Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Caracteristici | LiveAgent
Încercați cea mai bună alternativă de servicii de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul bancar. | Olark |
---|---|---|
Sistem de gestionare a tichetelor
Dispune de un instrument de gestionare care procesează și cataloghează solicitările aferente serviciilor pentru clienți. | LiveAgent oferă sistem de gestionare a tichetelor. | Olark nu oferă sistem de gestionare a tichetelor. |
Conversații directe
O interfață de conversații directe care poate fi implementată pe oricare pagină de internet. | LiveAgent oferă conversații directe în planul Tichet+conversații la prețul de 29$/agent/lună. | Olark oferă conversații directe în planul de 19$/agent/lună. |
Centru de apeluri
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri prin folosirea distribuirii automate a apelurilor. | LiveAgent oferă centru de apeluri. | Olark nu oferă centru de apeluri. |
Autoservire
O caracteristică care permite construirea unui portal de clienți la care clienții se pot înregistra în vederea accesării tichetelor anterioare și conținutului bazei de cunoștințe. | LiveAgent oferă portal de autoservire. | Olark nu oferă portal de autoservire. |
Facebook
O integrare pentru Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale. | LiveAgent oferă integrare pentru Facebook. | Olark nu oferă integrare pentru Facebook. |
Twitter
O integrare pentru Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă la mesajele Tweet direct din programul informatic. | LiveAgent oferă integrare pentru Twitter. | Olark nu oferă integrare pentru Twitter. |
Instagram
O integrare pentru Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă tuturor comentariilor și mențiunilor din programul de asistență pentru rețele sociale. | LiveAgent oferă integrare pentru Instagram. | Olark oferă integrare pentru Instagram. |
Viber
O integrare pentru Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din programul de asistență pentru rețele sociale. | LiveAgent oferă integrare pentru Viber. | Olark nu oferă integrare pentru Viber. |
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de îndrumare. | LiveAgent oferă bază de cunoștințe. | Olark nu oferă bază de cunoștințe. |
Forum pentru clienți
Un forum virtual pentru clienți integrat direct în baza de cunoștințe. | LiveAgent oferă forum pentru clienți. | Olark nu oferă forum pentru clienți. |
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru care pot fi automatizate pentru eliminarea activităților repetitive. | LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15$/agent/lună. | Olark oferă automatizare și reguli în planul de 19$/agent/lună. |
API
Un set de funcții care permit funcționarea concomitentă a diferitor aplicații. | LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună. | Olark oferă funcții API în planul de 19$/agent/lună. |
Răspuns vocal interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a discuta cu un operator uman. | LiveAgent oferă caracteristici IVR. | Olark nu oferă caracteristici IVR. |
Apeluri video
Un tip de apel cu semnal video integrat, asemănător cu apelurile pe Skype, Zoom sau Facetime. | LiveAgent oferă apeluri video. | Olark nu oferă apeluri video. |
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră sau nu sunt șterse și pot fi vizualizate oricând. | LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună. | Olark oferă istoric nelimitat în planul de 19$/agent/lună. |
Pagini de internet nelimitate
Programul informatic poate fi utilizat pe un număr nelimitat de pagini de internet. | LiveAgent oferă pagini de internet nelimitate în planul Tichet la prețul de 15$/agent/lună. | Olark oferă pagini de internet nelimitate în planul de 19$/agent/lună. |
Butoane de conversații nelimitate
Pe paginile de internet pot fi implementate butoane nelimitate pentru conversații. | LiveAgent oferă butoane nelimitate pentru conversații. | Olark nu oferă butoane nelimitate pentru conversații. |
Mesaje/tichete nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de mesaje prin poștă electronică și tichete. | LiveAgent oferă mesaje/tichete nelimitate. | Olark nu oferă mesaje/tichete nelimitate. |
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând. | LiveAgent oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor. | Olark nu oferă opțiunea de înregistrare nelimitată a apelurilor. |
Asistență 24/7
Asistența pentru clienți este disponibilă 24/7, fără limitarea numărului de solicitări care pot fi trimise. | LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7. | Olark nu oferă asistență nelimitată 24/7. |
Ce veți obține este o soluție excelentă pentru un birou de asistență cu instrumentele, caracteristicile și integrările potrivite pentru echipa dumneavoastră de asistență. Îmbunătățiți-vă relațiile cu clienții cu sistemul nostru fiabil de gestionare a tichetelor, conversații directe extrem de rapide, bază de cunoștințe, centru de apeluri sau asistență pe rețele sociale. LiveAgent se poate ocupa de conturile de Facebook Messenger, Twitter, Instagram și chiar Viber. Obțineți clienți, ocupați-vă de marketing prin poștă electronică sau de automatizarea activităților comerciale și de marketing și oferiți cea mai bună experiență clienților cu LiveAgent.
Un program excelent de comunicare cu clienții trebuie să ofere instrumente excepționale pentru îmbunătățirea fluxului de lucru al agenților și pentru a oferi asistență rapidă clienților. Avem ceva în plus față de instrumentele standard, cum ar fi poștă electronică, sisteme de gestionare a tichetelor, centru de apeluri și bază de cunoștințe.
Ce ziceți de asistență excepțională prin poștă electronică, mesagerie instantanee, program de conversații directe sau un sistem de gestionare extraordinar? Interfața noastră pentru conversații este cea mai rapidă de pe piață, cu o viteză de afișare a conversațiilor de 2,5 secunde. În plus, oferim asistență pentru rețele sociale ca Facebook Messenger, Twitter, Viber și chiar Instagram. Oferiți ajutor clienților prin orice canal ales de către aceștia și continuați să mențineți totul organizat în tabloul de bord.
Peste 3.000 de recenzii pe Trustpilot | GetApp | G2 crowd
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
LiveAgent offers one-on-one calls and demonstrations to show how their services can benefit a business. They provide sales contacts, social media sites, and a newsletter for updates. They are currently building LiveAgent dashboards and installing accounts for new users. Their website uses cookies and they offer a chat feature for customer support. LiveAgent encourages scheduling a call to learn more about their services.
Software de asistență pentru industria de găzduire web
LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților, oferind soluții adaptate și demo-uri gratuite, precum și asistență pe rețelele sociale.
Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.
Apreciem înscrierea dvs. recentă în LiveAgent.
Imediat după ce contul dvs. este creat, vă va fi trimis un mesaj la adresa dvs. de e-mail cu detaliile de conectare.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date