Spuneți la revedere programelor informatice lente și neperformante

Treceți la LiveAgent și vom migra datele dvs. din SpiceWorks gratuit.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrați de la SpiceWorks?

Migrați de la SpiceWorks la LiveAgent și transferați tichetele de asistență la o nouă soluție de asistență pentru clienți . LiveAgent oferă tot ce aveți nevoie pentru a începe să furnizați cea mai bună asistență pentru clienți și să ajungeți la mai multe persoane prin canale importante de comunicare. Echipa noastră de asistență vă poate ajuta să migrați gratuit toate datele dvs. către LiveAgent. Continuați să citiți și aflați care sunt avantajele trecerii la LiveAgent sau începeți astăzi perioada dvs. de încercare gratuită de 14 zile. 
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Comparație între SpiceWorks și LiveAgent

Funcții Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este nevoie de card de credit.
SpiceWorks
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările de servicii ale clienților.
LiveAgent oferă ticketing.
SpiceWorks nu oferă ticketing.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live.
SpiceWorks nu oferă Chat Live.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și a primi apeluri utilizând distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
SpiceWorks nu oferă Call Center.
Autoservire
O funcție care vă permite să creați un portal pentru clienți, în care aceștia se pot înregistra pentru a avea acces la tichetele lor anterioare și la conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire.
SpiceWorks oferă portal de autoservire.
Facebook
O integrare cu Facebook care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Facebook.
SpiceWorks nu oferă o integrare cu Facebook.
Twitter
O integrare cu Twitter care preia toate menționările și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la Tweet-uri direct din software.
LiveAgent oferă o integrare cu Twitter.
SpiceWorks nu oferă o integrare cu Twitter.
Instagram
O integrare cu Instagram care preia toate comentariile și menționările și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și menționările din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Instagram.
SpiceWorks nu oferă o integrare cu Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de asistență pentru social media.
LiveAgent oferă o integrare cu Viber.
SpiceWorks nu oferă o integrare cu Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de tip „cum se face”.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe
SpiceWorks oferă bază de cunoștințe.
Forum pentru clienți
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., care se află direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
SpiceWorks nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli.
SpiceWorks oferă automatizare și reguli.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
SpiceWorks oferă funcții API.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite celor care apelează să navigheze într-un sistem de telefonie înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
SpiceWorks nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține imagini video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
SpiceWorks nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu se șterg - le puteți vizualiza în orice moment.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
SpiceWorks oferă istoric nelimitat.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
SpiceWorks oferă site-uri web nelimitate.
Butoane de chat nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
SpiceWorks nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tichete/e-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailuri.
SpiceWorks oferă un număr nelimitat de tichete/e-mailur.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
SpiceWorks nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7, fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
SpiceWorks nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Contact fields feature in Customer service software - LiveAgent

Treceți astăzi la LiveAgent

Trecerea la un alt software de asistență nu trebuie să fie un proces obositor atunci când primiți asistență de la persoanele potrivite. Echipa noastră de asistență pentru clienți vă va asigura o experiență de migrare lină. Ne vom asigura că mutăm totul, inclusiv profilurile agenților, listele de contacte, tichetele de asistență, etichetele și feedback-urile.

Ce fel de date putem muta?

Ne vom asigura că adunăm și transferăm toate informațiile de asistență de care aveți nevoie

ticket thread

Tichete

Toate comunicările cu clienții dvs.

Contacts - icon

Persoane

Liste complete de contacte și date despre agenți

Tags - icon

Etichete

Etichetele și notițele nu vor fi lăsate în urmă

customer feedback satisfaction rewards

Feedback

Feedback-urile și evaluările de la clienți

Creați o experiență plăcută pentru toată lumea

Sistemul nostru de ticketing gestionează fiecare canal important de comunicare cu clienții. E-mail, chat live, call center, portal pentru clienți, Viber, sau social mediaFacebook, Instagram, și Twitter. Puteți alege ce doriți să folosiți pentru a comunica cu clienții dvs. și să gestionați lucrurile în felul dvs.

Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Rezolvați tichete de asistență de pe mai multe canale

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Un software de asistență care vă sprijină

Fiecare instrument din LiveAgent este susținut de peste 125 de funcții pe care le puteți utiliza pentru a crea fluxuri de lucru fluide și pentru a vă ușura activitatea. Filtrare, etichetare, sortare inteligentă – totul este acolo. De asemenea, puteți conecta aplicațiile pe care le utilizați datorită celor peste 140 de integrări. Aruncați o privire la lista completă de funcționalități și integrări.

Software de pionierat

Știați?

Înființată în 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care a oferit funcții de chat live și asistență. Începând cu 2021, LiveAgent este cea mai bine evaluată și cea mai recenzată soluție de asistență de pe piață, deservind peste 150 de milioane de utilizatori și 40.000 de companii din întreaga lume.

30%

Generați mai multe venituri

Creați experiențe memorabile ale clienților care sporesc veniturile.

97%

Îmbunătățiți satisfacția

Încântați-vă clienții cu răspunsuri fulgerător de rapide.

16×

Sporiți valoarea clientului

Realizați mai multe vânzări, păstrându-vă clienții loiali brandului dvs.

Migrați astăzi la noul dvs. birou de asistență

Începeți astăzi încercarea gratuită de 14 zile LiveAgent și familiarizați-vă cu soluția noastră de asistență pentru clienți . Când sunteți gata, anunțați-ne și ne vom asigura că migrăm toate datele de care aveți nevoie și să oferim în continuare cea mai bună asistență pentru clienții dvs.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Migrați de la alt software?

Articole legate deMigrare de la SpiceWorks
677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Rapoartele, sau altfel spus analizele, vă oferă informații generale despre ceea ce se întâmplă în contul dvs. LiveAgent oferă rapoarte extinse

Rapoarte

Rapoartele LiveAgent furnizează informații generale despre performanța contului și nevoile de îmbunătățire în serviciul clienților. Oferă diverse tipuri de rapoarte, inclusiv analize generale, rapoarte de performanță, de agent, de departament și de timp, care pot fi exportate în fișiere CSV.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

LiveAgent este un program informatic de birou de asistență omnicanal care adună interacțiunile cu clienții de pe mai multe canale, inclusiv cele mai populare platforme de rețele sociale.

Program informatic de asistență pe rețele sociale lipsit de stres.

Platforma LiveAgent adună toate mențiunile și mesajele într-un singur loc, eficientizând astfel asistența pentru clienți. De asemenea, oferă diverse planuri cu prețuri transparente și poate fi adaptată oricărei dimensiuni de companie.

Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

Sunete

Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x