Căutați o alternativă la Tidio?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Tidio de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

Treceți la software-ul nostru de comunicare multi-canal pentru clienți și permiteți clienților să vă contacteze convenabil prin canalele lor preferate. Îmbunătățiți-vă interacțiunile cu clienții cu ticketing-ul e-mailurilor, chat live, rețele de socializare, call center sau bază de cunoștințe. Totul este disponibil într-un sistem unificat conceput pentru o utilizare convenabilă. Începeți perioada de încercare gratuită astăzi și îmbunătățiți în continuare satisfacția clienților cu LiveAgent.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Tidio vs LiveAgent la prima vedere

Funcții Liveagent Tidio
Ticketing
"> Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
LiveAgent oferă ticketing
Tidio nu oferă ticketing.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Ticket+Chat pentru 29$/agent/lună.
Tidio oferă Chat Live în plan pentru 46 $/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Tidio nu oferă Call Center.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire.
Tidio nu oferă portal de autoservire.
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare.
Tidio oferă o integrare cu Facebook în plan pentru 46 $/lună.
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter.
Tidio nu oferă o integrare cu Twitter.
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram.
Tidio nu oferă o integrare cu Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
Tidio nu oferă o integrare cu Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
Tidio nu oferă o bază de cunoștințe.
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Tidio nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
Tidio nu oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Tidio oferă funcții API în plan pentru 46 $/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Tidio nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Tidio nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Tidio oferă un istoric nelimitat în cadrul unui plan de 46 $/lună.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună.
Tidio oferă un număr nelimitat de site-uri web în cadrul unui plan de 46 $/lună.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket+Chat pentru 29$/agent/lună.
Tidio oferă butoane de chat nelimitate în cadrul unui plan de 46 $/lună.
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri.
Tidio nu oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Tidio nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Ticket pentru 15$/agent/lună.
Tidio oferă asistență nelimitată 24/7 în cadrul unui plan de 46 $/lună.
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Cel mai rapid instrument de chat de pe piață

Serviciul de chat este o opțiune rapidă și fiabilă pentru comunicarea cu clienții. Chat-ul live al LiveAgent este cel mai rapid de pe piață, cu viteză de afișare a chat-ului la 2,5 secunde. De asemenea, este susținut de funcții excelente care pot îmbunătăți implicarea clienților și productivitatea agentului. Vizualizarea tastării în timp real vă permite să vedeți ce tastează clienții dvs. înainte de a apăsa trimiterea, în timp ce invitațiile de chat proactive încurajează clienții să vă contacteze . Aruncați o privire la lista completă de funcții sau încercați-le .

Gestionați conversațiile de chat ca un profesionist cu platforma noastră de chat

Rezolvați întrebările clienților prin mai multe canale

Chat-ul Tidio este un instrument uimitor pentru furnizarea de asistență pentru clienți. Cu toate acestea, nu orice birou de asistență se poate baza doar pe chat pentru a oferi asistență uimitoare clienților. De aceea LiveAgent oferă ticketing-ul e-mailurilor, chat live , call center, portalul clienților, Viber și rețele de socializareFacebook, Twitter și Instagram. Construiți relații mai bune cu clienții și lăsați-i pe clienții dvs. să vă contacteze din orice loc online important. Încercați-l astăzi și vedeți cum vă puteți îmbunătăți asistența cu ajutorul ticketing-ului pe mai multe canale .

Reports in Help desk software - LiveAgent

O platformă de asistență cu rutare inteligentă a mesajelor

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Gestionarea experienței clienților face lucrurile mai ușoare

LiveAgent este susținut de funcții avansate pentru fiecare instrument și canal de comunicare pe care le aveți disponibile în plan . Gestionați-vă contactele și utilizați filtrarea avansată pentru a sorta mesajele primite de la clienții dvs. Creați arbori IVR personalizați pentru call center-ul dvs. Creați butoane de chat și apel personalizate sau reglați brandingul și stilul articolului dvs. din portalul clienților. Aruncați o privire la lista completă de funcții pentru a vedea ce puteți face cu LiveAgent.

Software de pionierat

Știați?

Înființată în 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care a oferit funcții de chat live și asistență. Începând cu 2021, LiveAgent este cea mai bine evaluată și cea mai recenzată soluție de asistență de pe piață, deservind peste 150 de milioane de utilizatori și 40.000 de companii din întreaga lume.

30%

Generați mai multe venituri

Creați experiențe memorabile ale clienților care sporesc veniturile.

97%

Îmbunătățiți satisfacția

Încântați-vă clienții cu răspunsuri fulgerător de rapide.

16×

Sporiți valoarea clientului

Realizați mai multe vânzări, păstrându-vă clienții loiali brandului dvs.

Vă putem arăta o experiență uimitoare a utilizatorului

Înțelegem că furnizarea de asistență pentru clienți poate fi o treabă dificilă atunci când nu există nimeni care să vă ajute. De aceea, asistența pentru clienți este disponibilă 24/7 pentru toți cei care doresc să învețe ceva nou sau au nevoie de ajutor pentru rezolvarea unei probleme. LiveAgent are mulți clienți fericiți și puteți deveni și dvs. unul. Începeți perioada de încercare gratuită astăzi și vedeți cum  facem aceasta sau aruncați o privire la recenziile noastre și citiți de ce clienții au trecut la LiveAgent .

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Sunteți gata să încercați platforma noastră de asistență pentru clienți?

Îmbunătățiți-vă astăzi conversațiile cu clienții și începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile . Nu sunt atașate alte obligații și nu sunt necesare informații despre cardul de credit pentru a face acest lucru. Doriți să aflați mai multe? Aruncați o privire la pagina noastră web și navigați pentru a obține mai multe informații despre LiveAgent . Asigurați-vă că urmăriți videoclipul turului nostru pentru a vedea LiveAgent în acțiune.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Articole legate deAlternativă pentru Tidio
LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

Căutați o alternativă Kayako?

LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

Căutați o alternativă la Help Scout? Ați auzit de LiveAgent? Aruncați o privire peste beneficii și aflați de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă.

Alternativă la Help Scout

Descoperă LiveAgent, o alternativă bogată în caracteristici la Help Scout, care ajută la creșterea satisfacției clienților și la reducerea timpului de lucru al agenților.

Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

Căutați o alternativă Groove?

LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație