Spune-ți la revedere software-ului lent, substandard

Treceți la LiveAgent și vă vom migra datele de la Jira gratuit.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar un card de credit
  • ✓ Anulați oricând
Folosit de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Doriți să migrați de la Jira la LiveAgent?

LiveAgent oferă o migrare gratuită de la Jira, care poate fi realizată prin intermediul plugin-ului nostru încorporat sau de către personalul nostru de asistență tehnică. Transferul datelor dvs. de la Jira la LiveAgent este rapid, sigur și gratuit. Migrați astăzi de la Jira la LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Jira în comparație cu LiveAgent

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
Jira
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/ per agent / pe lună.
Jira oferă ticketing pentru 20 USD/ per agent / pe lună.
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat live.
Jira nu oferă Chat live.
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Jira nu oferă Call Center.
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Jira oferă self-service în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
Jira nu oferă o integrare Facebook.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul de tickete pentru o taxă suplimentară de 39 USD / pe lună / per account sau în plan All-inclusive fără taxe suplimentare.
Jira oferă o integrare Twitter în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și menționează și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Jira nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Jira nu oferă o integrare Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Jira nu oferă o bază de cunoștințe.
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum clienților în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Jira oferă forum clienților în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Jira oferă automatizare și reguli în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Jira oferă funcții API în plan pentru 20 USD / pe lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă funcții IVR.
Jira nu oferă funcții IVR.
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Jira nu oferă apeluri video.
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Jira oferă istoric nelimitat în plan pentru 40 USD / per agent / pe lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate.
Jira nu oferă site-uri web nelimitate.
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Jira nu oferă butoane de chat nelimitate.
Tickete / E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete / mesaje pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Jira oferă tickete / mesaje nelimitate în plan pentru 20 USD / per agent / pe lună.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Jira nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD / per agent / pe lună.
Jira oferă suport nelimitat 24/7 în plan pentru 40 USD / per agent / pe lună.

Utilizați plugin-ul nostru de migrare precompilat Jira

Sunteți la doar câteva clicuri distanță de a vă transfera datele de la Jira în LiveAgent. Tot ce trebuie să faceți este să vă conectați la tabloul de bord LiveAgent și să faceți clic pe glisorul de activare din plugin-uri. Migrarea Jira va necesita doar cheia dvs. API – nu este necesară o codificare suplimentară.

uploading file - illustration
man programming

Migrație Jira gratuită

Contactați-ne prin chat-ul live sau e-mail pentru a ne informa că doriți să vă migrați datele din Jira. Vom migra în siguranță datele dvs. gratuit. Între timp, vă puteți relaxa și savura o ceașcă de cafea.

Ce fel de date pot migra din Jira?

Persoane

Migrați cu ușurință agenții, administratorii, utilizatorii finali și clienții.

Tichete

Migrați tichete, atașamente, câmpuri de utilizator și câmpuri de tichete.

Etichete

Migrați toate etichetele de departament și de tichet.

Cu ce vă puteți bucura odată ce ați migrat din Jira

Serviciu clienți stelar

Agenții noștri sunt gata să vă ajute cu orice problemă 24/7.

Soluție completă pentru birou de asistență

Software-ul nostru oferă peste 179 de funcții de asistență, completate cu peste 40 de integrări.

Mai multe limbi acceptate

LiveAgent este disponibil în 43 de traduceri în diferite limbi (unele parțiale) și suportă widgeturi adaptabile la limbă.

Migrați-vă datele din Jira astăzi

LiveAgent este cel mai revizuit și cel mai apreciat software de birou de asistență pentru IMM-uri în 2019 și 2020. Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford pentru a oferi asistență de clasă mondială clienților dvs.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Migrați de la un alt software?

Migrați datele dvs. de la oricare dintre furnizorii de soluții software enumerate mai jos gratuit. Faceți schimbarea astăzi. Vom avea grijă de dvs

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Articole legate deMigrarea de la Jira
Un administrator de cont este cineva care gestionează toate conturile dintr-un anumit program - software. Administratorul poate face modificări, actualizări sau reseta parole.

Administratorul de cont

Configurarea limbilor de sistem, pluginurilor și protecției prin IP-uri interzise sunt importante în LiveAgent pentru o experiență de asistență eficientă. Administratorii de cont au acces la configurări și rapoarte, gestionând performanța agenților.

Gestionați mai rapid comunicarea afiliată cu integrarea Post Affiliate Pro pentru LiveAgent. Plasați un buton de chat live pe panoul de afiliere.

Post Affiliate Pro

LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.

Checklists - Lista De Verificare Asigurare Calitate Call Center

Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului

Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x