Sunteți în căutarea unei alternative pentru Gmail?

Este în regulă să spunem că Gmail este unul dintre cele mai populare și utilizate servicii de email pe scară largă. Cu toții ne-am obișnuit cu stocarea gratuită, cu butonul de anulare a trimiterii, precum și cu funcții utile suplimentare cum ar fi amânarea, etichetele sau folderele. Am putea merge într-acolo în a spune că Gmail este soluția de email perfectă pentru persoane fizice. Păstrează totul curat și organizat.

Cu toate acestea, atunci când vine vorba de utilizarea pentru afaceri – în special pentru asistența pentru clienți, există câteva limitări. Din păcate, Gmail nu acceptă o căsuță de email universală cu integrări a mai multor canale sau o prezentare generală a panoului de bord multi-agent. Ambele sunt caracteristici esențiale în serviciul pentru clienți. Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru departamentul dvs. de asistență, LiveAgent ar putea fi soluția potrivită pentru dvs.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Importați emailurile dvs. în LiveAgent și beneficiați de
o soluție de servicii pentru clienți cu mai multe canale.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Caracteristici puternice ale departamentului de asistență

Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru companiile dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent are peste 179 de caracteristici de asistență și peste 40 de integrări. Utilizați funcțiile noastre puternice de analiză și raportare, caracteristici de gamificare sau baza de cunoștințe încorporată.

Lăsați LeaveAgent să facă eforturile mari, astfel încât să vă puteți concentra pe construirea unor relații semnificative cu clienții dvs.

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Implementați o căsuță de email universală în compania dvs. și obțineți aceste avantaje:

Satisfacția clienților crescută

LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.

Productivitate îmbunătățită a agenților dvs.

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe cereri datorită căsuței noastre de primire universale.

Punct de contact

Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare din majoritatea soluțiilor populare de asistență.

Funcții de asistență care facilitează serviciul pentru clienți

Citiți mai departe pentru a afla ce caracteristici software sunt esențiale pentru asistența de succes a clienților.

Universal inbox by LiveAgent

Profitați de puterea unei cutii de primire universale

Software-ul ideal de servicii pentru clienți ar trebui să fie transparent și ușor accesibil pentru toți agenții din departamentul dvs. Ar trebui să accepte integrări ale mai multor canale și să ofere caracteristici suplimentare de asistență, cum ar fi automatizarea. Cutia de primire universală de la LiveAgent exact asta face.

Cutia de primire universală LiveAgent este o versiune mai inteligentă a mesageriei curente. Vă permite să trimiteți și să primiți mesaje de pe mai multe canale, precum email, chat live, rețele de socializare sau chiar apeluri vocale și video. Elimină necesitatea partajării contului și a monitorizării dispozitivului. Toate tichetele noi sunt introduse automat în panoul de bord LiveAgent și pot fi vizualizate și rezolvate de către toți agenții.

Cutia de primire universală vă permite să adăugați etichete, notificări, note interne, automatizarea tichetelor către anumite departamente sau agenți și multe altele. Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru compania dvs., luați în considerare LiveAgent.

Utilizați fluxul de ticheting hibrid

Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru compania dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent utilizează fluxul de tichete hibrid care este o caracteristică esențială în asistența pentru clienți, deoarece crește productivitatea agentului. Fluxul de tichete hibrid face ca toate tichetele să arate la fel indiferent de canalul de comunicare de la care au fost primite. Fluxul de tichete vă permite să urmăriți parcursul clienților dvs. prin diferite canale, dar să rămâneți întotdeauna în același tichet hibrid. În acest fel, aveți la îndemână toate informațiile importane despre clienții dvs. și problemele acestora.

Email ticketing
Peter Komornik

LiveAgent îmbină chatul live excelent, ticheting-ul și automatizarea care ne permite să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo
Powerful automation and reporting

Automatizați sarcinile pentru a economisi timp

Automatizarea este o caracteristică esențială pentru asistența pentru clienți deoarece economisește mult timp. Vă permite să automatizați sarcini uzuale, să creați fluxuri de lucru sau reguli de automatizare unice în funcție de nevoile companiei dvs.

De exemplu, regulile de automatizare pot aloca automat tichete (în orice etapă) agenților sau departamentelor individuale. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți un „declanșator/trigger” și regula va fi executată. În LiveAgent, regulile de automatizare se pot baza pe orice parametru al tichetului, eveniment sau condiție de timp.

Decideți dacă LiveAgent este o alternativă bună pentru Gmail pentru compania dvs. cu perioada de testare gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit.

Oferiți un impuls serviciului dvs. de clienți

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. De aceea este o alternativă excelentă pentru Gmail. Alăturați-vă companiilor precum Yamaha, BMW, Huawei și Universitatea Oxford în furnizarea de servicii pentru clienți de nivel mondial. Cu LiveAgent este ușor. Începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent elimină eșecurile serviciului pentru clienți

Slow customer support

12% dintre americani consideră că cea mai mare frustrare a lor în legătură cu serviciul pentru clienți este “lipsa de viteză.” Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% dintre consumatori consideră că faptul că trebuie să își explice problema mai multor persoane este un serviciu slab pentru clienți. Cercetare Dimensională

Simple and efficient customer service

O treime din consumatori afirmă că ar lua în considerare schimbarea companiilor după doar un caz de serviciu pentru clienți slab. American Express

mitigate losses

72% dintre consumatori afirmă că, atunci când contactează serviciul pentru clienți se așteaptă ca agentul să „știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare.”Microsoft

Vedeți de ce trec companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternativă pentru Gmail
Șabloanele de e-mail pentru programele de fidelizare, elaborate cu atenție, pot menține un nivel ridicat de retenție a clienților și un nivel scăzut de dezabonare. Arătați-le clienților dvs. aprecierea dvs. astăzi.

Șabloane de e-mail pentru programul de fidelizare

Textul oferă sfaturi pentru servicii eficiente pentru clienți. Rentabilitatea investiției într-un serviciu excelent este esențială pentru creșterea veniturilor și reducerea costurilor. Utilizarea șabloanelor de e-mail poate ușura munca și crește performanța în ceea ce privește vânzările promoționale. E-mailul rămâne cel mai eficient instrument de vânzări și marketing.

Recuperați-vă clienții dezinteresați cu șabloanele noastre de e-mail gata făcute și complet personalizabile. Salvați șabloanele sub formă de mesaje predefinite sau de campanii.

Șabloane de e-mail pentru recuperarea clienților

Compania trimite un email de recuperare pentru a încuraja clienții să revină cu ajutorul unei oferte sau a unei valori adăugate. O reducere substanțială și unică poate fi o metodă eficientă. Se recomandă un follow-up după o săptămână în cazul în care ultimul mesaj s-a pierdut în căsuța de primire. În caz contrar, se poate trimite un mesaj de eliminare a bazei de date.

Creșteți tarifele de deschidere a e-mailurilor cu șabloanele noastre de e-mail de separare. Atrageți atenția potențialului dumneavoastră client și vindeți-vă produsul cu încredere.

Șabloane de e-mail pentru separare

Marketingul prin email poate fi eficient pentru a comunica cu clienții și pentru a îmbunătăți rezultatele companiilor de comerț electronic. Utilizarea de șabloane pentru notificarea livrării și confirmarea returnării poate fi utilă. LiveAgent oferă servicii administrative de migrare și permite redirecționarea și configurarea e-mailurilor.

Consultați e-mailurile de reamintire și liniile de subiect care asigură rate de conversie și rate de clic ridicate. Copiați și lipiți gratuit și îmbunătățiți imediat.

Șabloane pentru e-mail de reamintire

E-mailurile de reamintire sunt esențiale pentru a crește gradul de implicare și pentru a determina clienții să efectueze acțiuni specifice. Există câteva șabloane pentru e-mail-ul de reamintire pentru diferite ocazii, pe care le puteți adapta pentru propria dumneavoastră utilizare. E-mailurile de reamintire pot fi folosite în diferite situații, precum utilizatorii inactivi, expirarea procesului și plățile care urmează să fie făcute. Scopul e-mailului de reamintire este de a aminti unui client ceva important, care trebuie să se întâmple sau care așteaptă să se întâmple în viitorul apropiat. Subiectul este foarte important, deoarece poate mări ratele de deschidere și de conversie.

Utilizați șabloanele noastre de e-mail captivante de înscriere la newsletter pentru a face o primă impresie bună a abonaților dvs. la newsletter.

Șabloane de e-mail de înscriere la newsletter

E-mailurile de bun venit și cele de post-cumpărare sunt esențiale în construirea relațiilor de lungă durată cu clienții și pot avea un impact pozitiv asupra eforturilor generale de marketing. Utilizarea de șabloane și linii de subiect adaptate pot crește rata de conversie, iar e-mailurile de livrare și returnare pot include feedback-ul clienților și informații utile. Șabloanele pentru e-mail de reînnoire pot fi folosite ca ghid în campaniile de reînnoire. Sfaturi și șabloane pentru începerea unui e-mail pot fi de ajutor.

Șabloanele de e-mail privind coșul de cumpărături abandonat de la LiveAgent vă vor reangaja clienții și îi vor convinge să își finalizeze achiziția.

Șabloane de e-mail privind coș de cumpărături abandonat

Trimite primul e-mail în momentul ideal pentru o rată de conversie de 20,3%. Folosește CTA cu angajament redus și dovadă socială pentru a-i convinge pe utilizatori să finalizeze cumpărăturile.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație