Serviciu clienți intern vs externalizat
Analiza pieței și utilizarea unui program de cunoștințe sunt importante pentru asigurarea potrivirii produsului cu nevoile clienților. Echipa internă sau externalizată depinde de nevoile proiectului și tipul de produs. Externalizarea poate fi rentabilă și permite angajarea specialiștilor din întreaga lume.
Sarcini în serviciul pentru clienți
Angajații serviciului pentru clienți interacționează cu clienții prin diferite canale și oferă informații, asistență și rezolvă probleme.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date