Luați-vă rămas bun de la banalul program de suport care merge greoi

Migrați la LiveAgent și vom transfera gratuit toate datele dvs. de pe Novocall.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Suport permanent, 24/7
  • ✓ Nu se solicită card bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Vă transferați de la NovoCall la LiveAgent?

Luați în calcul opțiunea de a vă transfera datele de la Novocall la LiveAgent? Echipa noastră de suport este încântată să vă ajute cu migrarea datelor dvs în siguranță și cu un minim de efort. Apelați-ne și începeți astăzi migrarea datelor dvs!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Novocall vs LiveAgent comparație

Funcționalități Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
Novocall
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
Novocall nu oferă servicii de ticketing.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
Novocall nu oferă soluția Live Chat.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center în cadrul planului All-inclusive al cărui tarif este $39/agent/lună.
Novocall oferă soluția Call Center în planul tarifar de $25/agent/lună.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
Novocall nu oferă portalul de auto-asistență.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Novocall nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
Novocall nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram..
Novocall nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Novocall nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Novocall nu oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Novocall nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Novocall oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $25/agent/lună.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
Novocall nu oferă funcții API.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
Novocall nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Novocall nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
Novocall nu oferă istoric nelimitat.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Novocall oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $25/agent/lună.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Novocall nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate.
Novocall nu oferă email-uri/tichete nelimitate.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri în cadrul planului All-inclusive, al cărui tarif este $39/agent/lună.
Novocall oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri în planul tarifar de $25/agent/lună.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Novocall oferă opțiunea de suport permanent, 24/7 cu planul tarifar de $25/agent/lună.
Data migration from one solution to another

Lăsați în grija noastră transferul datelor

Contactați-ne și lăsați-ne să vă ajutăm. Agenții noștri vor răspunde tuturor întrebărilor dvs. referitoare la migrarea datelor și vă vor ajuta să mutați tot ce aveți nevoie în noul dvs cont LiveAgent. În timp ce noi ne ocupăm de acest aspect, dumneavoastră vă puteți bucura de o pauză.

Doriți să vă ocupați personal de migrarea datelor?

În acest moment echipa noastră lucrează la definitivarea unui plugin special pentru migrarea de la Novocall. Rămâneți alături de noi pentru a afla mai multe informații.

Migrate data to LiveAgent on your own

Ce tip de date pot migra de pe Novocall?

Persoane

Migrați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori și clienți.

Etichete

Migrați toate departamentele și etichetele tichetelor.

Tichete

Migrați tichete, anexe, categorii de utilizatori și de tichete.

Sunteți pregătit să migrați de la Novocall la LiveAgent?

Iată câteva din avantajele migrării la LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Servicii excelente de suport clienți

Suport permanent, 24/7, din partea agenților noștri. Suntem aici oricând aveți nevoie de noi.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Soluție optimizată de suport

Instrumente utile, peste 175 de funcții și peste 40 de integrări. Dispunem de tot ce aveți nevoie.

Person collecting papers into the net

Economisiți bani și îmbunătățiți rentabilitatea investiției

Obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna sau alegeți unul din cele trei planuri tarifare.

Multilingual support in LiveAgent

Alegeți limba

Alegeți una din cele 43 de traduceri distincte. LiveAgent sprijină de asemenea adaptarea în diferite limbi a widget-urilor.

Migrați datele dvs. de pe Novocall chiar azi

LiveAgent este cel mai apreciat și considerat programul de suport numărul 1 pentru IMM-uri în anul 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW și Yamaha și oferiți clienților dvs. servicii de suport de primă clasă.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Migrați de la un alt program?

Transferați-vă gratuit datele de la oricare din furnizorii de programe de suport de mai jos. Migrați astăzi. Contați pe noi!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrarea de la Novocall
677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Noticias

El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.

Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

Sunete

Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x