Spune-ți la revedere software-ului lent, substandard

Treceți la LiveAgent și vă vom migra gratuit datele din Front.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrați de la Front?

Migrați de la FrontApp la un software de asistență diferit? Migrați într-un nou inbox unificat cu instrumente și funcții de bază excelente, chat live, rețele sociale, bază de cunoștințe și multe altele. Alegeți LiveAgent.

Connect your email account, migrate to LiveAgent today and see how to improve your workflow and provide customer support with different solution. 

Ce fel de date puteți migra din Front?

Persoane

Migrați profilurile de agent și contactele în noul cont unic.

Tichete

Mutați Gmail, chat-ul live, centrul de apeluri sau orice alte tichete în inboxul nou al echipei dvs.

Etichete

Migrați toate etichetele dvs. din Front.

Front în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent Front
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
Front oferă ticketing pentru 19 USD/ per agent / pe lună.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Front oferă chat live în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Front nu oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Front oferă self-service în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Front oferă o integrare Facebook în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Front oferă o integrare Twitter în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Front nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Front nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe.
Front nu oferă o bază de cunoștințe.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților.
Front nu oferă forum clienților.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Front oferă automatizare și reguli în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Front oferă funcții API în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Front nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau FaceTime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Front nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
Front nu oferă istoric nelimitat.
Site-uri web nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
Front nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
Front nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Front oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Front nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Front LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 19 USD / per agent / pe lună.
Maximum queue time

O migrație gratuită de la Front

Migrarea din Front nu trebuie să vă coste nimic cu LiveAgent. Noi o vom acoperi și vom fi bucuroși să vă ajutăm să migrați datele în noul inbox comun. Împreună cu istoricul dvs. de e-mail, messenger și alte conversații, veți primi un set de instrumente nou pentru a vă ajuta să oferiți asistență pentru clienți în cel mai bun mod.

Doriți să ne ocupăm noi de procesul de migrație? Echipa noastră va migra datele dvs. și vă va ajuta să vă stabiliți în noul software de asistență și interfața utilizatorului. Dacă doriți să încercați mai întâi, nu ezitați să apăsați butonul de mai jos și să beneficiați de experiența LiveAgent completă.

Avantajele migrației complete la LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Experiență excelentă pentru clienți

Facem tot posibilul să oferim asistență ori de câte ori este nevoie și să vă oferim instrumente pentru a vă ajuta clienții

Live chat software

Software de asistență complet

Profitați de toate instrumentele, caracteristicile și integrările dintr-un singur tablou de bord inclus în planul nostru plătit

Reports

Economisiți mai mult și câștigați mai mult

Transformați vizitatorii paginii web în clienți plătitori și utilizați instrumente pentru a-i sprijini cu software de economisire a costurilor

On time resolution

Creșteți fluxul de lucru

LiveAgent permite agenților dvs. să facă mai mult și să economisească timp

Executați cu instrumentele potrivite

Front are un set de instrumente impresionant. Dar la fel și noi. LiveAgent are toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a le arăta clienților o experiență excelentă. Creați-vă un inbox, conectați-vă Gmail și începeți să utilizați un sistem excelent de ticketing care are grijă de toată organizația dvs. Puteți alege furnizorul de e-mail sau alte canale de comunicare.

Ce canale de comunicare? Vorbim de e-mail, call center, bază de cunoștințe și social media. Folosiți Facebook Messenger, Twitter sau chiar mesaje directe și orice altceva de pe Instagram. Acoperim și Viber. În plus, LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat la 2,5 secunde. Acum puteți răspunde la orice tip de mesaj și puteți oferi asistență excelentă prin orice canal.

liveagent tools

Setul de instrumente LiveAgent

get inspired

Suport excelent

LiveAgent vă permite nu numai să faceți tot posibilul, și noi vom încerca din greu să facem tot posibilul pentru dvs. Un software excelent pentru biroul de asistență ar trebui să includă un birou de asistență excelent pentru clienții săi.

De aceea oferim asistență pentru clienți 24/7 pentru clienții noștri. Contactați-ne ori de câte ori aveți o problemă cu setarea sau când doriți pur și simplu să obțineți câteva informații.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
Articole legate deMigrarea de la Front
Vă transferați de la Pure Chat la LiveAgent? Membrii echipelor noastre tehnice și de suport sunt mai mult decât bucuroși să vă ajute cu migrarea tuturor datelor dvs., rapid și în siguranță. Gratuit. Contactați-ne astăzi pentru a discuta despre migrarea datelor dvs.

Migrați de la Pure Chat la LiveAgent?

LiveAgent este un software de asistență pentru clienți care oferă multiple soluții pentru comunicare și gestionarea clienților. Include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor. Este o alternativă populară la Zopim și LeadDesk, oferind asistență excelentă și caracteristici mobile.

Doriți să vă migrați datele de la Gist la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.

Migrați de la Gist la LiveAgent?

Vă mbunătățiți imaginea de marketing prin interacțiunea cu clienții și utilizând LiveAgent ca software de asistență pentru clienți.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

Doriți să migrați de la Olark la LiveAgent? Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și O2 și alegeți să oferiți asistență de talie mondială.

Migrați de la Olark?

A summary of the given text is being produced for marketing purposes in Romanian language.

Sporiți implicarea clienților cu ajutorul asistenței omnicanal personalizate. Lăsați-vă clienții cu un sentiment extraordinar de fiecare dată când interacționează cu afacerea dvs.

Sporiți implicarea cu LiveAgent

Explicația și beneficiile utilizării LiveAgent pentru a oferi asistență clienților, inclusiv accesul la toate canalele de comunicare într-o singură casetă de e-mail companiei. De asemenea, cu ajutorul CRM-ului încorporat, puteți personaliza experiența clienților prin gestionarea informațiilor importante despre aceștia.

LiveAgent oferă o migrare gratuită a datelor Jira către LiveAgent. Transferați toate datele dvs. utilizând pur și simplu pluginul nostru de migrare sau solicitați echipei noastre să vă ajute.

Doriți să migrați de la Jira la LiveAgent?

Migrarea din Jira la LiveAgent oferă un serviciu clienți stelar cu agenți disponibili 24/7 și suport în multiple limbi, inclusiv widgeturi adaptabile. Soluție completă pentru biroul de asistență.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație