Funcții | Liveagent Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit. | Tidio |
---|---|---|
Ticketing "> Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților. | LiveAgent oferă ticketing | Tidio nu oferă ticketing. |
Chat Live Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web. | LiveAgent oferă Chat Live în planul Ticket+Chat pentru 29$/agent/lună. | Tidio oferă Chat Live în plan pentru 46 $/lună. |
Call Center Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor. | LiveAgent oferă Call Center. | Tidio nu oferă Call Center. |
Autoservire O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe. | LiveAgent oferă portal de autoservire. | Tidio nu oferă portal de autoservire. |
Facebook O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media. | LiveAgent oferă o integrare cu Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de $39/lună/pe acc sau în planul All-inclusive fără taxe suplimentare. | Tidio oferă o integrare cu Facebook în plan pentru 46 $/lună. |
Twitter O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software. | LiveAgent oferă o integrare cu Twitter. | Tidio nu oferă o integrare cu Twitter. |
Instagram O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media. | LiveAgent oferă o integrare cu Instagram. | Tidio nu oferă o integrare cu Instagram. |
Viber O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media. | LiveAgent oferă o integrare cu Viber. | Tidio nu oferă o integrare cu Viber. |
Bază de cunoștințe Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”. | LiveAgent oferă o bază de cunoștințe. | Tidio nu oferă o bază de cunoștințe. |
Forum pentru clienți Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe. | LiveAgent oferă forum pentru clienți. | Tidio nu oferă forum pentru clienți. |
Automatizare și reguli Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive. | LiveAgent oferă automatizare și reguli. | Tidio nu oferă automatizare și reguli. |
API Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună. | LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună. | Tidio oferă funcții API în plan pentru 46 $/lună. |
Răspuns vocal interactiv (IVR) O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman. | LiveAgent oferă funcții IVR. | Tidio nu oferă funcții IVR. |
Apeluri video Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime. | LiveAgent oferă apeluri video. | Tidio nu oferă apeluri video. |
Istoric nelimitat Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment. | LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Ticket pentru 15$/agent/lună. | Tidio oferă un istoric nelimitat în cadrul unui plan de 46 $/lună. |
Site-uri web nelimitate Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web. | LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Ticket pentru 15 $/agent/lună. | Tidio oferă un număr nelimitat de site-uri web în cadrul unui plan de 46 $/lună. |
Butoane de chat nelimitate Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. | LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket+Chat pentru 29$/agent/lună. | Tidio oferă butoane de chat nelimitate în cadrul unui plan de 46 $/lună. |
Tichete/e-mailuri nelimitate Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete. | LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri. | Tidio nu oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri. |
Înregistrare nelimitată a apelurilor Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment. | LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor. | Tidio nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor. |
Asistență nelimitată 24/7 Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite. | LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Ticket pentru 15$/agent/lună. | Tidio oferă asistență nelimitată 24/7 în cadrul unui plan de 46 $/lună. |
Serviciul de chat este o opțiune rapidă și fiabilă pentru comunicarea cu clienții. Chat-ul live al LiveAgent este cel mai rapid de pe piață, cu viteză de afișare a chat-ului la 2,5 secunde. De asemenea, este susținut de funcții excelente care pot îmbunătăți implicarea clienților și productivitatea agentului. Vizualizarea tastării în timp real vă permite să vedeți ce tastează clienții dvs. înainte de a apăsa trimiterea, în timp ce invitațiile de chat proactive încurajează clienții să vă contacteze . Aruncați o privire la lista completă de funcții sau încercați-le .
Chat-ul Tidio este un instrument uimitor pentru furnizarea de asistență pentru clienți. Cu toate acestea, nu orice birou de asistență se poate baza doar pe chat pentru a oferi asistență uimitoare clienților. De aceea LiveAgent oferă ticketing-ul e-mailurilor, chat live , call center, portalul clienților, Viber și rețele de socializare – Facebook, Twitter și Instagram. Construiți relații mai bune cu clienții și lăsați-i pe clienții dvs. să vă contacteze din orice loc online important. Încercați-l astăzi și vedeți cum vă puteți îmbunătăți asistența cu ajutorul ticketing-ului pe mai multe canale .
LiveAgent este susținut de funcții avansate pentru fiecare instrument și canal de comunicare pe care le aveți disponibile în plan . Gestionați-vă contactele și utilizați filtrarea avansată pentru a sorta mesajele primite de la clienții dvs. Creați arbori IVR personalizați pentru call center-ul dvs. Creați butoane de chatși apel personalizate sau reglați brandingul și stilul articolului dvs. din portalul clienților. Aruncați o privire la lista completă de funcții pentru a vedea ce puteți face cu LiveAgent.
Software de pionierat
Înființată în 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care a oferit funcții de chat live și asistență. Începând cu 2021, LiveAgent este cea mai bine evaluată și cea mai recenzată soluție de asistență de pe piață, deservind peste 150 de milioane de utilizatori și 40.000 de companii din întreaga lume.
Creați experiențe memorabile ale clienților care sporesc veniturile.
Încântați-vă clienții cu răspunsuri fulgerător de rapide.
Realizați mai multe vânzări, păstrându-vă clienții loiali brandului dvs.
Înțelegem că furnizarea de asistență pentru clienți poate fi o treabă dificilă atunci când nu există nimeni care să vă ajute. De aceea, asistența pentru clienți este disponibilă 24/7 pentru toți cei care doresc să învețe ceva nou sau au nevoie de ajutor pentru rezolvarea unei probleme. LiveAgent are mulți clienți fericiți și puteți deveni și dvs. unul. Începeți perioada de încercare gratuită astăzi și vedeți cum facem aceasta sau aruncați o privire la recenziile noastre și citiți de ce clienții au trecut la LiveAgent .
LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Îmbunătățiți-vă astăzi conversațiile cu clienții și începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile . Nu sunt atașate alte obligații și nu sunt necesare informații despre cardul de credit pentru a face acest lucru. Doriți să aflați mai multe? Aruncați o privire la pagina noastră web și navigați pentru a obține mai multe informații despre LiveAgent . Asigurați-vă că urmăriți videoclipul turului nostru pentru a vedea LiveAgent în acțiune.
Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?
LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.
Căutați o alternativă la Zopim?
Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team