de conversații înainte să trimită mesajul.
Amplificați experiența pozitivă cu sistemul nostru CRM încorporat, care vă permite să vizualizați toate informațiile clienților, achizițiile trecute și solicitările anterioare.
Oferiți-le clienților dumneavoastră instrumente de autoajutor integrate direct în interfața de conversații. Diminuați volumul de tichete și creșteți vânzările cu alternativa noastră de conversații directe începând de astăzi!
Monitorizați performanța echipei.
Ajustați turele agenților în funcție de volumele de tichete și de orele de vârf, monitorizați cine cu cine conversează, vedeți ce spun aceștia și învățați din evaluările agenților.
Ajunge cu ghicitul și presupusul.
Urmăriți traseul de soluționare a tichetului clientului de la început până la sfârșit, pe mai multe canale, într-un singur fir de tichete.
LiveAgent vă oferă o funcție pentru conversații inactive care permite vizitatorilor paginii de internet să vă contacteze și în afara orelor de lucru.
Aflați mai multe despre alternativa noastră de conversații directe
Alternativa noastră de conversații directe este 100% scalabilă și personalizabilă, indiferent că afacerea este în creștere sau că trebuie reduse costurile ocazional.
LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Pentru că cea mai bună alternativă de conversații directe oferă caracteristici suplimentare fără niciun cost în plus!
Comparați sistemul de conversații directe al LiveAgent cu interfețele de conversații ale competitorilor și aflați care soluție oferă cel mai bun raport calitate-preț pentru biroul dumneavoastră de asistență.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.
Căutați o alternativă la Zopim?
Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.
Chat live pentru întreprinderi de afaceri
Invitațiile de chat proactiv și fluierul de lucru personalizabil ajută agenții să ofere un serviciu mai bun clienților. Integrarea chat-ului live pe un site web este ușoară și nu necesită cunoștințe de programare.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date