Spuneți la revedere programelor informatice lente și neperformante

Treceți la LiveAgent și vă vom migra gratuit datele din Kayako.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Vă mutați de la Kayako?

LiveAgent oferă migrarea gratuită de la Intercom, executată în totalitate de personalul nostru de asistență tehnică. Vă vom transfera toate datele din Kayako în LiveAgent rapid, în siguranță și, mai presus de toate, gratuit! Contactați-ne pentru a vă începe migrarea datelor chiar astăzi.

Migrați de la Kayako Classic? Contactați-ne și discutați opțiunile de migrare cu personalul nostru de asistență.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Comparație între Kayako și LiveAgent

Caracteristici LiveAgent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență în regim de autoservire! Nu este necesar cardul bancar.
Competitor
Evaluare generală
Evaluări generale ale programului informatic din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra.
4,7
A primit o evaluare generală de 4,7 din 5 din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra.
4,0
A primit o evaluare generală de 4,0 din 5 din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra.
Ușurința utilizării
Evaluări pentru ușurința utilizării din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra.
4,6
Evaluat ca 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
3,9
Evaluat ca 3,9 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Servicii pentru clienți
Evaluări pentru serviciul de asistență pentru clienți din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra.
4,7
Evaluat ca 4,7 din 5 pentru serviciul de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
3,8
Evaluat ca 3,8 din 5 pentru serviciul de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Raport calitate-preț
Evaluări ale raportului calitate-preț din partea utilizatorilor verificați de pe Capterra.
4,7
Evaluat ca 4,7 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
3,8
Evaluat ca 3,8 din 5 pentru raportul calitate-preț de către utilizatori verificați de pe Capterra.
Preț
Prețul programului informatic în USD pe agent pe lună.
15$/lună/agent Prețul în USD pe agent pe lună.
15$/lună/agent Prețul în USD pe agent pe lună.
Alerte/escalări
Alerte și escalări pentru tichete și acorduri la nivel de servicii bazate pe prioritate și condiții predefinite.
Oferă alerte și escalări.
Oferă alerte și escalări.
Direcționare automată
Direcționarea automată a tichetelor către agenți și departamente specifice în funcție de condiții predefinite.
Oferă direcționarea automată.
Oferă direcționarea automată.
Gestionarea centrului de apeluri
Un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, preluarea și gestionarea apelurilor.
Oferă gestionarea centrului de apeluri.
Oferă gestionarea centrului de apeluri.
Gestionarea apelurilor în așteptare
Un sistem utilizat pentru gestionarea apelurilor în așteptare.
Oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
Oferă gestionarea apelurilor în așteptare.
Gestionarea poștei electronice
Capacitatea de a conecta programul informatic de gestionare a tichetelor cu mai multe adrese de poștă electronică în vederea primirii, oferirii de răspunsuri și scrierii de mesaje direct din programul informatic.
Oferă gestionarea poștei electronice.
Oferă gestionarea poștei electronice.
Măsurători de performanță
Urmărirea comportamentului vizitatorilor paginii de internet. Vedeți pentru cât timp vă navighează paginile sau pe care pagină se află.
Oferă măsurători de performanță.
Oferă măsurători de performanță.
Gestionarea bazei de cunoștințe
O caracteristică care permite utilizatorilor să creeze și să gestioneze depozite cuprinzătoare de cunoștințe.
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
Comunicare multicanal
Conectare cu mai multe linii de comunicare (cum ar fi poștă electronică, conversații directe, un centru de apeluri sau rețele sociale) în vederea fluidizării tuturor mesajelor și pentru a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din programul informatic de gestionare a tichetelor.
Oferă comunicare multicanal.
Oferă comunicare multicanal.
Conversații în timp real
O interfață nativă de conversații directe care poate fi implementată pe pagina de internet și utilizată pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii paginii.
Oferă comunicarea în timp real.
Oferă comunicarea în timp real.
Raportare/analiză
Un tablou de bord analitic care permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță.
Oferă funcții de raportare/analiză.
Nu oferă funcții de raportare/analiză.
Portal de autoservire
O caracteristică care permite crearea unui portal de clienți în care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare sau a conținutului bazei de cunoștințe.
Oferă un portal de autoservire.
Oferă un portal de autoservire.
Gestionarea acordurilor la nivel de servicii (SLA)
O caracteristică care permite gestionarea și monitorizarea jurnalelor SLA, conformării cu SLA și multe altele.
Oferă gestionarea acordurilor la nivel de servicii (SLA).
Oferă gestionarea acordurilor la nivel de servicii (SLA).
Integrare cu rețele sociale
Integrări cu rețele sociale populare, cum ar fi Facebook.
Oferă integrări cu rețele sociale.
Oferă integrări cu rețele sociale.
Gestionarea tichetelor
Gestionați funcții de transferare a tichetelor, îmbinare a tichetelor, împărțire, marcare ca nesolicitat/spam, amânare și multe altele.
Oferă gestionarea tichetelor.
Oferă gestionarea tichetelor.
Gestionarea fluxului de lucru
Reguli de automatizare care pot fi implementate în vederea accelerării proceselor de asistență pentru clienți.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
Data migration from one solution to another

Lăsați-ne să ne ocupăm de toate aspectele complicate pentru dumneavoastră

Contactați-ne prin interfața de conversații directe sau prin poștă electronică pentru a ne informa că ați dori să vă migrați datele din Kayako în LiveAgent. Vă vom migra gratuit și în siguranță toate datele. Între timp, vă puteți relaxa și bucura de o ceașcă de cafea.

Migrați cu ușurință cu ajutorul extensiei noastre

Dacă doriți să vă migrați pe cont propriu datele din Kayako în LiveAgent, contactați-ne prin interfața de conversații directe sau prin poștă electronică. Vă putem arăta cum funcționează extensia noastră de migrare și ce tip de date poate migra pentru dumneavoastră. De asemenea, o puteți încerca pe cont propriu în secțiunea cu extensii a programului nostru informatic.

Migrate data to LiveAgent on your own

Ce fel de date pot migra din Kayako?

Persoane

Migrați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori finali și clienți.

Etichete

Migrați-vă toate etichetele pentru departamente și tichete.

Tichete

Migrați tichete, anexe, câmpuri de utilizatori și câmpuri de tichete.

Sunteți gata să migrați de la Kayako?

Mai jos am subliniat beneficiile-cheie de care se bucură clienții noștri odată ce își migrează datele din Kayako în LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

Servicii pentru clienți extraordinare

Agenții noștri sunt gata să vă ofere asistență 24/7 pentru orice fel de probleme.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Soluție completă de birou de asistență

Programul nostru oferă peste 179 de caracteristici de birou de asistență, complementate de peste 40 de integrări.

Person collecting papers into the net

Rentabilitate a investițiilor și economii semnificative

LiveAgent oferă un plan permanent gratuit, precum și alte trei planuri la preț de chilipir.

Multilingual support in LiveAgent

Mai multe limbi acceptate

LiveAgent este disponibil în 43 de limbi diferite (cu traduceri parțiale în unele cazuri) și oferă compatibilitate pentru elemente grafice de control adaptabile în funcție de limbă.

Migrați-vă astăzi datele din Kayako

LiveAgent este cel mai recenzat program informatic de asistență și evaluat ca numărul 1 pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universității Oxford și începeți să oferiți clienților servicii de asistență de talie mondială.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Migrați de la un alt program de asistență?

Migrați-vă chiar astăzi datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență enumerați mai jos. Ne vom ocupa de toate.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrare de la Kayako
Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

Căutați o alternativă Kayako?

Descoperiți LiveAgent, alternativa ideală la Kayako! Cu un sistem hibrid de ticketing, peste 179 de funcții și 40 de integrări, LiveAgent oferă un serviciu excelent pentru clienți. Migrați gratuit și rapid de la Kayako în doar 5 minute și bucurați-vă de o perioadă de probă gratuită de până la 30 de zile. Îmbunătățiți satisfacția clienților și productivitatea echipei dvs. cu LiveAgent!

Folosiți filtre de gestionare a tichetelor pentru a găsi, filtra și organiza tichete cu ușurință. Încercați astăzi funcțiile noastre de filtrare cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.

Filtre

Folosiți filtre de gestionare a tichetelor pentru a găsi, filtra și organiza tichete cu ușurință. Încercați astăzi funcțiile noastre de filtrare cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile.

Gestionați responsabilitățile tichetelor cu proprietatea asupra tichetelor. Puteți atribui proprietatea agenților care vor fi responsabili de rezolvarea tichetelor.

Responsabilitate

Gestionați responsabilitățile tichetelor cu proprietatea asupra tichetelor. Puteți atribui proprietatea agenților care vor fi responsabili de rezolvarea tichetelor.

LiveAgent oferă mai mult de 175 de caracteristici utile, cel mai rapid widget de chat live de pe piață, call center și chiar acoperire de canale precum Instagram.

Căutați o alternativă la LiveChat?

LiveAgent: Peste 175 de caracteristici, chat rapid, call center și integrare Instagram/Viber. Migrare gratuită de la LiveChat în 5 min!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x