Migrarea de la o soluție de asistență pentru clienți la alta nu trebuie să fie un proces obositor și dificil. Programul de asistență LiveAgent oferă un serviciu gratuit de migrare de la Teamwork Desk .
Echipa noastră de asistență pentru clienți vă poate ajuta să vă transferați datele și vă poate ajuta cu întregul proces de migrare. Ne vom asigura că toate detaliile clientului, tichete, etichete și alte date vor fi transferate în siguranță și puteți începe să utilizați LiveAgent imediat.
Caracteristici | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar un card de credit.
|
TeamWork Desk
|
---|---|---|
Ticketing
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
|
LiveAgent oferă ticketing pentru 15 USD/per agent /pe lună.
|
TeamWork Desk oferă ticketing pentru 11 USD/per agent/pe lună.
|
Live Chat
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
|
LiveAgent oferă Chat live.
|
TeamWork Desk nu oferă chat live.
|
Call Center
Un centru de apeluri care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
|
LiveAgent oferă Call Center.
|
TeamWork Desk nu oferă Call Center.
|
Self-Service
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa ticketele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă self-service în planul de tickete pentru 15 USD/per agent/pe lună.
|
TeamWork Desk oferă self-service în plan pentru 11USD/per agent/pe lună.
|
Facebook
O integrare pe Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Facebook.
|
TeamWork Desk nu oferă o integrare Facebook.
|
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Twitter
|
TeamWork Desk nu oferă o integrare Twitter.
|
Instagram
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
|
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
|
TeamWork Desk nu oferă o integrare Instagram.
|
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tickete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul de birou de asistență social media.
|
LiveAgent oferă o integrare Viber.
|
TeamWork Desk nu oferă o integrare Viber.
|
Bază de cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
|
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 15 USD/per agent/pe lună.
|
TeamWork Desk oferă o bază de cunoștințe în planul de tickete pentru 11USD /per agent/pe lună.
|
Forumul clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă forum clienților.
|
TeamWork Desk nu oferă forum clienților.
|
Automatizare și reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 15 USD/per agent/pe lună.
|
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul de tickete pentru 20USD/per agent/pe lună.
|
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 15USD/per agent/pe lună.
|
LiveAgent oferă funcții API în planul Ticket pentru 11USD/per agent/pe lună.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților primiți să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
|
LiveAgent oferă funcții IVR.
|
TeamWork Desk nu oferă funcții IVR.
|
Apeluri video
Un apel care conține videoclipuri, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă apeluri video.
|
TeamWork Desk nu oferă apeluri video.
|
Istoric Nelimitat
Ticketele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 15 USD/per agent/pe lună.
|
TeamWork Desk LiveAgent oferă istoric nelimitat în planul de tickete pentru 11 USD/per agent/pe lună.
|
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
|
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate
|
TeamWork Desk nu oferă site-uri web nelimitate.
|
Butoane nelimitate de chat
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
|
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate.
|
TeamWork Desk nu oferă butoane de chat nelimitate.
|
Tickete/E-mailuri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tickete.
|
LiveAgent oferă un plan nelimitat de tickete/mesaje.
|
TeamWork Desk nu oferă un plan nelimitat de tickete/mesaje.
|
Înregistrare nelimitată a apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
|
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
TeamWork Desk nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
|
Suport nelimitat 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de întrebări pe care le puteți trimite.
|
LiveAgent oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 15 USD/per agent/pe lună.
|
TeamWork Desk oferă suport nelimitat 24/7 în planul de tickete pentru 11 USD/per agent/pe lună.
|
Echipa noastră de servicii pentru clienți vă va ajuta cu plăcere cu serviciul de migrare personalizat de la început. Putem transfera totul din lista de contacte, clienții cu detalii tichetelor, etichete și toate feedback-urile astfel încât să vă puteți concentra asupra problemelor importante de comunicare.
Toată comunicarea dvs. și fiecare tichet
Clienți, contacte și agenții dvs. de asistență
Etichete care conțin informații importante despre organizație
Plugin-ul de migrare este una dintre opțiunile de export disponibile pentru Teamwork Desk. Permite utilizatorilor avansați să gestioneze transferul documentației companiei și a tuturor datelor de asistență . Tot ce aveți nevoie este să vă pregătiți detaliile de conectare și API-ul Teamwork Desk.
Activați plugin-ul Migrare Teamwork Desk
Click pe configurare în plugin-ul activ
Completați adresa URL și API-ul Teamwork Desk, apoi dați click pe Salvare
Sistemul nostru de tichete vă va asigura că nu vă veți îneca în emailuri. În plus, gestionează mai mult decât atât – acoperă, de asemenea, toate comunicările de pe chat-ul live, baza de cunoștințe, call center și rețele de socializare precum Facebook, Twitter și Instagram. Puteți, de asemenea, să vă conectați contul Viber.
Cunoașteți LiveAgent și vedeți-i capacitățile complete în practică. Dați click pe butonul de mai jos și începeți astăzi testarea gratuită de 14 zile, fără alte obligații atașate și nu sunt necesare informații despre cardul de credit.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit… LiveAgent!
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Interfață de Programare a Aplicației
Importanța marketingului în zilele noastre și utilizarea tehnologiei și a mediilor sociale în marketing sunt evidențiate. API-ul este esențial pentru comunicarea între segmentele de software. Există trei politici de lansare a API-urilor - Private, Public și Partner. LiveAgent folosește API pentru integrare.
LiveAgent este un software popular pentru serviciul clienților, care include sisteme de telefonie VoIP, software pentru centre de apeluri primite, gestionarea reclamațiilor, portalul clienților și gestionarea e-mailurilor. Compania oferă contacte de vânzări și posibilitatea de a vă programa o demonstrație. LiveAgent deține drepturi de autor și respectă termenii și condițiile, politica de securitate și politica de confidențialitate GDPR. Momentan, utilizatorilor li se construiește un cont și un tablou de bord pentru LiveAgent. Datele de autentificare vor fi trimise prin e-mail după finalizarea instalării.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team