Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Spuneți la revedere programelor informatice lente și neperformante

Treceți la LiveAgent și vă vom migra gratuit datele din Olark.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Migrați de la Olark?

Luați în calcul migrarea datelor de la Olark? Încercați capacitățile de migrare ale LiveAgent și mutați-vă datele într-un nou program de servicii de asistență. Aduceți-vă serviciul de clienți la un cu totul alt nivel cu programul nostru și îmbunătățiți-vă relațiile cu clienții. 

Alegeți perioada de încercare gratuită și testați funcțiile LiveAgent chiar astăzi.

Ce date pot fi migrate din Olark?

Customers icon

Persoane

Importați profilurile administratorilor, agenților și persoanelor de contact

Email icon

Tichete

Toate formele de comunicare cu clienții dumneavoastră

dollar ticket

Etichete

Păstrați etichetele importante

Comparație între Olark și LiveAgent

Caracteristici LiveAgent Olark
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți.
LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor.
Olark nu oferă sistem de gestionare a tichetelor.
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet.
LiveAgent oferă conversații directe în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună.
Olark oferă conversații directe în planul de 19$/agent/lună.
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor.
LiveAgent oferă centru de apeluri.
Olark nu oferă centru de apeluri.
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portal de autoservire.
Olark nu oferă portal de autoservire.
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Olark nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic.
LiveAgent oferă integrare pentru Twitter.
Olark nu oferă integrare pentru Twitter.
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Olark oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Olark nu oferă integrare pentru Viber.
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare.
LiveAgent oferă bază de cunoștințe.
Olark nu oferă bază de cunoștințe.
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
Olark nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15$/agent/lună.
Olark oferă automatizare și reguli în planul de 19$/agent/lună.
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Olark oferă funcții API în planul de 19$/agent/lună.
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Olark nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Olark nu oferă apeluri video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Olark oferă istoric nelimitat în planul de 19$/agent/lună.
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet.
LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună.
Olark oferă pagini de internet nelimitate în planul de 19$/agent/lună.
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații.
LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Olark nu oferă butoane nelimitate pentru conversații.
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete.
LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate.
Olark nu oferă mesaje/tichete nelimitate.
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând.
LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Olark nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7.
Olark nu oferă asistență nelimitată 24/7.
Maximum queue time

Migrare complementară de la Olark

Procesul de migrare a datelor nu trebuie să fie unul complicat, iar LiveAgent este aici să vă ajute. Echipa noastră de asistență va discuta cu plăcere cu dumneavoastră despre o posibilă migrare și vă va ajută cu migrarea datelor în mod complet gratuit

Ce veți obține este o soluție excelentă pentru un birou de asistență cu instrumentele, caracteristicile și integrările potrivite pentru echipa dumneavoastră de asistență. Îmbunătățiți-vă relațiile cu clienții cu sistemul nostru fiabil de gestionare a tichetelor, conversații directe extrem de rapide, bază de cunoștințe, centru de apeluri sau asistență pe rețele sociale. LiveAgent se poate ocupa de conturile de Facebook Messenger, Twitter, Instagram și chiar Viber. Obțineți clienți, ocupați-vă de marketing prin poștă electronică sau de automatizarea activităților comerciale și de marketing și oferiți cea mai bună experiență clienților cu LiveAgent.

Beneficiile migrării de la Olark la LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Clienți satisfăcuți

Oferiți asistență excelentă clienților dumneavoastră și obțineți asistență excepțională 24/7 de la LiveAgent

Service desk

Programul suprem de servicii de asistență

LiveAgent dispune de toate instrumentele, caracteristicile și integrările necesare pentru a vă face treaba ca la carte

Net promoter score NPS

Bani economisiți, bani câștigați

Instrumentele noastre proactive vă ajută să vă creșteți veniturile la un preț rezonabil

Resolution time

Economie de timp

Instrumentele noastre vă permit să faceți mai mult în același interval de timp

Deveniți social cu setul nostru de instrumente

Un program excelent de comunicare cu clienții trebuie să ofere instrumente excepționale pentru îmbunătățirea fluxului de lucru al agenților și pentru a oferi asistență rapidă clienților. Avem ceva în plus față de instrumentele standard, cum ar fi poștă electronică, sisteme de gestionare a tichetelor, centru de apeluri și bază de cunoștințe.

Ce ziceți de asistență excepțională prin poștă electronică, mesagerie instantanee, program de conversații directe sau un sistem de gestionare extraordinar? Interfața noastră pentru conversații este cea mai rapidă de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde. În plus, oferim asistență pentru rețele sociale ca Facebook Messenger, Twitter, Viber și chiar Instagram. Oferiți ajutor clienților prin orice canal ales de către aceștia și continuați să mențineți totul organizat în tabloul de bord.

increase availability

Faceți cunoștință cu instrumentele noastre

get inspired

Asistență 24/7 inclusă

Menținerea vie a comunicării este specialitatea noastră. Oferim clienților noștri asistență 24/7. Contactați-ne oricând aveți nevoie de ajutor sau pur și simplu doriți să ne adresați o întrebare.

Ne desfășurăm activitățile la fel ca dumneavoastră. Cu LiveAgent. Aceasta înseamnă că puteți alege orice canal de comunicare doriți. Trimiteți-ne un mesaj prin poștă electronică, scrieți-ne în fereastra de conversații, contactați-ne pe rețelele sociale sau sunați-ne oricând doriți. Totul este inclus în planul nostru, așa că vă îndemnăm să beneficiați din plin. Vom face tot ceea ce ne stă în putință pentru a vă ajuta.

Peste 3.000 de recenzii pe Trustpilot | GetApp | G2 crowd

Un cuvânt de la clienții noștri

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • Razvan Sava

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Cum se poate migra de la Olark la LiveAgent?

Pentru a migra de la Olark la LiveAgent, vă invităm să contactați echipa noastră pentru asistență sau puteți utiliza o extensie gratuită de migrare

Ce date pot fi migrate din Olark în LiveAgent?

Pentru afacerea dumneavoastră pot fi migrate date precum tichete, administratori, agenți, informații despre clienți, etichete, anexe și multe altele din Olark în LiveAgent.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație