Este în regulă să spunem că Gmail este unul dintre cele mai populare și utilizate servicii de email pe scară largă. Cu toții ne-am obișnuit cu stocarea gratuită, cu butonul de anulare a trimiterii, precum și cu funcții utile suplimentare cum ar fi amânarea, etichetele sau folderele. Am putea merge într-acolo în a spune că Gmail este soluția de email perfectă pentru persoane fizice. Păstrează totul curat și organizat.
Cu toate acestea, atunci când vine vorba de utilizarea pentru afaceri – în special pentru asistența pentru clienți, există câteva limitări. Din păcate, Gmail nu acceptă o căsuță de email universală cu integrări a mai multor canale sau o prezentare generală a panoului de bord multi-agent. Ambele sunt caracteristici esențiale în serviciul pentru clienți. Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru departamentul dvs. de asistență, LiveAgent ar putea fi soluția potrivită pentru dvs.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru companiile dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent are peste 179 de caracteristici de asistență și peste 40 de integrări. Utilizați funcțiile noastre puternice de analiză și raportare, caracteristici de gamificare sau baza de cunoștințe încorporată.
Lăsați LeaveAgent să facă eforturile mari, astfel încât să vă puteți concentra pe construirea unor relații semnificative cu clienții dvs.
Implementați o căsuță de email universală în compania dvs. și obțineți aceste avantaje:
LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.
Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe cereri datorită căsuței noastre de primire universale.
Echipa dvs. de asistență poate gestiona toate solicitările clienților de pe mai multe canale într-un singur loc.
Oferim servicii de migrare din majoritatea soluțiilor populare de asistență.
Citiți mai departe pentru a afla ce caracteristici software sunt esențiale pentru asistența de succes a clienților.
Software-ul ideal de servicii pentru clienți ar trebui să fie transparent și ușor accesibil pentru toți agenții din departamentul dvs. Ar trebui să accepte integrări ale mai multor canale și să ofere caracteristici suplimentare de asistență, cum ar fi automatizarea. Cutia de primire universală de la LiveAgent exact asta face.
Cutia de primire universală LiveAgent este o versiune mai inteligentă a mesageriei curente. Vă permite să trimiteți și să primiți mesaje de pe mai multe canale, precum email, chat live, rețele de socializare sau chiar apeluri vocale și video. Elimină necesitatea partajării contului și a monitorizării dispozitivului. Toate tichetele noi sunt introduse automat în panoul de bord LiveAgent și pot fi vizualizate și rezolvate de către toți agenții.
Cutia de primire universală vă permite să adăugați etichete, notificări, note interne, automatizarea tichetelor către anumite departamente sau agenți și multe altele. Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru compania dvs., luați în considerare LiveAgent.
Dacă sunteți în căutarea unei alternative la Gmail pentru compania dvs., luați în considerare LiveAgent. LiveAgent utilizează fluxul de tichete hibrid care este o caracteristică esențială în asistența pentru clienți, deoarece crește productivitatea agentului. Fluxul de tichete hibrid face ca toate tichetele să arate la fel indiferent de canalul de comunicare de la care au fost primite. Fluxul de tichete vă permite să urmăriți parcursul clienților dvs. prin diferite canale, dar să rămâneți întotdeauna în același tichet hibrid. În acest fel, aveți la îndemână toate informațiile importane despre clienții dvs. și problemele acestora.
LiveAgent îmbină chatul live excelent, ticheting-ul și automatizarea care ne permite să oferim asistență excepțională clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Automatizarea este o caracteristică esențială pentru asistența pentru clienți deoarece economisește mult timp. Vă permite să automatizați sarcini uzuale, să creați fluxuri de lucru sau reguli de automatizare unice în funcție de nevoile companiei dvs.
De exemplu, regulile de automatizare pot aloca automat tichete (în orice etapă) agenților sau departamentelor individuale. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți un „declanșator/trigger” și regula va fi executată. În LiveAgent, regulile de automatizare se pot baza pe orice parametru al tichetului, eveniment sau condiție de timp.
Decideți dacă LiveAgent este o alternativă bună pentru Gmail pentru compania dvs. cu perioada de testare gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit.
LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. De aceea este o alternativă excelentă pentru Gmail. Alăturați-vă companiilor precum Yamaha, BMW, Huawei și Universitatea Oxford în furnizarea de servicii pentru clienți de nivel mondial. Cu LiveAgent este ușor. Începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile. Nu este necesar cardul de credit.
12% dintre americani consideră că cea mai mare frustrare a lor în legătură cu serviciul pentru clienți este “lipsa de viteză.” Statista
72% dintre consumatori consideră că faptul că trebuie să își explice problema mai multor persoane este un serviciu slab pentru clienți. Cercetare Dimensională
O treime din consumatori afirmă că ar lua în considerare schimbarea companiilor după doar un caz de serviciu pentru clienți slab. American Express
72% dintre consumatori afirmă că, atunci când contactează serviciul pentru clienți se așteaptă ca agentul să „știe cine sunt, ce au cumpărat și să aibă informații despre angajamentele lor anterioare.”Microsoft
“Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert
Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik
„Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron
„Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam
„Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad
„Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga
“Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal
„Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
Sunteți curios să vedeți cum ne situăm în raport cu alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date