Migrați de la FrontApp la un software de asistență diferit? Migrați într-un nou inbox unificat cu instrumente și funcții de bază excelente, chat live, rețele sociale, bază de cunoștințe și multe altele. Alegeți LiveAgent.
Connect your email account, migrate to LiveAgent today and see how to improve your workflow and provide customer support with different solution.
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
|
Front
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
|
Front oferă ticketing pentru 19 USD/ per agent / pe lună.
|
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
|
Front oferă chat live în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
|
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
Front nu oferă Call Center.
|
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Front oferă self-service în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
|
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
|
Front oferă o integrare Facebook în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
|
Front oferă o integrare Twitter în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
|
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
Front nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
Front nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
|
Front nu oferă o bază de cunoștințe.
|
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum clienților.
|
Front nu oferă forum clienților.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Front oferă automatizare și reguli în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Front oferă funcții API în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
Front nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau FaceTime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
Front nu oferă apeluri video.
|
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
Front nu oferă istoric nelimitat.
|
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
|
Front nu oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
Front nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
|
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Front oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Front nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
|
Front LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 19 USD / per agent / pe lună.
|
Migrarea din Front nu trebuie să vă coste nimic cu LiveAgent. Noi o vom acoperi și vom fi bucuroși să vă ajutăm să migrați datele în noul inbox comun. Împreună cu istoricul dvs. de e-mail, messenger și alte conversații, veți primi un set de instrumente nou pentru a vă ajuta să oferiți asistență pentru clienți în cel mai bun mod.
Doriți să ne ocupăm noi de procesul de migrație? Echipa noastră va migra datele dvs. și vă va ajuta să vă stabiliți în noul software de asistență și interfața utilizatorului. Dacă doriți să încercați mai întâi, nu ezitați să apăsați butonul de mai jos și să beneficiați de experiența LiveAgent completă.
Facem tot posibilul să oferim asistență ori de câte ori este nevoie și să vă oferim instrumente pentru a vă ajuta clienții
Profitați de toate instrumentele, caracteristicile și integrările dintr-un singur tablou de bord inclus în planul nostru plătit
Transformați vizitatorii paginii web în clienți plătitori și utilizați instrumente pentru a-i sprijini cu software de economisire a costurilor
LiveAgent permite agenților dvs. să facă mai mult și să economisească timp
Front are un set de instrumente impresionant. Dar la fel și noi. LiveAgent are toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a le arăta clienților o experiență excelentă. Creați-vă un inbox, conectați-vă Gmail și începeți să utilizați un sistem excelent de ticketing care are grijă de toată organizația dvs. Puteți alege furnizorul de e-mail sau alte canale de comunicare.
Ce canale de comunicare? Vorbim de e-mail, call center, bază de cunoștințe și social media. Folosiți Facebook Messenger, Twitter sau chiar mesaje directe și orice altceva de pe Instagram. Acoperim și Viber. În plus, LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat la 2,5 secunde. Acum puteți răspunde la orice tip de mesaj și puteți oferi asistență excelentă prin orice canal.
LiveAgent vă permite nu numai să faceți tot posibilul, și noi vom încerca din greu să facem tot posibilul pentru dvs. Un software excelent pentru biroul de asistență ar trebui să includă un birou de asistență excelent pentru clienții săi.
De aceea oferim asistență pentru clienți 24/7 pentru clienții noștri. Contactați-ne ori de câte ori aveți o problemă cu setarea sau când doriți pur și simplu să obțineți câteva informații.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Migrați-vă gratuit datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență de mai jos. Faceți schimbarea astăzi. Vă vom acoperi.
Migrați de la Pure Chat la LiveAgent?
LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care oferă multiple soluții pentru comunicare și gestionarea clienților. Include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor. Este o alternativă populară la Zopim și LeadDesk, oferind asistență excelentă și caracteristici mobile.
Migrați de la Gist la LiveAgent?
Vă mbunătățiți imaginea de marketing prin interacțiunea cu clienții și utilizând LiveAgent ca software de asistență pentru clienți.
Căutați o alternativă la Zopim?
Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.
Sporiți implicarea cu LiveAgent
Explicația și beneficiile utilizării LiveAgent pentru a oferi asistență clienților, inclusiv accesul la toate canalele de comunicare într-o singură casetă de e-mail companiei. De asemenea, cu ajutorul CRM-ului încorporat, puteți personaliza experiența clienților prin gestionarea informațiilor importante despre aceștia.
Doriți să migrați de la Jira la LiveAgent?
Migrarea din Jira la LiveAgent oferă un serviciu clienți stelar cu agenți disponibili 24/7 și suport în multiple limbi, inclusiv widgeturi adaptabile. Soluție completă pentru biroul de asistență.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date