Ce este panoul de bord?
Panoul de bord constă într-un ecran care afișează informațiile pentru utilizator într-un singur loc, astfel încât informațiile să fie ușor de accesat. Acest lucru îi ajută pe agenți să fie la curent cu cele mai importante informații din cadrul companiei.
Panoul de bord oferă date în timp real și îi ajută pe agenți să își monitorizeze performanța. De exemplu, atunci când un agent de servicii clienți se conectează la contul său, pe pagina web a companiei, poate vedea numărul de tichete deschise care i-au fost alocate și agenții care lucrează în departamentul său. Dacă există o mulțime de tichete deschise, înseamnă că agentul și echipa sa nu lucrează bine pentru a satisface nevoile clienților.

Frequently Asked Questions
Ce este panoul de bord?
Panoul de bord este un instrument care vă permite să gestionați informațiile și să vă desfășurați activitatea. Acesta afișează și stochează într-un singur loc date importante din diverse surse. De obicei, se utilizează vizualizări de date, care permit înțelegerea ușoară a datelor afișate și a dependențelor acestora. Acesta vă permite să urmăriți tendințele și să excludeți erorile.
Cum se accesează panoul de bord în LiveAgent?
Pentru a accesa panoul de bord, trebuie să fiți utilizator LiveAgent. După ce se loghează în sistem pe contul său, utilizatorului i se prezintă un panou de bord care vă permite să urmăriți numărul de tichete deschise alocate unui anumit client, informații despre câte persoane lucrează într-un anumit departament. Panoul de bord îi ajută pe agenți să își monitorizeze performanța.
Ce tipuri de panouri de bord oferă LIveAgent?
Există trei tipuri principale de panouri de bord, primul fiind panoul de bord, care vă spune ce se întâmplă în acel moment. Al doilea este un panou de bord strategic care urmărește KPI (indicatorii cheie de performanță). Ultimul este panoul de bord analitic, care este folosit pentru a procesa datele în vederea identificării punctelor forte. În LiveAgent aveți acces la panoul de bord.
Notă de expert
Panoul de bord este un instrument care ajută agenții să își monitorizeze performanța și să acceseze date în timp real. Acesta poate fi un ajutor important pentru a satisface nevoile clienților.

90% din traficul pe portalul pentru clienți provine din articolele din baza de cunoștințe. Persoanele folosesc portalurile de asistență de autoservire de 2-4 ori mai mult decât alte canale. 1% din tichete sunt trimise prin intermediul portalului pentru clienți. Mai mult de jumătate dintre consumatori spun că nu pot rezolva problemele pe cont propriu din cauza lipsei de informații. Aproximativ 10% dintre clienți utilizează portalul pentru clienți la întregul său potențial.
Software de asistență la sediu
Centrul de asistență monitorizează activitatea clienților și agenților, oferind date utile despre funcționarea serviciului. Software-ul de asistență la sediu oferă infrastructură și flexibilitate, economisind timp și bani.