Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

V-ati plictisit de soluția actuală de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă pentru Freshdesk de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Serviciu clienți 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Nu este necesar un card de credit & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă pentru Freshdesk?

Luați în considerare LiveAgent ca soluție principală pentru echipa dvs. de servicii clienți dacă sunteți în căutarea unei platforme alternative  de asistență pentru clienți. LiveAgent oferă toate instrumentele pentru soluționarea problemelor clienților și crearea unor relații mai bune cu clienții.

Vă oferim mai mult de 125 de caracteristici, instrumente excelente, și nenumărate integrări pentru a vă ajuta să rezolvați rapid și ușor tichetele de asistență pentru clienți Profitați de funcțiile de email ticketing, chat live, call center, rețele de socializare sau baza de cunoștințe pentru a crea o experiență mai lină cu software-ul nostru și pentru a utiliza cel mai mult dintr-o platformă unică.

Interesat până acum? Continuați să citiți pentru a afla toate avantajele LiveAgent sau începeți perioada de încercare gratuită de 14 zile. Nu sunt necesare informații despre cardul de credit și nicio altă obligație atașată.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a oferi servicii pentru clienți de clasă mondială

LiveAgent este o soluție completă  gata să abordeze procesul de asistență pentru clienți cu o varietate de instrumente de productivitate. Funcțiile noastre sunt acolo pentru a vă ajuta să rezolvați tichetele clienților mai rapid, în timp ce eliminați sarcinile repetitive și creșteți productivitatea.

Sistemul de ticketing transformă toate conversațiile cu clienții cum ar fi e-mailurile în tichete care pot fi rezolvate de agenții de servicii clienți. Plasarea unui widget de chat live pe site-ul dvs. poate duce la conversații mai rapide cu clienții.

Arătați lumii o experiență de asistență pentru clienți excelentă prin intermediul rețelelor de socializare ca Facebook, Twitter, sau Instagram. Îmbunătățiți gestionarea relației cu clienții cu call center-ul LiveAgent
sau creați portaluri pentru clienți, cunoscute și drept bază de cunoștințe.

Caracteristici Liveagent Concurent
Evaluare generală
Evaluări generale ale software-ului de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
A primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
4.5
A primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de către utilizatori verificați pe Capterra.
Ușurință în utilizare
Evaluări ale ușurinței în utilizare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.6
Evaluat la 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
4.5
Evaluat la 4,5 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
Serviciu clienți
Evaluări ale asistenței pentru clienți de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru asistență pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
4.6
Evaluat cu 4,6 din 5 pentru asistență pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
Raport calitate-preț
Evaluări preț-valoare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
4.4
Evaluat cu 4,4 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați de pe Capterra.
Preț
Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
$15/lună/agent Preț în $ pe agent pe lună.
$19/lună/agent Preț în $ pe agent pe lună.
Alerte / escalade
Alerte și escalade pentru tichete și SLA-uri pe baza condițiilor prioritare și predefinite.
Oferă alerte și escalade.
Oferă alerte și escalade.
Rutare automatizată
Direcționarea automată a tichetelor către departamente și agenți specifici pe baza condițiilor predefinite.
Oferă direcționare automată.
Oferă direcționare automată.
Managementul centrului de apel
Un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
Oferă managementul centrului de apel.
Oferă managementul centrului de apel.
Gestionarea cozii
Un sistem care este utilizat pentru a gestiona cozile de apel.
Oferă gestionarea cozii.
Oferă gestionarea cozii.
Gestionarea e-mailurilor
Capacitatea de a conecta software-ul de ticketing cu mai multe adrese de e-mail pentru a primi, răspunde și scrie e-mailuri direct din software.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Indicatori de performanță
Urmăriți comportamentul vizitatorului site-ului dvs. Vedeți cât timp navighează pe site-ul dvs. sau pe ce site se află.
Oferă indicatori de performanță.
Oferă indicatori de performanță.
Gestionarea bazei de cunoștințe
O caracteristică care permite utilizatorilor să creeze și să gestioneze depozite complete de cunoștințe.
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
Comunicare multi-canal
Se conectează cu mai multe linii de comunicații (cum ar fi e-mail, chat live, un centru de apeluri sau rețele d socializare) pentru a optimiza toate mesajele și a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din software-ul de ticketing.
Oferă comunicare multi-canal.
Oferă comunicare multi-canal.
Chat în timp real
Un widget nativ de chat live care poate fi implementat pe site-ul dvs. și utilizat pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii site-ului dvs.
Oferă chat în timp real.
Oferă chat în timp real.
Raportare / Analize
Un tablou de bord analitic care permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță.
Oferă raportare/analize.
Nu oferă raportare/ analize.
Portal pentru autoservire
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a accesa tichetele lor anterioare și conținutul bazei de cunoștințe.
Oferă un portal pentru autoservire.
Oferă un portal pentru autoservire.
Managementul Acordului de Nivel de Serviciu (SLA)
O caracteristică care vă permite să gestionați și să monitorizați jurnalele SLA, conformitatea SLA și multe altele.
Oferă managementul Acordului de Nivel de Serviciu (SLA).
Oferă managementul Acordului de Nivel de Serviciu (SLA).
Integrare cu rețelele de socializare
Integrări cu rețele de socializare populare precum Facebook.
Oferă integrări cu rețelele de socializare.
Oferă integrări cu rețelele de socializare.
Managementul tichetelor
Gestionați tichetele cu transferuri de tichete, îmbinarea tichetelor, divizarea, marcarea ca spam, amânarea și multe altele.
Oferă managementul tichetelor.
Oferă managementul tichetelor.
Managementul fluxului de lucru
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
Oferă managementul fluxului de lucru.
Oferă managementul fluxului de lucru.

Gestionați toate cererile primite de la clienți dintr-un singur loc

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Îmbunătățiți-vă timpul de răspuns cu cel mai rapid chat live

Nu trebuie să gestionați solicitările clienților numai prin e-mailuri. LiveAgent vă poate menține performanța agentului și vă poate ajuta să finalizați călătoriile clienților pe site-ul dvs. web cu cel mai rapid widget de chat live de pe piață.

Pregătiți-vă pentru răspunsuri mai rapide și rezolvați rapid întrebările clienților. Widget-urile de chat live nu sunt doar un instrument eficient de asistență pentru clienți, ci pot transforma și comunitatea dvs. de utilizatori în clienți plătitori.

Combinat cu alte funcții LiveAgent, cum ar fi răspunsuri predefinite, vizualizarea tastării în timp real, și arhiva de răspunsuri, puteți face treabă cu numeroasele aplicații și instrumente de productivitate ale LiveAgent.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Căsuță de e-mail a echipei cu chat live și formulare web personalizate

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Biroul de servicii pentru clienți potrivit pentru lucru

Funcțiile noastre vă permit să efectuați multe activități de asistență și automatizări ale sarcinilor care altfel vă vor face timpul de răspuns mult mai lung.  Eliminați sarcinile repetitive și răspundeți la întrebări frecvente cu mesaje predefinite.

Când aveți timp liber, nu ezitați să vă ajutați colegii cu sarcinile dificile în căsuța de e-mail partajată cu mai multe canale. Îmbunătățiți fluxul dvs. de lucru cu reguli, etichete, și notițe private în tichetele de asistență pentru clienți. Asigurați-vă că veți colecta feedback-ul clienților pentru a continua treaba bună.

Extindeți interacțiunea cu clienții pe canalele de socializare și conectați alte programe și instrumente terță parte pentru a crea integrări cu LivAgent. Explorați caracteristicile și setul de instrumente LiveAgent și aflați de ce este o alegere populară pentru companiile din întreaga lume.

Faceți din LiveAgent o platformă software personalizată, adaptată pentru un serviciu de calitate pentru clienți

Doriți doar asistență pentru clienți sau mai multe canale de comunicare cu clienții?
LiveAgent poate fi un software de asistență pentru clienți sau un software de colaborare care se potrivește stilului și scopului echipei dvs. de asistență pentru clienți.

Lucrați din căsuța de e-mail Gmail? Conectați orice adresă de e-mail pe care o aveți în căsuța de e-mail a echipei LiveAgent și aveți grijă de e-mailurile de asistență pentru clienți.

LiveAgent vă poate servi drept client de e-mail final . Utilizați șabloane de e-mail, setați reguli de atribuire și lăsați notițe agenților pentru a servi eficient milioane de clienți.

Obțineți acces la chat-ul live pentru a optimiza procesul de comunicare pentru agenți. Chat-ul live este, de asemenea, alegerea ideală pentru clienții care doresc să se răspundă rapid la întrebările lor.

Puneți un buton pe site-ul dvs. și sporiți satisfacția clienților cu chat-ul . Primiți notificări în timp real și țineți evidența numărului de persoane care navighează pe web.

Oferiți o experiență de asistență stelară clienților cu propriul call center. Apelurile telefonice fac parte din sistemul de ticketing, astfel încât să puteți urmări întrebările clienților .

LiveAgent înregistrează toate conversațiile clienților, inclusiv apelurile telefonice. Creați arbori IVR personalizați și direcționați apelurile către agenții de servicii clienți potriviți.

Unul dintre noile canale populare de comunicare cu clienții sunt rețelele de socializare.Facebook, Twitter, și Instagram vă stau la dispoziție pentru a vă îmbunătăți serviciul de asistență.

Companiile utilizează canalele de socializare pentru a oferi o experiență mai bună clienților, pentru a câștiga loialitatea acestora și alte activități de asistență pentru clienți.

Platformele de asistență utilizează portaluri de autoservire pline cu articole utile. Articolele din baza de cunoștințe sporesc capacitățile de autoservire pentru persoanele care doresc să găsească răspunsuri.

LiveAgent funcționează bine ca software pentru baza de cunoștințe puternic>. Adăugați articole în baza de cunoștințe pline de resurse de cunoștințe valoroase și arhive de răspunsuri pentru clienții dvs.

Interfața LiveAgent pentru utilizator este plină de caracteristici care gestionează procese simple și încărcări masive de sarcini . Aplicațiile de productivitate fac parte dintr-o soluție de asistență standard.

Gestionarea asistenței pentru clienți devine mai ușoară cu integrările cu instrumente terță parte . LiveAgent se transformă apoi într-un instrument de colaborare multicanal pentru diverse scopuri.

Fericirea clienților este prioritatea noastră

Peter Komornik

LiveAgent combină chat-ul live excelent, ticketing-ul și automatizarea care ne permit să oferim asistență excepțională clienților noștri.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Sunteți gata pentru perioada de încercare gratuită de 14 zile?

În cazul în care aveți întrebări suplimentare, nu ezitați să ne contactați prin e-mail, rețele de socializare sau să ne sunați.

Suntem aici 24/7 pentru a vă ajuta în ceea ce privește asistența pentru clienți și LiveAgent. Încercați LiveAgent astăzi, gratuit, fără informații despre cardul de credit și fără alte obligații atașate.

Dacă doriți mai multe informații, consultați videoclipul nostru de Tur cu exemple de utilizare a instrumentelor și flux de lucru eficient pentru a vedea tot ce LiveAgent are de oferit.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

Întrebări frecvente

Cum se compară LiveAgent cu Freshdesk?

LiveAgent oferă următoarele caracteristici suplimentare față de Freshdesk: integrare Instagram, integrare Viber, apeluri video și este mult mai scump.

Care sunt avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent în locul Freshdesk?

Avantajele suplimentare ale utilizării LiveAgent în locul Freshdesk includ o satisfacție crescută a clienților, reținerea clienților, costuri reduse ale serviciilor pentru clienți, o rată redusă de retragere a clienților și un flux de lucru mai bun al agentului.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație