Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ați săturat de software-ul dvs. de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă Zendesk de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Aveți nevoie de o alternativă Zendesk?

Dacă sunteți în căutarea unei alternative Zendesk simple, accesibile și bogate în funcții, LiveAgent ar putea fi alegerea potrivită pentru dvs.

Migrați de la Zendesk la LiveAgent în câteva minute. Oferim o migrare Zendesk asistată care vă va importa toate datele de la Zendesk în LiveAgent. Este gratuit și durează doar 5 minute.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

4 motive pentru care companiile aleg să migreze la LiveAgent

Aflați cum se distinge LiveAgent de alte alternative

Union icon

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent ajută la creșterea satisfacției clienților și la îmbunătățirea ratelor de conversie.

Increase icon

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților.

Statistic icon

Caracteristică bogată

Cu mai mult de 175 de funcții de asistență, furnizarea de asistență va fi o nimica toată.

Zendesk în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent Zendesk
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
Zendesk oferă ticketing pentru 72 USD/ per agent / pe lună.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă chat live în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center în plan all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă Call Center în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă self-service în plan pentru 121 USD / per agent / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Zendesk oferă o integrare Facebook în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Zendesk oferă o integrare Twitter în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Zendesk oferă o integrare Instagram în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Zendesk oferă o integrare Viber în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 121 USD / per agent / pe lună.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă forum clienților în plan pentru 152 USD / per agent / pe lună.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă automatizare și reguli în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă funcții API în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR în planul all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă funcții IVR în plan pentru 152 USD / per agent / pe lună.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Zendesk nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă istoric nelimitat în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan All-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zendesk oferă asistență nelimitată non-stop ca Ad-on.
LiveAgent Is Competitive Advantage

Alternativă puternică Zendesk

Sporiți-vă asistența pentru clienți și atrageți clienți noi. Folosiți potențialul a peste 175 de caracteristici disponibile pentru biroul de asistență, inclusiv un sistem puternic de ticketing cu automatizare, chat live, rețele sociale, call center și portalul clienților.

De ce să plătiți pentru 3 produse diferite, când puteți avea totul în 1 pentru 39 USD/lună?

Cel mai rapid widget de chat

Dacă căutați o alternativă Zendesk și viteza este o valoare importantă pentru dvs., LiveAgent ar putea fi ceea ce căutați. LiveAgent se mândrește cu cel mai rapid widget de chat de pe piață – se afișează în doar 2,5 secunde.

Un widget de chat rapid este calea de urmat dacă doriți să convertiți vizitatorul unui site web într-un client în mod eficient. Potrivit unui raport eMarketer, cu 35% mai multe persoane au făcut o achiziție online după ce au folosit chatul live. Acest lucru se datorează faptului că clienților li se poate răspunde instantaneu la întrebări înainte de cumpărare.

undraw fast loading 0lbh
undraw connected world wuay

Suntem multilingvi

Software-ul nostru este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widgeturi adaptabile la limbă. Nu lăsați limbile străine să creeze o barieră între dvs. și clienții dvs. V-am acoperit.

De ce LiveAgent?

LiveAgent este cel mai revizuit şi cel mai apreciat software de birou de asistență, deci credem că este o alternativă perfectă la Zendesk.

Obțineți 3 produse la prețul de 1 – birou de asistență,chat live and asistență telefonică sunt toate incluse.

LiveAgent vă va ajuta să oferiți asistență excelentă clienților pe toate canalele de asistență. Cu automatizări și reguli puternice, echipa dvs. de asistență pentru clienți va economisi timp și va fi mai productivă atunci când rezolvă întrebările clienților.

Încercați LiveAgent gratuit și decideți dacă vi se potrivește mai bine decât soluția Zendesk.

part of

Comparație LiveAgent vs Zendesk

Mergeți la Capterra pentru a compara evaluările LiveAgent și Zendesk pe baza recenziilor clienților

capterra comparison
Corect din 12/12/2019

Vedeți de ce clienții noștri au ales LiveAgent ca alternativa lor preferată Zendesk

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Simțiți-vă liber să verificați ce spun alți clienți despre LiveAgent. LiveAgent a colectat peste 2800 de recenzii  pe diverse piețe de software cum ar fi Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Care este alternativa Zendesk?

Alternativa Zendesk este un software de birou de asistență cu calități și funcționalități similare. Cu toate acestea, alternativa ar putea diferi ușor în ceea ce privește prețul, designul și personalizarea În plus, diferite companii au preferințe diferite; astfel, unele companii ar putea beneficia de alte alternative.

Ce alternativă Zendesk ar trebui să alegeți?

Există multe alternative de software pentru biroul de asistență pe aceste zile. Acestea variază în ceea ce privește prețul, designul, personalizarea, caracteristicile și ușurința de utilizare. Pentru a alege cea potrivită, vă recomandăm să încercați demonstrațiile gratuite. Vă va ajuta să determinați care dintre ele se potrivește cel mai bine nevoilor companiei dvs.

De ce ar trebui să utilizați LiveAgent în loc de Zendesk?

LiveAgent este fiabil, ușor de utilizat, accesibil și are peste 180 de funcții care îmbunătățesc fluxul de lucru zilnic al agenților dvs.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație