Luați-vă rămas bun de la programele mediocre și care funcționează greoi

Mutați-vă la LiveAgent & vom migra gratuit datele dvs. de pe LiveChat.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Suport permanent, 24/7
  • ✓ Nu se solicită card bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Doriți să treceți de la LiveChat la LiveAgent?

Suntem alături de dvs! Alegeți să vă transferați la LiveAgent cu ajutorul primit din partea echipei noastre de suport și începeți să utilizați noul program de suport chiar astăzi! Vă oferim asistență gratuită în ce privește migrarea și vă vom transfera toate datele în deplină siguranță, pentru ca dumneavoastră să vă puteți ocupa de clienți.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

LiveChat vs LiveAgent comparație

Funcționalități Liveagent LiveChat
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing, cu planul Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
LiveChat oferă servicii de ticketing cu planul tarifar de $19/agent/lună.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
LiveChat oferă Live Chat în planul tarifar de $19/agent/lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
LiveChat nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
LiveChat oferă portalul de auto-asistență în plan tarifar de $19/agent/lună.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook în cadrul planului Ticket plan pentru o taxă suplimentară de $39/lună/per cont sau al planului All-inclusive fără taxe adiționale.
LiveChat oferă integrare pentru Facebook cu planul tarifar de $19/agent/lună.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De semenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
LiveChat nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
LiveChat nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
LiveChat nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
LiveChat oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $19/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
LiveChat oferă forum pentru clienți cu planul tarifar de $19/agent/lună.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
LiveChat posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $19/agent/lună.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
LiveChat oferă funcții API cu planul tarifar de $19/lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
LiveChat nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
LiveChat nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
LiveChat oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $19/agent/lună.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
LiveChat oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $19/agent/lună.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat în cadrul planului Ticket+Chat al cărui tarif este $29/agent/lună.
LiveChat oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat cu planul tarifar de $19/agent/lună.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
LiveChat oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $19/agent/lună.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrare oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
LiveChat nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7 în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
LiveChat oferă opțiunea de suport permanent, 24/7 cu planul tarifar de $19/agent/lună.
Data migration from one solution to another

Vom transfera totul gratuit!

Dacă sunteți interesat de transferarea datelor dvs. pe LiveAgent, nu ezitați să ne contactați. Membrii echipei noastre de suport sunt bucuroși să răspundă oricărei întrebări și să vă ajute cu migrarea datelor dvs. În timp ce noi ne ocupăm de acest aspect, dumneavoastră vă puteți bucura de o pauză.

Doriți să vă ocupați personal de acest aspect?

LiveAgent vine în întâmpinarea dvs. prin crearea unor plugin-uri pentru migrarea de la diverse programe. Prin urmare, vă punem la dispoziție un plugin pentru LiveChat! Nu trebuie decât să vă logați în contul dvs. LiveAgent și să accesați plugin-ul, pe care îl găsiți în setări.

Migrate data to LiveAgent on your own

Ce tip de date pot migra de pe LiveChat?

Persoane

Migrați cu ușurință agenți, administratori, utilizatori și clienți.

Etichete

Migrați toate departamentele și etichetele tichetelor.

Tichete

Migrați tichete, anexe, categorii de utilizatori și de tichete.

Sunteți pregătit să migrați de la LiveChat la LiveAgent?

Iată câteva din avantajele migrării la LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Servicii excelente de suport clienți

Suport permanent, 24/7, din partea agenților noștri. Suntem aici oricând aveți nevoie de noi.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Soluție optimizată de suport

Instrumente utile, peste 175 de funcții și peste 40 de integrări. Dispunem de tot ce aveți nevoie.

Person collecting papers into the net

Economisiți bani și îmbunătățiți rentabilitatea investiției

Obțineți LiveAgent gratuit pentru totdeauna sau alegeți unul din cele trei planuri tarifare.

Multilingual support in LiveAgent

Alegeți limba

Alegeți una din cele 43 de traduceri distincte. LiveAgent sprijină de asemenea adaptarea în diferite limbi a widget-urilor.

Migrați astăzi datele dvs. de pe LiveChat

LiveAgent este cel mai apreciat și considerat programul de suport numărul 1 pentru întreprinderi mici și mijlocii în anul 2020. Alăturați-vă companiilor Huawei, BMW, Yamaha și Universitatea Oxford pentru a oferi servicii de suport de inaltă clasă.

$9 lună

Small de afaceri

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 adrese de e-mail
  • 3 formulare de contact
  • 1 cheie API
$29 lună

Medium de afaceri

  • Totul din Small, plus
  • 10 adrese de e-mail
  • 3 butoane de chat live
  • Managementul departamentelor
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 formular de contact

Migrați de la un alt program de live chat?

Transferați-vă gratuit datele de la oricare din prestatorii de servicii de live chat de mai jos. Migrați astăzi. Vă stăm la dispoziție.

Articole legate deMigrarea de la LiveChat
Un brand nu este doar un logo. Acesta merge împreună cu o bună prestare de servicii, un serviciu excelent pentru clienți, și, de asemenea, un design excepțional și marketing extraordinar.

Brand

Brandul puternic aduce recunoaștere, fidelizare și implicare cu clienții. Construiți un brand distinct cu tactici de branding eficiente și folosind canale de comunicare accesibile și ieftine.

Anexați fișiere la articolele din baza de cunoștințe. Încercați funcția LiveAgent de adăugare de anexe în articole. Citiți mai multe în prezentul articol.

Anexe în articole

Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.

Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

Sunete

Filtrele LiveAgent facilitează căutarea și gestionarea tichetelor, iar sistemul permite gestionarea eficientă a situațiilor provocatoare ale clienților. LiveAgent oferă peste 175 de caracteristici și 40 de integrări, fiind prezentat ca o soluție ideală pentru nevoile de cunoștințe și asistență pentru clienți. De asemenea, permite personalizarea și dezactivarea sunetelor de notificare.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Programați o demonstrație

LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Programați o demonstrație

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Programați o demonstrație
Start Free Trial x