LiveAgent oferă migrarea gratuită de la Intercom, executată în totalitate de personalul nostru de asistență tehnică. Vă vom transfera toate datele din Kayako în LiveAgent rapid, în siguranță și, mai presus de toate, gratuit! Contactați-ne pentru a vă începe migrarea datelor chiar astăzi.
Migrați de la Kayako Classic? Contactați-ne și discutați opțiunile de migrare cu personalul nostru de asistență.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență în regim de autoservire! Nu este necesar cardul bancar.
|
Competitor
|
---|---|---|
Evaluare generală
Evaluări generale ale programului informatic din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra.
|
4,7
A primit o evaluare generală de 4,7 din 5 din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra.
|
4,0
A primit o evaluare generală de 4,0 din 5 din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra.
|
Ușurința utilizării
Evaluări pentru ușurința utilizării din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra.
|
4,6
Evaluat ca 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
3,9
Evaluat ca 3,9 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Servicii pentru clienți
Evaluări pentru serviciul de asistență pentru clienți din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra.
|
4,7
Evaluat ca 4,7 din 5 pentru serviciul de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
3,8
Evaluat ca 3,8 din 5 pentru serviciul de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Raport calitate-preț
Evaluări ale raportului calitate-preț din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra.
|
4,7
Evaluat ca 4,7 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
3,8
Evaluat ca 3,8 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
|
Preț
Prețul programului informatic în USD pe agent pe lună.
|
15$/lună/agent
Prețul în USD pe agent pe lună.
|
15$/lună/agent
Prețul în USD pe agent pe lună.
|
Alerte/escalări
Alerte și escalări pentru tichete și acorduri la nivel de servicii bazate pe prioritate și condiții predefinite.
|
Oferă alerte și escalări.
|
Oferă alerte și escalări.
|
Direcționare automată
Direcționarea automată a tichetelor către agenți și departamente specifice în funcție de condiții predefinite.
|
Oferă direcționarea automată.
|
Oferă direcționarea automată.
|
Gestionarea centrului de apeluri
Un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, preluarea și gestionarea apelurilor.
|
Oferă gestionarea centrului de apeluri.
|
Oferă gestionarea centrului de apeluri.
|
Gestionarea apelurilor în așteptare
Un sistem utilizat pentru gestionarea apelurilor în așteptare.
|
Oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
|
Oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
|
Gestionarea poștei electronice
Capacitatea de a conecta programul informatic de gestionare a tichetelor cu mai multe adrese de poștă electronică în vederea primirii, oferirii de răspunsuri și scrierii de mesaje direct din programul informatic.
|
Oferă gestionarea poștei electronice.
|
Oferă gestionarea poștei electronice.
|
Măsurători de performanță
Urmărirea comportamentului vizitatorilor paginii de internet. Vedeți pentru cât timp vă navighează paginile sau pe care pagină se află.
|
Oferă măsurători de performanță.
|
Oferă măsurători de performanță.
|
Gestionarea bazei de cunoștințe
O caracteristică care permite utilizatorilor să creeze și să gestioneze depozite cuprinzătoare de cunoștințe.
|
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
|
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
|
Comunicare multicanal
Conectare cu mai multe linii de comunicare (cum ar fi poștă electronică, conversații directe, un centru de apeluri sau rețele sociale) în vederea fluidizării tuturor mesajelor și pentru a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din programul informatic de gestionare a tichetelor.
|
Oferă comunicare multicanal.
|
Oferă comunicare multicanal.
|
Conversații în timp real
O interfață nativă de conversații directe care poate fi implementată pe pagina de internet și utilizată pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii paginii.
|
Oferă comunicarea în timp real.
|
Oferă comunicarea în timp real.
|
Raportare/analiză
Un tablou de bord analitic care permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță.
|
Oferă funcții de raportare/analiză.
|
Nu oferă funcții de raportare/analiză.
|
Portal de autoservire
O caracteristică care permite crearea unui portal de clienți în care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare sau a conținutului bazei de cunoștințe.
|
Oferă un portal de autoservire.
|
Oferă un portal de autoservire.
|
Gestionarea acordurilor la nivel de servicii (SLA)
O caracteristică care permite gestionarea și monitorizarea jurnalelor SLA, conformării cu SLA și multe altele.
|
Oferă gestionarea acordurilor la nivel de servicii (SLA).
|
Oferă gestionarea acordurilor la nivel de servicii (SLA).
|
Integrare cu rețele sociale
Integrări cu rețele sociale populare, cum ar fi Facebook.
|
Oferă integrări cu rețele sociale.
|
Oferă integrări cu rețele sociale.
|
Gestionarea tichetelor
Gestionați funcții de transferare a tichetelor, îmbinare a tichetelor, împărțire, marcare ca nesolicitat/spam, amânare și multe altele.
|
Oferă gestionarea tichetelor.
|
Oferă gestionarea tichetelor.
|
Gestionarea fluxului de lucru
Reguli de automatizare care pot fi implementate în vederea accelerării proceselor de asistență pentru clienți.
|
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
|
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
|
Contactați-ne prin interfața de conversații directe sau prin poștă electronică pentru a ne informa că ați dori să vă migrați datele din Kayako în LiveAgent. Vă vom migra gratuit și în siguranță toate datele. Între timp, vă puteți relaxa și bucura de o ceașcă de cafea.
Dacă doriți să vă migrați pe cont propriu datele din Kayako în LiveAgent, contactați-ne prin interfața de conversații directe sau prin poștă electronică. Vă putem arăta cum funcționează extensia noastră de migrare și ce tip de date poate migra pentru dumneavoastră. De asemenea, o puteți încerca pe cont propriu în secțiunea cu extensii a programului nostru informatic.
Migrați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori finali și clienți.
Migrați-vă toate etichetele pentru departamente și tichete.
Migrați tichete, anexe, câmpuri de utilizatori și câmpuri de tichete.
Mai jos am subliniat beneficiile-cheie de care se bucură clienții noștri odată ce își migrează datele din Kayako în LiveAgent.
Agenții noștri sunt gata să vă ofere asistență 24/7 pentru orice fel de probleme.
Programul nostru oferă peste 179 de caracteristici de birou de asistență, complementate de peste 40 de integrări.
LiveAgent oferă un plan permanent gratuit, precum și alte trei planuri la preț de chilipir.
LiveAgent este disponibil în 43 de limbi diferite (cu traduceri parțiale în unele cazuri) și oferă compatibilitate pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă.
LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universității Oxford și începeți să oferiți clienților servicii de asistență de talie mondială.
Cel mai popular
Migrați-vă chiar astăzi datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență enumerați mai jos. Ne vom ocupa de toate.
Descoperiți LiveAgent, alternativa ideală la Kayako! Cu un sistem hibrid de ticketing, peste 179 de funcții și 40 de integrări, LiveAgent oferă un serviciu excelent pentru clienți. Migrați gratuit și rapid de la Kayako în doar 5 minute și bucurați-vă de o perioadă de probă gratuită de până la 30 de zile. Îmbunătățiți satisfacția clienților și productivitatea echipei dvs. cu LiveAgent!
Căutați o alternativă la LiveChat?
LiveAgent: Peste 175 de caracteristici, chat rapid, call center și integrare Instagram/Viber. Migrare gratuită de la LiveChat în 5 min!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team