V-ați săturat de software-ul dvs. de birou?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă HappyFox de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Aveți nevoie de o alternativă HappyFox?

HappyFox este un software excelent pentru birou de asistență, cu funcții de ticketing și gestionarea cunoștințelor și o interfață intuitivă. Cu toate acestea, dacă sunteți în căutarea unei alternative HappyFox, luați în considerare LiveAgent.

La LiveAgent înțelegem că, cu software-ul excelent, vine un serviciu excelent pentru clienți. De aceea, am creat un software complet de asistență care va spori productivitatea echipei dvs. de servicii pentru clienți, va crește satisfacția clienților și vă va economisi bani în același timp. Descoperiți puterea unei căsuțe primite universale, a funcțiilor de automatizare, a sistemului de biletare hibrid, a funcțiilor de raportare și multe altele.

LiveAgent a deservit peste 15.000 de companii și 150 milioane de utilizatori finali din întreaga lume. Alăturați-vă acestora în furnizarea de servicii pentru clienți de talie mondială. Facem asta ușor.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

HappyFox în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent HappyFox
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
HappyFox oferă ticketing în plan cu prețuri la cerere.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
HappyFox oferă chat în plan pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center
HappyFox nu oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HappyFox oferă self-service în plan, cu prețuri la cerere.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
HappyFox nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
HappyFox oferă o integrare Twitter în plan cu prețuri la cerere.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
HappyFox nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
HappyFox nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HappyFox oferă o bază de cunoștințe în plan, cu prețuri la cerere.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HappyFox oferă forum clienților în plan, cu prețuri la cerere.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HappyFox oferă automatizare și reguli în plan pentru 149 USD / per agent / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HappyFox oferă funcții API în plan pentru 29 USD / per agent / pe lun.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
HappyFox nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
HappyFox nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HappyFox oferă istoric nelimitat în plan pentru 149 USD / per agent / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
HappyFox oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
HappyFox oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
HappyFox nu oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
HappyFox nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în plan pentru 149 USD / per agent / pe lună.
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică HappyFox

LiveAgent valorifică puterea unei căsuțe de intrare universale, a unui sistem de ticketing hibrid, a automatizării, analizei, funcțiilor de raportare și gamificare. De asemenea, este multilingv. LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și acceptă widget-uri adaptabile la limbă.

Oferiți asistenței dvs. clienților impulsul de care are nevoie astăzi cu LiveAgent.

Cel mai rapid widget de chat

Dacă căutați o alternativă HappyFox, iar viteza este o valoare importantă pentru dvs., LiveAgent ar putea fi ceea ce căutați. LiveAgent se mândrește cucel mai rapid widget de chat de pe piață — se afișează în doar 2,5 secunde.

Un widget de chat rapid este calea de urmat dacă doriți să convertiți în mod eficient un vizitator al site-ului într-un client. Potrivit unui raport eMarketer, cu 35% mai multe persoane au făcut o achiziție online după ce au folosit chatul. Acest lucru se datorează faptului că clienților li se poate răspunde instantaneu la întrebări înainte de cumpărare.

The fastest live chat on the market

4 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Aflați cum se distinge LiveAgent de alte alternative

Satisfacție îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților și îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe întrebări ale clienților datorită căsuței noastre universale.

Plin de caracteristici utile

Cu mai mult de 179 de funcții de asistență, furnizarea de asistență va fi o nimica toată.

Do more customer support for less money

Obțineți mai mult pentru mai puțin cu LiveAgent

Obținerea celui mai bun raport calitate-preț este crucială atunci când căutați un software de asistență excelent. Dacă sunteți în căutarea unei alternative competitive la HappyFox, luați în considerare LiveAgent. Software-ul nostru vă permite să creșteți productivitatea și satisfacția clienților echipei de servicii pentru clienți, economisind în același timp bani. Încercați LiveAgent astăzi. Cu LiveAgent, veți obține mai mult pentru mai puțin.

De ce să vă mulțumiți cu mai puțin?

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. De aceea este o alternativă excelentă la HappyFox. LiveAgent vă economisește timp și bani, astfel încât să vă puteți concentra asupra a ceea ce este important – construirea unor relații semnificative cu clienții dvs.

Ready to switch to LiveAgent

Comparație LiveAgent vs. HappyFox

Vedeți cum ne comparăm cu HappyFox pe baza recenziilor clienților de la Capterra

comparison between LiveAgent and HappyFox

Curent începând cu 23.01.2020

Vedeți de ce clienții noștri au ales LiveAgent ca alternativă preferată pentru HappyFox

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternativa la HappyFox
Doriți să migrați de la Helpshift la un alt software de servicii pentru clienți? Consultați LiveAgent și aflați dacă este potrivit pentru dvs.

Căutați o alternativă Helpshift?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, ajutând afacerile să își îmbunătățească serviciul pentru clienți și să își crească satisfacția și veniturile. Utilizatorii au lăudat echipa de asistență pentru soluții rapide și eficiente și ușurința de utilizare a instrumentului. De asemenea, LiveAgent oferă o gamă largă de caracteristici, cum ar fi chat live, integrare socială și telefonică, și funcții utile de raportare.

Căutați ceva care să vă extindă capacitățile de asistență? Vedeți acum caracteristicile și beneficiile cheie ale LiveAgent sau înscrieți-vă pentru o încercare gratuită.

Căutați o alternativă la Extend?

LiveAgent este o platformă de asistență clienți care oferă soluții prin intermediul agenților, poștei electronice, rețelelor sociale și integrării telefonice. Aceasta este o alternativă mai bună decât Kayako, Vision și Helprace și are un preț rezonabil. Mai mult, LiveAgent ajută companiile să-și clasifice tichetele și să urmărească statistici pentru a vedea nevoile clienților lor. Software-ul de ticketing simplifică cererile clienților și permite utilizatorilor să-și personalizeze conținutul.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este un software pentru servicii clienți ce oferă soluții variate de comunicare și gestionare a clienților. Platforma include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor.

Căutați o alternativă la CallHub? Căutarea dvs. s-a încheiat, LiveAgent oferă asistență într-un singur canal, numeroase caracteristici și totul la un preț excelent.

Căutați o alternativă la CallHub?

LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, cu mai mulți utilizatori care s-au mutat de la Zendesk la acesta. Utilizatorii în mod constant declară că pricipalele motive pentru care au făcut această schimbare sunt prețul scăzut, automatizarea și stabilizitatea serviciului, sistemul stabil chiar și pe platformele mobile și buna echipă de suport a clienților. LiveAgent este apreciat pentru faptul că permite utilizatorilor să atașeze fișiere și să organizeze fluxul de mesaje mai ușor decât în Zendesk și să gestioneze mai eficient e-mailurile și conversațiile prin chat din aceeași fereastră.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson? Luați în considerare software-ul de asistență multi-canal premiat, LiveAgent.

Căutați o alternativă mai bună pentru LivePerson?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, care se diferențiază de alte produse similare prin valoarea adăugată. Cu această platformă, puteți oferi clienților asistență mai bună și mai rapidă, clasifica natura tichetelor și urmări statisticile cu privire la nevoile clienților. Utilizatorii o consideră ușor de utilizat, eficient și rentabilă, iar echipa de asistență oferă soluții prompte. LiveAgent este o alegere excelentă pentru orice afacere online.

Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

Căutați o alternativă Groove?

LiveAgent is a multilingual software available in 43 translations that accepts adaptable language widgets. It is a highly-reviewed and recommended office support software that saves time and money, allowing businesses to focus on building meaningful relationships with their clients.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație