HappyFox este un software excelent pentru birou de asistență, cu funcții de ticketing și gestionarea cunoștințelor și o interfață intuitivă. Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unei alternative HappyFox, luați în considerare LiveAgent.
La LiveAgent înțelegem că, cu software-ul excelent, vine un serviciu excelent pentru clienți. De aceea, am creat un software complet de asistență care va spori productivitatea echipei dvs. de servicii pentru clienți, va crește satisfacția clienților și vă va economisi bani în același timp. Descoperiți puterea unei căsuțe primite universale, a funcțiilor de automatizare, a sistemului de biletare hibrid, a funcțiilor de raportare și multe altele.
LiveAgent a deservit peste 15.000 de companii și 150 milioane de utilizatori finali din întreaga lume. Alăturați-vă acestora în furnizarea de servicii pentru clienți de talie mondială. Facem asta ușor.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
|
HappyFox
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
|
HappyFox oferă ticketing în plan cu prețuri la cerere.
|
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
|
HappyFox oferă chat în plan pentru 29 USD / per agent / pe lună.
|
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center
|
HappyFox nu oferă Call Center.
|
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HappyFox oferă self-service în plan, cu prețuri la cerere.
|
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
HappyFox nu oferă o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
|
HappyFox oferă o integrare Twitter în plan cu prețuri la cerere.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
HappyFox nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
HappyFox nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HappyFox oferă o bază de cunoștințe în plan, cu prețuri la cerere.
|
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum clienților în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HappyFox oferă forum clienților în plan, cu prețuri la cerere.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HappyFox oferă automatizare și reguli în plan pentru 149 USD / per agent / pe lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HappyFox oferă funcții API în plan pentru 29 USD / per agent / pe lun.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
HappyFox nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
HappyFox nu oferă apeluri video.
|
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HappyFox oferă istoric nelimitat în plan pentru 149 USD / per agent / pe lună.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
HappyFox oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 29 USD / per agent / pe lună.
|
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
|
HappyFox oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 29 USD / per agent / pe lună.
|
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
|
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
|
HappyFox nu oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
HappyFox nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în plan pentru 149 USD / per agent / pe lună.
|
LiveAgent valorifică puterea unei căsuțe de intrare universale, a unui sistem de ticketing hibrid, a automatizării, analizei, funcțiilor de raportare și gamificare. De asemenea, este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widget-uri adaptabile la limbă.
Oferiți asistenței dvs. clienților impulsul de care are nevoie astăzi cu LiveAgent.
Dacă căutați o alternativă HappyFox, iar viteza este o valoare importantă pentru dvs., LiveAgent ar putea fi ceea ce căutați. LiveAgent se mândrește cucel mai rapid widget de chat de pe piață — se afișează în doar 2,5 secunde.
Un widget de chat rapid este calea de urmat dacă doriți să convertiți în mod eficient un vizitator al site-ului într-un client. Potrivit unui raport eMarketer, cu 35% mai multe persoane au făcut o achiziție online după ce au folosit chatul. Acest lucru se datorează faptului că clienților li se poate răspunde instantaneu la întrebări înainte de cumpărare.
Aflați cum se distinge LiveAgent de alte alternative
LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.
Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre universale.
Cu mai mult de 179 de funcții de asistență, furnizarea de asistență va fi o nimica toată.
Obținerea celui mai bun raport calitate-preț este crucială atunci când căutați un software de asistență excelent. Dacă sunteți în căutarea unei alternative competitive la HappyFox, luați în considerare LiveAgent. Software-ul nostru vă permite să creșteți productivitatea și satisfacția clienților echipei de servicii pentru clienți, economisind în același timp bani. Încercați LiveAgent astăzi. Cu LiveAgent, veți obține mai mult pentru mai puțin.
LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. De aceea este o alternativă excelentă la HappyFox. LiveAgent vă economisește timp și bani, astfel încât să vă puteți concentra asupra a ceea ce este important – construirea unor relații semnificative cu clienții dvs.
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare față de HappyFox: call center, integrare Facebook, integrare Instagram, integrare Viber și asistență pentru clienți 24/7 mai ieftină.
Avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent față de HappyFox includ satisfacția crescută a clienților, fidelizarea clienților, scăderea costurilor serviciilor pentru clienți, rata de churn redusă și un flux de lucru al agentului mai bun.
Căutați o alternativă Helpshift?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru a oferi suport clienților online, potrivită pentru afaceri de toate dimensiunile și industrie. Mulți clienți au observat o creștere semnificativă a ratei lor de conversie și satisfacției clienților după implementarea acestui instrument. LiveAgent este ușor de utilizat și are funcții excelente, cum ar fi caracteristici utile de raportare și integrare de rețele sociale. Echipa de asistență a clientului a fost promptă și capabilă să ofere soluții rapide de implementat. Prețurile sunt competitive și mulți clienți consideră că este o alternativă mult mai bună decât alte soluții similare pe piață.
Căutați o alternativă la Extend?
LiveAgent le oferă companiilor o asistență mai bună pentru clienți și îmbunătățește productivitatea agenților prin gestionarea eficientă a comunicărilor și reducerea timpului de lucru. Acest sistem de tichete oferă peste 175 de caracteristici și prețuri accesibile, satisfacând astfel nevoile tuturor companiilor care caută să își îmbunătățească serviciul pentru clienți.
Căutați o alternativă la Zopim?
LiveAgent este o software de asistență care oferă mai multe funcționalități, cum ar fi opțiunea de autoserviciu pentru clienți, call center, chat live, tichete și multe altele. Prin urmare, economisește timp, costuri și crește fidelizarea clienților, satisfacția și rentabilitatea investiției. Pluginul de migrare facilitează transferarea rapidă a datelor esențiale către LiveAgent. Există mai multe alternative pentru Zopim, cum ar fi Qonvo, Novocall, Dashly, Gist, HelpSpot, Lucep, CallPage și LiveHelpNow.
Sunteți în căutarea unei alternative la Olark?
LiveAgent oferă cel mai rapid widget de live chat de pe piață, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Obțineți toate instrumentele de care aveți nevoie, la un preț accesibil, prin cele trei planuri tarifare oferite de LiveAgent.
Aveți nevoie de o alternativă Zendesk?
LiveAgent a primit recenzii pozitive de la mulți utilizatori care au trecut de la alte platforme, cum ar fi ZenDesk, datorită prețurilor accesibile, funcționalităților avansate de automatizare, integrărilor bune și suportului excelent oferit de echipa de asistență. Caracteristicile includ chat live, formulare de contact, baze de date și integrare cu rețelele sociale, toate disponibile într-un singur serviciu, stabil și funcțional și pe platformele mobile. Utilizatorii apreciază, de asemenea, posibilitatea de a trimite e-mail-uri și de a atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră.
Căutați o alternativă la Gorgias?
LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind asistență mai bună, rapidă și precisă, conform testimonialelor unor clienți mulțumiți. Acest instrument îmbunătățește serviciul pentru clienți și poate economisi mult timp prețios, cu agenți nelimitați și integrare telefonică. Este o alternativă rentabilă la alte soluții, cu valoare adăugată, și poate ajuta la creșterea satisfacției clienților și vânzărilor.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date