Sunteți în căutarea unui program care să ofere mai multe decât un live chat? LiveAgent este un centru de asistență cu soluții optimizate pentru afacerea dvs. Oferiți clienților dvs. mai multe opțiuni în ce privește serviciul de suport.
LiveAgent a primit cele mai multe review-uri și este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport mai rapid cu LiveAgent.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Peste 175 de funcționalități pentru a ușura fluxul de lucru și pentru a face munca mai plăcută.
LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește rata de conversie.
Economisiți bani! LiveAgent are un cost mai bun în comparație cu alte soluții de suport clienți.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți! Nu se solicită card bancar. | Olark |
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților. | LiveAgent oferă servicii de ticketing. | Olark nu oferă servicii de ticketing. |
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website. | LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună. | Olark oferă Live Chat în planul tarifar de $19/agent/lună. |
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora. | LiveAgent oferă soluția Call Center. | Olark nu oferă soluția Call Center. |
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe. | LiveAgent oferă portalul de auto-asistență. | Olark nu oferă portalul de auto-asistență. |
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media. | LiveAgent oferă integrare pentru Facebook. | Olark nu oferă integrare pentru Facebook. |
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De semenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program. | LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter. | Olark nu oferă integrarea pentru Twitter. |
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media. | LiveAgent oferă integrare pentru Instagram. | Olark nu oferă integrare pentru Instagram. |
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media. | LiveAgent oferă integrare pentru Viber. | Olark nu nu oferă integrare pentru Viber. |
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să". | LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații. | Olark nu oferă posibilitatea creării bazei de informații. |
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații. | LiveAgent oferă soluția de forum pentru clienți. | Olark nu oferă soluția de forum pentru clienți. |
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive. | LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | Olark oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $19/agent/lună. |
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună. | LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | Olark oferă funcții API cu planul tarifar de $19/agent/lună. |
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent. | LiveAgent oferă soluția IVR. | Olark nu oferă soluția IVR. |
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime. | LiveAgent oferă soluția de apelurilor video. | Olark nu oferă soluția de apelurilor video. |
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând. | LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | Olark oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $19/agent/lună. |
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri. | LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună. | Olark oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $19/agent/lună. |
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs. | LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat. | Olark nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat. |
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete. | LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate. | Olark nu oferă email-uri/tichete nelimitate. |
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrare oricând doriți. | LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri. | Olark nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.. |
Suport permanent, 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate. | LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7. | Olark nu oferă opțiunea de suport permanent, 24/7. |
Live chat este un instrument grozav atunci când este vorba de a oferi asistență clienților. Totuși, faptul că există mai multe modalități prin care un client poate intra în legătură cu agenții, este un lucru semnificativ prin care veți obține rezultate remarcabile pe termen lung.
Live chat este un instrument esențial în oferirea asistenței clienților. Ar trebui să fie rapid, eficient și să poată fi personalizat astfel încât să se potrivească cu imaginea de brand a afacerii dvs. Și ar trebui să fie fulgerător de rapid!
LiveAgent deține cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Cu LiveAgent nu veți avea întârzieri în oferirea unui răspuns.
Oferindu-le clienților și agenților mai multe opțiuni nu presupune alocarea unui buget imens. LiveAgent are trei planuri tarifare care includ cele mai bune instrumente, funcționalități și integrări pentru a vă ușura munca.
Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil. Descoperiți planurile noastre tarifare și aflați mai multe informații.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Nu acceptați un program care nu le face pe toate. Faceți o schimbare în bine. Alegeți să migrați la LiveAgent și accesați cele mai bune instrumente, funcționalități și integrări pentru centru dvs. de suport.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți curios să aflați unde ne situăm în comparație cu alte soluții populare? Verificați pagina noastră de comparații și descoperiți tot ce avem de oferit.
Sunteți în căutarea unei alternative la Verloop?
LiveAgent, o alternativă la Zopim și LeadDesk, oferă soluții personalizate de asistență clienți cu caracteristici mobile și integrări utile.
Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?
LiveAgent oferă asistență excelentă și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Este o soluție completă pentru suportul clienților, cu șabloane de răspuns adaptate și soluții de asistență pe rețelele sociale.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este un software pentru servicii clienți ce oferă soluții variate de comunicare și gestionare a clienților. Platforma include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.
Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?
LiveAgent este programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici și mijlocii în 2020. Migrați la LiveAgent și oferiți un suport mai rapid.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date