V-ați plictisit de soluția actuală de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la LiveChat de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare   
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la LiveChat?

LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici utile, cel mai rapid widget de chat live de pe piață, call center și chiar acoperirea canalelor de comunicații precum Instagram și Viber, toate într-un singur pachet complet. 

Efectuarea unei schimbări este ușoară! Oferim o migrare asistată de la LiveChat la LiveAgent, care va importa toate datele dvs. Este gratuit și durează doar 5 minute.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

LiveChat vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent LiveChat
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistemul de tichete în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveChat oferă sistemul de tichete în plan pentru 19 USD / agent / lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
LiveChat oferă Chat Live în plan pentru 19 USD / agent / lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
LiveChat nu oferă Call Center.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de Autoserviciu în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveChat oferă portalul de Autoserviciu în plan pentru 19 USD / agent / lună.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
LiveChat oferă o integrare Facebook în plan pentru 19 USD / agent / lună.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter.
LiveChat nu oferă o integrare Twitter.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
LiveChat nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
LiveChat nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveChat oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 19 USD / agent / lună.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveChat oferă forumul clienților în plan pentru 19 USD / agent / lună.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveChat oferă automatizare și reguli în plan pentru 19 USD / agent / lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveChat oferă funcții API în plan pentru 19 USD / lună.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
LiveChat nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
LiveChat nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveChat oferă istorie nelimitată în plan pentru 19 USD / agent / lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveChat oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 19 USD / agent / lună.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
LiveChat oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 19 USD / agent / lună.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveChat oferă tichete / e-mailuri nelimitate în plan pentru 19 USD / agent / lună.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
LiveChat nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
LiveChat oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru 19 USD / agent / lună.

Descoperiți ce ne diferențiază

Asistență prin call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Bogat în caracteristici

Peste 175 de caracteristici pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut. 

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă multe la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.

Book demo with LiveAgent -illustration

Alternativă puternică la LiveChat

LiveAgent oferă asistenței clienților libertatea de care are nevoie. Plin de caracteristici și capabil să integreze aproape orice, de la e-mail, chat live și call center la rețele sociale precum Facebook, Twitter și Instagram. 

Și totul la un preț rezonabil. Planurile noastre de prețuri sunt adaptate pentru a se potrivi nevoilor dvs. exacte. Și în cazul în care aveți nevoie de ceva în plus, puteți cumpăra caracteristici individuale la un preț rezonabil. 

Cel mai rapid widget de chat

Chatul live este o caracteristică ce trebuie să fie receptivă, rapidă și să vă permită dvs. și clienților dvs. să comunicați instantaneu. Widget-ul de chat al LiveAgent este cu adevărat cel mai rapid dintre toate, viteza afișată fiind la 2,5 secunde. Puteți verifica rezultatele testelor. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Accesibil și bogat în caracteristici

LiveAgent oferă trei planuri de prețuri care nu vă vor depăși bugetul. Toate sunt pline de caracteristici utile și puteți cumpăra și caracteristici separate în cazul în care doriți să adăugați ceva suplimentar la planul dvs.

Verificați-le și vedeți care este cea mai bună pentru afacerea dvs.

Obțineți mai multe cu mai puțin

LiveAgent vă acoperă când vine vorba de mai multe canale și conturi de comunicare. Un sistem fiabil de tichete organizează totul, de la e-mail, chat live și apeluri telefonice, la rețelele sociale precum Facebook, Twitter și Instagram. În acest fel, aveți totul acoperit ș sortat într-un singur loc.

phone puzzle piece-illustration

Comparaţie LiveAgent vs LiveChat

Vedeți cum ne comparăm cu LiveChat pe baza recenziilor clienților pe Capterra

LiveChat vs LiveAgent comparison

Vedeți de ce companiile au trecut la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

man and woman winners-illustration

Sunteți gata să faceți o schimbare?

LiveAgent este cel mai evaluat și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2019. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternativă la LiveChat
Doriți să migrați de la Helpshift la un alt software de servicii pentru clienți? Consultați LiveAgent și aflați dacă este potrivit pentru dvs.

Căutați o alternativă Helpshift?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru gestionarea și asistența clienților, oferind o comunicare rapidă și eficientă pentru afacerile online.

Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.

Căutați o alternativă la Extend?

LiveAgent oferă o soluție de asistență pentru clienți cu peste 175 de caracteristici, prețuri accesibile și instrumente personalizabile.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este un software pentru servicii clienți ce oferă soluții variate de comunicare și gestionare a clienților. Platforma include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor.

Cele mai bune alternative de conversații directe conțin un set specific de caracteristici care vă vor ajuta în drumul spre succes. Descoperiți-le chiar astăzi!

Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe

Diminuați volumul de tichete și creșteți vânzările cu asistență fără efort și instrumente de autoajutor integrate în interfața de conversații.

Examinați cea mai bună comparație a centrelor de apeluri pentru 2022, în funcție de preț, caracteristici, funcționalitate și recenziile clienților de pe Capterra, G2 și multe altele!

Alternativă de centru de apeluri pentru vânzări și asistență

AVMarket, LiveAgent, și echipa de asistență sunt soluții eficiente pentru gestionarea rapidă și rentabilă a solicitărilor clienților.

Căutați o alternativă la CallHub? Căutarea dvs. s-a încheiat, LiveAgent oferă asistență într-un singur canal, numeroase caracteristici și totul la un preț excelent.

Căutați o alternativă la CallHub?

Șabloanele de răspuns agent de la LiveAgent economisesc timpul asistenților clienți. Serviciile administrative și peste 3.000 de recenzii pozitive sunt oferite de LiveAgent.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație