Spune-ți la revedere software-ului lent, substandard

Treceți la LiveAgent și vă vom migra gratuit datele din Front.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar un card de credit
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrați de la Front?

Migrați de la FrontApp la un software de asistență diferit? Migrați într-un nou inbox unificat cu instrumente și funcții de bază excelente, chat live, rețele sociale, bază de cunoștințe și multe altele. Alegeți LiveAgent.

Connect your email account, migrate to LiveAgent today and see how to improve your workflow and provide customer support with different solution. 

Ce fel de date puteți migra din Front?

Persoane

Migrați profilurile de agent și contactele în noul cont unic.

Tichete

Mutați Gmail, chat-ul live, centrul de apeluri sau orice alte tichete în inboxul nou al echipei dvs.

Etichete

Migrați toate etichetele dvs. din Front.

Front în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent Front
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
Front oferă ticketing pentru 19 USD/ per agent / pe lună.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Front oferă chat live în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Front nu oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Front oferă self-service în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Front oferă o integrare Facebook în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Front oferă o integrare Twitter în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Front nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Front nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
Front nu oferă o bază de cunoștințe.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților.
Front nu oferă forum clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Front oferă automatizare și reguli în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Front oferă funcții API în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Front nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau FaceTime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Front nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
Front nu oferă istoric nelimitat.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
Front nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Front nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Front oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Front nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Front LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Maximum queue time

O migrație gratuită de la Front

Migrarea din Front nu trebuie să vă coste nimic cu LiveAgent. Noi o vom acoperi și vom fi bucuroși să vă ajutăm să migrați datele în noul inbox comun. Împreună cu istoricul dvs. de e-mail, messenger și alte conversații, veți primi un set de instrumente nou pentru a vă ajuta să oferiți asistență pentru clienți în cel mai bun mod.

Doriți să ne ocupăm noi de procesul de migrație? Echipa noastră va migra datele dvs. și vă va ajuta să vă stabiliți în noul software de asistență și interfața utilizatorului. Dacă doriți să încercați mai întâi, nu ezitați să apăsați butonul de mai jos și să beneficiați de experiența LiveAgent completă.

Avantajele migrației complete la LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Experiență excelentă pentru clienți

Facem tot posibilul să oferim asistență ori de câte ori este nevoie și să vă oferim instrumente pentru a vă ajuta clienții

Live chat software

Software de asistență complet

Profitați de toate instrumentele, caracteristicile și integrările dintr-un singur tablou de bord inclus în planul nostru plătit

Reports

Economisiți mai mult și câștigați mai mult

Transformați vizitatorii paginii web în clienți plătitori și utilizați instrumente pentru a-i sprijini cu software de economisire a costurilor

On time resolution

Creșteți fluxul de lucru

LiveAgent permite agenților dvs. să facă mai mult și să economisească timp

Executați cu instrumentele potrivite

Front are un set de instrumente impresionant. Dar la fel și noi. LiveAgent are toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a le arăta clienților o experiență excelentă. Creați-vă un inbox, conectați-vă Gmail și începeți să utilizați un sistem excelent de ticketing care are grijă de toată organizația dvs. Puteți alege furnizorul de e-mail sau alte canale de comunicare.

Ce canale de comunicare? Vorbim de e-mail, call center, bază de cunoștințe și social media. Folosiți Facebook Messenger, Twitter sau chiar mesaje directe și orice altceva de pe Instagram. Acoperim și Viber. În plus, LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat la 2,5 secunde. Acum puteți răspunde la orice tip de mesaj și puteți oferi asistență excelentă prin orice canal.

liveagent tools

Setul de instrumente LiveAgent

get inspired

Suport excelent

LiveAgent vă permite nu numai să faceți tot posibilul, și noi vom încerca din greu să facem tot posibilul pentru dvs. Un software excelent pentru biroul de asistență ar trebui să includă un birou de asistență excelent pentru clienții săi.

De aceea oferim asistență pentru clienți 24/7 pentru clienții noștri. Contactați-ne ori de câte ori aveți o problemă cu setarea sau când doriți pur și simplu să obțineți câteva informații.

Migrați de la o platformă diferită?

Migrați-vă gratuit datele de la oricare dintre furnizorii de soluții de asistență de mai jos. Faceți schimbarea astăzi. Vă vom acoperi.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrarea de la Front
415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Noticias

El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.

752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

Sunete

Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x