Spune-ți la revedere software-ului lent, substandard

Treceți la LiveAgent și vă vom migra datele de la Zopim gratuit.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar un card de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Treceți de la Zopim la LiveAgent?

Vă gândiți la migrarea de la Zopim la LiveAgent? Vom avea grijă de dvs. Echipa noastră de asistență este pregătită să vă ajute cu migrarea datelor – gratuit. Contactați-ne pentru mai multe informații!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Zopim în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent Zopim
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
Zopim oferă ticketing pentru 72 USD/ per agent / pe lună.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live în Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă chat live în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center în plan all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă Call Center în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă self-service în plan pentru 121 USD / per agent / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Zopim oferă o integrare Facebook în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Zopim oferă o integrare Twitter în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram în planul Ticket pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Zopim oferă o integrare Instagram în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Zopim oferă o integrare Viber în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 121 USD / per agent / pe lună.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă forum clienților în plan pentru 152 USD / per agent / pe lună.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă automatizare și reguli în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă funcții API în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR în planul all-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă funcții IVR în plan pentru 152 USD / per agent / pe lună.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Zopim nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă istoric nelimitat în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Ticket + Chat pentru 29 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan All-inclusive pentru 39 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă înregistrare nelimitată a apelurilor în plan pentru 72 USD / per agent / pe lună.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Zopim oferă asistență nelimitată non-stop ca Ad-on.
server - illustration

Migrați-vă datele gratuit!

Așa este, trecerea de la Zopim la LiveAgent nu vă costă nimic. Contactați echipa noastră de asistență pentru a discuta despre migrarea datelor dvs. Apoi ne vom ocupa noi de aceasta, în timp ce dvs. vă puteți relaxa.

Doriți să migrați de sine stătător?

LiveAgent oferă pluginuri de migrare pentru software-uri de birou și în prezent lucrăm la un plugin de migrare Zopim. Rămâneți la curent pentru mai multe informații.

monitor plug in - illustration

Ce fel de date pot migra din Zopim?

Persoane

Migrați cu ușurință agenții, administratorii, utilizatorii finali și clienții.

Tichete

Migrați tichetele, atașamentele, câmpurile de utilizator și câmpurile de tichete.

Etichete

Migrați toate etichetele de departament și de tichet.

Sunteți gata să migrați de la Zopim la LiveAgent?

Aruncați o privire la câteva avantaje pe care le obțineți atunci când treceți la LiveAgent

Servicii excelente pentru clienți

Suport 24/7 de la agenții noștri. Suntem aici de câte ori ai nevoie de noi.

Soluție de asistență finală

Instrumente utile, mai mult de 179 de caracteristici și peste 40 de integrare. Avem tot de ce aveți nevoie.

Alege-ți limba

Alegeți una dintre cele 43 de traduceri diferite. LiveAgent acceptă și widget-uri adaptabile la limbă.

Migrați datele dvs. de la Zopim astăzi

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford, oferind asistență de clasă mondială clienților dvs.

$9 lună

Small business

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 lună

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 contact form

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

De ce ar trebui să alegeți LiveAgent în loc de Zopim?

Dacă doriți să oferiți asistență pentru clienți pe mai multe platforme, veți beneficia în mod semnificativ de a avea LiveAgent. LiveAgent este un software de birou de asistență bogat în caracteristici care include un portal pentru clienți, chat live, ticketing, call center și integrări social media. Astfel, transferă toate cererile clienților în tickete. Ca urmare, agenții dvs. pot răspunde tuturor clienților dintr-un singur tablou de bord.

Ce date puteți migra de la Zopim la LiveAgent?

Puteți transfera date precum detalii de contact ale clienților, informații despre departamente, administratori, atașamente și multe altele.

Cum puteți migra de la Zopim la LiveAgent?

Dacă doriți să migrați de la Zopim la LiveAgent, pur și simplu contactați serviciul nostru pentru clienți. Sau, dacă doriți să o faceți singur, vă oferim un plugin de migrare gratuit în LiveAgent.

Related Articles to Migrarea de la Zopim
Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Alăturați-vă sutelor de clienți mulțumiți care utilizează LiveAgent. Creați o experiență mai bună pentru clienți datorită soluției cu mai multe canale.

VIPTel

Alăturați-vă sutelor de clienți mulțumiți care utilizează LiveAgent. Creați o experiență mai bună pentru clienți datorită soluției cu mai multe canale.

Un program informatic de bază de cunoștințe este o necesitate când este vorba de a oferi asistență clienților. LiveAgent oferă nu numai o astfel de opțiune, dar ceva mai mult. Aflați de ce ar trebui să alegeți LiveAgent.

Mobilizați clienții cu ajutorul programului informatic de bază de cunoștințe

LiveAgent este un program informatic de asistență și evaluat ca numărul unu pentru IMM-uri în 2020. Programul vă permite să creați o bază de cunoștințe personalizabilă pentru clienții dumneavoastră, reducând în același timp timpul alocat agenților. Acesta oferă un test gratuit de 7 sau 30 de zile și nu necesită card de credit.

Începeți gestionarea proiectelor cu funcțiile și integrările de gestionare a proiectelor LiveAgent. Planificați sarcini și gestionați agenți și departamente.

Gestionarea proiectelor

LiveAgent este un software pentru serviciul clienților ce include caracteristici precum gestionarea e-mailurilor și a reclamațiilor, portalul clienților și un sistem de îngrijire prin telefonie cu apeluri primite. Acesta are disponibile integrări cu alte sisteme și o opțiune de demonstrație gratuită. Compania garantată de Quality Unit oferă asistență și suport clienților.

Martinus este cel mai mare lanț de librării online și lanț de librării din Slovacia înființat în 1990. Citiți mai multe despre povestea lor de succes.

Martinus | LiveAgent

The text is an advertisement for LiveAgent, a customer service software company. It offers a free trial, assistance with data migration, and various software solutions for managing customer complaints and emails. The company also boasts awards, positive customer reviews, and partnerships. Interested individuals can contact LiveAgent through various channels, including social media. Overall, the text serves to promote the features and benefits of LiveAgent to potential customers.

Un serviciu clienți excelent începe cu un software de asistență mai bun. Vedeți beneficiile LiveAgent și începeți să îl utilizați în 5 minute.

Software de asistență fără efort

Această pagină oferă informații despre soluțiile de asistență cu funcții robuste, chat live nativ și capabilități de call center. Se poate face un tur sau compara alternativele. Pagina include și o bază de cunoștințe.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație