Spuneți adio unui software lent

Treceți la LiveAgent & vă vom migra datele de la Outlook gratuit.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Asistență clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrați din Outlook?

Doriți să vă duceți biroul de asistență pentru clienți la nivelul următor? Spuneți adio unei căsuțe poștale comune și migrați-vă datele din Outlook. Îmbinați-vă conturile de e-mail cu LiveAgent pentru a urmări mai bine solicitările clienților, a le rezolva mai repede și a crește satisfacția clienților.

LiveAgent este soluția supremă de birou de asistență cu mai multe instrumente, caracteristici, integrări și asistență pentru a vă oferi cea mai bună asistență pentru clienți dintr-un singur tablou de bord. Citiți mai departe și aflați mai multe sau începeți încercarea gratuită de 14 zile astăzi.

Beneficiile migrării către LiveAgent

Tichete

Sistemul de tichete vă organizează comunicarea în funcție de diferite standarde de importanță

Mai multe instrumente de comunicare

E-mail, chat live, call center, bază de informații sau chiar asistență pentru rețele sociale

Asistență 24/7

Suntem aici pentru dvs. când aveți nevoie de informații sau de rezolvarea unei probleme

Obțineți migrarea Outlook gratuită

Trecerea la LiveAgent nu înseamnă că trebuie să renunțați la contul dvs. Microsoft Outlook. Migrarea datelor dvs. înseamnă integrarea contului dvs. de e-mail în LiveAgent și transferul datelor, astfel încât să le puteți urmări mai bine. 

Dacă nu sunteți sigur cum să migrați toate datele dvs. din Outlook în LiveAgent, contactați-ne după ce creați un cont nou și vom fi bucuroși să vă ajutăm sau să vă migram noi datele. Procesul de migrare este sigur și securizat, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji cu privire la pierderea datelor dvs. Porniți perioada de încercare gratuită și anunțați-ne când sunteți gata să începeți procesul de migrare.

Ce fel de date putem migra pentru dvs.?

Contacte

Migrați lista de contacte în LiveAgent 

E-mailuri

E-mailuri și alte tipuri de comunicare din Outlook

Etichete

Și etichetele pot fi migrate

Feedback

Transferați feedback-urile

Mai multe instrumente pentru un birou de asistență mai bun

E-mailul dvs. se poate transforma într-un sistem de tichete organizat în care puteți urmări mai bine solicitările clienților, puteți marca problemele ca fiind rezolvate și vă puteți gestiona mai bine biroul de asistență. E-mailul este doar începutul.

Sistemul nostru de tichete include și alte instrumente. Vorbim despre cel mai rapid widget de chat live pentru site-ul dvs., call center, baza de cunoștințe sau chiar asistență pentru rețele sociale. Conectați-vă Facebook Messenger, Twitter, Instagram sau Viber. Acoperiți canalele importante utilizate cel mai mult de clienții din întreaga lume și urmăriți-le dintr-un singur tablou de bord. Vă puteți îmbunătăți fluxul de lucru cu mai multe integrări și puteți profita de diverse caracteristici

liveagent tools

Aruncați o privire asupra setului nostru de instrumente

LiveAgent - How to choose the right knowledge base tool?

Suntem aici pentru a vă ajuta

Înțelegem importanța oferirii de asistență excelentă pentru clienți. De aceea facem tot posibilul să ne ajutăm clienții atunci când au nevoie. LiveAgent oferă asistență pentru clienți 24/7 cu toate planurile.

Oferiți asistență excelentă având dvs. o asistență excelentă. Contactați-ne când aveți nevoie de informații, când trebuie să rezolvați o problemă sau când doriți să aflați mai multe despre utilizarea LiveAgent. Ne puteți contacta oricând și oriunde doriți – pe e-mail, bază de cunoștințe, prin call center, rețele sociale sau chat live. Doriți să obțineți un sprijin extraordinar cu noul dvs. birou de asistență? Faceți clic pe butonul de mai jos.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Ce spun clienții noștri despre noi

Migrați mai mult de un e-mail?

Migrați datele dvs. de la oricare dintre furnizorii de soluții software enumerați mai jos, gratuit. Faceți schimbarea astăzi. Vă puteți baza pe noi.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrare Outlook
677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Noticias

El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.

Rapoartele, sau altfel spus analizele, vă oferă informații generale despre ceea ce se întâmplă în contul dvs. LiveAgent oferă rapoarte extinse

Rapoarte

Rapoartele LiveAgent furnizează informații generale despre performanța contului și nevoile de îmbunătățire în serviciul clienților. Oferă diverse tipuri de rapoarte, inclusiv analize generale, rapoarte de performanță, de agent, de departament și de timp, care pot fi exportate în fișiere CSV.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

Sunete

Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.

LiveAgent este un program informatic de birou de asistență omnicanal care adună interacțiunile cu clienții de pe mai multe canale, inclusiv cele mai populare platforme de rețele sociale.

Program informatic de asistență pe rețele sociale lipsit de stres.

Platforma LiveAgent adună toate mențiunile și mesajele într-un singur loc, eficientizând astfel asistența pentru clienți. De asemenea, oferă diverse planuri cu prețuri transparente și poate fi adaptată oricărei dimensiuni de companie.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x